Kenelle palstalaiselle

Anonyymi

Olet valmis antautumaan?

-flowersreally-

45

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peppupupulle ❤️ -cu-

• Anonyymi

Poikkea kertomaan, jos niin pitkälle pääset. Yritän myötäelää ne kokemuxet:) - cu-*olutta ja kasarimusaa*

• Anonyymi

Jazulille.

T. Topi

• Mää kerron jos semmonen osuu täällä (taas) kohdille.

• Mää en kerro. 🙊🙈

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Mää en kerro. 🙊🙈

Luultavasti en minäkään, sitten kuitenkaan, parempi kun pitää palstalovet omana tietonaan 😁

• randombypasser kirjoitti:

Luultavasti en minäkään, sitten kuitenkaan, parempi kun pitää palstalovet omana tietonaan 😁

Viisaampaa niin. Kantapään kautta oppinut. 😅

Viisaampaa niin. Kantapään kautta oppinut. 😅

Sanotaan vaikka niin, että sinun kantapääsi kautta opin pitämään suuni kiinni aikanaan, enkä ole palstaloveja julkisesti käsitellyt. Eli kiitos siitä 😁

Sanotaan vaikka niin, että sinun kantapääsi kautta opin pitämään suuni kiinni aikanaan, enkä ole palstaloveja julkisesti käsitellyt. Eli kiitos siitä 😁

Hmph. No on mustakin sitten jotain hyötyä ollut täällä suomi24 jorinoissa. 🤣👍

Hmph. No on mustakin sitten jotain hyötyä ollut täällä suomi24 jorinoissa. 🤣👍

On, on todellakin. Ja olethan sinä aina ollut mukavaa juttuseuraa 🤗

On, on todellakin. Ja olethan sinä aina ollut mukavaa juttuseuraa 🤗

Kiva kuulla, lukea. :)

• Varattu. Ei voi alkaa antautumaan kellekkään täällä. Topi tossa mankuu, mutta Topi joutuu nyt mankuu joltakin muulta.

• Anonyymi

laskin..väärinille <3

-Lillis

• Anonyymi

Rakas <3

laskin..väärin

• Topi vaihtoi nimeä lennossa, nyt kelpaa jo lälliskin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas <3

laskin..väärin

Kultsipuppeli <3

-Lillis

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Topi vaihtoi nimeä lennossa, nyt kelpaa jo lälliskin. :)

Tuo en ollut minä.

T. Topi

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo en ollut minä.

T. Topi

Etpä. :)

• Anonyymi

Sille vois antautua, joka osaa vedellä oikeista naruista. Ensin ne tosin pitäs oppia tietämään. Ei oo nopee projekti tämäkään.

• Anonyymi

Tyyliin kädet ylös - housut alas?

• Anonyymi

Jaa mulleko puhut? Ei kuulosta yhtää mun jutulta. Kädet pitäs olla aivan muualla kun taivasta kohden, että pöksyt vois riisua.

• Anonyymi

Pökkelöpujikselle 🥰

Sirkka-Liisa Anttila

• Anonyymi

Nyt kävi pujiksella tuuri. Sirkka-Liisalla on Forssan molemmat nähtävyydet.

• Vaikea antautua, kun kukaan ei yritä valloittaa.

• Anonyymi

Siihen tunteeseen pääsemiseen, että koko sielullaan ja ruumiillaan haluaa antautua toiselle ihmiselle, vaaditaan ainakin omalla kohdalla todella paljon. Ensimmäinen ja ehdottomin vaatimus on täydellinen luottamus ja turvallisuudentunne. Tärkeää on myös tunne siitä, että toinen haluaa sinulle pelkkää hyvää ja että voi olla täysin oma itsensä.

Vastaus kysymykseen siis on, en kenellekään.

• Anonyymi

>Ensimmäinen ja ehdottomin vaatimus on täydellinen luottamus ja turvallisuudentunne. Tärkeää on myös tunne siitä, että toinen haluaa sinulle pelkkää hyvää ja että voi olla täysin oma itsensä.>

Ei ole mukava tunne, että tekee mieli käydä kirkumaan ja vetää pakkia vaihteeseen, kun toinen lähestyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>Ensimmäinen ja ehdottomin vaatimus on täydellinen luottamus ja turvallisuudentunne. Tärkeää on myös tunne siitä, että toinen haluaa sinulle pelkkää hyvää ja että voi olla täysin oma itsensä.>

Ei ole mukava tunne, että tekee mieli käydä kirkumaan ja vetää pakkia vaihteeseen, kun toinen lähestyy.

Ei todella ole. Olen kerran ollut tilanteessa, jossa minulle puolituttu mies väkisin yritti saada minua antautumaan hänelle. Sen hetkinen pakokauhun tunne, kun en meinannut päästä tilanteesta pois enkä hetkeen saanut hengitettyä, oli hyvin ahdistava. Pääsin lopulta pakenemaan, mutta tuosta jäi hyvin vahva "ihotunne", jonkinlainen fyysinen reaktio siihen, että toisen lähellä täytyy pystyä tuntemaan olonsa turvalliseksi.

• Anonyymi

Vain tinder miehille kannattaa antautua korkeasti koulutetuille ja arabi miehille joilla on ruskea kikkeli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todella ole. Olen kerran ollut tilanteessa, jossa minulle puolituttu mies väkisin yritti saada minua antautumaan hänelle. Sen hetkinen pakokauhun tunne, kun en meinannut päästä tilanteesta pois enkä hetkeen saanut hengitettyä, oli hyvin ahdistava. Pääsin lopulta pakenemaan, mutta tuosta jäi hyvin vahva "ihotunne", jonkinlainen fyysinen reaktio siihen, että toisen lähellä täytyy pystyä tuntemaan olonsa turvalliseksi.

Niinkin voi pahimmillaan käydä. Ajattelin kyllä tilannetta, jossa itse varovasti ensin lähestyy, mutta kaikenlaiset pelot valtaa mielialan, kun jossain rasahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkin voi pahimmillaan käydä. Ajattelin kyllä tilannetta, jossa itse varovasti ensin lähestyy, mutta kaikenlaiset pelot valtaa mielialan, kun jossain rasahtaa.

Pelasin turhan herkästi oman kokemuksen kautta.
        Mutta olet oikeassa, ei ole kiva tilanne tuokaan, jos toinen lähestyy "hyvin aikein" ja toinen vetäytyy. Tuossa liikutaan hyvinkin herkällä alueella, kun kuitenkin on niin intiimistä asiasta kyse.

• Anonyymi

Hawaiille olen valmis rantautumaan.

• Samalle naiselle jolle olen jo useasti antautunut

• No niin. Koskas ajattelit hänestä minulle kertoa.. voihan vitjake.. sä olitkin koko ajan naimisissa..:D

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No niin. Koskas ajattelit hänestä minulle kertoa.. voihan vitjake.. sä olitkin koko ajan naimisissa..:D

Nyt ei ehdi mitään....pakko lähteä saunaan :D

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No niin. Koskas ajattelit hänestä minulle kertoa.. voihan vitjake.. sä olitkin koko ajan naimisissa..:D

Minähän se.

Sirkka-Liisa Anttila

• pujotteIija kirjoitti:

Nyt ei ehdi mitään....pakko lähteä saunaan :D

Mä tulin just saunasta.. ei siellä vaimoja näkynyt.. heh.

Mä tulin just saunasta.. ei siellä vaimoja näkynyt.. heh.

Vakavasti puhuen niin....kävin saunassa jo klo 19.30, puintihommien jälkeen. Mites sinulla on reissu sujunut?

• pujotteIija kirjoitti:

Vakavasti puhuen niin....kävin saunassa jo klo 19.30, puintihommien jälkeen. Mites sinulla on reissu sujunut?

Tässä istutaan siskon kanssa.. nappaillaan salmaria ja puhutaan paskaa..

Äitee laitettiin maan poveen ja valtakunnassa kaik hyvin. Kohta nukkumaan. Sie vissiin jo yöpuulla. Hyvä että pääsit puimaan..

Tässä istutaan siskon kanssa.. nappaillaan salmaria ja puhutaan paskaa..

Äitee laitettiin maan poveen ja valtakunnassa kaik hyvin. Kohta nukkumaan. Sie vissiin jo yöpuulla. Hyvä että pääsit puimaan..

Levätköön rauhassa....äitisi. Sängyssä olin juu tuolloin, ei nyt hirveen hyvin saanut nukuttua

• pujotteIija kirjoitti:

Levätköön rauhassa....äitisi. Sängyssä olin juu tuolloin, ei nyt hirveen hyvin saanut nukuttua

No sanoisimpa jopa, että nukkuminen ei sängyssä ole parhaita puoliasi.. lähinnä tarkoitan, että olet huono nukkumaan.. ihan niinkuin minäkin.

Mutta sulla kovaa duunia vielä, joten en häiriköi sinua kuin täällä palstalla. Saat viestit sitten kun sinulle sopii.

Me tässä juuri laitellaan mökkiä lähtökuntoon ja valmistaudutaan kotio päin. Pitkä matka edessä.

• Anonyymi

hömpönoönool jyub sähkölämmitys konsanaan....

Ikäviä Terveisiä toivotellen:; IDOOTT-

• Anonyymi

Antautuisin Geniolle ellen olisi varattu ihanalle miehelle.

🦄

• Anonyymi

😂 tää oli paras, kiitti gentsu.

• Anonyymi

En tiedä enkä uskalla edes arvaqtkaan.

Mutta jooh minä olen siis ryyppVeijo pukkeurun erittäin tyylikkäästi liikaakin, siis eli ryyppään rahani vaateisiinkin.

Monet sanoneet:; onko tuo edes ihminen ollenkaan, Olen HuMan, en ole He-man.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4403
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3035
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2928
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2723
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2661
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2625
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2299
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2055
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      4
      1764
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    Aihe