Suomen paras asuinalue?

Anonyymi-ap

Minun mielestä se on korpi. Paikkakunnalla ei missään. Ajo-ohjeet sinne ovat tuonnepäin.

Eväät kasvavat naaman vieressä ja karhukopla huolehtii turvallisuudesta.

Edes verottajan suuri lonkero ei ulotu sinne. Kirjepostikin tulee yhtä nopeasti, kuin muiden kaupunkien keskustoihin.

>simiti<

17

218

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä sä ny olet väärässä.. paras asuinalue on se missä milloinkin sattuu asustelemaan .. ainakin mulla.

      Mulla lienee käynyt tuuri asumisten kanssa. Nytkin asun kaupungin yhdellä parhaista, ellei jopa parhaalla asuinalueella. Edellinen oli Länsi-Pasila. Sekin oli hyvä asuinalue. Ja lähtöisin olen Espoon lähiöstä. Meillä oli merinäköala ja paljon metsiä missä temmeltää silloin muksuna.

      Korpimaat ei ole mun juttu. Mä haluan, että palvelut on lähellä.

      • Anonyymi

        Noh. Saahan sitä tosikko olla. Vuonna -96 tuli vietettyä pitkiä aikoja metsässä keskellä ei mitään.

        Tai niin luulin. Oikeasti olimme muutaman kilometrin päässä Kajaanin keskustasta.

        Saman huijauksen tekivät myös Oulun Hiukkavaarassa. Koko päivä hiihdettiin metsäleirille. Aamulla palasimme kasarmille ja meni puoli tuntia...

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh. Saahan sitä tosikko olla. Vuonna -96 tuli vietettyä pitkiä aikoja metsässä keskellä ei mitään.

        Tai niin luulin. Oikeasti olimme muutaman kilometrin päässä Kajaanin keskustasta.

        Saman huijauksen tekivät myös Oulun Hiukkavaarassa. Koko päivä hiihdettiin metsäleirille. Aamulla palasimme kasarmille ja meni puoli tuntia...

        >simiti<

        Pöndellä.. keskellä ei mitään. Asutusalueet on niin pieniä, että sitä korpimaata riittää kierrettäväksi. No kun hiihdättivät teistä mehut pois .. intistä taidat puhella.. multa kun puuttuu noi inttikokemukset tykkänään.

        Jännä miten miehet ei unohda noita inttiaikojaan.. edes puoliaivoisina. Ei pahalla.. jos ei hyvälläkään sanottuna.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pöndellä.. keskellä ei mitään. Asutusalueet on niin pieniä, että sitä korpimaata riittää kierrettäväksi. No kun hiihdättivät teistä mehut pois .. intistä taidat puhella.. multa kun puuttuu noi inttikokemukset tykkänään.

        Jännä miten miehet ei unohda noita inttiaikojaan.. edes puoliaivoisina. Ei pahalla.. jos ei hyvälläkään sanottuna.

        Heh. Tottahan turiset vaikka en sotilaskelpoinen olekkaan nykyisin.

        Ei ne opit ja räjäyttäjän paperit kuitenkaan pyyhkiydy muistista.

        Sinä olet ilmeisesti sitä ikäluokkaa, kun naisia ei huolittu armeijaan.

        Tosiaan vuonna -96 oli ensimmäisiä varusnaisia. Motivoituneina pärjäsivät monesti varusmiehiä paremmin.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Tottahan turiset vaikka en sotilaskelpoinen olekkaan nykyisin.

        Ei ne opit ja räjäyttäjän paperit kuitenkaan pyyhkiydy muistista.

        Sinä olet ilmeisesti sitä ikäluokkaa, kun naisia ei huolittu armeijaan.

        Tosiaan vuonna -96 oli ensimmäisiä varusnaisia. Motivoituneina pärjäsivät monesti varusmiehiä paremmin.

        >simiti<

        Olin viittä vaille menossa inttiin, ainakin oli asia mielessä. Mutta kävikin niin että pamahdin ja aloin multiploitumaan. Olin 21 vuonna ysikuus.

