Enkelien kieliä kannattaa opiskella

Anonyymi-ap

Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. (2.Kor.11)

37

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      suustaan ei pidä päästää yhtään sanaa, jonka merkitystä ei itse ymmärrä, vaikka ne "enkelit" ja muut valo-olennot ja henkijeesukset tanssisivat ripaskaa ympärilläsi

      Matt. 12:36 

      Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.

      Jaak. 3:6 

      Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä.

      • Anonyymi

        Mitä turhaa vauvavalelijoiden on enkelienkään kieltä puhua, ilman rakkautta.
        Elävässä uskossa olevat kirkkoherrat- suntiot - ja muut luterilaisen kirkon Pyhän Hengen armolahjojen suhteen - monet puhuvat kielillä.
        Mutta, ei kaikki puhu. Osalla on profetoimisen armolahja. jne.
        Sen saa aikaan Pyhä Henki.

        https://www.youtube.com/watch?v=iU6zYMR2P6I


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä turhaa vauvavalelijoiden on enkelienkään kieltä puhua, ilman rakkautta.
        Elävässä uskossa olevat kirkkoherrat- suntiot - ja muut luterilaisen kirkon Pyhän Hengen armolahjojen suhteen - monet puhuvat kielillä.
        Mutta, ei kaikki puhu. Osalla on profetoimisen armolahja. jne.
        Sen saa aikaan Pyhä Henki.

        https://www.youtube.com/watch?v=iU6zYMR2P6I

        Mitä turhaa vauvavalelijoiden on enkelienkään kieltä puhua, ilman rakkautta.
        Elävässä uskossa olevat kirkkoherrat- suntiot - ja muut luterilaisen kirkon Pyhän Hengen armolahjojen suhteen - monet puhuvat kielillä.
        Mutta, ei kaikki puhu. Osalla on profetoimisen armolahja. jne.
        Sen saa aikaan Pyhä Henki.

        Olet sinä saatanasta ,eli amerikan roskalahkosta.
        Vai vauvakasteeen ja muun viittuilija.
        Amerikan lahkot kastetaan saatanan tulessa 1900-luvun ääliö.
        Onko hienoa ,että IHMINEN KEKSI sinunkin suuntaksen:))
        Painu amerikaan sinne puupäiden joukkoon jos tuntuu ahdistavat täällä olla!


      • Anonyymi

        Voi vittu,kaikki kuolee sitten.


      • Anonyymi

        Perkele ääliö,nyt kiroan.
        Miksi Kristus kuoli?
        Meidän ja sinun syntien takia,juntti !


    • Anonyymi

      Enkelin kielet kuulemma ihan hyvää valkosipulivoissa paistettuna.

    • Anonyymi

      Ei kannata Raamatun mukaan.

      Vaikka minä puhuisin enkelin kielillä, eikä minulla olisi rakkautta, niin minä olisin vain helisevä vaski.

      Joskin ei herjaaminenkaan ole sen hienompaa touhua.

      • Anonyymi

        Vaikka minä puhuisin enkelin kielillä, eikä minulla olisi rakkautta, niin minä olisin vain helisevä vaski.

        Hellarit jos osaisivat lukea ja uskoisivat siihen mitä Paavali tuossa niillä "enkelien kielillä" tarkoitti,, niin pääsisivät edes oikeille jäljille,mistä niissä enkelien kielissä on kysymys.

        Paavali käyttää tuossa siansaksaa ja merkityksetöntä molotusta tarkoittavaa sanaa "glossolalia" niistä enkelien kielistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka minä puhuisin enkelin kielillä, eikä minulla olisi rakkautta, niin minä olisin vain helisevä vaski.

        Hellarit jos osaisivat lukea ja uskoisivat siihen mitä Paavali tuossa niillä "enkelien kielillä" tarkoitti,, niin pääsisivät edes oikeille jäljille,mistä niissä enkelien kielissä on kysymys.

        Paavali käyttää tuossa siansaksaa ja merkityksetöntä molotusta tarkoittavaa sanaa "glossolalia" niistä enkelien kielistä.

        Vauvakastetut rakastavat helluntailaisia.
        😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Aloitus ja lopetus on täyttä ropaskaa ja pulun tuubaa, työttömien luuserien ajankulua mustasta mielestä kumpuavien röyhteiden säestyksellä !

      mene aloittaja töihin ja viisastu !

    • Anonyymi

      Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu palstan aiheesta, helluntailaisuus, ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

    • Anonyymi

      Ihmisen täytyy olla jo tosi pahasti sekaisin jos harrastaa ns. kielilläpuhumista. Toivottavasti eivät tee sitä ainakaan lasten nähden.

      • Anonyymi

        Ateistit eivät usko sitä mitä Raamatussa sanotaan. Ei heillä ole uudestisyntymää, Pyhän Hengen lahjoja, vaan kaikkea sitä mitä Raamattuun on kirjoitettu he vastustavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateistit eivät usko sitä mitä Raamatussa sanotaan. Ei heillä ole uudestisyntymää, Pyhän Hengen lahjoja, vaan kaikkea sitä mitä Raamattuun on kirjoitettu he vastustavat.

        Tuota kielilläpuhumista eivät pidä täysipäisten touhuna muutkaan kuin ateistit. Puhukoot millä tavalla tahansa, mutta ei sillä "taidolla" sentään pidä ylpeillä jonain lahjana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota kielilläpuhumista eivät pidä täysipäisten touhuna muutkaan kuin ateistit. Puhukoot millä tavalla tahansa, mutta ei sillä "taidolla" sentään pidä ylpeillä jonain lahjana.

        Ateistit eivät ole lukeneet Raamatusta miten Paavali kehuskeli että puhuu kielillä enemmän kuin kukaan teistä ja että sillä tavalla rakentaa itseään.

        Siksi heidän juttunsa ovat epäraamatullista hörinää vailla mieltä.


    • Anonyymi

      Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihapuhetta; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.

    • Anonyymi

      Ateistien ongelma on se ettei heille edes rippikoulussa opeteta uskon alkeita, vaan he vain kuvittelevat asioita mitä Raamatussa ehkä lukee eivätkä tiedä sitä mitä Paavali on kirjoittanut oikeasti. Tai eivät halua tietää.

    • Anonyymi

      Suomi 24 on osallinen ja suomi 24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi 24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin.

    • Anonyymi

      Enkelien kieliä kannattaa opiskella.

      Miksi?
      Enkelit ovat luotuja ,ei ihmisen muodossa koskaan olleet.
      Ei ole mitään väliä opetella enkelien kieliä.Oikeat enkelit osaavat kyllä puhua sinulle jos tarve on.
      Ei pidä usko 1900 luvun amerikan höpötyksiin.

    • Anonyymi

      Ateistit tosiaan ovat siinä suhteessa heikossa jamassa, että heitä ei ole opetettu rippikoulussa herjaamaan uskovia siitä miten molottavat kummia. Herjaamaan vaikka ei olisi koskaan moista edes kuullut.

      Ateisteilta puuttuu siksi herjaaminen oikea kyky. Siksihän he ovatkin jumalattomia eivätkä täynnä Jumalan pyhyyttä.

    • Anonyymi

      Ateistit on reheellisiä ja lähempänä Jumalan valtakuntaa kuin helluntailaiset, joiden opit perustuu valheen isän oppeihin ja eksytyksiin ja hurmahenkien läsnäoloon. Villitsevien henkien valtakunnasta eli helluntailaisuudesta on vaikea päästä irti ja vapaaksi.

      Pietarikin kielsi kolme kertaa tuntevansa koko Jeesusta.

      Eikä Johanes Kastajakaan alussa tuntenut koko Jeesusta.

    • Anonyymi

      Fariseukset vetosi omaan "uskovaisuuteensa" kun menivät Johanneksen luokse kastettavaksi. Johannes ei kastanut heitä ollenkaan, vaan lähetiti heidät synneissään takaisin lahkoihinsa.

      Johannes kastoi vain ne jotka tulivat kastettavaksi syntiensä vuoksi.

      Johanneksen kaste ja Kristityksi kastamien on vain syntisille tarkoitettu.

    • Anonyymi

      Vauvana ympärileikatut (vrt vauvakastetut) eivät menneet Johanneksen upotuskasteelle.

