Meillä on taas sunnuntaina

Anonyymi-ap

uusi ongelma mieheni kanssa. Yritimme olla tuossa pari tuntia sitten sienimetsässä niin kuin samalla viettää laadukasta parisuhdeaikaa. No mä yritin kerätä niitä sieniä, mutta mies rupesi siinä jotenkin sekoilemaan ja rimpuilemaan, ja rupesi hyppimään joka sienen päälle. Aina kun mä olin kyykistymässä, että nyt löyty herkku hapero, niin mies juoksee selän takaa ja tiedättekö, hyppää sen sienen päälle samantien tasajalkaa! Onko muiden naisten miehet tehneet teille tätä? Vai mikä juttu tää on? Onko tää joku miesten vitsi? Mä huusin, ett älä tee noin, mutta sitten en nähnyt enää kuin selän miehestä ja se meni edeltä, ja tilsi kontiolla joka tatille. Voisko tää johtua sit jostain tietokonepelistä? Käsketäänkö niissä tehdä noin, kerätäänkö siinä ikään kuin pisteitä? Kärpässienestä saa kymmenen, haperosta kaksi. Jäi harmittamaan. Toin sitten vain jäkälää kukkien koristeeksi. Ne sain otettua.

16

77

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootko kokeillu soittaa marttojen neuvontapuhelimeen?

• Anonyymi

On tätä ollut muuallakin Suomessa.

-Kirsi

• Tässä on kyseessä varmaan sellainen jännämies, joka tekee kaikenlaista yllättävää ja odottamatonta, mistä naiset ainakin palstan mukaan kuulemma tykkäävät 😄

• Anonyymi

Tykätään! (kuorossa)

• Anonyymi

Ensimmäinen ajatus tästä oli, että eihän kukaan aikuinen nyt oikeasti tee tuollaista eli tämän täytyy olla provo.

• Anonyymi

Niinhän sitä luulisi ennen kuin näkee itse teossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi ennen kuin näkee itse teossa.

Itse en katselisi tuollaista. Jollei aikuinen mies osaa käyttäytyä normaalisti, niin palaisin autolle saman tien ja lähtisin kotiin. On eri asia vitsailla, heittää läppää jne mutta tuollainen on vain pelkkää lapsellista käytöstä, jota voisi odottaa kaksivuotiaalta.

• Anonyymi

Kyllä varmasti tekee, mutta yllättävää tällaisessa tilanteessa on se, että kyseinen mies on varattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä varmasti tekee, mutta yllättävää tällaisessa tilanteessa on se, että kyseinen mies on varattu.

Erittäin hyvin sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeellistä siinä on? Ehkei ensitreffeillä ole hyppinyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeellistä siinä on? Ehkei ensitreffeillä ole hyppinyt.

Niin no tämä on kyllä totta. Kannattaa ekoilla treffeillä ottaa sieniä mukaan ja käydä katsomassa sorsiakin, jos se sattuu lähtemään niiden perään juoksemaan.

• Anonyymi

Ne rimpuilevat usein.

• Anonyymi

Koronan jälkioireita.

• Anonyymi

jos lähtee tahallisestikin ajelemaan väärään suuntaan moottoritielläkin yrttäen törmätä toisiin autoihin :D

• Anonyymi

😆🤣🤣

• Anonyymi

No nyt olis syytä miestä jotenkin rauhoittaa. Laulaa tuutulauluja, pitää kädestä ja lukea satuja. Sen pää on päässyt parisuhteesta pingottumaan. Vaarallinen tila miehille 🤔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      206
      4265
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2259
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      61
      1420
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1161
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      122
      1059
    6. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1006
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      95
      976
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      128
      936
    9. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      103
      901
    10. Kuvaile kaivattuasi

kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁
      Ikävä
      54
      855
    Aihe