Seksi kävelylenkin sijaan voi tuntua ihanalta

Anonyymi-ap

23

92

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä artikkeli.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­­y­­m­f­o­­­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17767865w

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Itse asiassa seksi on ihan parasta liikuntaa selälle, syville vatsalihaksille ja vieläkin syvempänä. Sekä korvien väliinkin..

      Mutta koska iltajumppaa ei ole tarjolla, pöräytän tuon maton käyntiin ja lähden kävelylle. 😄

      • Se on monipuolista kyllä fyysisesti ja tosiaan tekee korvienvälillekin tosi hyvää.🙂.


    • Anonyymi

      Taas niin tota. Seksiä ja kävelylenkkiä ei voi verrata.
      "jokainen eronnut päättää itse milloin on valmis uuteen."
      Aivan ja samoin tekee varatut.

      - Sheena

    • Kyllähän sen välillä mielellään siihen vaihtaiskin. No tänäänkin oli tyydyttävä reippaaseen tallailuun.🙂.

    • Anonyymi

      Jokainen tyylillään. Itseäni ei voisi kasuaali vähempää kiinnostaa, mutta tykkää ken tykkää.

    • Tai kävelylenkin jälkeen

      • Ja ennen..molempi parempi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja ennen..molempi parempi.

        Niinpä, eiköhän taas kevään tullen aloiteta kävelylenkit


    • Aloitan seksielämän heti kun sopiva kumppani löytyy. 😉Molemmilla pitää olla tunteet ja tahto, tai vaihtoehtoisesti yhteinen näkemys seksiystävyydestä (en tiedä toimiiko se oma-kohtaisesti, mutta kokeilematta ei voi tietää). Ja läheisyys, luottamus ja molemmin puolinen halun syntyminen vaatii yleensä, muttei aina, hieman aikaa. Yhden illan jutut taas ei lähtökohtaisesti paljon anna, eli niiden varaan en seksielämääni halua rakentaa.

    • Anonyymi

      Ei nappaa ilman tunnetta. Lenkillä kävin tänäänkin.

    • No mä kyllä varmaan kuitenkin tekisin kävelylenkin mielummin. Ellei nyt satu jalat olee taas niin kipeät, etten pysty niiden päälle kunnolla varaamaan ja turvaudun kyynärsauvoihini. Silloin jää kaikki kävely minimiin.

      Mutta ei se seksiin välttämättä silloin kiinnosta, kun kipuja rutkasti on.

      • Tuon kyllä ymmärrän, että kun on kovin paljon kipuja, ei seksi maistu. - Toki silloinkin kosketus voisi olla hyväksi. - Toinen hieroisi vaikka selkää tai jalkoja (jos eivät ole liian kipeät) ja samalla voisi vähän suukottaa ja ottaa kainaloon. - Toki molemmin puolin, eli jos vaikka miehen selkä on kipeä, voin häntä silti koskettaa hellästi. - Kosketus auttaa ehkä kestämään sitä kipuakin paremmin, kun ei samalla tarvitse ajatella, että se toinen haluaa enemmän, vaikka en juuri nyt pysty enkä jaksa.

        Päinvastainen tilanne (ainakin minulla) on sellainen, kun olen kovin stressaantunut. Silloin minun mielessäni ei edes käy seksi. Ja juuri silloin olisi ihanaa saada kumppanilta sitä niska- tai jalkahierontaa ja sitä kautta kauniisti johdatella seksiin... mikä taas rentouttaa stressin aiheuttamaa kireyttä korvien välissä.

        Mutta juu, ei silloin, kun on kovasti kipeä.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tuon kyllä ymmärrän, että kun on kovin paljon kipuja, ei seksi maistu. - Toki silloinkin kosketus voisi olla hyväksi. - Toinen hieroisi vaikka selkää tai jalkoja (jos eivät ole liian kipeät) ja samalla voisi vähän suukottaa ja ottaa kainaloon. - Toki molemmin puolin, eli jos vaikka miehen selkä on kipeä, voin häntä silti koskettaa hellästi. - Kosketus auttaa ehkä kestämään sitä kipuakin paremmin, kun ei samalla tarvitse ajatella, että se toinen haluaa enemmän, vaikka en juuri nyt pysty enkä jaksa.

        Päinvastainen tilanne (ainakin minulla) on sellainen, kun olen kovin stressaantunut. Silloin minun mielessäni ei edes käy seksi. Ja juuri silloin olisi ihanaa saada kumppanilta sitä niska- tai jalkahierontaa ja sitä kautta kauniisti johdatella seksiin... mikä taas rentouttaa stressin aiheuttamaa kireyttä korvien välissä.

        Mutta juu, ei silloin, kun on kovasti kipeä.

        Kosketus, kuten hali on silloin kivaa, kun kipuilee.

        Hieronta myös. Mutta seksi on kyllä poissa mielestä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kosketus, kuten hali on silloin kivaa, kun kipuilee.

        Hieronta myös. Mutta seksi on kyllä poissa mielestä.

        Ymmärrän tosiaan ❤️


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ymmärrän tosiaan ❤️

        Jeps. 💗

        Mä rupeen lopettelee tältä illalta, yritän saada jännittyneisyyttä vähän jotenkin lievittymään. Meinaa taas iskeä paniikki. Saas nähdä mitä tuleva viikko tuo tullessaan.

        Sinuun pidän yhteyttä yksityisesti. Palstalla alan käymään harvemmin. Illat jää aikaa muksuille nyt, kun on muutakin ohjelmaa. 🙂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jeps. 💗

        Mä rupeen lopettelee tältä illalta, yritän saada jännittyneisyyttä vähän jotenkin lievittymään. Meinaa taas iskeä paniikki. Saas nähdä mitä tuleva viikko tuo tullessaan.

        Sinuun pidän yhteyttä yksityisesti. Palstalla alan käymään harvemmin. Illat jää aikaa muksuille nyt, kun on muutakin ohjelmaa. 🙂

        Voimia sinulle 🙏
        Kyllä se hyvin menee ❣️
        Viestitellään! Oikein mielelläni kuulen tuoreeltaan. 👍
        *hali* 🤗


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jeps. 💗

        Mä rupeen lopettelee tältä illalta, yritän saada jännittyneisyyttä vähän jotenkin lievittymään. Meinaa taas iskeä paniikki. Saas nähdä mitä tuleva viikko tuo tullessaan.

        Sinuun pidän yhteyttä yksityisesti. Palstalla alan käymään harvemmin. Illat jää aikaa muksuille nyt, kun on muutakin ohjelmaa. 🙂

        Stemppiä Jasu uuteen! Hyvä siitä tulee vielä! Muista antaa itsellesi ja uudelle hieman aikaa, hyvää ei koskaan synny yhdessä yössä.


    • Anonyymi

      Me ei jakseta kävellä miehen kanssa. Seksiä kyllä harrastetaan.

    • Anonyymi

      joa kARTSOO niin jo pelottaakin sitten miten pärjäärt kilpiluiaa...

    • Sanotaanko näin, itse mieluummin kävelisin naisen kanssa 50 000 askelta, jonka jälkeen pystyttäisimme teltan, laittaisimme ruokaa nuotiolla ja kävisimme yhdessä nukkumaan omissa makuupusseissamme, kuin että vain tyydyttäisin seksuaaliset haluni jalat levällään makaavan akan kanssa.

    • Anonyymi

      Tai voi tehdä kuten minä tänään, että ensin harrastin sooloseksiä ja sitten tein lihaskuntotreenin. Eihän se ole joko tai-juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe