Nettideittailun ongelma

Anonyymi-ap

Näin naisen näkökulmasta nettideittailussa/tinderöinnissä on vain yksi ongelma. Se on tarjonta. Sadat miehet haluaisivat tavata juuri minut. Ahdistun ja pakenen. Mistä voin tietää kuka on se oikea kehen aikaa ja energiaa tulisi käyttåå? Neuvokaa kokeneet. Enkä ole edes nuori enkä laita kuvaani mihinkään mihin ei ole pakko. Valehtelen jopa ikäni yläkanttiin että pinnallisimmat eivät kiinnostuisi. Näin Helsingissä.

47

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyydä yhteydenotot telefaxilla niin vain tositarkoituksella liikkellä olevat lähestyvät sinua 😊

      • Anonyymi

        Hyvä idea. Mulla ei taida olla telefaksia enkä tiä mitä se tarkottaa.


    • Anonyymi

      "Se on tarjonta. Sadat miehet haluaisivat tavata juuri minut."

      Älä sokaistu, pikkuhousuihisi ne yleensä haluaa, aivan kuin niin monensadan muunkin naisen pikkupökiin ohellasi. Copypaste-viestejä laittavat ja kokeilevat ketkä kaikki tarttuu, joita sitten alkavat vikitellä.

      • Anonyymi

        Kyl mä ton tiedän. En ole eläissäni nähnyt heteromiestä joka ei olisi seksin perässä aina. Kuka heistä sitten pitäisi tavata? Sitä kysyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä ton tiedän. En ole eläissäni nähnyt heteromiestä joka ei olisi seksin perässä aina. Kuka heistä sitten pitäisi tavata? Sitä kysyn.

        Niin, kuka on sinulle, se oikea. Lähesty sinä miestä joka kiinnostaa. Eletään jo kumminkin vuotta 2022. Niin itse tekisin jos nykynainen olisin ja haluaisin välttää selvät ja vähän ovelamatkin vonkaajat. Sis alkuun näin. Sitten vain juttelemalla eteenpäin, nykytekniikka mahdollistaa. Lopulta treffeillä kasvotusten paremmin, mikä on miehiään, puhumalla ja silmiin katsomalla.


    • Anonyymi

      Siinä alkaa pikkarit kostumaan, kun alkaa näkee miehii

      • Anonyymi

        Paitsi kun näkee väliksen, tuon Suomen rumimman ja tyhmimmän ätmin.


    • Anonyymi

      No joo, näin siinä olen arvellut käyvänkin monien kohdalla ja sitten ne jotka eivät automaattisesti massapostita jokaista laatikkoa täyteen jokaisen naisoletetun perässä jäävät muun roskan sekaan

      • Anonyymi

        Se on ihan mahdotonta lähteä treffaamaan ketään netin kautta kun tyrkyllä kymmeniä kymmeniä komeita ja mukavia. Onneksi on työpaikat olemassa missä voi selvinpäin kohdata.


    • Anonyymi

      Satoja viestejä saavat jopa kuvattomat seitsemänkymppiset mummot. Mieti sitä. Miesten ikä alkaen 20v.

      Lähes kaikki kuvattomat miehet varattuja. Kun rankkaat pois kaikki varatut, oudot hiipparit, moniongelmaiset, liian vanhat tai nuoret ja seksiseuraa etsivät, niin ei paljon jää jäljelle. Moni on myös etsimässä vaan juttuseuraa.

      Ja noista jäljelle jääneistä käydään kovaa kamppailua.

      • Anonyymi

        Mitenköhän nuo rankataan pois ilman että keskustelee kaikkien kanssa pitkään? (Minulla ei ole aikaa sellaiseen). Olen itsekin kuvaton koska en halua että kukaan tietää että haen seuraa. Joten miten voisin tuomita muita kuvattomia? Kyllä toki mielellämme lähetämme kuvia jos keskustellaan.


    • Anonyymi

      Onko Bumblessa vielä parempi meno? Tinderissä ainakin moni mies ilmeisesti vieläkin tykkää kaikista profiileista, kunnes raja tulee vastaan, ja sitten seuraavana päivänä tekee saman uudestaan. Sitä on myös monessa paikassa neuvottu parhaaksi taktiikaksi.

      Itseä tosin ärsyttää todella huonot profiilit, ettei pysty edes alustavasti tietämään, mistä asioista nainen on kiinnostunut. Pelkkä "coffee, walking, watching series" ei kerro vielä kauheasti.

    • Anonyymi

      hubittaakin vähän kun jotain Seagaten levyjä niin ne menevä't aina väiolllä itse automaattisesti nukkumaan, säästävät sähköä... en tiedä mikä tämä WD, Western DFigitalin juttu... joku asetus voi olla

    • Anonyymi

      thise oe.iookwm owilókw iova varmasti jotain nato-ihmisiä... nato-peoplple tai nato pupil :D

    • Anonyymi

      Nainen kelpuuttaa aina sen komeimman miehen ja ja uskoo että se on hyvä mies eikä petä eikä ole jännämies. Aina menee kuitenki pieleen koska komea mies pettää koska tietää että jos nainen jättää niin komea mies saa helposti uuden naisen. Ei ole omatuntoa eikä ala suremaan koska löytää heposti uuden naisen.
      Naisen pitäisi kelpuuttaa se rumin mies sieltä niin saisi luotettavan uskollisen kumppanin.

      • Anonyymi

        Ruma vasta pettääkin kun niin harvoin on mitään tarjolla.


    • Anonyymi

      Itse miehenä vaihtaisin tilanteeni koska vain tuollaiseen aloittajan kuvaamaan runsaudenpulaan. Aina voi tietysti valittaa mutta luksustahan tuollainen on.

      • Anonyymi

        Ei se ole luksusta ku tinder/runsaudenpula ahdistaa niin paljon että pakko oli neljän minuutin jälkeen poistaa koko sovellus. Missä luksus?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole luksusta ku tinder/runsaudenpula ahdistaa niin paljon että pakko oli neljän minuutin jälkeen poistaa koko sovellus. Missä luksus?!

        Luksus on sitä että saisi seuraa halutessaan ja pääsisi jopa valikoimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luksus on sitä että saisi seuraa halutessaan ja pääsisi jopa valikoimaan.

        Tottakai aina seuraa saa. Missä vaan asunkin niin naapurin kollit tyrkyttää seksiä. Ei tarttis ku ovesta astua ulos niin ois jo seksiä. Onko se seksi sitten joku onnelliseksi tekevä asia. Ei minusta. Rakkaus tekee onnelliseksi, ei pelkkä seksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai aina seuraa saa. Missä vaan asunkin niin naapurin kollit tyrkyttää seksiä. Ei tarttis ku ovesta astua ulos niin ois jo seksiä. Onko se seksi sitten joku onnelliseksi tekevä asia. Ei minusta. Rakkaus tekee onnelliseksi, ei pelkkä seksi.

        Ehkä et vaan kelpaa rakkauteen. Sinusta puuttuu jotain oleellista, ehkä sielusi on pelkkä ontto kuori. Täytyy vaan yrittää enemmän, kuten meidän miestenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et vaan kelpaa rakkauteen. Sinusta puuttuu jotain oleellista, ehkä sielusi on pelkkä ontto kuori. Täytyy vaan yrittää enemmän, kuten meidän miestenkin.

        En kelpaa? Muuten vaan ollu kokoelämäni varattu. Jahas...


    • Anonyymi

      Minua on naiset iskeneet mutta ei ole kiinnostanut. Olen sanonut naisille että naisia alkaa pian ahdistamaan seurustelu eikä naiset halua läheisyyttä joten en jaksa sitä kiukuttelua sitten kun mies yrittää edes hiukan olla parisuhdekelpoinen ja viettää aikaa naisensa kanssa.

    • Ei ole kyllä kokemusta tuollaisesta mutta teoriassa vaikka näin.

      - Poistat 20 ensimmäistä yhteydenottoa ja valitset sadasta seuraavasta

      - Näistä sadasta poistat ne joiden etunimen ensimmäinen kirjain ei osu kirjainten h-t väliin. (myös h ja t alkuisest pois-> jäikö alle 7 miestä; jos jäi niin siirry viimeiseen kohtaan, jos ei niin siirry seuraavaan kohtaan.

      - Poista ne joiden viestit sisältävät alle 27 sanaa. -> jäikö alle 7 miestä; jos jäi niin siirry viimeiseen kohtaan, jos ei niin siirry seuraavaan kohtaan.

      - Poista ne joilla ensimmäisessä kappaleessa on sana huumorintajuinen. -> jäikö alle 7 miestä; jos jäi niin siirry viimeiseen kohtaan, ei jäi niin siirry seuraavaan kohtaan.

      - Ota jokaiselta kirjoituksen ensimmäinen adjektiivi ja mieti kuinka hyvin se kuvailisi myös sinua. (jos ei ole yhtään adjektiivia niin hylkää se mies) Pistä poimitut adjektiivit miellyttävyysjärjestykseen ja ota niistä kuusi mukavinta ja niiden miesten kanssa viimeiseen vaiheseen.

      - viimeinen kohta. Pidä naisten ilta ja anna ystävien päättää ehdokkaiden paremmuusjärjestys. Kyllä ystäviin voi luottaa. Jos ei ole ystäviä niin noppa ratkaisee.

    • Anonyymi

      Kysyt vain heti suoraan, millainen mies olet ja millaisen suhteen haluat.

      Sitten jos vastaus miellyttää, kerrot omat tavoitteesi.

      Seuranta on tärkeää: elääkö mies niin kuin puhuu? Jos ei, etsi joku muu.

      Kaikki muu on ajanhukkaa.

      🦄

    • Anonyymi

      No mutta eikö tuo ole ihan positiivinen ongelma? Yrität vain rauhassa jutustella sellaisten miesten kanssa, jotka vaikuttavat tutustumisen arvoisilta eli juttu alkaa luistaa kivasti jne. Anna aikaa itsellesi, älä kiirehdi, tutustu rauhassa. Jo se karsii ainakin kärsimättömimmät miehet pois ja suodattaa ne, ketkä ovat aidosti sinusta kiinnostuneita.

      Itse en ole edes uskaltanut mennä Tinderiin. Se ei tunnu oikein omalta paikalta, mutta moni on kyllä löytänyt kumppanin sieltä.

      • Anonyymi

        Entä jos on itse kärsimätön? 😁 Ei tällainen siedä rauhassa tutustuvia tai muita hidastelijoita. Kärsimättömyys ei myöskään ole merkki siitä, etteikö kiinnostus voisi olla aitoa. Koskee sekä miehiä että naisia.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos on itse kärsimätön? 😁 Ei tällainen siedä rauhassa tutustuvia tai muita hidastelijoita. Kärsimättömyys ei myöskään ole merkki siitä, etteikö kiinnostus voisi olla aitoa. Koskee sekä miehiä että naisia.

        🦄

        No oma kärsimättömyys kyllä monimutkaistaa asioita ainakin, jos toinen osapuoli sattuu olemaan erityisen kärsivällinen 😄

        Ajattelin tuon kärsimättömyyden esim. niin, että jos mies jaksaa jutella vain kaksi päivää ja jollei heti suostu treffeille, mies lopettaa viesteilyn siihen paikkaan eli kiinnostus ei selvästikään ole herännyt niin paljoa, että haluaisi jatkaa viesteilyä ja tutustumista vielä hetken ennen mahdollisia treffejä.

        Vaikka mitäpä minä näistä tiedän, olen ollut sinkku jo niin monta vuotta enkä nettideittaillut koskaan, että ehkä olisi vain parempi pitää suuni kiinni 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oma kärsimättömyys kyllä monimutkaistaa asioita ainakin, jos toinen osapuoli sattuu olemaan erityisen kärsivällinen 😄

        Ajattelin tuon kärsimättömyyden esim. niin, että jos mies jaksaa jutella vain kaksi päivää ja jollei heti suostu treffeille, mies lopettaa viesteilyn siihen paikkaan eli kiinnostus ei selvästikään ole herännyt niin paljoa, että haluaisi jatkaa viesteilyä ja tutustumista vielä hetken ennen mahdollisia treffejä.

        Vaikka mitäpä minä näistä tiedän, olen ollut sinkku jo niin monta vuotta enkä nettideittaillut koskaan, että ehkä olisi vain parempi pitää suuni kiinni 😁

        Kissa ja hiiri -leikit ovat paholaisesta. Yleensä sellaisia leikkivät naiset ja miehet ovat varattuja.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissa ja hiiri -leikit ovat paholaisesta. Yleensä sellaisia leikkivät naiset ja miehet ovat varattuja.

        🦄

        Juu kissa ja hiiri-leikki ei kuulu aikuisen ihmisen käytökseen. Tutustuminen rauhassa ei kuitenkaan mielestäni ole kissa ja hiiri-leikkiä, vaan leppoista etenemistä. Itse olen ollut aina aika nopea etenijä, mutta tässä elämänvaiheessa tutustuisin mieheen mielelläni rauhassa, omalla painollaan. Ei nyt tarvitse jarrutellakaan, jollei siltä tunnu, mutta eöturhs kiire vain pilaa fiiliksen 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kissa ja hiiri-leikki ei kuulu aikuisen ihmisen käytökseen. Tutustuminen rauhassa ei kuitenkaan mielestäni ole kissa ja hiiri-leikkiä, vaan leppoista etenemistä. Itse olen ollut aina aika nopea etenijä, mutta tässä elämänvaiheessa tutustuisin mieheen mielelläni rauhassa, omalla painollaan. Ei nyt tarvitse jarrutellakaan, jollei siltä tunnu, mutta eöturhs kiire vain pilaa fiiliksen 😊

        Siis turha kiire 😄 Pieni typo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kissa ja hiiri-leikki ei kuulu aikuisen ihmisen käytökseen. Tutustuminen rauhassa ei kuitenkaan mielestäni ole kissa ja hiiri-leikkiä, vaan leppoista etenemistä. Itse olen ollut aina aika nopea etenijä, mutta tässä elämänvaiheessa tutustuisin mieheen mielelläni rauhassa, omalla painollaan. Ei nyt tarvitse jarrutellakaan, jollei siltä tunnu, mutta eöturhs kiire vain pilaa fiiliksen 😊

        Jokainen etenee omalla tyylillään. Älä yleistä rauhallista etenemistä jonkinlaiseksi universaaliksi menettelytavaksi, jota vasten muut tavat olisivat poikkeavia.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen etenee omalla tyylillään. Älä yleistä rauhallista etenemistä jonkinlaiseksi universaaliksi menettelytavaksi, jota vasten muut tavat olisivat poikkeavia.

        🦄

        Toki jokainen etenee omalla painollaan eikä toinen tapa ole toista parempi. Mielestäni en missään kohdin yleistänyt rauhallista etenemistä universaaliksi menettelytavaksi vaan ehdotin sitä yhtenä menettelyvaihtoehtona, jos viestitulva ahdistaa eikä tiedä miten toimia, minkä jälkeen kerroin oman näkökulmani.

        Aika erikoisesti tulkitsit kommenttini, mutta sinulla toki on oikeus omaan tulkintaasi 😊


      • Anonyymi

        Luuletko että mulla on aikaa jutella jonninjoutavia tuntemattomien nettideittien kanssa? Täytyy olla aika köyhä elämä jos sellaiseen on aikaa. Yksi mies tarjoutu siivoojaksi ja palvelijaksi. Taidan ottaa sen niin ei tarvitse yrittää tutustua 20 eri mieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että mulla on aikaa jutella jonninjoutavia tuntemattomien nettideittien kanssa? Täytyy olla aika köyhä elämä jos sellaiseen on aikaa. Yksi mies tarjoutu siivoojaksi ja palvelijaksi. Taidan ottaa sen niin ei tarvitse yrittää tutustua 20 eri mieheen.

        Ok, sitten vain etenet parhaaksi katsomallasi tavalla. Tsemppiä siihen 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että mulla on aikaa jutella jonninjoutavia tuntemattomien nettideittien kanssa? Täytyy olla aika köyhä elämä jos sellaiseen on aikaa. Yksi mies tarjoutu siivoojaksi ja palvelijaksi. Taidan ottaa sen niin ei tarvitse yrittää tutustua 20 eri mieheen.

        Silti sinulla on aikaa jutella jonninjoutavia tuntemattomien anonyymien kanssa, päivät pitkät, päivästä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti sinulla on aikaa jutella jonninjoutavia tuntemattomien anonyymien kanssa, päivät pitkät, päivästä toiseen.

        Ihnisiin tutustuminen VIE energiaa
        Palstalla oksentaminen TUO energiaa
        Siinä on iso ero


    • Anonyymi

      entä jos joku napapaita-tyttö kysyy sateenvarjoa, joskus työpaikalla vastasin että_: on joo sateenvarjo, minkävärisen haluaisit?

      mutta tartteeko sitten sateenvarjoa ollenkaan sitten napapaitakin jos on, tykkää kastumisesta, mutta aivan hassu tyttö se oli joku.

      • Anonyymi

        Ota lääkkedt


    • Anonyymi

      Nettideittailun ongelma Suomessa on Tinder. Miksi? Minäpä kerron. Vaikka Tinderissä ei tapahdu monellekkaan yhtään mitään, silti ainoa deittisovellus mitä käytetään, mihin jäädään roikkumaan on Tinder. Ja mitään muuta ei voida käyttää edes samanaikaisesti.

      Tuo on vain totuus. Ei mikään muu.

      Tinderissä suomalaisia käyttäjämääriä sekoittaa jos rajaseudulla, kun nappaa ulkomailta profiileja.

    • Anonyymi

      alla pollo, kaikki raakaa kananmunaa ja ananasta pissassa, kuin pissisi pönttöön

    • Anonyymi

      Ite en tinderöi, enkä muutakaan vastaavaa. Vaan olen kuullut ystäviltä, että tuo tosiaan on ongelma. Miehiä on noissa paikoissa ihan liikaa suhteessa naisten määrään ja miehet kuulemma tosi huonosti lukevat niitä naisen esittämiä toiveita ja sitä mitä nainen itsestään kertoo, vaan mätsäilevät ja viestittelevät vähän jokaiselle. No en sano, etteivät saisi. Kai ne saa.

      Vaan olen ite miettinyt, että jos mä joskus johkin tollaseen itseni laittaisin, niin laittaisin varmaan sinne esittellyni jonkun kivan pienen pulma puzzlen. Ne, jotka sen ratkovat olisivat sitten heitä, joille vastasin. Ensinnäkin silloin olisi profiilini selvästi luettu ja ymmärretty. Lisäksi olisi selvästi aitoa mielenkiintoa sen verran, että sen pulman pohtisi ja ratkoisi. Kertoisi se myös siitä, että aivot varmasti toimii.

    • Anonyymi

      Naiset valitsee aina komeimman ja pisimman miehen treffeille. Ei koskaan lyhyttä tai tavis rumaa. Naiset ajattelun tietää aina, komein mies on parhain kumppani joka ei petä ja kohtelee aina hyvin. No mönkään menee aina. Naisten jutuista päätellen mitä ovat kertoneet niin se komein mies on huonoin kumppani. Silti nainen valitsee aina seuraavan komean miehen.

      • Anonyymi

        Ruma mies on yhtä huono kumppani. Komea on vaan nätimmässä paketissa.


    • Anonyymi

      Kyllä ihmettelen. Onko omassa profiilissasi vikaa jos sadat pyrkivät. Mitä haet sieltä.
      a) Pidempiaikaista yhdessäoloseuraa jossa seksi on yksi osa,
      b) Pelkkää seksiseuraa,
      c) Deittailuseuraa jossa vähän käydään ulkona monen kanssa, siinä sivussa ehkä sängyssä...
      Haluamasi kumppanin voisit täsmentää, liikkuva, kotisohvalla viihtyvä, parisuhdetta etsivä, seikkailija, pelkkää seksi hakeva .... Ehkä ulkonäkö ja ulkoiset mitatkin, jos merkitystä.
      Jos täsmennät oman profiilisi ja tyrkyn tullen kysäiset, luitko profiilini, eiköhän halukkaat vähene.
      Minullekin tulee koko ajan mutta ehkä yksi viikossa. Pidän sopivana määränä.

    • Anonyymi

      "Mistä voin tietää kuka on se oikea kehen aikaa ja energiaa tulisi käyttåå?"

      Todennäköisesti olet keskiverto nainen joten voit ottaa kenet tahansa vaikka arvalla ja koittaa tehdä siitä jotain. Tilastollinen todennäköisyys on puolellasi.

      Ongelma romantiikassa on se että se sepittää tarinan etukäteen ja asettaa siksi ihmiset rooleihin joissa he eivät toisilleen tuntemattomina ikimaailmassa voi olla. Siksi tuntemattomasta on tehtävä tunnettu ja se tapahtuu oman työn kautta.

      Sinulle ei ole tullut ainuttakaan tilaisuutta koska sinun oma motiivisi puuttuu; haluat löytää "oikean" muttet ole valmis kohtaamaan ihmisiä. Sinä olet koko hommassa se avain, sinä olet se oikea jos valitset olla, oikeanlainen luodaksesi tutustumista tuntemattomiin, oikeanlainen avataksesi oven jollekulle; kenelle tahansa josta tulee ovesta käymisen myötä joku.

      Se tarkoittaa että sadasta heität 99 menemään ja keskityt yhteen, ihan mistä tahansa syystä - koska siellä on ihminen vastassa ja ihmiseen tutustuminen vaatii sitä asian ottamista omakseen.

      Itselläni ei ole ollut mitenkään erityistä vaikeutta löytää kumppaniehdokkaita ja päätyä seurustelemaan koska valitsen itse toimia "niinkuin se oikea" ja luonnollisesti vaadin vastaavaa toimintatapaa siltä toiselta osapuolelta ainakin loppujen lopuksi. Ihmisestä minä olen täällä tykkäämässä ja teen todella paljon sen eteen että löydän nimenomaan aluksi tuntemattomasta naisesta sellaisia piirteitä joista piittaan. Jos en löydä tai saa selkeää positiivista vastetta niin sitten seuraavaa, mutta yksi kerrallaan tätä lärviluetteloa kelataan.

      • Anonyymi

        Oon aina ollu varattu niin en oo ehtiny paneutua näihin tindereihin ym kun niissä niin paljon väkeä että alkaa ahdistaa ja poistan profiilin. Luultavasti nytkin tulen ihan arjesta löytämään kumppanin niiinku tähänkin asti, niitä kun on tyrkyllä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe