ISOPALKKAISET LAKKOON!!!

Pientuloisten poppoota

Minä menisin töihin heti tuollaisella paperityöntekijän 4000-5000 alkupalkoilla.
Itse kaverin kanssa jumputellaan pitkää päivää alle 1000 palkalla...kivaa, eikö oo. Isopalkkaiset vetää 8 tuntia max per päivä ja kurjaa on. Itse 12 tuntia taistelua leivästä!
Isopalkkaiset tahtoo lisää, käy kuten Töölön Matkatoimistolla, ei riitä edes 15 miljoonaa euroa, siinäkin on jo varmasti vapaita matkoja ym. lounasta lisäksi vielä nautittu. Merkillistä ahneutta ja elintason noston tavoittelua. Eikö ahneudellakin ole rajansa. Kenelle maistuu enää työ. Vapaita päiviä...joulua, pääsiäistä, vappua, helatorstaita, lomia ym.
Minä ja kaverini ei saa edes lomaltapaluurahoja....sellaista on yrittäjänä Suomessa. Valtio poisti aikanaan tuon 1000,- markan lomarahankin..kun ei Valtiolla ole rahaa!!! Älkää koskaan lähtekö yrittäjäksi...maksat verot ja vakuutusmaksut, vuokrat ja palkat, sos.menot, alv:t ym...ym..
Kohti kesää...kaikki lakkoon vaan - se helpottaa!!??

12

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä maa

      ei muuta ku lappu luukulle ja paperitehtaaseen töitä tekemään.

    • Ron Jeremy

      Jos palkkasi on tosiaan noin huono yrittäjänä niin silloin ehkä liikeideasi ei ole kovin hyvä. Suosittelen lämpimästi alan vaihtoa tai ainakin uutta bisnesideaa, muuten firmallesi käy tosiaan niinkuin Töölön firmalle. muuten esittämäsi palkkaa nauttivat vain ns. ykkösvakanssit, muilla 1000-2000 pienempi

    • Järjestäytykää ja pankaa Kapitalistille luu kurkkuun! Eikö edes Isoisäsi kertonut Sinulle
      näistä perusasioista?
      vom

      • hoi

        Kukas ne ylisuuret palkat, vapaat ja palkalliset sairaslomat maksaisi sitten? Riistetyt ja sorretut paperimiehet vai?


      • Ron Jeremy
        hoi kirjoitti:

        Kukas ne ylisuuret palkat, vapaat ja palkalliset sairaslomat maksaisi sitten? Riistetyt ja sorretut paperimiehet vai?

        käsittääkseni paperityöläiset maksavat veroja samalla periaatteella mitä muutkin eli mitä enemmän tienaat sitä enemmän maksat veroja. tulen palkallani toimeen ihan hyvin enkä tarvitse yhteiskunnan sosiaaliavustuksia, mutta en ole päässyt rikastumaankaan.


      • on yhtä
        Ron Jeremy kirjoitti:

        käsittääkseni paperityöläiset maksavat veroja samalla periaatteella mitä muutkin eli mitä enemmän tienaat sitä enemmän maksat veroja. tulen palkallani toimeen ihan hyvin enkä tarvitse yhteiskunnan sosiaaliavustuksia, mutta en ole päässyt rikastumaankaan.

        kuin möhömahainen ylipalkattu PELLE.


      • pitää olla
        on yhtä kirjoitti:

        kuin möhömahainen ylipalkattu PELLE.

        ...potkulauta!


      • Ron Jeremy
        on yhtä kirjoitti:

        kuin möhömahainen ylipalkattu PELLE.

        omistan lähes pyykkilautavatsan ja en ole omasta mielestäni ylipalkattu vaan saan työstäni palkkaa minkä olen ansainnut. En ole myöskään kateellinen kenellekkään muulle duunarille tai muulle raharikkaalle.


      • Masa
        Ron Jeremy kirjoitti:

        omistan lähes pyykkilautavatsan ja en ole omasta mielestäni ylipalkattu vaan saan työstäni palkkaa minkä olen ansainnut. En ole myöskään kateellinen kenellekkään muulle duunarille tai muulle raharikkaalle.

        Kenelle duunarille sinä voisit muka olla kateellinen?
        Ettehän te tiedä ympärillä olevasta maailmasta yhtikäs mitään.
        Ei kai se ihme ole, kunkapakassakin ovat vaan keskenään.


      • Ron Jeremy
        Masa kirjoitti:

        Kenelle duunarille sinä voisit muka olla kateellinen?
        Ettehän te tiedä ympärillä olevasta maailmasta yhtikäs mitään.
        Ei kai se ihme ole, kunkapakassakin ovat vaan keskenään.

        Olen yrittäjä perheestä lähtöisin. isäni neuvo oli älä rupea yrittäjäksi vaan keksi jotain muuta. olen ollut nuorena rakennusmiehenä, sairaala-avustajana ja rekkakuskina, nyt paperiteollisuudessa. en ole idiootti vaan yritän tietenkin sinne missä on ehkä paras toimeentulo, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna työajat eivät ole tosiaankaan parhaat. mikäpä estäisi tekemästä sinua samoin niinpä neuvonkin sinulle hae alan kouluun ja yritä päästä tehtaalle duuniin.


      • Kaino
        Ron Jeremy kirjoitti:

        Olen yrittäjä perheestä lähtöisin. isäni neuvo oli älä rupea yrittäjäksi vaan keksi jotain muuta. olen ollut nuorena rakennusmiehenä, sairaala-avustajana ja rekkakuskina, nyt paperiteollisuudessa. en ole idiootti vaan yritän tietenkin sinne missä on ehkä paras toimeentulo, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna työajat eivät ole tosiaankaan parhaat. mikäpä estäisi tekemästä sinua samoin niinpä neuvonkin sinulle hae alan kouluun ja yritä päästä tehtaalle duuniin.

        Itse asun paperipaikkakunnan kupeessa ja olen nähnyt sitä touhua.
        Jos töihin pyrkijän naama ei miellytä( lue= sukulaisia jollekin tehtaalla tms.) , on turha edes pyrkiä töihin.


      • mummu-tiamat
        Kaino kirjoitti:

        Itse asun paperipaikkakunnan kupeessa ja olen nähnyt sitä touhua.
        Jos töihin pyrkijän naama ei miellytä( lue= sukulaisia jollekin tehtaalla tms.) , on turha edes pyrkiä töihin.

        EI SE ENÄÄ OLE NOIN.AINAKIN MINUN TEHTAALLA VAADITAAN JOKU KOULUTUS


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe