Seksitreffikutsun palstalaiselle. Myöntävä vastaus tulee varmasti vauhdilla.
Tänään laitan
10
56
Vastaukset
Kyllä.
- Anonyymi
Nähädään pian.
Terv. Mauno&Heppi
Terveisin Pena Mutteri
- Anonyymi
Noniin, annahan tulla
- Anonyymi
Selvä vedätys, ja mä niin täällä odotin... turhaanko taas!
Mukavaa iltaa kaikille! Mä tästä lähdenkin saunomaan, kun Mimmi on ensin nukahtanut. Mimmi kylpi kylpyhuoneessa jo aikaisemmin, kohta varmaan jo seinät on suht kuivat. Neiti istui lasten muovisessa kylpyammeessa napaansa myöten vedessä ja muoviankka, pari pikku palloa ja pieni hiekkalapio leikki välineinään 10 min. Jonka jälkeen mä kaadoin vedet ammeesta ja pesin kiukuttelevan lapsen. Ilmeisesti mun olisi pitänyt istua siellä tyhjänpanttina pidempäänkin, koska hänellä oli hauskaa.
Nyt on Mimmi jo tyyntynyt, sai iltapalakseen paahtoleivän appelsiinimarmelaadilla ja vadelma turkinjukurttia. Sen verran makeita tuotteita ett hymy ylti korvasta korvaan. Nyt oli hampaiden pesussa Ii-uun kanssa, kun käyttäytyy paljon paremmin hänen kanssaan... ei esim. syö hammastahnaansa harjasta.
trollikka ;)- Anonyymi
Kutsu taisi lähteä kakkospostina :/
- Anonyymi
Joo.
Ei ole moisia viestejä näkynyt. Vähän odotin jotain tällaista: ”tule klo 21 pyykkitupaani kutemaan mankelin päällä. Voidaan samalla viikata lakanat.”
- Anonyymi
Mainio viesti kerrostalon ilmoitustaululle porraskäytävään :'D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3096682Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653719- 2033066
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242737- 741912
- 1461652
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2041630Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201518Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631511- 891398