Treffeillä tai suhteessa niin oletko enemmän hyvällä tavalla vietävissä vai vietkö sinä toista esim sinä päätät enemmän mitä teette minne menette yms ja haluaisitko sinä olla treffeillä tai suhteessa pomo esim kummallakin hyvä idea mut pomo osaa paremmin ympäri puhua ja siihen toisen helpompi suostua esim toinen ehdottaa prismaa ja toinen citymarkettia ja itse tykkäisit mennä citymarkettiin ja toinen prismaan niin päätätkö sinä vai näet ja tiedät toinen tykkää prismasta enemmän ja suostut prismaan eli tarkoitan nyt hyvällä tavalla eli ei mitään alistamis juttua
Oletko hyvällä tavalla vietävissä
60
89
Vastaukset
Mä olen yleensä aina se parisuhteen joustavampi osapuoli, lähes poikkeuksetta. Sillä en jaksa mitään vääntöä ja ininää kuunnella.
- Anonyymi
Ymmärrän tuonkin ja itsekkin suostuu kun näkee et toiselle tulee paha mieli tai pettynyt olo niin haluaakin viedä toisen sinne minne haluaa et ilostuu ja tulis hyvä mieli
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän tuonkin ja itsekkin suostuu kun näkee et toiselle tulee paha mieli tai pettynyt olo niin haluaakin viedä toisen sinne minne haluaa et ilostuu ja tulis hyvä mieli
Niin ja mulla on kumppanina ollut pääasiassa ihmisiä, jotka on aika minä keskeisiä. Miettii ittensä tarpeita, eikä niinkään kiinnosta mitä minä tarttisin tai kaipaisin. Niin menee sitten sellaseksi, kun minä haluan ja mä en jaksa sitten vääntää siitä.
Se minä minä ei vääntämällä muuta kun suuttuu. Ja sitäkään ei jaksa kattella naamaa norsun vitulla ja kiukuttelua.G-LoveR kirjoitti:
Niin ja mulla on kumppanina ollut pääasiassa ihmisiä, jotka on aika minä keskeisiä. Miettii ittensä tarpeita, eikä niinkään kiinnosta mitä minä tarttisin tai kaipaisin. Niin menee sitten sellaseksi, kun minä haluan ja mä en jaksa sitten vääntää siitä.
Se minä minä ei vääntämällä muuta kun suuttuu. Ja sitäkään ei jaksa kattella naamaa norsun vitulla ja kiukuttelua.No yksi poikkeuskin on ollut, jolla sitten taas oli toinen ääripää. Ei omaa mielipidettä ja näkemystä lainkaan. Mennää mihin vaan emminä tiiä.
Semmosta.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17741996P
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mene ätmi töihin.
- Anonyymi
Samaa mieltä ja vois jo g-lovernicceineen pyytää vaikka rahaa tästä spämmäämisestä ja etenkin ahkerasta naisenaesiintymisestä kun se tuo varmaan näitä klikkauksia eniten. Tämä laatikko nimittäin elää naisvihasta ja uffaaffaasta
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä ja vois jo g-lovernicceineen pyytää vaikka rahaa tästä spämmäämisestä ja etenkin ahkerasta naisenaesiintymisestä kun se tuo varmaan näitä klikkauksia eniten. Tämä laatikko nimittäin elää naisvihasta ja uffaaffaasta
Sä varmaankin sitten tunnet g-loverin henkilökohtaisesti kun oot noin varma hänen sukupuolestaan. Säkin taidat olla vaan joku katkeroitunut vanhapiika.
Mikkojuhan kirjoitti:
Sä varmaankin sitten tunnet g-loverin henkilökohtaisesti kun oot noin varma hänen sukupuolestaan. Säkin taidat olla vaan joku katkeroitunut vanhapiika.
Hän on mieltynyt minun maskuliiniseen puoleeni, tehnyt nähtävästi lähtemättömän vaikutuksen. Sitähän tuo fanitus varmaankin on. 😉
Femiini puoleni on jäänyt täysin jalkoihin. 😜- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Miten sinä täysin ulkopuolinen ”mikkojuhan” nyt tuolla tavalla sydämmistyit tästä kommentista. Saa olla aika vanulappu jos ei ole ajat sitten ymmärtänyt näitä keskusteluja sinun miehen pitämäksi monologiksi omien hahmojesi kanssa keskustellen rekattuna ja anonyymina
G-LoveR kirjoitti:
Hän on mieltynyt minun maskuliiniseen puoleeni, tehnyt nähtävästi lähtemättömän vaikutuksen. Sitähän tuo fanitus varmaankin on. 😉
Femiini puoleni on jäänyt täysin jalkoihin. 😜No myöntäis sitten vaan rehellisesti sen eikä kiukuttelis tuollain.😊. Olis varmaan itelläkin parempi olla silloin.
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä täysin ulkopuolinen ”mikkojuhan” nyt tuolla tavalla sydämmistyit tästä kommentista. Saa olla aika vanulappu jos ei ole ajat sitten ymmärtänyt näitä keskusteluja sinun miehen pitämäksi monologiksi omien hahmojesi kanssa keskustellen rekattuna ja anonyymina
😄 No aina vituttaa kun mukavaa tyyppiä kiusataan. Oli se sitten kuka tahansa. Ja sä voit ihan rauhassa uskoo mitä sua huvittaa ei sekään ole muilta pois joten rauhaa ja rakkautta sullekin vaan.✌️🤙.
Mikkojuhan kirjoitti:
No myöntäis sitten vaan rehellisesti sen eikä kiukuttelis tuollain.😊. Olis varmaan itelläkin parempi olla silloin.
Ei hän osaa myöntyä... Vängätä vaan. ☺️
G-LoveR kirjoitti:
Femiini puoleni on jäänyt täysin jalkoihin. 😜Joillain täällä tuntuu välillä olevan "hieman" outo käsitys siitä miten ihmiset mukamas toimii ja mitä ne mukamas tekee.🙂. Ehkä he sitten itse toimii niin ja vaan olettaa myös kaikkien muiden näin tekevän.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joillain täällä tuntuu välillä olevan "hieman" outo käsitys siitä miten ihmiset mukamas toimii ja mitä ne mukamas tekee.🙂. Ehkä he sitten itse toimii niin ja vaan olettaa myös kaikkien muiden näin tekevän.
Ehkäpä juuri siksi joo.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Joillain täällä tuntuu välillä olevan "hieman" outo käsitys siitä miten ihmiset mukamas toimii ja mitä ne mukamas tekee.🙂. Ehkä he sitten itse toimii niin ja vaan olettaa myös kaikkien muiden näin tekevän.
Sivusta totean, että osalla täällä kirjoittelevista on kamalan fakkiutunut käsitys siitä miten vaikkapa johonkin tiettyyn sukupuoleen kuuluvan ihmisen kuuluisi ajatella ja toimia. jotenkin heidän päähänsä ei mahdu, että joku voisi olla toisenlainen, vaan sen toisenlaisen on pakko heti olla feikki. Jotain nurkkakuntaisumista ja neljän seinän sisään höpetymistä, johon ei mahdu lainkaan oikeaa elämää ja kaikkea sen monimuotoisuutta.
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että osalla täällä kirjoittelevista on kamalan fakkiutunut käsitys siitä miten vaikkapa johonkin tiettyyn sukupuoleen kuuluvan ihmisen kuuluisi ajatella ja toimia. jotenkin heidän päähänsä ei mahdu, että joku voisi olla toisenlainen, vaan sen toisenlaisen on pakko heti olla feikki. Jotain nurkkakuntaisumista ja neljän seinän sisään höpetymistä, johon ei mahdu lainkaan oikeaa elämää ja kaikkea sen monimuotoisuutta.
Jotakin tuollaista siinä varmaan joo takana on. Hirvee määrä katkeroitumista ja vihaa maailmas kohtaan ja sitä miten se heitä on kohdellut. Välillä käy sääliksi tosin harvemmin kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä havainto ja kommentti!
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Jotakin tuollaista siinä varmaan joo takana on. Hirvee määrä katkeroitumista ja vihaa maailmas kohtaan ja sitä miten se heitä on kohdellut. Välillä käy sääliksi tosin harvemmin kyllä.
Mä koen sen lähinnä huvittavaksi, mutta myönnän, että olen varmasti tuossa mielessä hieman outo tapaus. Jostain syystä tuikituntematon ihminen netissä ei saa minussa aikaiseksi kuin huvittuneisuutta, vaikka sylkisi silmille millaista sappea tahansa. Sitä tietää jo valmiiksi, että kun tietynlaisen mielipiteen kirjoittaa, niin mm. mieheksitunnistelija(t) hyökkää pian paikalle.
Sama sivusta. Anonyymi kirjoitti:
Mä koen sen lähinnä huvittavaksi, mutta myönnän, että olen varmasti tuossa mielessä hieman outo tapaus. Jostain syystä tuikituntematon ihminen netissä ei saa minussa aikaiseksi kuin huvittuneisuutta, vaikka sylkisi silmille millaista sappea tahansa. Sitä tietää jo valmiiksi, että kun tietynlaisen mielipiteen kirjoittaa, niin mm. mieheksitunnistelija(t) hyökkää pian paikalle.
Sama sivusta.Joo ehkäpä se johtuu siitä että heidän mielipiteellään ja sanomisillaan ei ole paskankaan merkitystä itselle niin se vaan huvittaa että miten toikin jaksaa tollasia rehata tuntemattomille ihmisille.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo ehkäpä se johtuu siitä että heidän mielipiteellään ja sanomisillaan ei ole paskankaan merkitystä itselle niin se vaan huvittaa että miten toikin jaksaa tollasia rehata tuntemattomille ihmisille.🙂.
Jotain sellaista. Tuntemattomalla ihmisellä ei vain yleensäkään ole mitään mahdollisuutta päästä ihoni alle. Livenä tuolla oikeassa elämässä silmille tuleva räyhääjä voi sentään olla edes pelottava, mutta netissä tekstin välityksellä ei kykene olemaan edes sitä.
Vielä sama sivusta. Anonyymi kirjoitti:
Jotain sellaista. Tuntemattomalla ihmisellä ei vain yleensäkään ole mitään mahdollisuutta päästä ihoni alle. Livenä tuolla oikeassa elämässä silmille tuleva räyhääjä voi sentään olla edes pelottava, mutta netissä tekstin välityksellä ei kykene olemaan edes sitä.
Vielä sama sivusta.Näin on. Livenä se on aivan eri juttu silloin joutuu väkisinkin jonkinlaisessa kontaktissa toiseen olemaan mutta netissä tiedostaa että toisesta ei ole pakko välittää yhtään millään tavalla jos ei halua. Livenä tilanteesta ei välttämättä pois pääse netissä aivan koska haluaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tai miltä kuuluisi ulkoisesti näyttääkin. Sekin on niin näköjään netissä kuin myös IRL, seikka johon on joillain lähes pakkomielle puuttua.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Tai miltä kuuluisi ulkoisesti näyttääkin. Sekin on niin näköjään netissä kuin myös IRL, seikka johon on joillain lähes pakkomielle puuttua.
Kyllä. Eikä edes riitä se, että tietyn sukupuolen täytyisi näyttää tietyltä. Myös mm. iän mukaan on hyvin tarkat määritelmät, että miltä kuuluu näyttää.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Eikä edes riitä se, että tietyn sukupuolen täytyisi näyttää tietyltä. Myös mm. iän mukaan on hyvin tarkat määritelmät, että miltä kuuluu näyttää.
No tuokin joo. Vaikeaksi on elämä tehty. 😅
- Anonyymi
Ikinä en ole ajatukseen treffeistä yhdistänyt kyllä marketkierrosta
- Anonyymi
En kumpaakaan. Suostun vain tasaväkiseen parisuhteeseen. Jos toisella on toiveisiinsa syy ja perusteet, niin mikäpä siinä. Periaatteellista määräilyä en kuitenkaan kauaa katselisi.
- Anonyymi
Yhteiset menot suunnitellaan aika pitkälle kimpassa. Jos treffitilanne toteutuu, sen näkee sitten. Pomoilu ei oo mun juttu.
Ruokaostoksiin otan huomioon mistä toinen pitää, mutta en ota kuuleviin korviin, että menisimme yhdessä ruokaostoksille. En ole noin avuton/voimaton kassien kantaja.
Mies voi sillä välin käydä ostamassa hempeän kukkapuskan.🌹⚘️🌷🌺🌻 tässä on sulle muutama kukkanen.🙂. Vaikka en tiedäkään oletko tänään kaupassa käynyt.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
🌹⚘️🌷🌺🌻 tässä on sulle muutama kukkanen.🙂. Vaikka en tiedäkään oletko tänään kaupassa käynyt.
Oi että kuinka huomaavaista sulta. Kiitos😍. Kestävät ystävänpäivän yli viikonloppuun, kun hoidan ja rupattelen päivän tapahtumista.
Eilen tein kattilallisen keittoa, joten ei ole tarvinnut tänään kaupassa käydä. Anonyymi kirjoitti:
Oi että kuinka huomaavaista sulta. Kiitos😍. Kestävät ystävänpäivän yli viikonloppuun, kun hoidan ja rupattelen päivän tapahtumista.
Eilen tein kattilallisen keittoa, joten ei ole tarvinnut tänään kaupassa käydä.Olehyvä vaan.🙂. Joo kukkasetkin pärjää paremmin kun saavat rakkautta ja niistä pidetään huolta. Ja eikä se kai siitä kaupassa käynnistäkään kiinni ole. Voihan niitä tuoda ihan muutenkin. Pääasia että toiselle tulee hyvä mieli ja kokee itsensä huomioiduksi.😊.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Olehyvä vaan.🙂. Joo kukkasetkin pärjää paremmin kun saavat rakkautta ja niistä pidetään huolta. Ja eikä se kai siitä kaupassa käynnistäkään kiinni ole. Voihan niitä tuoda ihan muutenkin. Pääasia että toiselle tulee hyvä mieli ja kokee itsensä huomioiduksi.😊.
Kauppareissuilla tulee katsottua leikkokukkien tarjontaa hyvin hanakasti. Kiitettävästi monet liikkeet tarjoavat niitä myyntiin ja ostamiseksihan se menee.
Pyrin myös ilahduttamaan tuiki vieraitakin, joita näen vaihtelevasti. Kahvittelua haluavat vuorostaan tarjota, joten vaihtelua heille sekin tapahtuma.😊 Anonyymi kirjoitti:
Kauppareissuilla tulee katsottua leikkokukkien tarjontaa hyvin hanakasti. Kiitettävästi monet liikkeet tarjoavat niitä myyntiin ja ostamiseksihan se menee.
Pyrin myös ilahduttamaan tuiki vieraitakin, joita näen vaihtelevasti. Kahvittelua haluavat vuorostaan tarjota, joten vaihtelua heille sekin tapahtuma.😊On joo ruvennut kaupoissa niitä kukkasia näkymään paljon useammin kuin ennen. Itse uskon siihen että mitä enemmän luot ympärillesi hyvää mieltä ja lämpöä sitä useammin voit myös itse saada sitä takaisin päin.
Anonyymi kirjoitti:
Pyrin myös ilahduttamaan tuiki vieraitakin, joita näen vaihtelevasti. Kahvittelua haluavat vuorostaan tarjota, joten vaihtelua heille sekin tapahtuma.😊Tietenkään ihan aina se ei toimi mutta luulisin että mitä useampi ihminen niin tekisi sitä parempi paikka tää maailma olis meille kaikille elää ja olla. 😊. Kuinkas muuten sun sunnuntai päivä on sujunut? Ite tulin just kävely lenkiltä.🏃♂️.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
On joo ruvennut kaupoissa niitä kukkasia näkymään paljon useammin kuin ennen. Itse uskon siihen että mitä enemmän luot ympärillesi hyvää mieltä ja lämpöä sitä useammin voit myös itse saada sitä takaisin päin.
Hyvää tekevällä vuorovaikutuksella on pitkät perinteet ja tunne vahvistuu. Tulee ylipursuava fiilis.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää tekevällä vuorovaikutuksella on pitkät perinteet ja tunne vahvistuu. Tulee ylipursuava fiilis.
Se olisi hienoa jos hyvät ja kiltit teot aina vain kertautuisivat eteenpäin.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Tietenkään ihan aina se ei toimi mutta luulisin että mitä useampi ihminen niin tekisi sitä parempi paikka tää maailma olis meille kaikille elää ja olla. 😊. Kuinkas muuten sun sunnuntai päivä on sujunut? Ite tulin just kävely lenkiltä.🏃♂️.
Pienet asiat ja tapahtumat tekevät elämisestä parempaa ja rakentavat vahvemman egon.
Päivä ollut tv-urheilun suhteen monipuolinen, niitä olen vaihtelevasti seurannut. Seurailetko sinä urheilutapahtumia ja harrastatko kenties jotain lajia?
Ulkoilu on itsellekin tärkeä päivittäinen liikuntamuoto hyötyliikunnan ja muun toiminnan lisäksi.👍 Anonyymi kirjoitti:
Pienet asiat ja tapahtumat tekevät elämisestä parempaa ja rakentavat vahvemman egon.
Päivä ollut tv-urheilun suhteen monipuolinen, niitä olen vaihtelevasti seurannut. Seurailetko sinä urheilutapahtumia ja harrastatko kenties jotain lajia?
Ulkoilu on itsellekin tärkeä päivittäinen liikuntamuoto hyötyliikunnan ja muun toiminnan lisäksi.👍Joo kyllä katselen ja katselin tänäänkin. Ennen pelasin salibandya 4 divarissa mutta nyt ei ole tullut vuosiin pelattua. Nykyään se on tuo kävely mitä eniten tulee tehtyä varsinkin nyt kun yritän vuosien aikana kertyneistä kiloista päästä eroon. Aoniin ja aloitinhan mä vesijumpan sitä olis vielä 10 kertaa jäljellä sitten tarvii jotain muuta keksiä.
Anonyymi kirjoitti:
Ulkoilu on itsellekin tärkeä päivittäinen liikuntamuoto hyötyliikunnan ja muun toiminnan lisäksi.👍Itse ainakin tulen hyvälle mielelle jos jotain voin ilahduttaa ja tehdä onnelliseksi. Siis vaikka vain pienilläkin arjen asioilla.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo kyllä katselen ja katselin tänäänkin. Ennen pelasin salibandya 4 divarissa mutta nyt ei ole tullut vuosiin pelattua. Nykyään se on tuo kävely mitä eniten tulee tehtyä varsinkin nyt kun yritän vuosien aikana kertyneistä kiloista päästä eroon. Aoniin ja aloitinhan mä vesijumpan sitä olis vielä 10 kertaa jäljellä sitten tarvii jotain muuta keksiä.
Sun tulee tietysti seurattua salibandy-matseja, olethan ollut sen alan pelihai aikanaan.
Kävely sopii liki kaikille vuodenajasta riippumatta. Se on omakin hyvä valinta ollut.
Vesijumppa on miellyttävää ja nivelille sopivaa liikuntaa painoakin ajatellen.
Oletko fillarointiin innostunut? Keväämmällä otat siitä uuden liikuntaharrastuksen. Anonyymi kirjoitti:
Sun tulee tietysti seurattua salibandy-matseja, olethan ollut sen alan pelihai aikanaan.
Kävely sopii liki kaikille vuodenajasta riippumatta. Se on omakin hyvä valinta ollut.
Vesijumppa on miellyttävää ja nivelille sopivaa liikuntaa painoakin ajatellen.
Oletko fillarointiin innostunut? Keväämmällä otat siitä uuden liikuntaharrastuksen.Niin mikä ettei ei yhtään huonompi idea.🙂. Frisbee golffia mä olen miettinyt. Täällä olis useampiakin ratoja suht lähettyvillä.
Tasapuolisesti toisiaan kunnioittaen on varmaankin mun mielestä paras mutta yleensä olen kyllä taipuvaisempi toista miellyttämään.
- Anonyymi
Suhde ei toimi ilman vastavuoroisuutta; siispä yhdessä sovitaan mitä tehdään.
Sinulla oli muuten turhan helppo esimerkkivaihtoehto, Prisma ja CM. Toisen joustavuutta voi helposti testata esim. haluamalla Stockmannille, kun tietää toisen tykkäävän Prismasta.
- Sheena- Anonyymi
Olen tullut siihen lopputulokseen, että joustavuutta voi parheiten testata, ehdottamalla Lidliä sellaiselle yksilölle, joka ei yleensä siellä käy. Jostain syystä ko. kaupoilla on edelleen osalle ihmisistä jotenkin outo maine. Tietenkään se ei testaa mitenkään sellaisen ihmisen joustavuutta, jolle ei ole väliä missä hän käy kaupassa. Tuo toimii samoin myös sellaisten kanssa, jotka yleensä aina käyvät Lidlissä. Sellaiselle kun ehdottaa Citymarkettia (tai vielä hurjempaa Stockmannia), niin saa joustavuuden hyvin testiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tullut siihen lopputulokseen, että joustavuutta voi parheiten testata, ehdottamalla Lidliä sellaiselle yksilölle, joka ei yleensä siellä käy. Jostain syystä ko. kaupoilla on edelleen osalle ihmisistä jotenkin outo maine. Tietenkään se ei testaa mitenkään sellaisen ihmisen joustavuutta, jolle ei ole väliä missä hän käy kaupassa. Tuo toimii samoin myös sellaisten kanssa, jotka yleensä aina käyvät Lidlissä. Sellaiselle kun ehdottaa Citymarkettia (tai vielä hurjempaa Stockmannia), niin saa joustavuuden hyvin testiin.
Lidlillä on saksalainen maine, siksi outo 🤔
- Sheena
- Anonyymi
Olen hyvällä tavalla vietävissä, itse luonnostani pitäydyn hitaassa tutustumisessa ja rauhallisessa pitkäjänteisessä ajan kanssa toimimisessa, tapailen vaikka kuukausia putkeen kunhan on jokin jatkuvuus.
Sinisilmäinen en ole mutta jos toinen osapuoli johdattelee niin menen todella pitkälle hyviin juttuihin kutsuttuna; ensimmäinen raja tulee vastaan ehkä siinä kohtaa kun ehdotetaan että "siitä mut". Sulla nämä valtasuhteet on kyllä aina tärkeitä...
Mutta itse haluaisin mahdollisimman tasaisesti rakentuneen vastavuoroisuuden ja vetoisuuden.
On kiva keksiä jotain ekstemporee toiselle (osoittaa halua tehdä hyvää), mutta myös olla saapa osapuoli (kokea olla haluttu, saadessaan jotsin hyvää).
Enkä koe oman identiteettini tai mieheyteni alenemaa, jos joskus nainen ottaisi ohjat ja mä vaan tulisin ns. Valmiiseen pöytään.- Anonyymi
Olisi todella rasittavaa joutua aina olemaan"pomo". Kyllä toisellakin pitä joitain omia ajatuksia ja mielipiteitä ja toiveita olla. En halua mitään kivirekeä perääni raahattavaksi.
Aiva yhtä rasittavaa olisi joutua aina mukautumaan toisen toiveisiin ja suunnitelmiin. Molemmilla pitää olla tilaa, oikeus ja mahdollisuus kertoa ja myös toteuttaa niitä omia ajatuksiaan, mielipiteitään ja toiveitaan tasapuolisesti.
Lähes aina asia on jommalle kummalle osapuolelle oleellisempi ja silloin keskustellaan ja kerrotaan omat perustelut. Jos toisella on hyvät perusteet, niin minä kyllä joustan mielelläni, sillä asiastaan innostunut ihminen on ihana, seksikäs ja puoleensavetävä. En todellakaan haluaisi ikinä lytätä toisessa sitä innostunutta ja intohimoisesti asioihin suhtautuva puolta. Päinvastoin, minä yleensä pikemmin ruokin sitä, sillä monesti tuo puoli on jo kaikken paineiden ristiaallokossa aika alas painettu. Samaa toivon toiselta myös itseäni kohtaan.
Mitä kauppareissuihin tulee, niin kuka hitto on niin fiksoitunut johonkin kauppaan. Jos sieltä ruokaa ja saa ja hinnat eivät ole aivan tajuttomat, niin kyllä se mulle käy. Se tosin on fakta, että kaikkea ei kaikista kaupoista saa ja joissain asioissa on pakko mennä tiettyyn kauppaan hakemaan. Aika usein kauppareissuihini kuuluukin useammassa kaupassa piipahtaminen. Hoidan äitini kauppa-asiat samalla ja hänellä on aika lukkiutunut maku tietyissä tuotteissa. Onneksi tuo on helppo toteuttaa, sillä kaikki nuo kaupat ovat samassa paikassa, ihan vierekkäin. Tuo siis tuota mitään muuta kuin ylimääräistä ajankulua, mutta siihen on jo tottunut. - Anonyymi
Parisuhteessa pitää vallita tasapuolisuus. Kummankin mielipiteillä ja ajatuksilla on yhtä paljon painoarvoa eikä kumpikaan ole toisen pomo vaan kumppaneina ollaan tasavertaisia. Ihmiset ja suhteet ovat kuitenkin erilaisia ja usein toinen on se, joka tekee enemmän päätöksiä. Se on ihan ok, jos se molemmille sopii.
Olen luonteeltani joustava ja sopeutuva. Minulle ei ole väliä mennäänkö Prismaan tai Citymarketiin. Ihmettelisin tosin myös sitä, jos aikuiselle miehelle sillä olisi niin paljon merkitystä, että tuosta saataisiin jokin vääntö aikaiseksi. Voin joka tapauksessa joustaa hyvinkin paljon eli todennäköisesti minä olisin se enemmän joustava. Tämä ei tarkoita, että katselisin miestä, joka kokee voivansa määrätä kaikesta vaan se vaatii sen, että luotan mieheen täysin ja sen, että mies huomioi minut päätöksissään. Olen hyvinkin omapäinen tietyissä asioissa enkä ottaisi vastaan mitä tahansa. Miehen tulee tämän takia olla myös riittävän omatahtoinen ja kykenevä tekemään päätöksiä, sillä takuulla alkaisin jyräämään yli, jos mies olisi kovin tahdoton. - Anonyymi
Annan naiselle ohjat. Mulle kaupalla ei ole mitään väliä.
- Anonyymi
Ootsä sellainen kitisijä kumminkin, kun asiat ei mene oman mielen mukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootsä sellainen kitisijä kumminkin, kun asiat ei mene oman mielen mukaan?
En ole.
- Anonyymi
Ei kait nykyään kukaan missään marketeissa käy? Kotiinkuljetuksella ne tilataan.
Niin no kaljaa ei saa tilata, mutta se on pikkuasia.
>simiti< Treffeillä olen hyvällä tavalla vietävissä. Eli sallin viedä itseäni, jos treffikumppani miellyttää.
Suhteessa haluan molempien tekevän ehdotuksia yhteisestä tekemisestä. Ja mies saa toki ihan itse päättää asioista sillä tavalla kuinka minä haluan 😉Enpä kauaa taitaisi jaksaa sellaista ihmistä parisuhteessa, joka joka ikiseen asiaan ilmoittaisi teinien useimmin käyttämällä sanalla:
"Emmätiiä."Yksi periaate on josta en mielelläni jousta on ensitreffien maksupolitiikka. Käytännössä se on aina mennyt niin että jos minä miehenä olen treffikutsuuni myöntävän vastauksen saanut niin minä myös sen treffin olen kustantanut. Kustannukset kuitenkin on vain kympeissä niin minusta se menee oikein jos ehdottaja maksaa.
Jos nainen kysyisi treffeille niin todennäköisesti itse ehdottaisin että vastauksena kutsuun minä kustannan. Vanhanaikaista, kyllä, mutta jotenkin noin se minusta vain tuntuu oikealta.
Muuten parisuhteessa ei nyt niin väliä kuka ehdottaa vaan asia ratkaisee. Jos toinen haluaa Prismaan koska siellä pyykkipulveri on tarjouksessa niin mennään sinne. Tai käy samalla muissa liikkeissä jotka on siinä kaupan lähellä.
Toinen mikä vaikuttaa päätöksiin on ammattitaito. Jos nainen on autonasentaja niin auton rikkoutunutta starttia en minä rupea vaihtamaan. Pikkuhuoltoja voi sitten tehdä kumpi vaan tai mieluiten ehkä yhdessä.- Anonyymi
Myötäilen, koska toisen ehdotukset ovat ihan hyviä. Ilmeisesti sitten sovimme yhteen. Mene tiedä jos tämä kysymys tulisi esiin kahden vuoden päästä. ..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261688Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157