" kapi_
08.08.2022 12:14
UUSI
Onko sillä pojallasi yhtäjaksoinen yli 30-vuotinen työura Sisu-Autolla? On ollut jo 1990-luvun alussa kehittämässä niitä kilpakuormureita ja tallipäälikkönä niissä kilpailuissa joissa Sisu voitti Euroopan mestaruuksia? Nyt sitten omistaa koko firman. Nämä tiedot linkistäsi.
kapi_
08.08.2022 12:30
UUSI
Heh heh. Yritin vilkastuttaa keskustelua samaan tapaan kuin eräät ja varsinkin eräs täällä, eli kysymällä itseltäni. Ei onnistunut, kun rekisteröinti oli päällä. Heko heko. Ei ole tällaiseen tottumusta ja noin siinä kävi. En yritä uudestaan.
Kyllä minua nyt nolottaa. Todellakin taidan olla jo liian vanha tällaiseen puuhaan."
Kevennyksen pukkasin kapin kustannuksella palstalle.
Jorma K Korhonen kyselee itseltään
Anonyymi-ap
9
247
Vastaukset
- Anonyymi
Our Servicestet’s make your l transformation happen together.
- Anonyymi
Toivon sinulle paranevaa tervyttä.
t. Pystyyn_kuollut- Anonyymi
Ei ole terve ollut enää aikoihin. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole terve ollut enää aikoihin. HO HOO, HO HOO!
Viisi viestiä poistettu.
- Anonyymi
OikeistoSosDem toivoo tervyttä. Pysty makaa kirkkomaassa, sieltä ei tervehdyksiä laiteta.
- Anonyymi
Kyllä minua nyt nolottaa.
- Anonyymi
Minuakin nolottaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuakin nolottaisi.
Minua myös !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua myös !
Kuten myös !
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623071
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207