Vai aiotko lopettaa palstailun kun löydät kumppanin?
Oletko ikuinen palstalainen
32
68
Vastaukset
Nuo eivät ole toisiaan poissulkevia asioita. Olen ikuinen, eri foorumeille, kirjoittava tapaus ja kumppanin olen löytänyt jo aikoja sitten.
En ole jättämässä itseni-ilmaisemista ja ajatustenvaihtoa, enkä kumppania. Valitsen molemmat.- Anonyymi
Kaunista että ymmärrät arvosi
Kohtaloni on olla palstalainen..
- Anonyymi
Pelkkiä pariskuntia palsta täynnä.
- Anonyymi
Jos/kun löydän kumppanin, niin vaihdan ajatuksia hänen kanssaan tuhat kertaa mieluummin kuin anonyymien henkilöiden kanssa palstalla.
- Anonyymi
No ensin siinäkin tulee se et kumpiko on fiksumpaa se kumppani vai te täällä et ihan ei kannata aina hätiköidä kaikessa kuitee
Eikö palsta olekaan parisuhteen korkeakoulu, joka tarjoaa neuvontaa niin suhteeseen pyrkiville kuin jo pariutuneille?
Voipi olla, että jos/kun joku ehkä rinnalle löytyy, niin palstailu hiipuu takavasemmalle. Tai sitten ei, aika näyttää. Mutta jos tuo joku lipeää sivultani, ei palsta minua ikinä hylkää ❤
- Anonyymi
Rakas
- Anonyymi
Aiotteko noudattaa viinamiehen neuvoja kumppanin löytämisessä?
Alkoholismi on kova hinta kumppanin löytämisestä varsinkin kun viinamiehen menetelmät on humboogieta.
- Anonyymi
Mä keneltäkään niissä asioissa kysy neuvoa mä tiedän itse mitä mä elämääni kaipaan sitä ei kukaan päätä puolestani halusi tai ei
- Anonyymi
Porukassa se on hauskempaa.
- Anonyymi
Kyllä lopetan heti palstailun, kun hänet löydän uudestaan.
- Anonyymi
Kenet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet?
Hänet,n joka "katosi" useita kuukausia sitten.
Ihan vaan vinkkinä, palstoilta voi aina ottaa "lomaa". Kyllä kait kumppanistakin voi, mutta sitä en mielelläni tee. :D
- Anonyymi
Välillä olisi ihan hyvä ottaa lomaa omasta elämästäkin mä ny ehkä otin turhankin rankalla tavalla aikoinaan mu olen kuitee vielä hengissä et kaikkihan on aina mahdollista jos rohkeus riittää
- Anonyymi
Parisuhdepalstan lopetin kun löysin deittikaverin. On vielä vähän epävarmaa jatkuvuus, sen vuoksi kirjoittelen täällä. Täältä en etsi paria itselleni vaan juttelen yksin elelevän elämästä, toistaiseksi vielä asun yksin, luulen että se kestää pitkään. Siksi sovin palstalle erinomaisesti ja tykkään lukea ja kirjoitella täällä.
- Anonyymi
Oliko se janette ja juha juttu kiva lukea? Tai tuomohanna? Ja sitten se massahyökkäys? Niitäkö tykkäät lukea?
- Anonyymi
Kunhan sitä aikaa ny itekin tulee kulutettua kun ei ny sillai mitään järjellistä tekemistä ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se janette ja juha juttu kiva lukea? Tai tuomohanna? Ja sitten se massahyökkäys? Niitäkö tykkäät lukea?
Mua ne ei haittaa mu jotakuta ne tuntuu nyppivän ihan vitusti siksi mä niistä tykkään
Lopetan vaikka en löydäkään.
- Anonyymi
Vasta rantauduin. Eka kommentit palstalle ja heti kysellään, milloin lopetan. Ei alkanut mielestäni hyvin 🤔
- Anonyymi
Sehän alkoi loistavasti tarvinnu kirjoitta kun yksi kommentti ja joku välitti sen verran että reagoi oli palaute sitten negatiivinen tai positiivinen kunhan oli rakentava jotenkin
- Anonyymi
Tää alkaa oleen jo niin hauskaa et voi olla et mieluimmin vietän aikani täällä silloin kun en ole lapseni kanssa tai töissä jatkossakin vähemmän tämä vituttaa kun kattoa sitä akkaa joka on naama norsun vitulla kun ei ymmärrä kuinka itse käyttäytyy
- Anonyymi
Hassua olen jo eläkeläinen ja Kstjakin on tuhkattu, sekä. monta kanssakulkijoita laitettu monttuun.
Silti kummittelen täällä palstalla. 👻
>simiti< - Anonyymi
En enkä ota ketään elämääni mistään hinnasta tai pakosta.
Terveisin laatua haluava : Tampereen mies 48v. - Anonyymi
Palstalla olevat palstailee lomallakin. Jos menevät kreikkaan lomalle niin palstailevat koko loman ja hotelli huoneessa makaavat.
- Anonyymi
Mä aloitin palstailun nyt kun mies tuli elämään.
- Anonyymi
Palstailen aina kun sataa lunta ja
- Anonyymi
Jos en saa kaunista naista niin olen ikuinen palstalainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194