Palstalainen haluaa

Anonyymi-ap

Tulla yökylään. Kannattaako päästää sisään? Vihjaili hekumoinnista.

30

61

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko Jazuli?

    • Anonyymi

      Öö älä herraisä ota sisää kaikkee kummiska.

    • Kysy onko hän tulossa kunniallisin aikein.

    • Onko teillä joku salaseura?

      • Anonyymi

        Taas toi tranuätmi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas toi tranuätmi!

        On kyllä raskas ihminen


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä raskas ihminen

        Sulla tuli kirjoitusvirhe tuossa raSkas. Huomasin vaan...


    • Anonyymi

      Ei päästetä sisään, menköön omiensa luo hekumoimaan.

    • Anonyymi

      Kaikki palstalaiset ovat umpikieroja, sekä mielenvikaisia.

      Minulla on diagnosoitu aivovaurio, mutta tuolla kylillä kulkee hirmuisesti diagnosoimattomia psykopaatti sinkkuja.

      Missään nimessä ei ole suotavaa päästää palstalaista 5 metriä lähemmäksi.

      Jotkut palstalaiset voivat hyökätä jopa siltä etäisyydeltä antamaan inhottavan, limaisen pusun.

      Rohkeimmat alfapalstalaiset ehdottavat jopa seksuaalista kanssakäymistä.

      Siitä tulikin mieleen. Kerran vuosia sitten olin kapakassa. Istahdin baarin kauneimman naisen viekkuun.

      Hetken juteltuamme kysyin, josko menisimme nussimaan? Hän vain tuumasi, että juodaan nämä kaljat ensin. 😁

      >simiti<

    • Anonyymi

      Noin äkkiseltään ja ilman vihjailuitakaan ei löydy vierihoitopaikkaa.

      • Anonyymi

        Eli onko muuta vaihtoehtoa kuin panna kanin lailla?

        >simiti<


    • Juu tottakai.. palstalainen kuin palstalainen on hyvä yökyläkaveri.. jossakin kaukaisessa bambumaassa. Ei täällä meillä uskalleta kaveria ottaa yökylään hekumoimaan.. täällä valitetaan naisenpuutetta tai ollaan niin, ettei mikään kelpaa. Höh, höh.

      • Anonyymi

        kyllä mulle kahvikuppi seura kelpaa, enkä laske omia ja toisten harmaita hiuksia,


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä mulle kahvikuppi seura kelpaa, enkä laske omia ja toisten harmaita hiuksia,

        No niin .. ensimmäinen rohkea ilmoittautuu..
        Nyt ei muuta kuin otat reippaasti yhteyttä haluamaasi palstalaiseen ja ehdotat sosiaalista hetkeä kahvikupposen ääressä...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No niin .. ensimmäinen rohkea ilmoittautuu..
        Nyt ei muuta kuin otat reippaasti yhteyttä haluamaasi palstalaiseen ja ehdotat sosiaalista hetkeä kahvikupposen ääressä...

        jos välimatka on sopiva aina kahvi maistuu, niin täältä etelä pohjanmaalta,


      • Anonyymi kirjoitti:

        jos välimatka on sopiva aina kahvi maistuu, niin täältä etelä pohjanmaalta,

        No minä en ole sopivan välimatkan päässä ainakaan.. matkaa tulee sellainen 500-600 kilsaa. Ite kun olen uudeltamaalta. Mutta toivottavasti löydät paikallista kahviseuraa.. voin kyllä tarjota virtuaalista kahviseuraa palstan välityksellä.

        Mulla sellainen fiilinki että olisi mukava porista jonkun kanssa...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No minä en ole sopivan välimatkan päässä ainakaan.. matkaa tulee sellainen 500-600 kilsaa. Ite kun olen uudeltamaalta. Mutta toivottavasti löydät paikallista kahviseuraa.. voin kyllä tarjota virtuaalista kahviseuraa palstan välityksellä.

        Mulla sellainen fiilinki että olisi mukava porista jonkun kanssa...

        matkaa on kun käy sukulaisten työnä vantaalla kylässä,


      • Anonyymi kirjoitti:

        matkaa on kun käy sukulaisten työnä vantaalla kylässä,

        Juu.. kyllä tulee pohjanmaalta matkaa Vantaalle ihan riittämiin. Käykkö nää usein täällä etelässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä mulle kahvikuppi seura kelpaa, enkä laske omia ja toisten harmaita hiuksia,

        Itseltäsihän niitä ei tarviikkaan laskea!


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. kyllä tulee pohjanmaalta matkaa Vantaalle ihan riittämiin. Käykkö nää usein täällä etelässä?

        kyllä kerran kesässä tulee käytyä niillä kyllässä vantaalla,


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä kerran kesässä tulee käytyä niillä kyllässä vantaalla,

        Minä en kyllä jakasisi lähteä sukuloimaan täältä vuosittain niin pitkää matkaa. Mä ny en jaksa sukuloida lyhyempiäkään matkoja. En sillain ole kovinkaan kova kyläluuta.

        Kesäkuussa kävin pojanmaalla Ruukissa lapsuudenystäväni luona. Oli aika reissu.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä en kyllä jakasisi lähteä sukuloimaan täältä vuosittain niin pitkää matkaa. Mä ny en jaksa sukuloida lyhyempiäkään matkoja. En sillain ole kovinkaan kova kyläluuta.

        Kesäkuussa kävin pojanmaalla Ruukissa lapsuudenystäväni luona. Oli aika reissu.

        ruukkiin on täältäkin matkaa kai 150km niin pitkä oli kokonais matka ,


      • Anonyymi kirjoitti:

        ruukkiin on täältäkin matkaa kai 150km niin pitkä oli kokonais matka ,

        No valtion rautateillä on helppoa matkustaa. Mutta oli kiva nähdä sitä lapsuudenystävää.. edellisestä kerrasta olikin vierähtänyt jo toistakymmentä vuotta.


    • Anonyymi

      Siellä on näköjään jo sähkökatkot iskenyt pahasti päälle.

    • Anonyymi

      Sellainen tulee varmaan jo ihan parvekkeen kautta.

      • Anonyymi

        Siihen tarvii kyllä henkilönostimen. Se vois olla kyllä hauska kun ilmeistyis parvekkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen tarvii kyllä henkilönostimen. Se vois olla kyllä hauska kun ilmeistyis parvekkeelle.

        Eihän sole temppu eikä mikhään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen tarvii kyllä henkilönostimen. Se vois olla kyllä hauska kun ilmeistyis parvekkeelle.

        Hekumoijat tulevat
        aina parvekkeen kautta.


    • Anonyymi

      Seuraukset saamme lukea myöhemmin Iltasanomista. Poliisin antamien tietojen mukaan viinamies olisi ollut erimieltä jostakin asiasta mitä ei itsekkään muista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe