Kaikki naiset tuntuvat itselle sopimattomilta?
Voiko miehelle käydä niin?
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
K miehelle käy aina niin🥳
- Anonyymi
Tuo ei kyllä pidä yhtään paikkaansa. Tv. K mies
- Anonyymi
Kyllä ja naisellekin.
- Anonyymi
Että on ollut useamman kanssa yhdessä (ei samaan aikaan) ja kaikki ovat olleet sopimattomia. Ei ehkä ole sitten ole enää järkeä seurustella.
- Anonyymi
Tuolta on tuntunut jo vuosia.
Uskoisin olevan mahdollista. Mutta mietin, että miksi kaikki tuntuu sopimattomilta? Hakeeko jotain yli-ihmistä mitä ei ole olemassakaan vai hakeutuuko vääränlaiseen seuraan jatkuvasti oppimatta ettei näitä?
- Anonyymi
Ei kunnon naisia paljon ole niin hautuumaat on niitä täynnä mut nykyajan naisista niitä ei montaa ole korkeastikoulutettui ja jauhojengii kyl on muttei kunnon naisia
Anonyymi kirjoitti:
Ei kunnon naisia paljon ole niin hautuumaat on niitä täynnä mut nykyajan naisista niitä ei montaa ole korkeastikoulutettui ja jauhojengii kyl on muttei kunnon naisia
Minä en yhdistäisi koulutusta suinkaan kunnollisuuteen. Ihan yksilöstähän tuo on kiinni miten elää, kuten sekin millaista kukakin kunnollisena pitää kumppanikseen.
Kyllä mä tiedän aivan hyviä naisia kaikissa koulutusluokissa.
Luulen, että noi kokkelibileet on pintaliitäjien juttuja enempikin. Muodikasta, trendikästä elämää hinkuvien ongelmia, eikä niinkään tasaista rauhallista arkea kaipaavien naisten.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Minä en yhdistäisi koulutusta suinkaan kunnollisuuteen. Ihan yksilöstähän tuo on kiinni miten elää, kuten sekin millaista kukakin kunnollisena pitää kumppanikseen.
Luulen, että noi kokkelibileet on pintaliitäjien juttuja enempikin. Muodikasta, trendikästä elämää hinkuvien ongelmia, eikä niinkään tasaista rauhallista arkea kaipaavien naisten.Moni sinkkunainen elää ihan tasaista arkea. Käy töissä, opiskelee, käy harrastuksissa, tapaa ystäviä ja sukulaisia, lomailee yhdessä heidän kanssa, hoitaa lapsiaan kellä pieniä lapsia on, pitää kotia yllä ja viihty kotonakin loikoen. Minusta varsin ok elämää.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Luulen, että noi kokkelibileet on pintaliitäjien juttuja enempikin. Muodikasta, trendikästä elämää hinkuvien ongelmia, eikä niinkään tasaista rauhallista arkea kaipaavien naisten.Totta ei koulutusta kannatakkaan yhdistää kunnollisuuteen eli korkeastikoulutetuista ei saa hyvää naista mut jännäjennan saa ja kokkeli ym huumejengit on korkeastikoulutettujen kokkeli bileitä
- Anonyymi
Moni sinkkunainen elää ihan tasaista arkea. Käy töissä, opiskelee, käy harrastuksissa, tapaa ystäviä ja sukulaisia, lomailee yhdessä heidän kanssa, hoitaa lapsiaan kellä pieniä lapsia on, pitää kotia yllä ja viihty kotonakin loikoen. Minusta varsin ok elämää.
No yhoot on mitä on eli huomaat ettei kunnon naisia kovin paljoo oo suomessa on vain korkeastikoulutettui tai yh tyttöi ja kumpikin sivuammatiksi tekee tinderitöitä
Anonyymi kirjoitti:
No yhoot on mitä on eli huomaat ettei kunnon naisia kovin paljoo oo suomessa on vain korkeastikoulutettui tai yh tyttöi ja kumpikin sivuammatiksi tekee tinderitöitä
Onko sulla isokin otanta?
Anonyymi kirjoitti:
Totta ei koulutusta kannatakkaan yhdistää kunnollisuuteen eli korkeastikoulutetuista ei saa hyvää naista mut jännäjennan saa ja kokkeli ym huumejengit on korkeastikoulutettujen kokkeli bileitä
No enpä nyt sanois. Eläisin samalla tavalla, kun nyt vaikka olisin kuinka oppinut ja kouluja käynyt. Ei mun perusolemus opiskelun takia muuksi muutu.
No enpä nyt sanois. Eläisin samalla tavalla, kun nyt vaikka olisin kuinka oppinut ja kouluja käynyt. Ei mun perusolemus opiskelun takia muuksi muutu.
Sitäpaitsi mitäs haittaakaan siitä on, jos joku tykkää opiskella ikään kuin harrastuksenaan ja samalla voi hyötyä siitä elannokseenkin? Sehän on järkevää, jos on intressejä ja mahdollisuus siihen.
Sitäpaitsi mitäs haittaakaan siitä on, jos joku tykkää opiskella ikään kuin harrastuksenaan ja samalla voi hyötyä siitä elannokseenkin? Sehän on järkevää, jos on intressejä ja mahdollisuus siihen.
Parempi harrastus opiskelu on, kuin kännääminen viinamiesten kanssa rattopoikina radalla.
- Anonyymi
Luulen, että noi kokkelibileet on pintaliitäjien juttuja enempikin. Muodikasta, trendikästä elämää hinkuvien ongelmia, eikä niinkään tasaista rauhallista arkea kaipaavien naisten.Välis on niin katkera ja kateellinen koulutetuille, että hän näkee koulutuksen syyksi kaikkeen pahaan.
Parempi harrastus opiskelu on, kuin kännääminen viinamiesten kanssa rattopoikina radalla.
Olen omalle puolisolleni sanonut monet kerrat, kun on miettinyt että vois opiskella jotain uutta, ammattiakin ehkä että opiskele ihmeessä, jos haluat. Käy mulle vallan mainiosti.
Työn ohessa vaikka. Tai olen valmis vaikka muuttamaan omakotitalosta pois vuokrallekin, jos hän haluaa opiskella kokopäiväisesti. Silloin ei tulot riitä ok-asumiseen, velkoihin jne. Mutta veloista pääsee, kun myy talon pois. Tämä menee rempattuna helposti tältä alueelta kaupaksi.
En olis ikinä toisen opiskelujen esteenä. Muutenkin haaveet on ihana elää todeksi, jos saa kumppanilta tukea niiden toteuttamiseen. Ilman että pitää luopua jommasta kummasta.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta ei koulutusta kannatakkaan yhdistää kunnollisuuteen eli korkeastikoulutetuista ei saa hyvää naista mut jännäjennan saa ja kokkeli ym huumejengit on korkeastikoulutettujen kokkeli bileitä
Juu ja kouluttamattomat käyttää, kasvattaa ja myy kannabista.
Anonyymi kirjoitti:
Välis on niin katkera ja kateellinen koulutetuille, että hän näkee koulutuksen syyksi kaikkeen pahaan.
Jotain sellaista siinä on. Outoa kuitenkin leimaamista. Ihan turhaa.
- Anonyymi
Väliksellä on ihan selkeä fiksaatio koulutukseen ja rahaan. Kauhea katkeruus ja kateus noihin liittyen.
- Anonyymi
Niin ja kun Väliksellehän kaikki peruskoulua enemmän on "korkeasti koulutettua".
- Anonyymi
Todellisuudessahan korkeakouluistakin valmistuu pääosin ihan tavallisia duunareita, mutta se on Välikselle täysin käsittämätöntä.
Anonyymi kirjoitti:
Väliksellä on ihan selkeä fiksaatio koulutukseen ja rahaan. Kauhea katkeruus ja kateus noihin liittyen.
Hullunkurisia juttuja jokatapauksessa. Itsekin varmasti vielä opiskelen jotain, jahka minulta jää energiaa perhearjen pyörittelystä, kun lapset kasvaa ja kykenee toimimaan ominpäin ilman vanhemman näin tiivistä läsnäoloa.
Nyt ei ole voimavaroja opiskeluun. Pitäisi revetä liian moneen. Ooiskelin pari vuotta kun tytöt oli pienempiä 2017-2019 välin ja kävin töissä ja työharjoitteluissa, hoidin yksin tenavat ja kotia. Oli tosi raskasta, paloin loppuun ja sitä on nyt paranneltu sitkin uupumusta jo pari vuotta.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Hullunkurisia juttuja jokatapauksessa. Itsekin varmasti vielä opiskelen jotain, jahka minulta jää energiaa perhearjen pyörittelystä, kun lapset kasvaa ja kykenee toimimaan ominpäin ilman vanhemman näin tiivistä läsnäoloa.
Nyt ei ole voimavaroja opiskeluun. Pitäisi revetä liian moneen. Ooiskelin pari vuotta kun tytöt oli pienempiä 2017-2019 välin ja kävin töissä ja työharjoitteluissa, hoidin yksin tenavat ja kotia. Oli tosi raskasta, paloin loppuun ja sitä on nyt paranneltu sitkin uupumusta jo pari vuotta.Liika on liikaa, voimavarojen puitteissa saa asiat paremmin hoidettua, eikä polta itseään loppuun.
- Anonyymi
Nyt ei ole voimavaroja opiskeluun. Pitäisi revetä liian moneen. Ooiskelin pari vuotta kun tytöt oli pienempiä 2017-2019 välin ja kävin töissä ja työharjoitteluissa, hoidin yksin tenavat ja kotia. Oli tosi raskasta, paloin loppuun ja sitä on nyt paranneltu sitkin uupumusta jo pari vuotta.Niinpä. Opiskelu kertoo vain ja ainoastaan siitä, että on tai on ollut halu kehittää jotakin taitoja ja osaamista. Toiset opiskelevat työtä varten ja osa taas ihan huvikseen. Itse koen melkeinpä, että se on outoa, jos ei halua kehittyä missään tai ikinä oppia mitään uutta. Se tosin ei tietenkään vaadi mitään suoranaista opiskelua, mutta kuitenkin. Luulisi kaikkien ihmisten haluavan kehittyä edes jossain.
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Opiskelu kertoo vain ja ainoastaan siitä, että on tai on ollut halu kehittää jotakin taitoja ja osaamista. Toiset opiskelevat työtä varten ja osa taas ihan huvikseen. Itse koen melkeinpä, että se on outoa, jos ei halua kehittyä missään tai ikinä oppia mitään uutta. Se tosin ei tietenkään vaadi mitään suoranaista opiskelua, mutta kuitenkin. Luulisi kaikkien ihmisten haluavan kehittyä edes jossain.
Näinpä ja kun etäopiskelukin on arkipäivää, niin ei vaadi ponnisteluja esim. aina muuttaa opintojen perässä. Mihin itse en edes pystyis, lähtemään muualle ja jättämään perheen tänne. Mutta etäkoulutus on mahdollisuus.
Näinpä ja kun etäopiskelukin on arkipäivää, niin ei vaadi ponnisteluja esim. aina muuttaa opintojen perässä. Mihin itse en edes pystyis, lähtemään muualle ja jättämään perheen tänne. Mutta etäkoulutus on mahdollisuus.
Mitä olen elämäni aikana ollut työttömyyskortistossa, niin olen aina opiskellut jotain kursseja mistä on ollut mulle hyötyä jatkoa ajatellen ja työllistymistä. En ole ollut vaan himassa. Onpa noita erilaisia juttuja tullut suoritettuakin.
- Anonyymi
Mulla sopii vain yksi ihanan halattava ja pusuteltava rakas nainen. Tv. K mies
- Anonyymi
Jokainen puhuu omista lähtökohdistaan. Itse ajattelen näin niin kauan kunnes kohtaan sellaisen, et sopivuus kohtaa. En käy missään yössä kuin kerran kaks vuodessa, harrastelen erilaisia asioita, ehkä niissä kohtaan sellaisen, aika näyttää kuinka äijän käy? Ilmankin osaan olla, ehkä paheisiin enää lankea, kerran jopa ansoitettu (paha nainen).
Minulle ei voi, muista miehistä en tiedä
- Anonyymi
Miksi ei voisi? Tietysti voi. Varmasti voi myös käydä niin, että kaikki naiset tuntuvat itselle sopivilta. Sitä en osaa sanoa kumpi on ikävämpi tilanne.
- Anonyymi
Voi, mutta ongelma ei ole naisissa.
- Anonyymi
Sitten kannattaa miettiä jos miehet kiinnostaisivat enemmän.
Joitakin ei kiinnosta mikään sukupuoli. Toisia kiinnostaa vaikka kumisaappaat..
xLiner - Anonyymi
Vain kaunis nainen sopii minulle. Tavikset ja lihavat o sopimattomia.
- Anonyymi
Lainaan tähän edes menneen Veskun sanoman. Muista aina, että ihmisellä on vain yksi ystävä. Ja se ystävä olet sinä itse. Tiukan paikan tullen hän on ainoa, joka luoksesi jää. Ole itsesi kanssa aina hyvä ystävä. Näin, hyvä Vesku 🙏
- Anonyymi
Voi, jos mies on homo.
- Anonyymi
Nainen ja mies eivät ymmärrä toisiaan. Parempi miehen on olla miehen kanssa, silloin sopu säilyy.
- Anonyymi
Minulle on käynyt niin. Ei siinä ole mitään kummallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261