        Kyllä mä sitä silloin harkitsin, kun alettiin puhumaan, että naisetkin pääsisivät inttiin. Elämä päätti toisin. Ymmärtääkseni olen sinua 2-3 vuotta vanhempi..


    • Se on ehdottomasti Suvela Sun City, kulttuurien sulatusuuni ja mamujen luvattu maa.

      Juuri tovi sitten ihmettelin todella omituista käryä rappukäytävässä, mutta se oli alakerran oletettu kiinalaisperhe joka kokkasi. Kun pääsin kämpille, alkoi hetken kuluttua yläkerran afrikkalaistaustaisen kaverin jokailtainen jollotus, sieltä tippuu jotain jallajallaa isoon ääneen, en tiedä onko joku rukous vai kokkailubiisi. Tää on mahtavaa, huikea meno.

      • Anonyymi

        Taidat itse olla se ulkopuolinen, kenelle kaikki nauravat selkäsi takana. Oletko jo hommannut nahkaiset kannet persuttajien jäsenkirjaasi?

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat itse olla se ulkopuolinen, kenelle kaikki nauravat selkäsi takana. Oletko jo hommannut nahkaiset kannet persuttajien jäsenkirjaasi?

        >simiti<

        Ei täällä kukaan ole ulkopuolinen, kaikki kuuluvat tänne. Naapurit on hyvää porukkaa, vaikka kansallisuuksia on noin 20. Eniten häiriötä aiheuttaa suomalaiset, toiseksi eniten virolaiset, muuten on varsin seesteistä jengiä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei täällä kukaan ole ulkopuolinen, kaikki kuuluvat tänne. Naapurit on hyvää porukkaa, vaikka kansallisuuksia on noin 20. Eniten häiriötä aiheuttaa suomalaiset, toiseksi eniten virolaiset, muuten on varsin seesteistä jengiä.

        Täällä todistetusti ja telkussa näytetyssä Suomen toiseksi parhaassa asuinalueella asuu myös Virolaisia.

        Hauskoja heppuja ovat ja votkaa on yllinkyllin. Kerran kieltäydyin snapsista, niin melkein suuttui minulle.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä todistetusti ja telkussa näytetyssä Suomen toiseksi parhaassa asuinalueella asuu myös Virolaisia.

        Hauskoja heppuja ovat ja votkaa on yllinkyllin. Kerran kieltäydyin snapsista, niin melkein suuttui minulle.

        >simiti<

        Höh. Unohdin laittaa linkin. https://www.keskipohjanmaa.fi/uutiset/57001/kokkolan-koivuhaka-on-suomen-toiseksi-paras-asuinalue

        Nooh, menkööt aivovaurion piikkiin. Wanha isäni kerran sanoi, että en saa kaikkia hölmöilyjäni aina laittaa aivovamman piikkiin. 😂

        >simiti<


    • Joskus muinoin oli kysely: Mikä on Suomessa paras ja houkuttelevin paikka asua ja elää? Kansalaiset äänestivät Kaarinan parhaaksi.

      Itse en ole koskaan käynyt Kaarinassa, enkä ole siihen suuntaan lähtemässä. Kiinnostaa tietää, mikä siellä on niin kamalan hyvää ja onko Kaarinan suosio edelleen korkealla?

      Onko palstalaisilla kokemuksia Kaarinasta? Valaiskaa ystävällisesti tietämätöntä.

      (täytyy luntata kartasta, missä tuo Kaarina sijaitsee)

      • Kaarina on merenrannalla Turun kupeessa, mutta en kyllä tiedä mitä niin erinomaista siellä on. Ehkä maaseutumainen miljöö jonkinmoisten palvelujen (Oobu) lähellä. Tampere on ollut vuosikaudet vetovoimaisin paikkakunta Suomessa.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kaarina on merenrannalla Turun kupeessa, mutta en kyllä tiedä mitä niin erinomaista siellä on. Ehkä maaseutumainen miljöö jonkinmoisten palvelujen (Oobu) lähellä. Tampere on ollut vuosikaudet vetovoimaisin paikkakunta Suomessa.

        Pikaisella haulla osui eteen tämä:
        "Kaarina on kuitenkin myös muuta kuin kaunista luontoa ja viihtyisiä asuinalueita. Kaupunki on nimittäin valittu 2010-luvulla toistuvasti yhdeksi Suomen yritysmyönteisimmistä kunnista EK:n kuntarankingissa. Kaarina on ollut myös useasti parhaiden joukossa, kun on mitattu parasta paikkaa asua."

        Löysin vanhan Top 10 listan suosituista asuinpaikoista. Tuo lista on saattanut moneen kertaan muuttua, mutta muuta ei ollut juuri nyt saatavilla.
        Oikeasti tuo 3. Ylöjärvi ihmetyttää. En ole koskaan asunut siellä, mutta olen käynyt useasti. Henk.kohtaisesti minulla ei ole positiivisia kokemuksia ko. paikasta.
        Tietysti, jokaisella on omat kokemukset ja mieltymykset. En tuputa omaa mielipidettäni.

        "Top 10

        1. Kaarina 2. Tampere 3. Ylöjärvi 4. Helsinki 5. Kuopio 6. Espoo 7. Vaasa 8. Nurmijärvi
        9. Rauma 10. Kirkkonummi"


      • tosi.typy kirjoitti:

        Pikaisella haulla osui eteen tämä:
        "Kaarina on kuitenkin myös muuta kuin kaunista luontoa ja viihtyisiä asuinalueita. Kaupunki on nimittäin valittu 2010-luvulla toistuvasti yhdeksi Suomen yritysmyönteisimmistä kunnista EK:n kuntarankingissa. Kaarina on ollut myös useasti parhaiden joukossa, kun on mitattu parasta paikkaa asua."

        Löysin vanhan Top 10 listan suosituista asuinpaikoista. Tuo lista on saattanut moneen kertaan muuttua, mutta muuta ei ollut juuri nyt saatavilla.
        Oikeasti tuo 3. Ylöjärvi ihmetyttää. En ole koskaan asunut siellä, mutta olen käynyt useasti. Henk.kohtaisesti minulla ei ole positiivisia kokemuksia ko. paikasta.
        Tietysti, jokaisella on omat kokemukset ja mieltymykset. En tuputa omaa mielipidettäni.

        "Top 10

        1. Kaarina 2. Tampere 3. Ylöjärvi 4. Helsinki 5. Kuopio 6. Espoo 7. Vaasa 8. Nurmijärvi
        9. Rauma 10. Kirkkonummi"

        Ylöjärvi on hajanainen perämettä, tosiaan outoa.

        Tämän vuoden huhtikuulta on tämä listaus:

        https://t-media.fi/tampere-ja-kuopio-suomen-vetovoimaisimmat-lahti-suurin-parantaja/


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ylöjärvi on hajanainen perämettä, tosiaan outoa.

        Tämän vuoden huhtikuulta on tämä listaus:

        https://t-media.fi/tampere-ja-kuopio-suomen-vetovoimaisimmat-lahti-suurin-parantaja/

        No niin. Tuo sinun linkissä oleva lista on paljon uudempi ja järkevämpi. Tampere on usein listoilla kärjessä, siinä ei ole mitään yllättävää. Siellä on "tekemisen meininkiä".
        Kuopio (hyvänä kakkosena) on kaunis kaupunki. Luontoa, vesireittejä, palvelut lähellä ja paljon mahdollisuuksia lapsiperheille. Ihan ymmärrettävä sijoitus.
        Jyväskylällä ja Turullä on vain parin pisteen ero, itse laittaisin ne toisin päin, Turku ensin.

        Muut tulevat perässä, järjestyksellä ei niin väliä.


      • Anonyymi

        Ymmärrän Kaarinan ja Ylöjärven hyvin.
        Pikkupaikkoja kasvukeskuksen vieressä.

        Juuri sellaisia joihin kasvukeskusten kasvuun kyllästyneet onnelliset ihmiset muuttavat. Ison ja menestyvän kaupungin palvelut kuitenkin vieressä, mutta silti oma iso tontti rauhassa. Paras esimerkki näistä taitaa olla Kauniainen.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Gagaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1590
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1062
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1049
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      153
      839
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      752
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      719
    7. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      644
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      640
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      620
    Aihe