Mistä väsymys johtuu,vähä syönti laihduttaa

Anonyymi-ap

Väsymys johtuu todellisuudessa liiasta syömisestä eikä vähästä syömisestä niinkuin yleensä netissä ja lehdissä kirjoitellaan.
Minäkin olen ollut nyt erittäin pirteä kun olen syönyt laihdutuskuurilla vähän ja erittäin pieniä aterioita.
Melkein syömättä koko päivän,ja illalla syön kunnon aterian ennen nukkumaanmenoa jonka ansiosta saan sikeät hyvät yöunet ja laihdun nopeasti.

Silloin kun söin paljon ja ruoka oli sokeria ja viljaa sisältävää roskaruokaa lihoin ja väsytti paljon.
Kaikki syöty ruoka PITÄÄ OLLA TERVEELLISTÄ ruokaa eikä roskaruokaa jossa on rasvaa,sokeria,viljaa,maitotuotteita.

Se on se VÄHÄ SYÖNTI mikä laihduttaa.Ruoka ei tarvitse olla getogeenistä.Jos syöt tavallista hiilihydraattipitoista ruokaa vähän laihdut varmasti ja tulee hyvä pirteä olo.
Tässä getogeenisessä syönnissäkin nopea laihtuminen perustuu vähään syömiseen.Aamulla rasvakahvi ja illalla rasvaista lihaa 200g siinä kaikki.

22

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      > Ruoka ei tarvitse olla getogeenistä.

      Miksi ei tarvitse? Ketokeenisuus on ihan ruokavalio.

      > Jos syöt tavallista hiilihydraattipitoista ruokaa vähän laihdut varmasti ja tulee hyvä pirteä olo.

      Ihan paha valhe henkilön suusta, joka ei tiedä paljon asiaa.

      > Tässä getogeenisessä syönnissäkin nopea laihtuminen perustuu vähään syömiseen.

      Eipähän perustu. Ketokeenisuus perustuu ihan muihin asioihin.

      > Aamulla rasvakahvi ja illalla rasvaista lihaa 200g siinä kaikki.

      Moni syö kahvin kanssa ihan samaan aikaan keksin tai pullan, jotkut harvat sitten eri aikaan aamulla rasvakahvin ja illalla vaikkapa rasvaisen pihvin. Aamukahvi ilmeisesti vahvistaa iltapihvin ketokeenisuutta.

      • Anonyymi

        En valehtele.Jos syön päivällä vähän ja HIILIHYDRAATTIPITOISTA RUOKAA minua ei väsytä yhtään koko päivän aikana.Nyt olen tehnyt näin kuukauden ja on toiminut erittäin hyvin.Painokin on laskenut monta kiloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valehtele.Jos syön päivällä vähän ja HIILIHYDRAATTIPITOISTA RUOKAA minua ei väsytä yhtään koko päivän aikana.Nyt olen tehnyt näin kuukauden ja on toiminut erittäin hyvin.Painokin on laskenut monta kiloa.

        Suurempi syöminen aamulla ja päivällä on aivan turhaa.Ne on tarkoitettu vain koville reenaajille,tavallinen vähän liikkuva niistä vain lihoo.Jos liikunta jää esim niinkin pieneksi kuin kaupassa käynti pyörällä suurempaa ateriaa ei tarvitse
        Se on periattessa aivan sama mitä syö päivällä kun syö vähän.Yksi ateria iltapaivällä pitää olla ravitsevaa ja terveellistä ruokaa.Olen nyt syönyt välillä päivälläkin 600 kalorin aterian ja välillä on se on ollut 3-4 päivää vain 200 kal.Nytkin kun ollaan käyty puolukassa eväänä on ollut vain vettä.Marjanpoiminta käy täysin liikunnasta´.Yksi mies poimii päivässä 50-100 kiloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurempi syöminen aamulla ja päivällä on aivan turhaa.Ne on tarkoitettu vain koville reenaajille,tavallinen vähän liikkuva niistä vain lihoo.Jos liikunta jää esim niinkin pieneksi kuin kaupassa käynti pyörällä suurempaa ateriaa ei tarvitse
        Se on periattessa aivan sama mitä syö päivällä kun syö vähän.Yksi ateria iltapaivällä pitää olla ravitsevaa ja terveellistä ruokaa.Olen nyt syönyt välillä päivälläkin 600 kalorin aterian ja välillä on se on ollut 3-4 päivää vain 200 kal.Nytkin kun ollaan käyty puolukassa eväänä on ollut vain vettä.Marjanpoiminta käy täysin liikunnasta´.Yksi mies poimii päivässä 50-100 kiloa.

        "Suurempi syöminen aamulla ja päivällä on aivan turhaa.Ne on tarkoitettu vain koville reenaajille,"

        Vanhukselle jo sängystä nouseminen on jo kovaa reeniä saati että pitäis töitä tehdä. Siksi pitää syödä silloin kun kulutuskin tapahtuu.


    • Anonyymi

      Mulla väsymys johtuu työstä ja liika vähästä unesta.

      • Anonyymi

        Ihan niin


      • Anonyymi

        Väsymys johtuu vain siitä paskaruuasta mitä olet syönyt,olet syönyt sitä vielä liikaa.
        Unen laatu ratkaisee.Siihenkin vaikuttaa ravinto.Muutaman tunnin sikeä uni on monin verroin parempi kuin uni jossa pyörii koko pitkän yön huonossa unessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väsymys johtuu vain siitä paskaruuasta mitä olet syönyt,olet syönyt sitä vielä liikaa.
        Unen laatu ratkaisee.Siihenkin vaikuttaa ravinto.Muutaman tunnin sikeä uni on monin verroin parempi kuin uni jossa pyörii koko pitkän yön huonossa unessa.

        "Väsymys johtuu vain siitä paskaruuasta mitä olet syönyt,olet syönyt sitä vielä liikaa."

        En syö paskaruokaa. Yöllä syön kermajäätelöä. Muulloin hedelmätoffeeta ja fasupaloja. Vain KOHTUULLISESTI, ettei mene herkutteluksi. Päälle täytekakku kahvit mutta vain kuudesti päivässä. Olen vähentänyt puoleen.


    • Anonyymi

      Sinä olet ihan höpöukko, jonka suusta ei tule yhtään toden sanaa.

      Olet nyt pudottanut (= yrittänyt ja epäonnistunut) painoasi kaikilla mahdollisilla tavoilla, tapa vaihtuu usemman kerran kuukaudessa. On ollut ainakin toffee-, suklaa-, hedelmäkarkki-, kahvi-, rasvakahvi-, keksi ja kakku-, peruna-, vilja-, liha-, kala-, hedelmä-, öljy-, voi-, sieni sekä porkkana- ja kaalidieetti, jonka lisäksi 3 - 8 tuntia hiihtoa tai pyöräilyä päivässä........

      Ainoat asiat, jotka kohdallasi ovat pysyneet, ovat pihtimittari ja vatsamakkarat. Ja valtava ahmimisen halu kaiken taustalla.

      • Anonyymi

        Ei ole ollenkaan ahmimisen halua.Tällä tavalla tehtynä pääsee paljon helpommalla.
        Pystyyhän sillä liikunnallakin laihtumaan,mutta nyt laihdutan pienillä kaloreilla.

        Minulle kävi tosiaan niin tässä kesällä että lihoin takaisin 4 kiloa,mutta ne on nyt jo laihdutettu pois ja nyt laihdutan tällä uudella paremmalla ohjelmalla vatsalihakseni veitsenterävästi näkyviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollenkaan ahmimisen halua.Tällä tavalla tehtynä pääsee paljon helpommalla.
        Pystyyhän sillä liikunnallakin laihtumaan,mutta nyt laihdutan pienillä kaloreilla.

        Minulle kävi tosiaan niin tässä kesällä että lihoin takaisin 4 kiloa,mutta ne on nyt jo laihdutettu pois ja nyt laihdutan tällä uudella paremmalla ohjelmalla vatsalihakseni veitsenterävästi näkyviin.

        En ole koskaan ennen laihduttanut vähällä syömisellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollenkaan ahmimisen halua.Tällä tavalla tehtynä pääsee paljon helpommalla.
        Pystyyhän sillä liikunnallakin laihtumaan,mutta nyt laihdutan pienillä kaloreilla.

        Minulle kävi tosiaan niin tässä kesällä että lihoin takaisin 4 kiloa,mutta ne on nyt jo laihdutettu pois ja nyt laihdutan tällä uudella paremmalla ohjelmalla vatsalihakseni veitsenterävästi näkyviin.

        Kiitos, vastauksesi nauratti tosi paljon!


      • Anonyymi

        "Ainoat asiat, jotka kohdallasi ovat pysyneet, ovat pihtimittari ja vatsamakkarat. Ja valtava ahmimisen halu kaiken taustalla."

        Joku maailmassa sentään on pysyvää. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollenkaan ahmimisen halua.Tällä tavalla tehtynä pääsee paljon helpommalla.
        Pystyyhän sillä liikunnallakin laihtumaan,mutta nyt laihdutan pienillä kaloreilla.

        Minulle kävi tosiaan niin tässä kesällä että lihoin takaisin 4 kiloa,mutta ne on nyt jo laihdutettu pois ja nyt laihdutan tällä uudella paremmalla ohjelmalla vatsalihakseni veitsenterävästi näkyviin.

        "vatsalihakseni veitsenterävästi näkyviin."

        Pilailijan tekstiä. Ei ole olemassa veitsenterävien vatsalihasten ja 73-vuotiaan papparaisen yhdistelmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vatsalihakseni veitsenterävästi näkyviin."

        Pilailijan tekstiä. Ei ole olemassa veitsenterävien vatsalihasten ja 73-vuotiaan papparaisen yhdistelmää.

        Elä ole katkera.Sinun pitäisi olla iloinen kun joku neuvoo sinua miten laihtuu.Sinun pitäisi ennemmin iloita ja kehua minua kuin haukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä ole katkera.Sinun pitäisi olla iloinen kun joku neuvoo sinua miten laihtuu.Sinun pitäisi ennemmin iloita ja kehua minua kuin haukkua.

        "Sinun pitäisi ennemmin iloita ja kehua minua"

        Ai mistä hyvästä? Fasupala ja mansikkakakkudieetistä vai mononlämmittimistä. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinun pitäisi ennemmin iloita ja kehua minua"

        Ai mistä hyvästä? Fasupala ja mansikkakakkudieetistä vai mononlämmittimistä. 😂

        Ei tässä nyt ole kirjoiteltu mistään fasupaloista eikä mansikkakakuista.Voin sanoa senkin että ei ne sitä laihtumista yhtään hidasta vaikka söisikin KOSKA se on se kokonaisuus mitä syöt päivän aikana.


    • Anonyymi

      Oikein ihmetyttää nämä valheet mitä ihmisille valistetaan syömisestä.Jos aloitat syömisen jo aamulla ja sitten vielä iso lounas ja päivällinen on iltaan mennessä tullut jo aivan valtavat kalorimäärät.Siitäkin valehdellaan kun et syö aamulla ja päivällä lihot kun syöt sitten illalla mikä ei pidä ollenkaan paikkansa.JOS ruoka on illalla kevyttä ruokaa et varmasti liho vaikka söisit sitä paljon.Se ennemmin estää lihomista koska silloin jos syöt kevyttä ja ravitsevaa ruokaa roskaruuan sijasta laihdut koska kevyt ruoka sisältää vähemmän energiaa.

      Tämä on se oikea ihmiselle luontainen syöntitapa
      Aamulla ja päivällä vain vähän syömistä ja illalla ennen nukkumaanmenoa suurin ateria niin saa hyvät yöunet.

      Näistä ruokaaikavalheista hyötyy vain ruokateollisuus ja kaikki muut ruokapalvelut mitä ihmisille tarjotaan päivällä.
      JOS kulutus ON kova saa toki syödä reilusti myös aamulla ja päivällä,mutta monesti kulutus on niin pieni että lihot jos syöt niin.

      • Anonyymi

        Ei saa syödä roskaruokaa vaan lidlin hedelmätofeeta.


    • Anonyymi

      "Melkein syömättä koko päivän,ja illalla syön kunnon aterian ennen nukkumaanmenoa jonka ansiosta saan sikeät hyvät yöunet ja laihdun nopeasti."

      Kyse on sokerikoomasta. Laihtumisenkin kanssa taitaa olla niin ja näin kun olet laihduttanut tuloksetta jo vuosia.

    • Anonyymi

      Ja siitä se kioskiketju pääsee vauhtiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe