Jos saisit mahdollisuuden

Anonyymi-ap

Seurustella kauniin naisen kanssa mutta se olisi köyhä niin kauanko elättäisit sitä?

38

54

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mutta, sittenhän meitä olisi 2 köyhää.

    • Anonyymi

      Minun elatus on sitten kallista, maksaa sinun sielun ja ikuisen onnen. Kannattaa pysyä kaukana. Vastaus on että ikuinen elatussopimus tulossa jos virheen teet ja sekaannut minuun. Olen vielä nainen. Kerran sanottiin jätkäksi mutta silloin oli pimeää ja se katsoi kaukaa.

    • Anonyymi

      Olen kaunis ja köyhä. Jos mies raaskisi minua elättää, niin toki kotihengettärenä voisin olla. Mies saisi tulla joka päivä töistä kotiin puhtaaseen kotiin ja katetun ruokapöydän ääreen. Ja lounaat pakkaisin hänelle mukaan myös. Eikä tietenkään tarvitsisi huolehtia pyykeistä tai muustakaan. Kyllä minä kodin hoidan ylläpitoa vastaan, enkä paljoa itselleni vaadi, jos rakkautta ja turvaa saan.

    • Anonyymi

      En ikinä ottais rikasta miestä. Olen ennemmin köyhä😁kukaan ei voi koskaan sanoa että mene tosta ovesta ulos.

    • Anonyymi

      Miksi rikas ottaisia köyhän? Varmasti on olemassa rikkaita ja kauniita naisia. Eiköhän heissä ole valinnan varaa. Vai orjaako ja nöyryytettävääkö etsit?

      • Anonyymi

        Tämä on totta. Kauniit nuoret lääkärit, asianajajat, sijoitusosaajat jne jäävät aina jotenkin huomioimatta.

        Ihmisillä on joku mielikuva, että varakkaat naiset ovat tyyliin jotain Sofia Belörffejä ja Torppia jotka vaan vetelevät siivellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta. Kauniit nuoret lääkärit, asianajajat, sijoitusosaajat jne jäävät aina jotenkin huomioimatta.

        Ihmisillä on joku mielikuva, että varakkaat naiset ovat tyyliin jotain Sofia Belörffejä ja Torppia jotka vaan vetelevät siivellä.

        No ne on kyllä suomen köyhimmät naiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne on kyllä suomen köyhimmät naiset

        Kyllä moni moni rikas on ottanut ihan persaukisen puolisokseen. Tiedän itsekkin tuttavapiiristä pari tapausta.

        Ymmärrän kyllä, että haluaa naida sen ketä haluaa naida, en itsekkään sovinnaiseen järkiliittoon alkaisi.


    • Elättäisin koko loppuelämän, jos rakastaisi häntä.

      • Anonyymi

        Eikö äitisi suostu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö äitisi suostu?

        Mun äiti ei liity tähän mitenkään.


    • Anonyymi

      No sit lyömme tulomme yhteen ja sillä elettäis ja siihen asti kun kuolen pois eli täytyis toivoa että voittaisimme lottovoiton niin vois toteuttaa unelmiamme ja elää kuin ellun kanat ja ostella kaikkea kivaa

    • Anonyymi

      Mikä saa sinut uskomaan että kaikki tuollaiset kuvaamasi naiset etsisi itselleen elättäjää? Miesten pettämätön logiikka… voihan myötähäpeä 🙄 Kaikkia ei kiinnosta olla jonkun rupisen miehen rahapussin armoilla.

    • Anonyymi

      Jokainen elättää itsensä. Minä rakastaisin naista vain rakkauden takia enkä rahan takia.

    • Anonyymi

      Jos olet mies huolissaan että tulenko minä omissq rahoissani taloudellisesti toimeen niin voin lähettää tilini saldon niin näet mitä siellä on.

      • Anonyymi

        😅😅😅

        Mitähän komea ja varakas kaivattuni sanoisi, jos tietäisi, että tililläni on vain reilu 6 € ja sen on riitettävä koko loppukuuksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😅😅😅

        Mitähän komea ja varakas kaivattuni sanoisi, jos tietäisi, että tililläni on vain reilu 6 € ja sen on riitettävä koko loppukuuksi...

        Ei kaatuisi muuhun kuin siihen että en ole lesbo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaatuisi muuhun kuin siihen että en ole lesbo.

        Söpöä!!🤪


    • Anonyymi

      Voihan se nainen tulla mulle töihin.

    • Anonyymi

      No onko se mukava ja hyvä ihminen ja suhde toimii? Sitten vaikka ikuisesti. Tosin olisi suotavaa että nainen auttaisi minua syteen tai saveen-yrityksessäni johon olisi ehkä siinä vaiheessa mahdollisuus, joka tarkoittaisi onnistuessaan että ei tarvisi olla kummankaan köyhä - ja jos ei onnistuisi niin ompahan yritetty.

      • Anonyymi

        En naisena lähtisi edes koittamaan. Kurja olisi asettua ja sitten käsketään ulos kun ei hypätä rikkaan käskystä.


      • Anonyymi

        Mikä sun yrityksen nimi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En naisena lähtisi edes koittamaan. Kurja olisi asettua ja sitten käsketään ulos kun ei hypätä rikkaan käskystä.

        Olen ollut köyhä tai suunnilleen vastaava niin kauan että en osaa olla rikas vaikka minulla olisi kuinka rahaa - ainoa mitä minä yritystoiminnasta etsisin on se että voisi tehdä itse omilla säännöillään ja niinkuin parhaaksi kokee eikä koittaa vääntyä toisten malliin.

        Toisekseen on väärin että ihminen tuomitaan varakkuuden - aivan kuin on väärin että hänet tuomitaan köyhyyden - takia. Ei se silleen mene että kaikki rikkaat on pahoja ja kaikki köyhät hyviä. Eikä tämä ole puolustuspuhe rikkaudelle vaan ihmisyydelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut köyhä tai suunnilleen vastaava niin kauan että en osaa olla rikas vaikka minulla olisi kuinka rahaa - ainoa mitä minä yritystoiminnasta etsisin on se että voisi tehdä itse omilla säännöillään ja niinkuin parhaaksi kokee eikä koittaa vääntyä toisten malliin.

        Toisekseen on väärin että ihminen tuomitaan varakkuuden - aivan kuin on väärin että hänet tuomitaan köyhyyden - takia. Ei se silleen mene että kaikki rikkaat on pahoja ja kaikki köyhät hyviä. Eikä tämä ole puolustuspuhe rikkaudelle vaan ihmisyydelle.

        Hyvä täällä on toinenki yrittäjä. Mulla oli viesti just ennen tätä. Että töihin vaan mulle. Pitäs vaan saada toi kilpailu reiluks. Kun näyttää säännöt olevan toiset prismalle, tokmannille ja cittarille


    • Anonyymi

      Tuskimpa oikein miljardöörikään haluaa laiskaa elättää.

      Laiskat ihmiset tuppaa ottaan pannuun, samoin aloitekyvyttömät.

      Joidenkin toimettomien ihmisten elämä on, että vaihdetaan vaan maisemaa missä ryypätään ja syödään ja ostellaan. Todella tylsää ja sisällötöntä.

    • Eiköhän tänä päivänä yhteiskunta hoida elättämisen viime kädessä. En elättäisi ventovierasta.... hätäapua voisin hetken antaa, olipa kuka tahaansa...mutta etsisin spua muualta myös...

    • Anonyymi

      Kela elättää kauniin naisenkin joten ei tarvii köyhänä olla.

    • Ei se kauneus kuule riitä. Pitäis olla rakaskin, jotta viittisin elättää.

      • Anonyymi

        Sulla oli mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla oli mies

        On edelleen. Kui?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        On edelleen. Kui?

        Mitä se siitä tykkää jos toisen otat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se siitä tykkää jos toisen otat?

        No jos minä toisen otan, niin ensin pitää olla erottu. Ero surtu ja rauhassa yksinään eletty ja omaan elämään mukauduttu. Sitten pitäisi vielä jotenkin kehittää tarve löytää uusi kumppani, tämä voi olla hyvin iso haaste, mutta jos sellainen tarve kuitenkin saataisi aikaan, niin suuri haaste olisi sitten löytää mieluinen nainen. Jolle minäkin vielä sattuusin olemaan yhtä mieluinen.

        Ja veikkaan, ettei näin käy. 😆


    • Anonyymi

      Eiks köyhä nainen halua köyhää miestä niin sitten olisivat samanlaisia.

    • Anonyymi

      Mulle kelpais oikeen hyvin työtön mies

      • Anonyymi

        Minä olen työtön ja mies. Vanhako olet? En minä tunne itseäni köyhäksi kuitenkaan. Olen aina saanut tavallaan kaiken mitä olen tarvinnut. On iso taulu tv, on oma vene ja harrastuksia. Ei minulla varaa etelän lomiin ole mutta pärjään kuitenkin. En ole juoppo ja olen savuton.


    • Nolla päivää pelkän kauneuden takia. Sen sijaan jos hän on muutenkin ihquin ja ihanin, en pennosia ala laskeskella. Elättäminen on kokonaisvaltainen sana. En kuitenkaan mitään varta vasten elätiksi heittäytyvää katselisi. Pienipalkkaisuus ja vähävaraisuus eivät haittaa. Suhde perustuu muuhun.

    • Anonyymi

      Eläisimme köyhinä, mutta onnellisina ja rahareinoja hatuttais.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2477
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1491
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1281
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      103
      1201
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1037
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      1020
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      941
    Aihe