Naiselle että sinusta on tullut kauniimpi viimeisen kahden viikon aikana?
Voiko sanoa niin
11
65
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sanot sen omalle kullalle, se on ok
Jos sanot sen sinkulle ja olet itse varattu, ei ok
Jos sanot sen varatulle ja olet itse varattu, ei ok
Jos sanot sen sinkulle ja itse olet sinkku, se on ok
Jos sanot sen varatulle ja itse olet sinkku, ei ok - Anonyymi
Kannattaa kehua.
Voi, jos todella koet niin. Mutta jos nainen on vastikään vaikkapa kaatunut fillarilla ja puoli päätä muistuttaa kuivahtanutta jauhelihaa, niin käyttäisin jyrkästi harkintaa sanomisien suhteen...
Voit koittaa, en usko.
- Anonyymi
Arvioidaan tilanne sitten sillä hetkellä
- Anonyymi
Kuulostaa pahaenteiseltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa pahaenteiseltä
😆😂😂
- Anonyymi
No saa, mutta outoahan tuo on. Mitä siinä 2 viikossa muka on tapahtunut? Vaan kauneus on katsojan silmässä, joten sen kun sanot. Hieman miettisin, että mitähän sieniä mies on popsinut.
- Anonyymi
Voi sanoa! En ymmärrä et miks ei vois. Voihan naisella oll tapahtunut jotain sisäistä mikä hehkuu ulospäin. Tai katsoja tuntee jotain erinlaista ja näin näkee toisen kauniimpana :)
Kyllä voi ellei lausuma vihjaa, että et ollut kaksisen näköinen aikaisemmin.
Olipas kaunis aloitus.🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115317Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493412Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle923272Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403166- 811857
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271605Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311566Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1381264- 161169