Jos seurustelee ensimmäisen kerran vasta 45-vuotiaana

Anonyymi

Se tapahtuu sitten aika myöhäisellä iällä.

28

80

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parempi myöhäänkin kuin ei milloinkaan mut onko sit enään kyseessä aito rakkaus vai ns kaverisuhteesta jossa ei seksiä ja onko 45v jo paatunut sinkku eli ei osaa olla suhteessa

    • Anonyymi

      Oletko koskaan miettinyt, mikä mahtaa olla taustalla, jos 45-vuotiaalla ei ole ollut suhteita? Itse mietin usein asiaa. Olen 44-vuotias mies. Minulla on ollut elämäni aikana tasan nolla tyttöystävää, mikä kiistatta on erikoista, kun tähän ikään mennessä ehtii kohdata niin monta naista, niin monessa eri paikassa, että luulisi jonkun kanssa natsaavan. Ihan oikeasti.

      Vaikka ei ihastuisi kuin yhteen naiseen sadasta, ehtii ikävuosina 15-44 eli noin 30 vuoden aikana kohtaamaan MONTA naista. Suurimmilta ihastuksiltani on kuitenkin tullut tylyt pakit. Syitä on ollut yhtä monta kuin tyttöjä.

      • Anonyymi

        45-vuotiaana on varmaan jo tottunut sinkkuutensa, jos on aina ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        45-vuotiaana on varmaan jo tottunut sinkkuutensa, jos on aina ollut.

        Se on kyllä kiistatta totta. Ihan pienessä asunnossa en voisi kuvitella asuvani kenenkään kanssa, vaan tilaa olisi oltava reilusti, jotta olisi oma rauha ja voisi vetäytyä asunnossa omiin tiloihin.

        Yksi yksin asumisen riemu on, että saa tehdä ihan mitä huvittaa, milloin huvittaa ja itse päättää, milloin on aika esim. siivota mitäkin kohtaa asunnosta, olipa se ikkunat tai kylpyhuone.


    • Anonyymi

      Itsesestäsikö kirjoitat?

      • Anonyymi

        Ei, ite olen 32.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ite olen 32.

        Seurustelukumppanisistakosi kirjoitat?


      • Anonyymi

        Ei ku kaverin puolesta kysyn.


    • Noh, sen näkee kyllä jo jalkaterien asennostakin..

    • Anonyymi

      Yksikään nainen ei huoli 45 v miestä joka ei ole seurustellut aiemmin.

      • Joo, siinä tulee paljon esteitä kun täyttää 40. Ja iha puolin ja toisin. Tulee kaljuuntumista, elämään kyllästymistä ja silmälasit. No toivottavasti naisille ei nyt kaljuutta tulis, mutta harvenee kuiteski. Ettei enää tarvi seurustella, näin vanhana.


      • Anonyymi

        Riippuu henkilöstä, ei seurustelemattomuus ole este seurustelulle jos persoonat ja keskinäinen kulttuuri kohtaa.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Joo, siinä tulee paljon esteitä kun täyttää 40. Ja iha puolin ja toisin. Tulee kaljuuntumista, elämään kyllästymistä ja silmälasit. No toivottavasti naisille ei nyt kaljuutta tulis, mutta harvenee kuiteski. Ettei enää tarvi seurustella, näin vanhana.

        Hih, onko joku saanut ekat silmälasit vasta 40-vuotiaana ? Minä erittäin likinäköinen sain ekat lasit 7-vuotiaana.
        -Likinäkörillitäti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih, onko joku saanut ekat silmälasit vasta 40-vuotiaana ? Minä erittäin likinäköinen sain ekat lasit 7-vuotiaana.
        -Likinäkörillitäti

        Minä olen 44-vuotias mies, enkä vielä käytä silmälaseja. Ehkä se on osaltaan auttanut säilyttämään illuusion siitä, että saattaisin olla 10 vuotta ikäistäni nuorempi. Ylipainoa ei ole kiloakaan.

        Ei sitä päältä päin näe, onko mies 34- vai 44-vuotias. Eri asia on, jos on dokannut 16-vuotiaasta lähtien. Sitten on ikälopun näköinen jo nelikymppisenä.


    • Anonyymi

      Entä jollei seurustele koskaan? Miehilläkin voi olla periaatteet ja jollei mieleistä löydä on mielummin ilman. Se ei ole maailmanloppu muille kuin kapeakatseisille ihmisille. Elämä on elämisen arvoista, kun sieltä löytyy hyviä ja huonojakin päiviä.

      Nautintoa voi saada monista asioista myös vapaudesta ja rauhasta. Elämä on elämisen arvoista ilman seurusteluakin. Asioista mitkä tuntuu toisinaan mahdottomilta, ei kannata ottaa turhia paineita eikä stressiä.

      Emme ole samanarvoisia, toisille jotkut asiat onnistuvat luontevammin kuin toisille. On ne asiat ja teot sitten mitä hyvänsä. Toisilla on paljon paremmat lähtökohdat elämälle kuin toisilla. Raha on valtaa, valta mahdollistaa enemmän asioita, toiset jopa hyväksikäyttävät asemaansa oman edun petraamiseen.

      On asioita joista saa nautintoa, hyvää mieltä, rauhaa ja rakkautta, yksin tai yhdessä. Jollei löydä mieleistään, silloin minusta hyvä olla yksin kuin kaksin. Minusta näissä asioissa ei kannata lähteä leikkimään toisen kustannuksella. Itsekkyys voi olla hyvästäkin. En haluaisi pakottaa itseä johonkin, josta lopulta molemmat kärsii.

      Minusta iällä ei ole merkitystä, kun sen oikean kohtaa. Tuntemuksilla ja sillä että viihdytään yhdessä on paljon enemmän merkitystä. Jos toinen tuottaa jo läsnä ololla hyvää mieltä toiselle, se on unelma minkä takia kannattaa odottaa, vaikka loppu elämän. Huono suhde repii ja raastaa ja onko rikkinäisenä paljon annettavaakaan enää toiselle.

      • Anonyymi

        Tuo on todella hyvä kirjoitus, juuri näin mies mikä ei ole aiemmin seurustellut saattaa olla tasapainoisempi kuin tuhoavassa liitossa ollut mies joka ei ole saanut itseään kuntoon liiton jälkeen.
        Ihminen on aina kokemustensa summa.
        Sivusta.


    • Ei siinä mun mielestä oo mitään ihmeellistä. Nykyään ollaan tosi paljon töissä. Ja näin pikkupaikkakunnilla ei tuolla ulkonakaan kukaan kulje. Vaikka ois kuinka kaunis päivä, kaikki istuu kotona verhot kiinni. Omasta puolesta ainakin huomasin, että suurella paikkakunnalla kun asu, niin sillon olin melkei aina töissä. Ja nyt kun ei enää jaksa, niin muutin takas kotipaikkakunnalle. Mutta ite ainakin oon paljon ulkona, että mieluummin tuijotan vaikka tyhjää toria, kun oisin kesäpäivänä kotona.

      • Anonyymi

        Saman olen huomannut minäkin. Teen 60 tuntista työviikkoa, joten sitä tulee oltua ihan liioittelematta aina töissä. Tyypillinen duunipäivä on klo 8-19 ja siihen työmatkat päälle.

        Missä välissä edes ehtisi tapailla jotakuta?


    • Anonyymi

      Ei pysty kun ei ole tunteita ihmisiä kohtaan nii minkäs teet

    • Anonyymi

      Totta, mutta se voi olla sitäkin antoisampaa. Nauti joka hetkestä, Onnea!

    • Anonyymi

      Kyllä 45v olis jo paatunut vanhapiika tai aikamies poika tai peräkammarin poika ja ovat saamattomii eli osaa olla vain yksin ehkä kaappi lesboja tai homoja outoi tyyppei ehkä vähän heikkolahjaisia tai vammaisia yms eli luonto äiti karsii epäkelpot ja huonot kumppanit ja heistä vanhoipiikoi tai peräkammarin aikamies poikia eli heistä ei ole kumppaneiksi kenellekkään

    • Anonyymi

      Kyseisessä asiassa ei ole mitään paperille painettuja aikatauluja. Jokainen voi toimia omaan tahtiin, omalla rytmillään.

    • Anonyymi

      Paperille painettu aikatasulu hah, jooh.

    • Anonyymi

      Tuossa juuri tulikin toteamus niiden olevan eri ikäisiä eri ikäisenä. Ne, kun vaihtelee välillä. Siis tunteet hööh

    • Anonyymi

      Salamamies ja sandaaliUkki kuin esplanadin auto murhaaja :D

    • Anonyymi

      Kirjoita kalenteriin muistutukSeksi päivä milloin seurustelet seuraavan kerraqn, jotta muistat itse.

    • Anonyymi

      Nuorena on juotavat viinaa porukoissa jotta naisiin tutustuu. Kumppanin löytää nuorena jo kun juodaan viinaa porukoissa jossa on myös naisia niin sitten ei tarvii miettiä enää 45 vuotiaana miksi ei ole koskaan seurustellut. Viina on kuin amorin
      nuoli - kumppani löytyy viinaa juomalla.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Jos näin olisi, pitäisi sen silloin löytyä 45-vuotiaanakin, koska ei se viina sitä tiedä kuinka vanha sitä juo 😉


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe