Väheneekö vai lisääntyykö kiinnostus?

Anonyymi

Kun ikää tulee lisää?

19

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin kyvyt vähenevät, mutta kiinnostuksen määrään vaikuttaa tuskin muu kuin tilaisuuden puutteet.

    • Anonyymi

      Jos tarkoitat villasukkien neulontaa, niin lisää.

    • Anonyymi

      Vähenee. Ei vain jaksa enää tehdä jatkuvia kompromisseja.

    • Anonyymi

      Kiinnostus mihin?

      • Anonyymi

        Aloittajaa kohtaan? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajaa kohtaan? 🤔

        Aloittaja kai yritti kysyä, että lisääntyykö, vai väheneekö miehen/naisen haluttavuus parisuhdemarkkinoilla iän myötä?

        Vastaan siihen, että vähenee. Ihan jo syystä, että valtaosa suhteeseen halunneista on suhteen jo löytäneet, ja eron/leskeksi tulemisen myötä etenkin naiset jättäytyvät mielummin parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle.


    • Henkilökohtaisesti koen, että vähenee. Enää ei ole tarvetta joustaa kaikesta, kun mukavuudenhalu on kasvanut ikääntyessä.

      Eikä ole tarvetta perustaa perhettäkään, mikä taas nuorena ajoi kaipailemaan parisuhdetta muun seurantarpeen ohessa.

      Kaipaa enemmän yksinään oloakin näin vanhempana. Moni asia juoksuttaa nuorena, kun se on uutta ja ihmeellistä, tavoiteltavaa. Nyt ei niin kiinnosta juosta joka hömpötyksen perässä.

    • Anonyymi

      Uskon et yleisesti olettaen vähenee, mut aina on niitä seikkoja jotka voi vaikuttaa asioihin myönteisesti. Usko, toivo ja rakkaus. Tuntemukset, et kokee itsensä toiselle tärkeäksi synnyttää kiinnostuksen määrää.

    • Ehdottomasti lisääntyy. Esim. Vanhat tehtaat tulee vasta sitten kiinnostaviksi, kun ne on ruosteisia ja tomusia. Tänäkin viikonloppuna löysin vanhan hihnavetosen pylväsporan ja sellasia erikoisia kuljetin systeemejä.

    • Anonyymi

      Lisääntyy. Nuorempana en ollut kulttuuriandropologiasta ja rakettitieteestä kiinnostunut, mutta nyt vanhempana olen kovastikin kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Ei palstalaisista kukaan kiinnostu. Ette käy missään ulkona ettekä tee alotteita joten kukaan ei kiinnostu.

    • Mutta eikö silti vois olla jostakin kiinnostunu. Ei tää tehdas hommakaan oo mikään mun pään sisäinen juttu. Onhan instrgramissakin piippumuistoja. Ja ne on naisia ja tehtaan piipuista kiinnostunu.

    • Anonyymi

      Puuttumiseenkin sattui vähän lisää.

    • Anonyymi

      Toivosellekin melko mahoton kysymys 😂🤣😅

    • Anonyymi

      Miten teidän kanssa voi yleensäkään keskustella mistään, kun ette mistään oo kiinnostunu.

      • Ei mitenkään. Pitää istua vaan hiljaa ja välillä vilkaista vieläkö se toinen on hereillä ja tuijottaa vai joko se nukahti.


    • Anonyymi

      Kiinnostus mihin?

    • Anonyymi

      Kyllä.

    • Anonyymi

      Vauhtia ja nopeutta kohtaan lisääntynyt kyllä 😁 ja nyt kun selvinnyt nuoruuden kohelluksista ja harkinta on tullut mukaan niin saattanee tässä vielä jonkun aikaa säilyä hengissä, kiitos kysymästä. Mitä muuhun maailmaan ja maailmanmenoon tulee niin otan vastaan mitä sattuma eteen tuo, jopa vastakkaisen sukupuolen edustajan jonka kiinnostuksen määrän arviointiin saatan uhrata aikaani hänen haaskatessa aikaansa minun arvioimiseeni, tasapeli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      167
      2971
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      2038
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      109
      1996
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      86
      1709
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      83
      1576
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1552
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1120
    8. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      68
      1072
    9. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      268
      1068
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      948
    Aihe