Mukava päivä rannalla

Anonyymi

Ollut mukava päivä rannalla katsella bikini asuisia kauniita naisia ja sain jopa treffitkin sovittua naisen kanssa. Tarjosin naiselle juotavaa ja juteltiin siinä ja sitten sovittiin treffit läheiselle leirintäalueen terassille huomiseksi.

Mitäs te muut palstalaiset siellä kotona homehdutte?

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No huhhuh! Aikamoista.

• Nytkö siellä päivä on jo ohi?

Mutta onpa kiva kun on ollut muksa päivä siellä. En mä kotiin oo jäänyt homehtumaan toki, vaan homehdun tänne työpaikalle vuorostaan. :oD

• Anonyymi

Siten olisi hyvä mennä johonkin ksuppaankin jo lieru-kwqkks jo tekee merkkejä shortsien alta aina kun kävrelee ja välillä pissikin haisaq

• Olen ruoan tuossa tehnyt, oli kokonainen broileri uunissa ja riisit keittelin kaveriksi, salaatti olikin jo valmiina. Kasvimaan ja kukat käynyt kastelemassa pariin kertaan ja pyykkiä pesdyt, kone pesi. Astianpesukoneen astiat pläränny kaappiin ja likaiset koneeseen, tilasin muutaman uuden vaatekappaleen, kun vanhat vaatteet alkaa olla liika väljiä, tyttärelle myös pari uutta mekkoa.

Nyt vartun isäntää töistä kotiin, mulla on hälle tuossa ruoka valmiina ja kahvimaatti ladattuna. Enää ukko puuttuu. :)

• Illalla ajan nurtsin. Kastelen kasvit. En tänään muuta ajatellut tehdä.

• Anonyymi

Ukko tulee kotiin vihaisena kuin ampiainen -piikki pystyssä

• Anonyymi kirjoitti:

Ukko tulee kotiin vihaisena kuin ampiainen -piikki pystyssä

On jo, vierashuoneessa katsomassa puhelimesta jotain sarjaa.

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

On jo, vierashuoneessa katsomassa puhelimesta jotain sarjaa.

Kummallinen…

Katsoisi kesäiltaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kummallinen…

Katsoisi kesäiltaa.

Ei häntä kiinnosta kesäillat, kesä, piha, luonto. Mutta mä meen nyt leikkaa nurmikon, ainakin osan siitä vaikka väsyttää ihan sikana. Mutta ei voi vaan lykätä ja lykätä...

• Anonyymi

Rannalla ei pitkään jaksa ellei mene uimaan välillä. Kotona on ihan sairaan lämmin 35 tällä hetkellä

• Anonyymi

Peruin treffit, koska ties mitä miehellä mielessä.

• Anonyymi

Mitä mulla olisi mielessä?, tästä voi taas tehdä johtopäätöksiä jotka ei pidä paikkansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mulla olisi mielessä?, tästä voi taas tehdä johtopäätöksiä jotka ei pidä paikkansa.

Sulla?

• Anonyymi

Tarkoitit vai miime joulusaattyoasdsi rannallsa makoill4eddsadi?

• Anonyymi

Hiki tulee kun katselee naisia rannalla.

• Anonyymi

"Ja,aamulla heräät "perse-arskan" vierestä"!!!

• Anonyymi

Joo kalu seisoo rannalla koko ajan kun katselee nättejä naisia ja niiden ihania vartaloita. Sitä vaan ajattelee että kumpa pääsisi koskemaan naisen vartaloa ja kalu seisoo kovana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3083
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      233
      1969
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      66
      1926
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      70
      1625
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      23
      988
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      919
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe