Psykoosilääke xeplion ( paliperidoni) on saanut rinnakkaisvalmisteen

Anonyymi-ap

Tilasin tänään apteekkiin xeplion injektion niin farmaseutti sanoi, että lääkkeeseen tullut rinnakkaisvalmiste. Täytyy kokeilla onko siitä nyt haittaa kun en ole hakenut lääkkeen vaihto kieltoa lääkäriltä. Toivottavasti on yhtä hyvä eikä siitä tule haittavaikutuksia. Olen sietänyt xeplionia hyvin. Kertoimen huomenna minkä niminen lääke on. En tajunnut sitä kysyä farmaseutilta

7

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lääke on nimeltään palmeux. Kreikassa valmistettu. Ruisku ja neulat taitaa olla identtiset xeplionin vastaaviin mutta pakkaus on väreiltään tietysti erilainen ja käyttöohje on kirjasen sijaan valtava taiteltu paperi, joka on huomattavasti epäkäytännöllisempi. Maksaa puolet vähemmän kuin xeplion. Toivottavasti lääke ei aiheuta mitään reaktiota. En tiedä onko erilaiset apuaineet

    • Anonyymi

      Sain eilen tämän palmeux pistoksen. Ei tullut mitään haittavaikutuksia. Taitaa olla yhtä hyvä kuin xeplion

      • Anonyymi

        Niinhän se on kaikkien näiden vaihtolääkkeiden kanssa että vaikuttava aine on sama , siksihän niitä voi vaihdella.


    • Anonyymi

      Kannattaa oikeesti tutkia asioita ennen kuin suostuu tommosii myrkkyjä ottamaan. Katsokaa youtube kokemuksia 90 prosenttia jotka saa tota kuvailee sitä hirvittäväksi kidutusta vastaavaksi ja omaakin kokemusta on. Moista myrkkyä pitäisi lailla kieltää. Drugs.com on kanssa hyvä siellä lukee hk kokemuksia.

      • Anonyymi

        Ei ole minua kiduttanut. Ei ole lääkitty olo ja ajatus juoksee kirkkaasti. On vienyt ne oireet pois joita lähdettiin hoitamaan. Hyvä lääke. Aina on ihmisiä joille tuo ei sovi mutta turha yleistää ja jättää kokeilematta jonkun videon tak kommentin takia

        Aloittaja


      • Anonyymi

        Joo, ei kannata vapaaehtoisesti ottaa mitään injektiota. Ne maksaa vaan enemmän ja jos on haittoja niin niitä joutuu kärsimään paljon pidempään kuin mitä vastaavilla tableteilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe