1 määräävämpi osa puoli vai 2 vähän alistuvampi eli näkeekö sen äkkiä kumpi on määräävämpi eli tykkäätkö ns määrätä mitä treffeillä tehdään vai haluatko että kumppani on vähän se määräävämpi eli teette mitä se ehdottaa tqi ostatte ruuaksi mistä se toinen tykkää eli tasapuolinen suhde ja kumpikin haluaa miellyttää toista mut pikku asioissa oletko se joka määrää vai alistuu esim haluaisit hamburilaiselle ja kumppani pitsalle eli mietitkö kumpikin käy ja haluat et kumppanisi on onnellinen vai pidätkö kiinni ja päätät et hamburilaiselle
Oletko suhteessa
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mies on pää ja nainen alamainen. Jos on kaksi kukkoa, se menee tappeluksi.
Mutta nainen on ovela ja saa tahtonsa kauniisti jolloin mies alistuu koska haluaa naiselleen vain parasta.- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Jos mies on, niin nainen tekee mitä päällään haluaa ja kääntelee päätä.
Niin juuri tuossa sanotaan. Näin se on luonnostaan. Mutta nainen ei voi ajatella itseään vaan hänenkin tulee ajatella miehensä parasta, kuten miehenkin naisensa parasta. Näin he ovat onnellisia elämänsä loppuun asti.
Mutta jos tuon rakkauden harmonian rikkoo itsekeskeisyydellä, minä itse ajattelulla, niin koko jalusta murenee ja on vain ajan kysymys, että milloin se lakkaa olemasta. - Anonyymi
Jos mies on, niin nainen tekee mitä päällään haluaa ja kääntelee päätä.
Kuinka moni aikuinen ihminen oikeasti jaksaisi jatkuvasti pelata jotain manipulointipeliä, jossa toisen päätä kännellään sinne ja tänne? Mä en tajua millainen täysijärkinen ihminen haluaisi myöskään jatkuvasti olla tollasen pelin kohteena. Onhan toi ihan järkyttävän epäkunnioittavaakin toista kohtaan ja jatkuvaa toisen älyn vähättelemistä. Ole sä vaan "perheen pää", mutta mä kääntelen sut ihan minne ite haluan.
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka moni aikuinen ihminen oikeasti jaksaisi jatkuvasti pelata jotain manipulointipeliä, jossa toisen päätä kännellään sinne ja tänne? Mä en tajua millainen täysijärkinen ihminen haluaisi myöskään jatkuvasti olla tollasen pelin kohteena. Onhan toi ihan järkyttävän epäkunnioittavaakin toista kohtaan ja jatkuvaa toisen älyn vähättelemistä. Ole sä vaan "perheen pää", mutta mä kääntelen sut ihan minne ite haluan.
Se on vanha sanonta. Yksi ex anoppi sitä käytti kun sen ukko rupes huutamaan nyrkit pystyssä, että hän on perkele tämän perheen pää.
- Anonyymi
Se on vanha sanonta. Yksi ex anoppi sitä käytti kun sen ukko rupes huutamaan nyrkit pystyssä, että hän on perkele tämän perheen pää.
Tiedän, eikä ole vain suomalainen sanonta. Yhtä sairas se on never the less. Enkä todellakaan tajua kuka täysijärkinen tollasta oikeasti jaksaisi.
Menikö se niin, että mies on perheen pää, mutta nainen sen kaula, joka sitä päätä kääntelee. Ja vahvan miehen takana on vielä vahvempi nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, eikä ole vain suomalainen sanonta. Yhtä sairas se on never the less. Enkä todellakaan tajua kuka täysijärkinen tollasta oikeasti jaksaisi.
Okei.
- Anonyymi
Menikö se niin, että mies on perheen pää, mutta nainen sen kaula, joka sitä päätä kääntelee. Ja vahvan miehen takana on vielä vahvempi nainen.
No noi ei mun mielestä tarkota samaa asiaa lainkaan. Toi toinen on tosiaan suoraa manipulaatiota, parisuhteen sisällä. Toinenhan on myös tukemista ja kaiken kasassa pitämistä. On helppo olla vahva, kun ei tarvitse tukeutua kaikessa vain itseensä.
- Anonyymi
Ja se taitaa olla useimmin muodossa "menestyneen miehen takana on vahva nainen". Tai noin mä ainakin olen sen useinmiten kuullut.
Anonyymi kirjoitti:
Ja se taitaa olla useimmin muodossa "menestyneen miehen takana on vahva nainen". Tai noin mä ainakin olen sen useinmiten kuullut.
Oukei. Voi olla, että mä muistan sen väärin.
Anonyymi kirjoitti:
No noi ei mun mielestä tarkota samaa asiaa lainkaan. Toi toinen on tosiaan suoraa manipulaatiota, parisuhteen sisällä. Toinenhan on myös tukemista ja kaiken kasassa pitämistä. On helppo olla vahva, kun ei tarvitse tukeutua kaikessa vain itseensä.
Juu ei. Muistin vaan mitä ex anoppi hoki rähisevälle ukolleen.
- Anonyymi
En kumpaakaan. En myöskään jaksa kauaa katselle noista kummankaanlaista kumppania. En halua riesakseni perässä vedettävää tahdotonta kivirekeä, enkä pomottavaa wannabe kotityrannia. Normaali täysijärkinen ja tasaveroinen mies, kiitos.
- Anonyymi
No just noin. En mäkään jaksaisi kauaa kumpaakaan Väliksen vaihtoehtoa. Normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta päättää aina ja kaikesta, mutta hänellä on silti kysyttäessä mielipide.
Kaupassa käydessä kaupassa käyjä päättää mitä ostaa (eli myös mitä syödään), ellei toinen ole jotain erikseen pyytänyt etukäteen.
Treffeille kutsuja päättää mihin mennään, ellei erikseen halua kysyä mihin toinen haluaisi ja kysyttäessä tietysti noudatetaan sen toisen toivetta. Hittojako sitä kysymään, jos ei aio toivetta noudattaa.
Yritän olla tasa-arvoinen. Määräily on puolin ja toisin tosi epäkypsää ja lapsellista, saa riidan vaan aikaiseksi.
- Anonyymi
Puhut asiaa.
- Anonyymi
Välis hyvä, mä taidan olla se määräävämpi osapuoli. Omistan kiväärin ja panoksia sekä aseenkantoluvan, osaan myös ampua tarkasti. Siinä on pallivaara olemassa, jos mun kanssani ryppyilee.
- Anonyymi
Sitten kun ihminen itsenäistyy, se hyväksyy toisenkin ihmisen ja sen arvot. Kyllä tuosta vielä ehkä hyvä tulee joskus.
- Anonyymi
Olen varmasti molempia, määräävä että alistuva.
AV - Anonyymi
Enpä sano. Vain oikeat ihmiset sen tietävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834503Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu263304- 202935
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt412926Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172757Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka492677Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172559Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142105- 71791