Väsymys johtuu todellisuudessa liiasta syömisestä eikä vähästä syömisestä niinkuin yleensä netissä ja lehdissä kirjoitellaan.
Minäkin olen ollut nyt erittäin pirteä kun olen syönyt laihdutuskuurilla vähän ja erittäin pieniä aterioita.
Melkein syömättä koko päivän,ja illalla syön kunnon aterian ennen nukkumaanmenoa jonka ansiosta saan sikeät hyvät yöunet ja laihdun nopeasti.
Silloin kun söin paljon ja ruoka oli sokeria ja viljaa sisältävää roskaruokaa lihoin ja väsytti paljon.
Kaikki syöty ruoka PITÄÄ OLLA TERVEELLISTÄ ruokaa eikä roskaruokaa jossa on rasvaa,sokeria,viljaa,maitotuotteita.
Se on se VÄHÄ SYÖNTI mikä laihduttaa.Ruoka ei tarvitse olla getogeenistä.Jos syöt tavallista hiilihydraattipitoista ruokaa vähän laihdut varmasti ja tulee hyvä pirteä olo.
Tässä getogeenisessä syönnissäkin nopea laihtuminen perustuu vähään syömiseen.Aamulla rasvakahvi ja illalla rasvaista lihaa 200g siinä kaikki.
Mistä väsymys johtuu,vähä syönti laihduttaa
22
120
Vastaukset
- Anonyymi
> Ruoka ei tarvitse olla getogeenistä.
Miksi ei tarvitse? Ketokeenisuus on ihan ruokavalio.
> Jos syöt tavallista hiilihydraattipitoista ruokaa vähän laihdut varmasti ja tulee hyvä pirteä olo.
Ihan paha valhe henkilön suusta, joka ei tiedä paljon asiaa.
> Tässä getogeenisessä syönnissäkin nopea laihtuminen perustuu vähään syömiseen.
Eipähän perustu. Ketokeenisuus perustuu ihan muihin asioihin.
> Aamulla rasvakahvi ja illalla rasvaista lihaa 200g siinä kaikki.
Moni syö kahvin kanssa ihan samaan aikaan keksin tai pullan, jotkut harvat sitten eri aikaan aamulla rasvakahvin ja illalla vaikkapa rasvaisen pihvin. Aamukahvi ilmeisesti vahvistaa iltapihvin ketokeenisuutta.- Anonyymi
En valehtele.Jos syön päivällä vähän ja HIILIHYDRAATTIPITOISTA RUOKAA minua ei väsytä yhtään koko päivän aikana.Nyt olen tehnyt näin kuukauden ja on toiminut erittäin hyvin.Painokin on laskenut monta kiloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valehtele.Jos syön päivällä vähän ja HIILIHYDRAATTIPITOISTA RUOKAA minua ei väsytä yhtään koko päivän aikana.Nyt olen tehnyt näin kuukauden ja on toiminut erittäin hyvin.Painokin on laskenut monta kiloa.
Suurempi syöminen aamulla ja päivällä on aivan turhaa.Ne on tarkoitettu vain koville reenaajille,tavallinen vähän liikkuva niistä vain lihoo.Jos liikunta jää esim niinkin pieneksi kuin kaupassa käynti pyörällä suurempaa ateriaa ei tarvitse
Se on periattessa aivan sama mitä syö päivällä kun syö vähän.Yksi ateria iltapaivällä pitää olla ravitsevaa ja terveellistä ruokaa.Olen nyt syönyt välillä päivälläkin 600 kalorin aterian ja välillä on se on ollut 3-4 päivää vain 200 kal.Nytkin kun ollaan käyty puolukassa eväänä on ollut vain vettä.Marjanpoiminta käy täysin liikunnasta´.Yksi mies poimii päivässä 50-100 kiloa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurempi syöminen aamulla ja päivällä on aivan turhaa.Ne on tarkoitettu vain koville reenaajille,tavallinen vähän liikkuva niistä vain lihoo.Jos liikunta jää esim niinkin pieneksi kuin kaupassa käynti pyörällä suurempaa ateriaa ei tarvitse
Se on periattessa aivan sama mitä syö päivällä kun syö vähän.Yksi ateria iltapaivällä pitää olla ravitsevaa ja terveellistä ruokaa.Olen nyt syönyt välillä päivälläkin 600 kalorin aterian ja välillä on se on ollut 3-4 päivää vain 200 kal.Nytkin kun ollaan käyty puolukassa eväänä on ollut vain vettä.Marjanpoiminta käy täysin liikunnasta´.Yksi mies poimii päivässä 50-100 kiloa."Suurempi syöminen aamulla ja päivällä on aivan turhaa.Ne on tarkoitettu vain koville reenaajille,"
Vanhukselle jo sängystä nouseminen on jo kovaa reeniä saati että pitäis töitä tehdä. Siksi pitää syödä silloin kun kulutuskin tapahtuu.
- Anonyymi
Mulla väsymys johtuu työstä ja liika vähästä unesta.
- Anonyymi
Ihan niin
- Anonyymi
Väsymys johtuu vain siitä paskaruuasta mitä olet syönyt,olet syönyt sitä vielä liikaa.
Unen laatu ratkaisee.Siihenkin vaikuttaa ravinto.Muutaman tunnin sikeä uni on monin verroin parempi kuin uni jossa pyörii koko pitkän yön huonossa unessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väsymys johtuu vain siitä paskaruuasta mitä olet syönyt,olet syönyt sitä vielä liikaa.
Unen laatu ratkaisee.Siihenkin vaikuttaa ravinto.Muutaman tunnin sikeä uni on monin verroin parempi kuin uni jossa pyörii koko pitkän yön huonossa unessa."Väsymys johtuu vain siitä paskaruuasta mitä olet syönyt,olet syönyt sitä vielä liikaa."
En syö paskaruokaa. Yöllä syön kermajäätelöä. Muulloin hedelmätoffeeta ja fasupaloja. Vain KOHTUULLISESTI, ettei mene herkutteluksi. Päälle täytekakku kahvit mutta vain kuudesti päivässä. Olen vähentänyt puoleen.
- Anonyymi
Sinä olet ihan höpöukko, jonka suusta ei tule yhtään toden sanaa.
Olet nyt pudottanut (= yrittänyt ja epäonnistunut) painoasi kaikilla mahdollisilla tavoilla, tapa vaihtuu usemman kerran kuukaudessa. On ollut ainakin toffee-, suklaa-, hedelmäkarkki-, kahvi-, rasvakahvi-, keksi ja kakku-, peruna-, vilja-, liha-, kala-, hedelmä-, öljy-, voi-, sieni sekä porkkana- ja kaalidieetti, jonka lisäksi 3 - 8 tuntia hiihtoa tai pyöräilyä päivässä........
Ainoat asiat, jotka kohdallasi ovat pysyneet, ovat pihtimittari ja vatsamakkarat. Ja valtava ahmimisen halu kaiken taustalla.- Anonyymi
Ei ole ollenkaan ahmimisen halua.Tällä tavalla tehtynä pääsee paljon helpommalla.
Pystyyhän sillä liikunnallakin laihtumaan,mutta nyt laihdutan pienillä kaloreilla.
Minulle kävi tosiaan niin tässä kesällä että lihoin takaisin 4 kiloa,mutta ne on nyt jo laihdutettu pois ja nyt laihdutan tällä uudella paremmalla ohjelmalla vatsalihakseni veitsenterävästi näkyviin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollenkaan ahmimisen halua.Tällä tavalla tehtynä pääsee paljon helpommalla.
Pystyyhän sillä liikunnallakin laihtumaan,mutta nyt laihdutan pienillä kaloreilla.
Minulle kävi tosiaan niin tässä kesällä että lihoin takaisin 4 kiloa,mutta ne on nyt jo laihdutettu pois ja nyt laihdutan tällä uudella paremmalla ohjelmalla vatsalihakseni veitsenterävästi näkyviin.En ole koskaan ennen laihduttanut vähällä syömisellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kävi tosiaan niin tässä kesällä että lihoin takaisin 4 kiloa,mutta ne on nyt jo laihdutettu pois ja nyt laihdutan tällä uudella paremmalla ohjelmalla vatsalihakseni veitsenterävästi näkyviin.Kiitos, vastauksesi nauratti tosi paljon!
- Anonyymi
"Ainoat asiat, jotka kohdallasi ovat pysyneet, ovat pihtimittari ja vatsamakkarat. Ja valtava ahmimisen halu kaiken taustalla."
Joku maailmassa sentään on pysyvää. 😆 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kävi tosiaan niin tässä kesällä että lihoin takaisin 4 kiloa,mutta ne on nyt jo laihdutettu pois ja nyt laihdutan tällä uudella paremmalla ohjelmalla vatsalihakseni veitsenterävästi näkyviin."vatsalihakseni veitsenterävästi näkyviin."
Pilailijan tekstiä. Ei ole olemassa veitsenterävien vatsalihasten ja 73-vuotiaan papparaisen yhdistelmää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"vatsalihakseni veitsenterävästi näkyviin."
Pilailijan tekstiä. Ei ole olemassa veitsenterävien vatsalihasten ja 73-vuotiaan papparaisen yhdistelmää.Elä ole katkera.Sinun pitäisi olla iloinen kun joku neuvoo sinua miten laihtuu.Sinun pitäisi ennemmin iloita ja kehua minua kuin haukkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä ole katkera.Sinun pitäisi olla iloinen kun joku neuvoo sinua miten laihtuu.Sinun pitäisi ennemmin iloita ja kehua minua kuin haukkua.
"Sinun pitäisi ennemmin iloita ja kehua minua"
Ai mistä hyvästä? Fasupala ja mansikkakakkudieetistä vai mononlämmittimistä. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sinun pitäisi ennemmin iloita ja kehua minua"
Ai mistä hyvästä? Fasupala ja mansikkakakkudieetistä vai mononlämmittimistä. 😂Ei tässä nyt ole kirjoiteltu mistään fasupaloista eikä mansikkakakuista.Voin sanoa senkin että ei ne sitä laihtumista yhtään hidasta vaikka söisikin KOSKA se on se kokonaisuus mitä syöt päivän aikana.
- Anonyymi
Oikein ihmetyttää nämä valheet mitä ihmisille valistetaan syömisestä.Jos aloitat syömisen jo aamulla ja sitten vielä iso lounas ja päivällinen on iltaan mennessä tullut jo aivan valtavat kalorimäärät.Siitäkin valehdellaan kun et syö aamulla ja päivällä lihot kun syöt sitten illalla mikä ei pidä ollenkaan paikkansa.JOS ruoka on illalla kevyttä ruokaa et varmasti liho vaikka söisit sitä paljon.Se ennemmin estää lihomista koska silloin jos syöt kevyttä ja ravitsevaa ruokaa roskaruuan sijasta laihdut koska kevyt ruoka sisältää vähemmän energiaa.
Tämä on se oikea ihmiselle luontainen syöntitapa
Aamulla ja päivällä vain vähän syömistä ja illalla ennen nukkumaanmenoa suurin ateria niin saa hyvät yöunet.
Näistä ruokaaikavalheista hyötyy vain ruokateollisuus ja kaikki muut ruokapalvelut mitä ihmisille tarjotaan päivällä.
JOS kulutus ON kova saa toki syödä reilusti myös aamulla ja päivällä,mutta monesti kulutus on niin pieni että lihot jos syöt niin.- Anonyymi
Ei saa syödä roskaruokaa vaan lidlin hedelmätofeeta.
- Anonyymi
"Melkein syömättä koko päivän,ja illalla syön kunnon aterian ennen nukkumaanmenoa jonka ansiosta saan sikeät hyvät yöunet ja laihdun nopeasti."
Kyse on sokerikoomasta. Laihtumisenkin kanssa taitaa olla niin ja näin kun olet laihduttanut tuloksetta jo vuosia. - Anonyymi
Ja siitä se kioskiketju pääsee vauhtiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986