Typerintä on olla wc pönttö suihkutilassa

Anonyymi

12

111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toi nyt onkin pönttö ja suihku liian pienessä tilassa ahdettuna ja ihme virityksiä. Suihkuallas on tehty ihmeellisesti, mikä siinä pöntönkin vieressä on, lattiakaivoko?

Eihän toi toimi.

• Mut siis yleensähän suihkun jälkeen kuivataan lattia, ettei vettä jätetä lattialle.

• Ja kerrostaloissa, sekä rivareissa ihan tavallinen ratkaisu.

• Anonyymi

No niinpä. Täysin tavanomainen ratkaisu.

• Anonyymi

Turhat neliöt on fiksua, arkkitehtuuria ja pieni on aina suloista!

• Anonyymi

Älä hauku wc- pönttöä typeräksi? Mitä voi sille, jos on wc-pöntöksi syntynyt. Eikä ole saanut itse valita paikkaa minne asettua? Typerintä on haukkua syyttömiä. Yleensä sellainen haukkuja on itse sitä, miksi muita haukkuu. Mieti ensin mitä sanot julki, koska hölmöt ajattelee vasta jälkeenpäin sanomisiaan.

WC- pönttö on asiakaspalvelija, joka haluaa vain helpottaa ihmisiä, jotka hänen palvelua haluaa hyväksi käyttää. Aina haluaa vain hyvää toiselle, vaikka asiakkaat eivät hänen antamaa palvelua ansaitsisikaan, huonon käytöksen takia. Elämä on valintoja, johon wc-pönttö ei ole voinut itse vaikuttaa.

• On sentään pönttö, ettei pelkkä reikä lattiassa.
      Espanjassa eräässä anniskelupaikassa oli tällainen reikä-ratkaisu.
      Lorottaminen reikään tuntui liian haastavalta ja vaihdoin kapakkaa.

Olen melko varma että kyseinen tila oli vessa.

• Anonyymi

Tuo kyllä niin kaipaisi siivoamista. Jos tuon pöntön luukun avaisi, niin siellä olisi varmaan jotain mustaa.

• Anonyymi

Hotellissa saa olla aina sukat märkinä. Itse heitän lattialle sen lattiapyyhkeen, mutta ei se paljon paranna tilannetta. Onneksi on yleensä muun mukavan odotukset päällä, eikä tuon anna itseään haitata. Kotioloissa on enemmän aluetta ja sama tilanne, joten satunnaisesti voi ärsyttää, jos kiire ja käytävä vielä uudestaan sukkiaan vaihtaa.

• Luolaihmisvaiheessa tapahtui merkittävä hygieniatason nousu, kun osa kotiluolasta pyhitettiin ruoka- eli raatovarastoksi ja osa käymäläksi. Sitä ennen samaa tilaa käytettiin kumpanakin. 🌹👀

• Joo, tosi dorkaa, kai kaikilla nyt on varaa kunnon kämppään, Suomihan on hyvinvointivaltio?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4418
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3261
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2544
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      53
      2524
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2235
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1662
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1530
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe