Itse olen tyytyväinen sinkkuna mutta kavereita kun katsoo niin aika moni muuttaa kriteereitään.
En puutu millään tavalla ulkonäköön, mutta sanat ja teot ei monella vastaa.
Minä tiedän yhden naisen johon olen edelleen ihastunut, koska pidän henkilöstä kaiken puolin paitsi etten panisi vaikka maksettas. Henkilö ei vaan seksuaalisesti kiinnosta.
Kyllä mä naisilla voin ymmärtää jotenkin että menee vaikka rahasta yhteen mutta meillä miehillä sen kikkelin pitää kovettua. Mä en siedä esim. Li Anderssonia vassarina mutta jos edes mietin sitä niin kalu on kivikova. Toinen esimerkki vaikka se vihreiden 94-syntyny edustaja. Mistään esimerkiksi sen henkilön kanssa en ole varmaa samaa mieltä mutta panisin heti jos paikka tulis.
Kuinka moni tyytyy?
25
137
Vastaukset
- Anonyymi
Näin kaksi kertaa eronneena totean rehellisesti että ainakin itse olen taipuvainen tyytymään. Ei suhteita rakenneta sillä ajatuksella että "vituiksihan tämäkin menee" mutta ainakin itseni yksinäisyys ajaa taipumaan siihen että kompromisseja tehdään.
Tarjolla kun ei ainakaan itselleni ole koskaan ollut mitään täydellistä - enkä sellaista itsekään voi tarjota - niin valitsen lopulta siitä mitä on valittavissa ja koitan tehdä siitä jotain hyvää.
Yksin ei ole hyvä, täydellisiä ihmisiä ei ole ja tyttöprinssejä pelastamassa kulahtaneita keski-ikää hipovia ukkoja ei ole. Ollappa itsessään edes se vitun täydellinen luonne - vaan kun ei ole."...pelastamassa kulahtaneita keski-ikää hipovia ukkoja..."
Kielenkäyttösi sopii hyvin luonteestasi antamaasi kuvaukseen. Vaikka kerrotkin ettet ole 'vitun täydellinen luonne', naisen vittu on kuitenkin kauneinta, mitä mies on koskaan nähnyt. 🌹👀
- Anonyymi
Jos haluat vain lasin maitoa, niin älä hanki koko lehmää.
- Anonyymi
Onhan noita tyytyjiä nähty ja kaikki ovat eronneet. Eli kannattaako, no riippuu siitä mikä on tavoite.
- Anonyymi
Sama kokemus. Kannattaa tytyä, jos haluaa erota. Kaikki tuntemani tyytyjät ovat eronneet. Nykyaikana kun väljähtäneet liitot eivät ole enää samalla tavalla pakollisia vaan kestää.
Kaikki ne pitkäikäiset pariskunnat, jotka tiedän, ovat sellaisia joissa molemmat kokevat löytäneensä helmen ja saanensa jotain "itseään tasokkaampaa". Siis huom. molemmat kokevat noin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kokemus. Kannattaa tytyä, jos haluaa erota. Kaikki tuntemani tyytyjät ovat eronneet. Nykyaikana kun väljähtäneet liitot eivät ole enää samalla tavalla pakollisia vaan kestää.
Kaikki ne pitkäikäiset pariskunnat, jotka tiedän, ovat sellaisia joissa molemmat kokevat löytäneensä helmen ja saanensa jotain "itseään tasokkaampaa". Siis huom. molemmat kokevat noin.Kyllä, just noin se tuppaa menemään. Ite oon huomannu, että se tapa, jolla kumppanista ihan alkuvaiheessa puhuu, ennustaa erittäin luotettavasti miten suhde tulee menemään. Negatiivinen sävy jo alussa lupaa tosi huonoa. Sellanen joo ei se nyt ihan täydellinen ole, jne. Huonoa lupa myös sellanen estoton hehkuttaminen ja palvominen. Kestäviä liittoja on ne, joissa toisesta puhutaan kauniisti ja kunnioittavasti ja hellästi - se, kun kokee saaneensa rinnalleen jotain arvokasta.
- Anonyymi
Jos pariutuu pelkän himon takia - oli sen himon kohde sitten raha tai seksi - niin on varsin todennäköistä että se suhde jää hyvin lyhytikäiseksi. Toki jos kumpikin osapuoli on silkassa hyötymismielessä suhteessa niin sitten voi toimia pidempäänkin - esim. että toinen saa halajamaansa rahaa, koska toinen saa halajamaansa seksiä. Tuollainen vaihtokauppasuhde voi hyvinkin toimia - mutta vain niin kauan kun kumpikin saa mitä haluaa. Jos esim. toiselta loppuu raha, tai toisen ulkonäkö muuttuu niin ettei toinen enää haluakaan tältä seksiä, niin se keinotekoinen rakkaus saattaa äkkiä loppua.
Pitkäikäisimmissä suhteissa tuppaa kuitenkin olemaan eniten edustettuna ne suhteet, joissa rahan- tai seksinpuute ei vielä kaada venettä. Vaan ovat yhdessä niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin, koska välittäminen juuri siitä omasta kumppanista menee kaiken edelle. - Anonyymi
Et ole silloin on ihastunut. Ihastumiseen kuuluu seksuaalista vetovoimaa
- Anonyymi
Eli aloittaja, jos etsisit suhdetta niin alkaisi parisuhteeseen Anderssonin tai vihreän edustajan kanssa vain siksi, että saavat veresi pakkautumaan? Olisit valmis suhteeseen ihmisen kanssa jonka arvot eivät millään tavalla kohtaa omiesi kanssa
- Anonyymi
Se että mitkään arvot eivät kohtaa mitenkään ei ole mahdollista parisuhteessa olevien kesken, parisuhteeseen ryhdytään juuri siksi että jotkin arvot kohtaavat oikein mainiosti.
Se että kaikki arvot kohtaavat parisuhteessa olevien kesken on tylsää, eikä mitään muuta.
Se että jotkin halut ja toiveet kohtaavat parisuhteessa olevien kesken on onnistumisen ehdoton edellytys. Arvot on siis eri asia kuin halut tai toiveet.
En ole AP, totean vain että minulla ei ikinä ole ollut mitään muita kriteereitä tytön suhteen kuin sensuaalinen, seksuaalinen, erektuaalinen. Olimpa kerran suhteessa äärifeministin kanssa, ja se oli todella antoisaa kummallekin. Minulla ei myöskään koskaan ole ollut yhtäkään tyttöpuolista ystävänä, he ovat/olivat (etäisiä) tuttuja, jotkin heistä kuitenkin antautuvat jolloin heistä tulee erittäin läheisiä leikkikavereita ja joistakin on tullut parisuhdekumppani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että mitkään arvot eivät kohtaa mitenkään ei ole mahdollista parisuhteessa olevien kesken, parisuhteeseen ryhdytään juuri siksi että jotkin arvot kohtaavat oikein mainiosti.
Se että kaikki arvot kohtaavat parisuhteessa olevien kesken on tylsää, eikä mitään muuta.
Se että jotkin halut ja toiveet kohtaavat parisuhteessa olevien kesken on onnistumisen ehdoton edellytys. Arvot on siis eri asia kuin halut tai toiveet.
En ole AP, totean vain että minulla ei ikinä ole ollut mitään muita kriteereitä tytön suhteen kuin sensuaalinen, seksuaalinen, erektuaalinen. Olimpa kerran suhteessa äärifeministin kanssa, ja se oli todella antoisaa kummallekin. Minulla ei myöskään koskaan ole ollut yhtäkään tyttöpuolista ystävänä, he ovat/olivat (etäisiä) tuttuja, jotkin heistä kuitenkin antautuvat jolloin heistä tulee erittäin läheisiä leikkikavereita ja joistakin on tullut parisuhdekumppani.Arvot ovat ne kaikkein oleellisimmat asiat. Toiveillakaan ei oikeastan ole läheskään niin paljoa väliä, sillä ihminen nyt ei vaan aina saa kaikkea mitä haluaa. Arvot sen sijaan ratkaisevat miten niihin vastoinkäymisiin suhtautuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole AP, totean vain että minulla ei ikinä ole ollut mitään muita kriteereitä tytön suhteen kuin sensuaalinen, seksuaalinen, erektuaalinen. Olimpa kerran suhteessa äärifeministin kanssa, ja se oli todella antoisaa kummallekin. Minulla ei myöskään koskaan ole ollut yhtäkään tyttöpuolista ystävänä, he ovat/olivat (etäisiä) tuttuja, jotkin heistä kuitenkin antautuvat jolloin heistä tulee erittäin läheisiä leikkikavereita ja joistakin on tullut parisuhdekumppani.Niin? Eli et ole koskaan ollut oikeassa parisuhteessa. No ei se yllätä, että sinusta arvot eivät siis ole tärkeitä. Siksipä et koskaan pidempää parisuhdetta löydäkään. Kukaan ei jaksa kauaa katsella tyyppiä, joka vituttaa joka kerta kun se avaa suunsa. Ei vaikka olisi kuinka erektiivinen tahansa.
- Anonyymi
En tyydy, sen pitää tuntua kaikin puolin oikealta ja sellaiselta, että haluaa tosissaan olla toisen henkilön kanssa. Se ei tarkoita, että etsisin jotain yli-ihmistä, mutta tottakai arvojen ja ajatusmaailmoiden täytyy kohdata sen lisäksi, että on vahva tunneyhteys ja se jokin kemiallinen juttu, mikä saa vatsanpohjan kipristelemään.
En tee mitään sellaisella suhteella, joka on vain "ihan kiva". Minua ei pelota yksinolo, vaikka parisuhdetta kaipaankin ja ajoittain tunnen pakahtuvani siihen tunteeseen, ettei minulla ole kohdetta, johon tuhlata kaikkea sisälläni olevaa rakkautta ja intohimoa. Sellaista se elämä joskus on.- Anonyymi
Tämä arvo-höpinä on äärifemakkojen ja tasa-arvo-armeijan propagandaa. Miehen geneettinen rooli panee miehen himoamaan naista ja naisen geneettinen rooli panee naisen antautumaan miehelle. Se on se outo voima joka sydämmessä ja nupissa ne pakahduttavat tunteet ja tuntemukset aiheuttaa. On, on aina ollut, ja tulee aina olemaan. Kaikki triviaali kyllä järjestyy parisuhteessa aivan huomaamatta, itsekseen. Mielipide-eroja ja mieltymyseroja silti aina on, ei ole olemassa kahta ihmistä joilla kaikki "arvot" olisivat samat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä arvo-höpinä on äärifemakkojen ja tasa-arvo-armeijan propagandaa. Miehen geneettinen rooli panee miehen himoamaan naista ja naisen geneettinen rooli panee naisen antautumaan miehelle. Se on se outo voima joka sydämmessä ja nupissa ne pakahduttavat tunteet ja tuntemukset aiheuttaa. On, on aina ollut, ja tulee aina olemaan. Kaikki triviaali kyllä järjestyy parisuhteessa aivan huomaamatta, itsekseen. Mielipide-eroja ja mieltymyseroja silti aina on, ei ole olemassa kahta ihmistä joilla kaikki "arvot" olisivat samat.
Mitä kuvittelet tasa-arvolla olevan tekemistä tunteiden kanssa?
Etkä sitten näköjään juuri tunne naisia. Mahdatko tuntea kovin montaa miestäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mitään höpinää. Tottakai arvojen täytyy kohdata, jotta yhteiselo onnistuu. Muutoinhan sitä ahdistuisi kaikesta mahdollisesta, jos toisen arvot olisivat aivan päinvastaiset kuin itsellä. Samanlainen arvomaailma ei tarkoita sitä, etteikö voisi olla mielipide- ja näkemyseroja. Jokainen meistä on oma yksilönsä eikä parisuhteessa tarvitse muuttua toistensa kopioiksi, mutta kyllä arvomaailmpiden täytyy olla riittävän lähellä toisiaan.
Minä esimerkiksi äitinä en pystyisi olemaan miehen kanssa, jolle lapset eivät ole tärkeitä ja joka ei ymmärtäisi mitä vanhemmuus minulle merkitsee. Miehellä ei tarvitse itsellään olla lapsia, mutta arvot täytyy tässä asiassa kohdata niin, että mies pystyy hyväksymään äitiyteni. Siinä taas voi olla näkemyseroja, että mies ei ole vaikkapa itse koskaan halunnut tulla vanhemmaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä! Ärsyttää nämä arvolässyttäjät. Jos on tarpeeksi voimakas tunne alussa, niin kyllä se muukin siitä sitten lutviutuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä! Ärsyttää nämä arvolässyttäjät. Jos on tarpeeksi voimakas tunne alussa, niin kyllä se muukin siitä sitten lutviutuu..
Noin puhuvat ihmiset, jotka eivät ole koskaan olleet parisuhteessa. Se voimakas tunne ei auta mitään mitään pitkässä juoksussa ja ne arvot ovat ainoat joilla lopulta on oikeasti väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin puhuvat ihmiset, jotka eivät ole koskaan olleet parisuhteessa. Se voimakas tunne ei auta mitään mitään pitkässä juoksussa ja ne arvot ovat ainoat joilla lopulta on oikeasti väliä.
Sinä et lainkaan tiedä/ymmärrä mistä pajatat. Opiskele mitä ovat arvot, asenteet ja mielipiteet, sekä sinun tapauksessasi myös toiveet/unelmat.
Esimerkiksi kommari ja äärioikeistolainen voivat muodostaa upean parisuhteen, sellaisia nimekkäiden(kin) muodostamia on (ollut) meillä Suomessakin useita. Mutta nekin yleensä päättyvät pian sen jälkeen kun vaihdevuodet ovat alkaneet jolloin intohimo ja seksi parisuhteessa loppuu.
- Anonyymi
Naisille kelpaa vain komeat top 10 miehet vaikka nainen olisi itse 45 vuotias yksinhuoltaja ja lihava. Sen takia 80% sinkkumiehistä ei saa edes mahdollisuutta tutustua naisiin.
No mä olen itse miettinyt, etten oikeastaan laatisi mitään kriteerejä, koska sellainen rajaa kaikkea pois...
Mutta jos mietin vaan, että ainoa merkitsevä asia kumppanin valinnassa on se, että hän miellyttää kaikella tapaa, antaa se laveutta asiaan.
Se taas ei tarkoita, etteikö tavallaan olisi jotain kriteerejäkin, mutta ehdottomuus poistuu.
Sitten tuohon tyytymiseen. Miksi se olisi jokin negatiivinen asia? Tai niin ainakin aloituksesta saa kuvan. Tarpeiden tyydyttäminen? Eikö siinä tyydytä? Joskus oon täällä vitsaillut, että hyvä seksikin on ihan tyydyttävää...
Toinen juttu on sitten se, että odotukset jostain lyö niin isoksi, että jos niitä ei saavuta, voi joutua tyytymään vähempään. Mutta tässäpä mun pointti onkin...ei aseta mitään odotuksia ja määreitä, vaan keskittyy siihen mikä tuntuu hyvälle. 😊- Anonyymi
Tässäpä onkin hyvä ohje onnelliseen parisuhteeseen. Jos et halua sitä eikä se miellytä sinua millään tavalla ulkoisesti, niin sitten voit mennä pettämään.
- Anonyymi
Ja muista muistuttaa sitä epähaluttavaa että on hänen ulkoisen rumuutensa takia syypää petokselle.
- Anonyymi
Tulikohan tämä nyt selväksi kaikille sinkuille? Seksiä voi ostaa. Joten miksi tyytyä yhteen kun voi saada monta. Vai pitääkö kotona olla odottamassa joku vaan vaikka on epämiellyttävä ja ette osaa olla yksin.
- Anonyymi
Onko kukaan koskaan kuullut sellaisesta asiasta kuin rakkaus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473235Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362540
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572480- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100