      Saulus Tarsolainen oli ympärileikattu.

      Paavali oli upotuskastettu kristitty.

      • Anonyymi

        Suurin osa kasteista tehtiin salassa ihmisten kodeissa. Kristittyjä vainottiin.
        Paavali kastettiin valelemalla vettä päähän heti kun hän oli noussut sängystä ylös seisomaan.
        Useampi ihminen kun kastettiin yhtäaikaa eli koko perhe kastettiin pirskoittamalla synnistä puhdistavaa kasteen vettä heidän päälleen.

        Raamatussa kastaa ja upottaa on täysin eri sana ja eri merkitys.

        Vain Juutalaisten Mikve-pesussa piti mennä kokonaan veden alle peseytymän yhdynnän ja kuukautisten jälkeen lihan saastan pesemistä varten.

        Kristillisen kasteessa ei ole kyse lihan saastan pois pesemisestä, vaan syntien pois pesemisestä.

        Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'

        Varför dröjer du då nu? Stå upp och låt döpa dig och avtvå dina synder, och åkalla därvid hans namn.' [Apg. 2,38]

        And now why tarriest thou? arise, and be baptized, and wash away thy sins, calling on the name of the Lord.

        Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.

        ---

        Kristityillä ei ollut mitään asiaa mennä tekemän kasteita Juutalaisten pyhille lammikoille.

        Vähemmästäkin heidät olisi kivitetty kuoliaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa kasteista tehtiin salassa ihmisten kodeissa. Kristittyjä vainottiin.
        Paavali kastettiin valelemalla vettä päähän heti kun hän oli noussut sängystä ylös seisomaan.
        Useampi ihminen kun kastettiin yhtäaikaa eli koko perhe kastettiin pirskoittamalla synnistä puhdistavaa kasteen vettä heidän päälleen.

        Raamatussa kastaa ja upottaa on täysin eri sana ja eri merkitys.

        Vain Juutalaisten Mikve-pesussa piti mennä kokonaan veden alle peseytymän yhdynnän ja kuukautisten jälkeen lihan saastan pesemistä varten.

        Kristillisen kasteessa ei ole kyse lihan saastan pois pesemisestä, vaan syntien pois pesemisestä.

        Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'

        Varför dröjer du då nu? Stå upp och låt döpa dig och avtvå dina synder, och åkalla därvid hans namn.' [Apg. 2,38]

        And now why tarriest thou? arise, and be baptized, and wash away thy sins, calling on the name of the Lord.

        Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.

        ---

        Kristityillä ei ollut mitään asiaa mennä tekemän kasteita Juutalaisten pyhille lammikoille.

        Vähemmästäkin heidät olisi kivitetty kuoliaaksi.

        Vauvakastettu kertoo taas satuja!
        Heillä on ollut melkoinen työ keksiä näitä valheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvakastettu kertoo taas satuja!
        Heillä on ollut melkoinen työ keksiä näitä valheita.

        Ei alkuseurakuntaa vainottu kasteen vuoksi, vaan siksi että eivät noudattaneet juutalaisia tapoja ja sapattia. Sen vuoksi heidät oli oikeus tappaa, koska sapatin rikkomisesta oli seurauksena kuolemantuomio.

        Toisaalta alkuseurakuntalaiset oli helppo löytää kun kuunteli vain mistä käsittämätön molotus ja kiimaisen kojootin ulvonta kuuluu. Sinne sitten vain toteuttamaan pyhää lakia ja tappamaan heidät.

        Ei siinä kasteesta kyselty silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvakastettu kertoo taas satuja!
        Heillä on ollut melkoinen työ keksiä näitä valheita.

        helluntailaiset ei tiedä kristinuskon historiasta edes "aakkosia", tuskin tietävät paljon muutakaan.
        ilman minkäänlaisia perusteluja , helluntailainen heittää ; valhetta , valhetta, kun ovat itse niin laiskoja, etteivät viitsi tutkia mitään.

        kaikki tieto on ihan julkista , myös helluntailaisille. ettei tarvi kommentoida valheeksi heidänkään.
        tiedoksi.


    • Anonyymi

      noin 1500 maksajaa on jättänyt kirkon tammikuun aikana !

      mielenkiintoinen tapa rakastaa omaa jumalantekokastettaan.

      • Anonyymi

        Poloiset eivät tiedä miten ihanaa siihen olisi kuulua ja herjata muita lahkolaisia.

        Se on niin jaloa toimintaa että kyllä siitä kannattaa vähän maksaakkin.


    • Anonyymi

      1500 on hyvä määrä, mutta ei todennäköisesti tule pysymään samana, koska yleisesti ottaen eroaminen on vähentynyt. Se ei kuitenkaan vielä ole koko totuus, sillä mitä enemmän väkeä eroaa, sitä vähemmän on jäljellä niitä ketkä voi erota. Jos kaikki eroaisivat, niin silloin eroajia olisi myöhemmin nolla, mutta ei tilanne silti olisi hyvä.

      Eroaminen vaikuttaa myös kirkkon liittymiseen, sillä kirkosta eroneet vanhemmat eivät edes voi kastaa lastaan kirkon jäseneksi.

      Kirkon pitäisi herätä ja tehdä evankelointia. Mikä olisi sitten paras tapa sitä tehdä. Saarnata parrannusta ja armoa, vaan herjata hurmahenkiä armottomasti.

      Jotain kuitenkin tarttis tehdä.

    • Anonyymi

      Enkelien kieliä kannattaa opiskella?

      Mitä kieltä enkelit puhuvat?
      Minä olen jopa kuvannut mutta en saa yhteyttä.
      En saa edes yhteyttä mielellä,en millään.
      Miten amerikan lahkossa 1900 luku, opetetaan puhumaan ja opiskelemaan enkelten kieltä?
      Itse luulen,että olette ihan hölyn pölyn sakkia kaikkine amerikan sekoomuksineen ja todella turhaa !
      Teillä on lahko joka opastaa johonkin mutta mihin ...?
      Se on niin amerikkalaista 1900 luvun sekopäisyyttä,mitä villillä länness' olikaan.

    • Anonyymi

      Saatanan enkeli on paras opettamaan niitä enkelin kieliä ja muita käsimerkkejä ja kaatohurmoksia, jalanvenyttämistä.

    • Anonyymi

      Helluntailainen tyttö seurasi Paavalia ja todisti uskostaan huutamalla.

      Ap. t. 16:17

      Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"

    • Anonyymi

      Miettikää,kukaan teistä ei ole oikeassa tai väärässä:)
      Silti on kiva kinastella asioista joista kukaan ei saa selvyyttä..
      Miettikkää maata mitä täällä onkaan,eri uskonnot/poliitiikka/raha yms.
      Tämä maa on HELVETTI ,kaikki riitelee kokoajan.
      Ihmiset tappavat toisiaan rahan takia,uskon takia yms.
      Tervetuloa HELVETTIIN !
      Teidät on tuomittu tänne ja miksi?

    • Anonyymi

      Enkelien kieliä kannattaa opiskella.

      MIKSI?

      Enkelit ovat ihmisen palvelijoita ja he eivät koskaan ole syntyneet lihaksi.
      He auttavat meitä,mutta miksi vitussa pitää opetella heidän kieltään kun puhuvat ihan meille omallamme kielellä.
      On outoa jos pitää ruveta osamaan kieltä..
      Mikä vitun tyhmä lahko tälläistä opettaa?
      Kas,kun ei pidä siipiä rakentaa..
      Onko taas joku jenkki roska from USA.

    • Anonyymi

      En voi kuin ihmetellä näitä ketjuja lukiessa. Minut on opetettu kunnioittamaan toisia ihmisiä enkä pilkkaa toisten mielipiteitä ja näkökantoja vaikka olisinkin asioista eri mieltä.

    • Anonyymi

      Raamatussa enkelit puhuivat ihmisten ymmärtämää kieltä. Helluntailaisten itse keksimää siansaksaa ei tarvita mihinkään.

      Azusa kadun herätys on samaa ihmisperäistä hurmosta kun Toronton herätys. Toisessa kundaliini energia saa aikaan järjetöntä nauramista ja toisessa kundaliini energia saa aikaan järjetöntä molotusta. Ei jatkoon.

      Terve järki ja Raamatun sana riittää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe