Naisille kysymys

Anonyymi

Milloin päivästä sinulla on halukkain olo

62

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ajalla ei väliä kunhan ei olisi niin hiton väsynyt ja stressiä,se vie halut

      • Anonyymi

        Mikä piristäis väsymykseen ja eikö kunnon seksi oiva lääke stressiin


      • Nuo vaikuttaa kyllä, kuten kivut ja sairastelutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä piristäis väsymykseen ja eikö kunnon seksi oiva lääke stressiin

        Huomaa välis tollo ettei sulla ole minkäänlaista kokemusta naisista eikä seksistä.


    • Anonyymi

      Aamulla

      • Anonyymi

        Onko aamulla aikaa touhuta


    • Ei katso kellonaikaa eikä päivämäärää.

      • Anonyymi

        Tämä oli naisille tarkoitettu kysymys


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli naisille tarkoitettu kysymys

        Niin oli. Olen kartalla kyllä.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Niin oli. Olen kartalla kyllä.

        Miksi sitten vastailit annetaan naisten vastailla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten vastailit annetaan naisten vastailla

        No siksi kun kysyttiin naisilta, siksi vastasin.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        No siksi kun kysyttiin naisilta, siksi vastasin.

        Etkö ole mies sanoit olevasi toisessa aloituksessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole mies sanoit olevasi toisessa aloituksessa

        Ai missä mä niin sanoin? Mutuilet. Näytänkö mä mieheltä muka?


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ai missä mä niin sanoin? Mutuilet. Näytänkö mä mieheltä muka?

        Olisko ollut aloitus miten mies näkee naisen synnytyksen jälkeen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisko ollut aloitus miten mies näkee naisen synnytyksen jälkeen

        Niin kerroin mieheni kannan. Minä olen äiti ja hän isä.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Niin kerroin mieheni kannan. Minä olen äiti ja hän isä.

        Varmasti noin on et olet äiti jolla on kikkeli ja mies on miehesi joka panee ja siksi kipuja kun ette käytä rasvaa panoissa ja haluaisit kerran elämässä kokea kun sinä panisit naista eli sinua lesbotuttaa mut kikkeli vie voiton eli oletteko kaksi miestä yhdessä vai mies ja transvenstiitti vai kumpikin transvenstiittejä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti noin on et olet äiti jolla on kikkeli ja mies on miehesi joka panee ja siksi kipuja kun ette käytä rasvaa panoissa ja haluaisit kerran elämässä kokea kun sinä panisit naista eli sinua lesbotuttaa mut kikkeli vie voiton eli oletteko kaksi miestä yhdessä vai mies ja transvenstiitti vai kumpikin transvenstiittejä

        Ei kun mä olen biologialtani naissukupuolinen, hän miessukupuolinen. Hän on cis, minä en ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti noin on et olet äiti jolla on kikkeli ja mies on miehesi joka panee ja siksi kipuja kun ette käytä rasvaa panoissa ja haluaisit kerran elämässä kokea kun sinä panisit naista eli sinua lesbotuttaa mut kikkeli vie voiton eli oletteko kaksi miestä yhdessä vai mies ja transvenstiitti vai kumpikin transvenstiittejä

        Oletko sä jossain nähnyt ihmisiä jolla olis jotain muuta, kun pippeli tai pimppa? Eikö nuo nyt määritä kumpi siittää ja kumpi sikiää?


      • Bätääs kirjoitti:

        Oletko sä jossain nähnyt ihmisiä jolla olis jotain muuta, kun pippeli tai pimppa? Eikö nuo nyt määritä kumpi siittää ja kumpi sikiää?

        Jos sinä kannat lasta kohdussasi, niin etkö sinä silloin ole naaras? Eli emo eli äiti?


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ei kun mä olen biologialtani naissukupuolinen, hän miessukupuolinen. Hän on cis, minä en ole.

        Mikä sis eli sinä olet transvenstiitti ja koet olevasi nainen ja mies on pelkkä homo joka panee ja sinä et suhteessa pane vain dinua pannaan ja olet kysynyt saisitko kerran panna mut kieltävä vastaus ja välillä tekis niin mieli panna ja kuvittelet panevasi naista mut unohdat kun miehesi sanoo hame alas nyt naidaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sis eli sinä olet transvenstiitti ja koet olevasi nainen ja mies on pelkkä homo joka panee ja sinä et suhteessa pane vain dinua pannaan ja olet kysynyt saisitko kerran panna mut kieltävä vastaus ja välillä tekis niin mieli panna ja kuvittelet panevasi naista mut unohdat kun miehesi sanoo hame alas nyt naidaan

        En ole transvestiitti. Enkä edes transmies, en ole tehnyt mitään fixauksia kroppaani ollakseni mies, kun en mä mieheksi niillä muuttuis. Vain miehekkääksi naiseksi jolla kasvaa karvat kuten miehillä ja lihakset, ääni madaltuu jne.

        Kun ei se maskuliini persoona tarkoita, että olisit mies naisessa. Olet vaan maskuliini nainen ja syitä on varmasti kehityskulussa kuin sosiaalisessa ympäristössäkin miksi niin.


      • Bätääs kirjoitti:

        En ole transvestiitti. Enkä edes transmies, en ole tehnyt mitään fixauksia kroppaani ollakseni mies, kun en mä mieheksi niillä muuttuis. Vain miehekkääksi naiseksi jolla kasvaa karvat kuten miehillä ja lihakset, ääni madaltuu jne.

        Kun ei se maskuliini persoona tarkoita, että olisit mies naisessa. Olet vaan maskuliini nainen ja syitä on varmasti kehityskulussa kuin sosiaalisessa ympäristössäkin miksi niin.

        Eipä mua yhtään haittaisi olla mieskään, sekin olis ok. Kumpikin kelpaa yhtä hyvin. Se nyt on näin kun se on.

        Maailma vaan on menny vähän sekaisin, kun roolitukset on mitä on. Niin toiset sitten elää täysin niiden ehdoin.


      • Bätääs kirjoitti:

        En ole transvestiitti. Enkä edes transmies, en ole tehnyt mitään fixauksia kroppaani ollakseni mies, kun en mä mieheksi niillä muuttuis. Vain miehekkääksi naiseksi jolla kasvaa karvat kuten miehillä ja lihakset, ääni madaltuu jne.

        Kun ei se maskuliini persoona tarkoita, että olisit mies naisessa. Olet vaan maskuliini nainen ja syitä on varmasti kehityskulussa kuin sosiaalisessa ympäristössäkin miksi niin.

        Ja minä tiedän, että tämä kommentti suututtaa mahdollisesti heitä, jotka näkee henkisen olomuotonsa, persoonansa niin että ovat väärässä sukupuolessa, väärässä kropassa.

        Mut kun minä en suostu ajattelemaan niin. Mulla on erilainen näkemys asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sis eli sinä olet transvenstiitti ja koet olevasi nainen ja mies on pelkkä homo joka panee ja sinä et suhteessa pane vain dinua pannaan ja olet kysynyt saisitko kerran panna mut kieltävä vastaus ja välillä tekis niin mieli panna ja kuvittelet panevasi naista mut unohdat kun miehesi sanoo hame alas nyt naidaan

        Aika vetää ranteesi auki, välis.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ja minä tiedän, että tämä kommentti suututtaa mahdollisesti heitä, jotka näkee henkisen olomuotonsa, persoonansa niin että ovat väärässä sukupuolessa, väärässä kropassa.

        Mut kun minä en suostu ajattelemaan niin. Mulla on erilainen näkemys asiaan.

        Etkö vähän aikaa sitten ollut sukupuoleton etkä tuntenut olevasi ihminen mut sen jälkeen olet sanonut olevasi mies ja transvenstiitti ja suhteessa miehen kanssa joka ei tunteistasi välitä vaan nauraa röhöttää kun panee ilman rasvaa ja sinulla kipuja ja haluaisit kerran panna mut et saa käyttää kikkeliäsi koska olet nainen mut välillä kikkelisi jäykistyy ja tekis mieli panna


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö vähän aikaa sitten ollut sukupuoleton etkä tuntenut olevasi ihminen mut sen jälkeen olet sanonut olevasi mies ja transvenstiitti ja suhteessa miehen kanssa joka ei tunteistasi välitä vaan nauraa röhöttää kun panee ilman rasvaa ja sinulla kipuja ja haluaisit kerran panna mut et saa käyttää kikkeliäsi koska olet nainen mut välillä kikkelisi jäykistyy ja tekis mieli panna

        Muunsukupuolinen, joka on identiteetti silloin kun ei adetu binäärille janalle. Ja nämä identiteetit on aina enimmäkseen ihmisen persoonaa, luonnetta, tapaa ilmentää itseään eikä fyysistä sukupuolta. Hyvä ymmärtää ero.


      • Bätääs kirjoitti:

        Muunsukupuolinen, joka on identiteetti silloin kun ei adetu binäärille janalle. Ja nämä identiteetit on aina enimmäkseen ihmisen persoonaa, luonnetta, tapaa ilmentää itseään eikä fyysistä sukupuolta. Hyvä ymmärtää ero.

        Transsukupuoliset sitten vie ajatuksen ja monesti touhutkin niin pitkälle, että korjauttavat kehonsa vastaamaan sukupuolta, jota kokevat olevansa eli identifioituvat miehiksi tai naisiksi binäärillä.


      • Bätääs kirjoitti:

        Transsukupuoliset sitten vie ajatuksen ja monesti touhutkin niin pitkälle, että korjauttavat kehonsa vastaamaan sukupuolta, jota kokevat olevansa eli identifioituvat miehiksi tai naisiksi binäärillä.

        Mutta ei kaikki transsukupuolisetkaan tee mitään fixauksia mihonkään ja silti kokevat olevansa toista rinnakkaisra sukupuolta. Tai kuten ennen sanottiin, vastakkaista sukupuolta.


      • Bätääs kirjoitti:

        Mutta ei kaikki transsukupuolisetkaan tee mitään fixauksia mihonkään ja silti kokevat olevansa toista rinnakkaisra sukupuolta. Tai kuten ennen sanottiin, vastakkaista sukupuolta.

        Sukupuoli-identiteetti on kokemus omasta sukupuolesta, cis miehenä koet olevasi mies. Esimerkiksi.

        Miksi sitten vitusti eri identiteettejä, niin koska kukin yksilö kokee asioita erilailla. Sukupuolenkin voi kokea muuksi, kun mitä päällisin puolin näyttää. Tai kun ei oikein asetu muottiin, niin voi olla muunsukupuolinen kokemus itsestään.

        Onko sitten pakko määritellä itseään näin, niin ei tietenkään. Joskus se määrittely vaan helpottaa ymmärtämään miksi joku poikkeaa vaikka valtavirrasta ja omaa olotilaakin valtavirrassa samalla.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Mutta ei kaikki transsukupuolisetkaan tee mitään fixauksia mihonkään ja silti kokevat olevansa toista rinnakkaisra sukupuolta. Tai kuten ennen sanottiin, vastakkaista sukupuolta.

        Ei se mitään ei minua haittaa ole mikä olet mutta jos naisilta ja äideiltä ja vaimoilta kysytään jotakin niin anna naisten vastata naisia koskeviin kysymyksiin kun mies olet eli vastaa miehille kysyttyihin kysymyksiin eli muutoin ei minua haittaa ole mikä olet pääasia et olet onnellinen ja hyvä elämä mut älä hyvä mies vastaile naisten kysymyksiin etkä sinkkujen kysymyksiin kun olet suhteessa toisen miehen kanssa eli mene gei tai gai sivuille tai pariskuntien sivuille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään ei minua haittaa ole mikä olet mutta jos naisilta ja äideiltä ja vaimoilta kysytään jotakin niin anna naisten vastata naisia koskeviin kysymyksiin kun mies olet eli vastaa miehille kysyttyihin kysymyksiin eli muutoin ei minua haittaa ole mikä olet pääasia et olet onnellinen ja hyvä elämä mut älä hyvä mies vastaile naisten kysymyksiin etkä sinkkujen kysymyksiin kun olet suhteessa toisen miehen kanssa eli mene gei tai gai sivuille tai pariskuntien sivuille

        Kuule, täällä vastaa muutkin naiset miehille suunnatuihin kysymyksiin, että turpa tukkoon siinä, jos minäkin vastaan.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Kuule, täällä vastaa muutkin naiset miehille suunnatuihin kysymyksiin, että turpa tukkoon siinä, jos minäkin vastaan.

        No naiset saa vastata mihin vain mihin tykkäävät mut vastaile tästälähin miehille tarkoitettuihin kysymyksiin tai kaikille tarkoitettuihin niin älä vertaa itseäsi naisiin eli naiset saa vastailla mihin tykkäävät tosiaan naiset saa vastata


      • Anonyymi kirjoitti:

        No naiset saa vastata mihin vain mihin tykkäävät mut vastaile tästälähin miehille tarkoitettuihin kysymyksiin tai kaikille tarkoitettuihin niin älä vertaa itseäsi naisiin eli naiset saa vastailla mihin tykkäävät tosiaan naiset saa vastata

        Älä tule määräilemään mihin minä vastaan tai en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No naiset saa vastata mihin vain mihin tykkäävät mut vastaile tästälähin miehille tarkoitettuihin kysymyksiin tai kaikille tarkoitettuihin niin älä vertaa itseäsi naisiin eli naiset saa vastailla mihin tykkäävät tosiaan naiset saa vastata

        Täällä ihmiset saavat vastata ihan mihin itse haluavat, sanoit sinä Välis (tai kiistakumppanisi) ihan mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ihmiset saavat vastata ihan mihin itse haluavat, sanoit sinä Välis (tai kiistakumppanisi) ihan mitä tahansa.

        Eli naiset saavat sinustakin vastata mihin tykkäävät no enkö sanonut samaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli naiset saavat sinustakin vastata mihin tykkäävät no enkö sanonut samaa

        Miksi haluat päsmäröidä ja määräillä? Pitäisit vaan kiinni omista asioistasi.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ai missä mä niin sanoin? Mutuilet. Näytänkö mä mieheltä muka?

        Kokovartalomulkulta kuitenkin.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Transsukupuoliset sitten vie ajatuksen ja monesti touhutkin niin pitkälle, että korjauttavat kehonsa vastaamaan sukupuolta, jota kokevat olevansa eli identifioituvat miehiksi tai naisiksi binäärillä.

        Hölmöt! Ei ole muita sukupuolia kuin mies ja nainen. Sitten on tietysti näitä kehitysvammaisia. Ja etenkin sellaisia, joilla se vamma on korvien välissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokovartalomulkulta kuitenkin.

        Heh, kiitos. :D


      • Bätääs
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmöt! Ei ole muita sukupuolia kuin mies ja nainen. Sitten on tietysti näitä kehitysvammaisia. Ja etenkin sellaisia, joilla se vamma on korvien välissä.

        No eipä nyt haukuta ihmisiä. Kukin saa kokea miten kokee itsensä, vaikka nainen mieheksi ja mies naiseksi, jos sille tuntuu.


      • Bätääs kirjoitti:

        No eipä nyt haukuta ihmisiä. Kukin saa kokea miten kokee itsensä, vaikka nainen mieheksi ja mies naiseksi, jos sille tuntuu.

        Eniten ehkä mua on alkanut huolettaa kaikki ne toimenpiteet mitä ihminen läpi käy ollakseen jotain mitä synnynnäisesti ei ole. Oon hiukan alkanut kyseenalaistamaan lääketieteen ihmisiäkin kun lähtevät kaikenlaiseen silppuamiseen mukaan.


    • Anonyymi

      Wipä sellasta hetkeä ole mulla olemassakaan, jolloin varmasit haluttais tai varmasti ei haluttais. Täysin hetkestä kiinni ei vuorokaudenajasta.

    • Anonyymi

      Mitä väliä sillä on?

