Olipa huono 🤣🤣
Kun kaks adhd tyyppiä rakastuu onks se aaddhhdd
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Alladdin?
- Anonyymi
Sähkömatolla lennetään 😂
Todennäköisesti se on tuplasti se. Miten sellainen parisuhde sujuu?
- Anonyymi
Riippuu luonteesta ja yhteensopivuudesta. Toista on helpompi ainakin ymmärtää jos on sil tietyl tietoisuuden tasolla.
- Anonyymi
Sit o sähköjänikset vauhdissa 🤣
- Anonyymi
😂😂😂😂 Jotakuinkin näin.
- Anonyymi
On se. Kokemusta on.
- Anonyymi
Siinä on hyvät puolensa. Musta on ihanaa miten toinen aina kysyy muistinks mä käydä syömässä ja mä muistutan tekemättömistä töistä jne.
Epäilen ettei hän minuun kyllä rakastu mutta ihanasti kaverista huolehtii. ❤️ Olkoon onnellinen ken hänet saa. Hän vaan sekoittanut mun pään! Hän ihana omaleimainen mies.
Toivottavasti saan pitää sitten edes ystävänä. - Anonyymi
Joo. Ymmärrystä ainaki riittää! Mitä ulkopuolisilta ei hevillä saa. Ulkopuolisten mielestä adhd tyypit on saamattomia ja laiskoja häseltäjiä joilla on kaikki hukassa ja kesken. Tosi asiassa ei ole noin. Se saattaa pintapuolisesti näyttää siltä.
Mut luovuutta ei nää. Ajatus vaan juoksee usein nooeemmin kuin teot. Ei pysy kroppa aivojen mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5161568- 641166
- 61862
- 61845
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691