Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit mennä Tauskin keikalle?

-flowersreally-

28

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jazulin <3

      T. Topi

      • Anonyymi

        Mitenkäs sille Jazulille vannotulla valalla menee.


    • Anonyymi

      Palstan kirjautuneet juntit voisin lähettää, mutta itse skippaisin.

    • Anonyymi

      valtakunnan, hän varmaan innostuisi kun näkisi Tauskin munan 🍆😇

    • Moneen minustakin on, mutta en ole masokisti siinä mielessä, että lähtisin Tauskin keikalle.. kenenkään kanssa.

      • Anonyymi

        Jos itse disse the chief lähtisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos itse disse the chief lähtisi?

        Enköhän löytäisi parempaakin tekemistä Disukan kanssa, kuin Tauskin keikan.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Enköhän löytäisi parempaakin tekemistä Disukan kanssa, kuin Tauskin keikan.

        Toukonuttu pujis 55 v (Kesk) käy kuulemma vain Rehupiiklesin konserteissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toukonuttu pujis 55 v (Kesk) käy kuulemma vain Rehupiiklesin konserteissa.

        Väärin. Pujis on musamiehiä.


      • Kenties tulevana kesänä voisimme käydä yhdessä jonkun muun kuin Tauskin keikalla, tai sitten tyydymme kuunteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toukonuttu pujis 55 v (Kesk) käy kuulemma vain Rehupiiklesin konserteissa.

        Kyllähä pirpis sen tiätää, piiklesien kuulijat tiätää notta rakkaus on yhtä leviää kun räyringin mettätiet


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kenties tulevana kesänä voisimme käydä yhdessä jonkun muun kuin Tauskin keikalla, tai sitten tyydymme kuunteluun.

        Voitaisiin kyllä.. mutta en raahaa sinua deathmetallikeikalle niinkuin raahasin randen.
        Tässä kotipuolessani on noita kesäisiä keikkoja.. niitä voisi harkita .. vai oliko sulla mielessä joku tietty bändi?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Voitaisiin kyllä.. mutta en raahaa sinua deathmetallikeikalle niinkuin raahasin randen.
        Tässä kotipuolessani on noita kesäisiä keikkoja.. niitä voisi harkita .. vai oliko sulla mielessä joku tietty bändi?

        En oo sen tarkemmin mitään bändiä ajatellut, mutta ehkä jotain junttirokkia :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        En oo sen tarkemmin mitään bändiä ajatellut, mutta ehkä jotain junttirokkia :D

        Kuulostaa hyvälle. Oikein sopivaa. Lähden mielelläni kanssasi keikalle.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kuulostaa hyvälle. Oikein sopivaa. Lähden mielelläni kanssasi keikalle.

        Suunnitellaan sitten kun tulee ajankohtaiseksi


      • pujotteIija kirjoitti:

        Suunnitellaan sitten kun tulee ajankohtaiseksi

        Juur näin. Minä painun jo yöpuulle. Hyvää yötä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juur näin. Minä painun jo yöpuulle. Hyvää yötä.

        Hyvii öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähä pirpis sen tiätää, piiklesien kuulijat tiätää notta rakkaus on yhtä leviää kun räyringin mettätiet

        Pujis tarvii jotain rauhallista 55 ikäisten iskelmämusiikkia.


    • Anonyymi

      Kaikkien palstafeministien. Sitoisin ne tauskille syötiksi lavan reunaan.

    • Anonyymi

      En kenenkään.

    • Anonyymi

      En halua Tauskin keikalle.

    • Anonyymi

      Sen, joka ei voi sietää käveleviä miehiä 😄 Me olemme niin toistemme vastakohdat, että olisi suorastaan riemastuttavaa viettää iltaa yhdessä.

    • Tauskin keikka vaatisi parin bofoorin suojakännin, joten haluaisin sinne sellaisen naisen kanssa joka ei siitä hetkahda.

      • Anonyymi

        Minä olen parikin kertaa vahingossa joutunut Tauskin keikalle ja hengissä vielä ollaan. Sellainen karaistaa ihmisluontoa 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen parikin kertaa vahingossa joutunut Tauskin keikalle ja hengissä vielä ollaan. Sellainen karaistaa ihmisluontoa 😬

        Voin kuvitella, tulee luodinkestävä olo, että kun tästä selvisi niin selviää kaikesta 😄


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Voin kuvitella, tulee luodinkestävä olo, että kun tästä selvisi niin selviää kaikesta 😄

        Nimenomaan 😄 Sitä tunsi itsensä kovin voimaantuneeksi (inhoan tuota sanaa) naiseksi, kun vihdoin pääsi raikkaaseen ulkoilmaan puhdistamaan korvakäytävät ja täyttämään verkkokalvot jollain ihan muulla 😄

        Kaikkea sitä ihminen elämänsä aikana joutuukin kokemaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan 😄 Sitä tunsi itsensä kovin voimaantuneeksi (inhoan tuota sanaa) naiseksi, kun vihdoin pääsi raikkaaseen ulkoilmaan puhdistamaan korvakäytävät ja täyttämään verkkokalvot jollain ihan muulla 😄

        Kaikkea sitä ihminen elämänsä aikana joutuukin kokemaan..

        Näkökulmakysymys; Tauski käsittääkseni pitää itse laulutaidettaan suuressa arvossa samoin kuin charmanttia persoonaansa 😄


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Näkökulmakysymys; Tauski käsittääkseni pitää itse laulutaidettaan suuressa arvossa samoin kuin charmanttia persoonaansa 😄

        Oi kyllä ja sen valitettavasti huomasi 😂 Haluaisin myös huomauttaa, et charmantti on hyvin tulkinnanvarainen adjektiivi 😄


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1990
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1347
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1274
    4. 49
      1182
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe