Miten täällä menee noin muuten?
Oletko yleisesti tyytyväinen.
Miten täällä menee
16
50
Vastaukset
Yksinäistä on välillä. Tyytyväinen joo, mutta paremmikin voisi mennä.
- Anonyymi
Välillä vähän sama, mut kaikki ok.
- Anonyymi
Täällä tänään melko mietteliäällä päällä. Henkisesti aika väsyyttävää ja tarve olisi irrottaa. Ei vaan nyt onnistu, ennen kuin kunnolla palautunut.
- Anonyymi
Ehkä se on tää pimeys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on tää pimeys.
Sepä se. Nyt ne D-vitamiinit pitäisi taas päivittäin muistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se. Nyt ne D-vitamiinit pitäisi taas päivittäin muistaa.
Jaa, no jokainen tavallaan.
Mulla kroppa pyytää, milloin appelsiinin, kalaa, suklaa...niillä haluilla mennään.
- Anonyymi
Kai mä oon...
.
Ku tosioon TURHA valittaminen pois jos on jo tehnyt tarpeeksi.
..- Anonyymi
Turhaan on turhaa valitella...ihan ok.
- Anonyymi
Ei tämä elämä ollut ihan sellainen seikkailu kuin mitä lapselle uskoteltiin. Oikeastaan aika ankeaa sinnittelyä. Iloa ei ole mutta lohtua joskus.
- Anonyymi
No mutta, jos nyt mietit ei varmaan ole ollut ihan tasapaksu tähän astinen elämä. Ehkä kun ei ole niin uskonut ja luonut sen oman kuvan. Iloa ei ihan jokapäiväisessä juuri ole, mutta lohtukin on hyvä. Kaikki on pieninä hulluina, se hyvä tarkoitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, jos nyt mietit ei varmaan ole ollut ihan tasapaksu tähän astinen elämä. Ehkä kun ei ole niin uskonut ja luonut sen oman kuvan. Iloa ei ihan jokapäiväisessä juuri ole, mutta lohtukin on hyvä. Kaikki on pieninä hulluina, se hyvä tarkoitan.
Hippuina, piti lukea.
Täällä ainaskin menee mainiosti. Olen tavallaan hyvin tyytyväinen kaikkeen. Oikeastaan joo. Niin hyvässä kuin pahassakin.
- Anonyymi
Oletkin ps huorayp:n palkkalistoilla
- Anonyymi
Hienoa, että on noin.
- Anonyymi
Kiitos kysymästä, hieman on ollut stressiä ja yksinäisyyttä. Muuten kai olen ihan tyytyväinen, kun elämän perusasiat on kunnossa. Terveys, työ, koti.. ja tärkeimpänä kaikesta se, että lapsella on asiat hyvin.
Kiitos samoin. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237