      - Sheena

      • Anonyymi

        Miehiä kiinnostaa naisten asiat ja sinkkumiehet oppii naisista lisää eli tietää sitten kun tapaa sen neiti oikean niin miehet on kiinnostunut naisista ja naisten hyvinvoinnista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehiä kiinnostaa naisten asiat ja sinkkumiehet oppii naisista lisää eli tietää sitten kun tapaa sen neiti oikean niin miehet on kiinnostunut naisista ja naisten hyvinvoinnista

        Jos yhtään tuntisit edes itseäsi, ymmärtäisit ihmisen seksihalun olevan hyvin yksilöllinen ominaisuus (naiset ovat myös ihmisiä ja yksilöitä). Se vaihtelee esimerkiksi elämäntilanteen ja kumppanin mukaan. Se ei siis ole tasaisesti pysyvä tila tai määrä. Puhumattakaan että se tulisi aina samaan vuorokauden aikaan tai tiettynä viikonpäivänä.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos yhtään tuntisit edes itseäsi, ymmärtäisit ihmisen seksihalun olevan hyvin yksilöllinen ominaisuus (naiset ovat myös ihmisiä ja yksilöitä). Se vaihtelee esimerkiksi elämäntilanteen ja kumppanin mukaan. Se ei siis ole tasaisesti pysyvä tila tai määrä. Puhumattakaan että se tulisi aina samaan vuorokauden aikaan tai tiettynä viikonpäivänä.

        - Sheena

        Totta naiset on ihmisiä ja niin ihania ja unelma olis pelehtiä naisen kanssa 24/7 elämänsä loppuun asti se olis ihanaa elämää se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta naiset on ihmisiä ja niin ihania ja unelma olis pelehtiä naisen kanssa 24/7 elämänsä loppuun asti se olis ihanaa elämää se

        Onko tuo mielestäsi normaali ja tavallinen unelma? Miten tavoittelet unelmaasi?

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo mielestäsi normaali ja tavallinen unelma? Miten tavoittelet unelmaasi?

        - Sheena

        Kysyt Välikseltä ihan liian vaikeita kysymyksiä.


    • Anonyymi

      Meillä halutaan ennen ilta kymmentä koska mies ja minä menemme nukkumaan suunnilleen kymmeneltä.

      • Anonyymi

        Eikö muutoin tai muuhun aikaan edes joskus haluta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö muutoin tai muuhun aikaan edes joskus haluta

        Niin ennen kymmentä eli se voi olla vaikka neljältä iltapäivällä.


    • Anonyymi

      Öli vain yksi kysymys, jos vastaat siihen oiken säästän henkesi, mutta... sitten astaajasa sanoo; mikä oli kysymys; Soi- tuo oli vääörä vastaus joten kallosi halkesi...

      ..näin rauhallise3sti anenvaimentimenta rullaten jantan matkaa...

    • Anonyymi

      Lounasaikaan....

    • Anonyymi

      Silloin kun nuoruuden ihastus tulee nussimaan yllättäen...

    • Anonyymi

      Aamusta, kun olen herännyt

    • Eilen,

    • Anonyymi

      Yöt on nukkumista varten ,heti aamulla herättyä!

    • Anonyymi

      On sulla mietteet.

    • Anonyymi

      Mul on aina halut tapissa jos seuralainen on muutenkin mukava. Valehtelematta en kyllästy vaikka seksiä on toisinaan useita kertoja päivässä, pitkiä aikoja putkeen. Olen tosin leikkaamaton transkissa, jos sillä on asian suhteen mitään merkitystä. Tiedän kyllä monia luomukissojakin, jotka omaavat korkean libidon. Toiset vaan tykkää sekstailla ja eihän se väärin ole kunhan se on kaikille osapuolille okei.

    • Anonyymi

      Aamuyöllä, kun on hilautunut toiseen ihan kiinni yön aikana...💋

    • Anonyymi

      Aamusta paras

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      144
      1912
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1487
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      91
      1285
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1272
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1205
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1081
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      997
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      986
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      962
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      848
    Aihe