Typerintä on olla wc pönttö suihkutilassa

Anonyymi

12

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toi nyt onkin pönttö ja suihku liian pienessä tilassa ahdettuna ja ihme virityksiä. Suihkuallas on tehty ihmeellisesti, mikä siinä pöntönkin vieressä on, lattiakaivoko?

Eihän toi toimi.

• Mut siis yleensähän suihkun jälkeen kuivataan lattia, ettei vettä jätetä lattialle.

• Ja kerrostaloissa, sekä rivareissa ihan tavallinen ratkaisu.

• Anonyymi

No niinpä. Täysin tavanomainen ratkaisu.

• Anonyymi

Turhat neliöt on fiksua, arkkitehtuuria ja pieni on aina suloista!

• Anonyymi

Älä hauku wc- pönttöä typeräksi? Mitä voi sille, jos on wc-pöntöksi syntynyt. Eikä ole saanut itse valita paikkaa minne asettua? Typerintä on haukkua syyttömiä. Yleensä sellainen haukkuja on itse sitä, miksi muita haukkuu. Mieti ensin mitä sanot julki, koska hölmöt ajattelee vasta jälkeenpäin sanomisiaan.

WC- pönttö on asiakaspalvelija, joka haluaa vain helpottaa ihmisiä, jotka hänen palvelua haluaa hyväksi käyttää. Aina haluaa vain hyvää toiselle, vaikka asiakkaat eivät hänen antamaa palvelua ansaitsisikaan, huonon käytöksen takia. Elämä on valintoja, johon wc-pönttö ei ole voinut itse vaikuttaa.

• On sentään pönttö, ettei pelkkä reikä lattiassa.
      Espanjassa eräässä anniskelupaikassa oli tällainen reikä-ratkaisu.
      Lorottaminen reikään tuntui liian haastavalta ja vaihdoin kapakkaa.

Olen melko varma että kyseinen tila oli vessa.

• Anonyymi

Tuo kyllä niin kaipaisi siivoamista. Jos tuon pöntön luukun avaisi, niin siellä olisi varmaan jotain mustaa.

• Anonyymi

Hotellissa saa olla aina sukat märkinä. Itse heitän lattialle sen lattiapyyhkeen, mutta ei se paljon paranna tilannetta. Onneksi on yleensä muun mukavan odotukset päällä, eikä tuon anna itseään haitata. Kotioloissa on enemmän aluetta ja sama tilanne, joten satunnaisesti voi ärsyttää, jos kiire ja käytävä vielä uudestaan sukkiaan vaihtaa.

• Luolaihmisvaiheessa tapahtui merkittävä hygieniatason nousu, kun osa kotiluolasta pyhitettiin ruoka- eli raatovarastoksi ja osa käymäläksi. Sitä ennen samaa tilaa käytettiin kumpanakin. 🌹👀

• Joo, tosi dorkaa, kai kaikilla nyt on varaa kunnon kämppään, Suomihan on hyvinvointivaltio?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      131
      10538
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5080
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2271
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2088
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1442
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1124
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1061
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      987
    Aihe