Minä menisin töihin heti tuollaisella paperityöntekijän 4000-5000 alkupalkoilla.
Itse kaverin kanssa jumputellaan pitkää päivää alle 1000 palkalla...kivaa, eikö oo. Isopalkkaiset vetää 8 tuntia max per päivä ja kurjaa on. Itse 12 tuntia taistelua leivästä!
Isopalkkaiset tahtoo lisää, käy kuten Töölön Matkatoimistolla, ei riitä edes 15 miljoonaa euroa, siinäkin on jo varmasti vapaita matkoja ym. lounasta lisäksi vielä nautittu. Merkillistä ahneutta ja elintason noston tavoittelua. Eikö ahneudellakin ole rajansa. Kenelle maistuu enää työ. Vapaita päiviä...joulua, pääsiäistä, vappua, helatorstaita, lomia ym.
Minä ja kaverini ei saa edes lomaltapaluurahoja....sellaista on yrittäjänä Suomessa. Valtio poisti aikanaan tuon 1000,- markan lomarahankin..kun ei Valtiolla ole rahaa!!! Älkää koskaan lähtekö yrittäjäksi...maksat verot ja vakuutusmaksut, vuokrat ja palkat, sos.menot, alv:t ym...ym..
Kohti kesää...kaikki lakkoon vaan - se helpottaa!!??
ISOPALKKAISET LAKKOON!!!
12
576
Vastaukset
- mikä maa
ei muuta ku lappu luukulle ja paperitehtaaseen töitä tekemään.
- Ron Jeremy
Jos palkkasi on tosiaan noin huono yrittäjänä niin silloin ehkä liikeideasi ei ole kovin hyvä. Suosittelen lämpimästi alan vaihtoa tai ainakin uutta bisnesideaa, muuten firmallesi käy tosiaan niinkuin Töölön firmalle. muuten esittämäsi palkkaa nauttivat vain ns. ykkösvakanssit, muilla 1000-2000 pienempi
Järjestäytykää ja pankaa Kapitalistille luu kurkkuun! Eikö edes Isoisäsi kertonut Sinulle
näistä perusasioista?
vom- hoi
Kukas ne ylisuuret palkat, vapaat ja palkalliset sairaslomat maksaisi sitten? Riistetyt ja sorretut paperimiehet vai?
- Ron Jeremy
hoi kirjoitti:
Kukas ne ylisuuret palkat, vapaat ja palkalliset sairaslomat maksaisi sitten? Riistetyt ja sorretut paperimiehet vai?
käsittääkseni paperityöläiset maksavat veroja samalla periaatteella mitä muutkin eli mitä enemmän tienaat sitä enemmän maksat veroja. tulen palkallani toimeen ihan hyvin enkä tarvitse yhteiskunnan sosiaaliavustuksia, mutta en ole päässyt rikastumaankaan.
- on yhtä
Ron Jeremy kirjoitti:
käsittääkseni paperityöläiset maksavat veroja samalla periaatteella mitä muutkin eli mitä enemmän tienaat sitä enemmän maksat veroja. tulen palkallani toimeen ihan hyvin enkä tarvitse yhteiskunnan sosiaaliavustuksia, mutta en ole päässyt rikastumaankaan.
kuin möhömahainen ylipalkattu PELLE.
- pitää olla
on yhtä kirjoitti:
kuin möhömahainen ylipalkattu PELLE.
...potkulauta!
- Ron Jeremy
on yhtä kirjoitti:
kuin möhömahainen ylipalkattu PELLE.
omistan lähes pyykkilautavatsan ja en ole omasta mielestäni ylipalkattu vaan saan työstäni palkkaa minkä olen ansainnut. En ole myöskään kateellinen kenellekkään muulle duunarille tai muulle raharikkaalle.
- Masa
Ron Jeremy kirjoitti:
omistan lähes pyykkilautavatsan ja en ole omasta mielestäni ylipalkattu vaan saan työstäni palkkaa minkä olen ansainnut. En ole myöskään kateellinen kenellekkään muulle duunarille tai muulle raharikkaalle.
Kenelle duunarille sinä voisit muka olla kateellinen?
Ettehän te tiedä ympärillä olevasta maailmasta yhtikäs mitään.
Ei kai se ihme ole, kunkapakassakin ovat vaan keskenään. - Ron Jeremy
Masa kirjoitti:
Kenelle duunarille sinä voisit muka olla kateellinen?
Ettehän te tiedä ympärillä olevasta maailmasta yhtikäs mitään.
Ei kai se ihme ole, kunkapakassakin ovat vaan keskenään.Olen yrittäjä perheestä lähtöisin. isäni neuvo oli älä rupea yrittäjäksi vaan keksi jotain muuta. olen ollut nuorena rakennusmiehenä, sairaala-avustajana ja rekkakuskina, nyt paperiteollisuudessa. en ole idiootti vaan yritän tietenkin sinne missä on ehkä paras toimeentulo, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna työajat eivät ole tosiaankaan parhaat. mikäpä estäisi tekemästä sinua samoin niinpä neuvonkin sinulle hae alan kouluun ja yritä päästä tehtaalle duuniin.
- Kaino
Ron Jeremy kirjoitti:
Olen yrittäjä perheestä lähtöisin. isäni neuvo oli älä rupea yrittäjäksi vaan keksi jotain muuta. olen ollut nuorena rakennusmiehenä, sairaala-avustajana ja rekkakuskina, nyt paperiteollisuudessa. en ole idiootti vaan yritän tietenkin sinne missä on ehkä paras toimeentulo, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna työajat eivät ole tosiaankaan parhaat. mikäpä estäisi tekemästä sinua samoin niinpä neuvonkin sinulle hae alan kouluun ja yritä päästä tehtaalle duuniin.
Itse asun paperipaikkakunnan kupeessa ja olen nähnyt sitä touhua.
Jos töihin pyrkijän naama ei miellytä( lue= sukulaisia jollekin tehtaalla tms.) , on turha edes pyrkiä töihin. - mummu-tiamat
Kaino kirjoitti:
Itse asun paperipaikkakunnan kupeessa ja olen nähnyt sitä touhua.
Jos töihin pyrkijän naama ei miellytä( lue= sukulaisia jollekin tehtaalla tms.) , on turha edes pyrkiä töihin.EI SE ENÄÄ OLE NOIN.AINAKIN MINUN TEHTAALLA VAADITAAN JOKU KOULUTUS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497