On tuokin välttämätön paha aina, miksi pitää yleensäkään valmistaa likaantuvia vaatteita, pitäisi valmistaa vain likaantumattomia vaatteita.
Pyykkipäivän kirous.
26
<50
Vastaukset
Ja niitä pyykkipäiviä riittää viikolla, ei yksi, eikä kaksi.
- Anonyymi
Oletpa sinä likainen! Varmaan suihkussakin käyt ainakin joka päivä?
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa sinä likainen! Varmaan suihkussakin käyt ainakin joka päivä?
Mulla on lapsia joiden vaatteet on välillä yltä päältä maaperässä. Pesen ulkovaatteetkin kun ne sitä kaipaa. 4 hengen pyykissä suurin osa on lasten ja mieheni joka hikoilee hirmusti, vaatteita. Mä en kotiäitinä vaihda päivittäin kun alusvaatteet ja sukat.
Ja kyllä pesen itseni päivittäin, kuten muutkin perheessäni.G-LoveR kirjoitti:
Mulla on lapsia joiden vaatteet on välillä yltä päältä maaperässä. Pesen ulkovaatteetkin kun ne sitä kaipaa. 4 hengen pyykissä suurin osa on lasten ja mieheni joka hikoilee hirmusti, vaatteita. Mä en kotiäitinä vaihda päivittäin kun alusvaatteet ja sukat.
Ja kyllä pesen itseni päivittäin, kuten muutkin perheessäni.Ja nyt on pestävä useammin, kun kuivattelutilaa ei oikein ole. Pitää kuivatella yhdet ensin, pestä toiset ja niin se kiertää usealle päivälle. Kuivausrumpu mahdollistaa pyykkipäivien harventamisen.
- Anonyymi
Sitten kun menet jonnekin pyykkituvalle: eikö joku ole varannut jo vuoroja jotta et varmastikaan pääse pesemään milloin olet suunnitellut peseväsi...
- Anonyymi
Minulla menee minuutti, kun laitan pyykit koneeseen. Kun otan pyykit koneesta ja laitan kuivumaan, menee muutama minuutti. Mikä siinä pyykinpesussa on niin kuormittavaa?
- Anonyymi
Pitäisi olla keisarillinen kuosi kuten valtakunnan ruhtinaalla yleensäkin.
- Anonyymi
Minä pesin eilen ja pesukonekin oli kylläinen, koska ei syönyt yhtään sukkaa. Eipä tuosta tosiaan suurta vaivaa ole.
Silloin kun minulla oli kissoja, oli pakko olla myös kuivausrumpu. Ne kissankarvat ei muuten lähteneet vaatteista pois.
Sittemmin olen ryhtynyt ekoilemaan ja kuivatan narulla. On minulla eläkeläisellä aikaa odottaa, että ne siinäkin kuivuu.
>simiti<- Anonyymi
Narulla olen kuivannut aina pyykit. Pesen mielelläni isonkasan pyykkiä kerralla vanhalla pulsaatoripesukoneella nykypäivänäkin.
- Anonyymi
Pesukone pesee vaatteeni varmaan 5 päivänä viikossa. Ei ole mitään stressiä pyykin pesusta koska pesukone pesee pyykit ja minä laitan ne vaan kuivumaan. Parin minuutin homma päivässä joten ei se aikaa vie kovin paljoa.
- Anonyymi
Puhtaita vaatteita ei kannata pestä. Miten sinulla noin paljon likaisia vaatteita tulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhtaita vaatteita ei kannata pestä. Miten sinulla noin paljon likaisia vaatteita tulee?
Käyn kalassa ja kyllä hikoilen kun poljen fillarilla 20 km päivän aikana.
- Anonyymi
Käytän kotona eri vaatteita, kun julkisilla paikoilla. Säästää tosi paljon pyykkiä. Ei pyöri kone kuin joka toinen viikko.
- Anonyymi
Hah, ehdin ennen tyttöjä pesemään pyykit, oli vapaita vuoroja, juuri 30min ennen kuin joku tyttö menossa pesemään. Käyvät pesemässä innokkaasti pyykkejään tytöt siis täällä
En tuntenut tuota, olisi vaan tullut juttelemaan, olen extraordinary extrovertti, juttelen mielelläni uusien ihmisten kanssa. Taisi liian ylpeä kun hiuksetkin kampaamatta kokonaan.. Olisi kiva juttu tuo likaantumattomat vaatteet. Sen keksinnön kun saisi ylettämään astioihinkin. Ja roskatkin kävelisivät itse kierrätykseen...
No joo.. helppoahan meillä on, kun sähkövempeleet tekee kaiken meidän puolesta.Eivät kaikki vaatteet likaannu samalla vauhdilla. Kannattaa ostaa hyvin kauan kaupan rekillä testattuja vaatteita. Jos niihin ei pitkän myyntiajan jälkeen ole kerääntynyt paljon silmin nähtävää likaa, niin ei niihin sitten kerry jatkossakaan. Kirppareilta ei kannata ostaa. Sinne ihmiset kuskaavat juuri niitä likaantuvia yksilöitä. Siksi haluavat niistä eroon, vaikka ei niissä mitään muuta vikaa olisikaan kuin likaantuvuus ja ehkä se että vaate ei ole kasvanut käyttäjänsä tahdissa. Tämä koskee sekä lasten että aikuisten vaatteita.
- Anonyymi
Viinamies on ratkaissut tämän asian siten jottei pukeudu laisinkaan mihinkään turhiin vaatteisiin sillä se on pikkuporvarillista. Viinamies on vapaa vaatteiden inhoittavuuden tunteesta vasten ihoa sillä viinamiehen iholle saavat tulla ainoastaan naiset, joita sitten riittää myös jaettavaksi kavereillekkin.
- Anonyymi
Vaihtoehto voi olla sitten sellainenkin että aina kun vaatteet likaantuvat, niin heittää ne roskiin likaisina vaatekeräykseen ja ostaa uudet.
Mutta ainakin uusissa boxereissa oli jotain kutina-ainetta, kannattaa siis miesten pestä ainakin ennen ensikäyttöä ne.
Jos jätät vaatteita valvomattomaan tilaan niin joku voi ilkikurissaan laittaa niihin jotain kutinapulveriakin hahahah :D - Anonyymi
Sehän on helppo päivä pistää pyykit koneeseen koneen päälle ja kone pesee pyykit mikä siinä on ongelma toki hetki voi mennä koneen käyttöä opetellessa kun jos sattuu oleen erilainen kuin mihin on tottunu
- Anonyymi
Jestas mikä tyhmä paukapää.
- Anonyymi
Minä rakastan pyykinpesua. Tykkään pestä ison kasan pyykkiä kerralla vanhalla pulsaatoripesukoneella nykypäivänäkin.
- Anonyymi
Itse kun tykkään pestä isonkasan pyykkiä kerralla vanhalla pulsaatoripesukoneella niin ei tarvitse eri ohjemia. Tosi puhdasta pyykkiä tulee pulsaatoripesukoneella.
- Anonyymi
Lakanat voi hyvin pestä noin 2 kuukauden välein. Ja kotona ja nukkuessa voi käyttää teknistä vaatetta, joka ei ime hikee, niin sitäkin voi käyttää ainakin kuukauden.
- Anonyymi
Lakanat pestään vähintään 2 viikon välein.
Tästä tulikin mieleen, pitää pyykkikone tyhjentää.
- Anonyymi
Olet vain laiska, siinä se. Kun on automaattinen pyykinpesukone ja kuivaustanko, pyykinpesu ei voi helpompaa olla. Miksi aina pitää marista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2246908Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442907- 442357
- 1022250
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382061Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321530- 911527
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141401Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71345Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901329