Sähköfatbike, onko kokemuksia?

Anonyymi-ap

GZR Black Raw 26" sähköfatbike, 19"

Tollanen 250W -moottorilla 40 km kantamalla olis tarjolla E-ville verkkokaupassa 2500 € hintaan.

Kertokaa, onko hyvä ostos, vai mikä ja mistä olis ehkä parempi, jos tiedätte kokemuksesta näistä.

Tuossa ei ole lokasuojia, joten työmatkoille ei ihan ideaali kurakeleillä. Miten nuo paksut renkaat toimii lumessa ja jäällä?

5

6145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verkkokaupalla olisi tuota vielä 2kpl 2099€ hintaan
      https://www.verkkokauppa.com/fi/product/699188/GZR-Black-Raw-26-sahkofatbike-19?gclid=Cj0KCQiA4OybBhCzARIsAIcfn9nWmbGluOVkMQ0KGHyQepFgsNo7y-jYBNHecDR7syg6tTLIsLG_J-YaAkzIEALw_wcB

Varmaan tuolla 2100€:n hinnalla aika halvin "kunnollinen" fat mitä uutena saatavilla.
      Osa varmasti saattaa karsastaa tuota Bafangin moottoria (esim. minä), mutta ei se varsinaisesti pyörästä silti huonoa tee.
      Muuten pyörän osalista aika perus osaa millä kyllä pärjää.
      Itselläni oli omassa Fat:ssä tuon Snow Avalancen 4.0" versio (tuohon Black Raw:iin mahtuu/on tuo leveämpi 4,8" rengas) ja pakko sanoa etten sen renkaan kanssa ikinä tullut millään alustalla "sinuiksi" ja keväällä vaihdoin JumboJimiin kumit, ja pidin niistä enemmän, mutta noita JumbiJimejä en ole vielä lumella koittanut, saa nähdä miten toimivat...
      Mutta tuolla Black Raw:lle ihan ostosuositusta kyllä etenkin tuolla 2099€:n hinnalla.

• Anonyymi

Okei, kiitos hyvästä vihjeestä! Onhan tuo 400 € merkittävä säästö. Mikä siinä Bafangin moottorissa? Onko samaan hintaan parempaa tarjolla?

• Anonyymi kirjoitti:

Okei, kiitos hyvästä vihjeestä! Onhan tuo 400 € merkittävä säästö. Mikä siinä Bafangin moottorissa? Onko samaan hintaan parempaa tarjolla?

No Bafang on Bafang (eli ns. "kiinan moottori") mutta ei siihen kannata liikaa sinänäsä takertua. Tuohon hintaan (2100€) ei kyllä parempaa varmastikkaan ole tarjolla. Sanoisin että pitää mennä luokkaan 3000€ että parempaa löytyy.

Ja mitä minä tuosta puhumaan, kun en ole kyseistä mallia kuin kerran ajanut (Itseläni GZR:n Dominanc-e 2.0 joka on täysin eri pyörä ja tulee todellisuudessa eri valmistjalta joten siinä mielessä vähän todellista osaamista tuon pyörän suhteen).

Mutta lue tuo ketju ensin ja päätä sitten:
        https://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?59630-GZR-Raw-Black-Raw

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      623
      2606
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      418
      2056
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2040
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1586
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      67
      1554
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1498
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      126
      1262
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1090
    9. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      19
      1044
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      988
    Aihe