Selaan netistä tapahtumia tänään. Katse osuu kivaan juttuun. Lippujakin on jäljellä. Mutta, mutta... Mikä estää ostamasta vaan lippua ja lähtemästä viihteelle? 🤔 Kävin eilen jo saunassa (ja nukahdin sinne..) Huoli pois! Sauna oli pois päältä ja jo huoneenlämpöinen kun heräsin. 🙂 Mitä syitä minulla on jäädä kotiin, paitsi katsomaan TV:tä ja palstailemaan. Vai nappaisinko lipun ja lähtisin todennäköisesti kivaan tapahtumaan?
Oletko koskaan ollut tällaisissa ajatuksissa? Mitkä sinun syysi ovat olleet lähteä aikuisten kanssa viihteelle tai jäädä kotiin? Miksi ei huvita? Jos ei huvita. 😄
Lähtiskö vai jäiskö?
129
830
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnon palstalainen on uskollinen palstalle eikä tuhlaa palstailu aikaa kaupungilla haahuiluun
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Hyvä pointti 😄 Mutta olenkohan uskollinen palstalainen jo parin kuukauden jälkeen? 🤔
Vanno uskollisuuden vala palstalle tänään
- Anonyymi
Kamalan vaikeaksi teet asian 🤣 En lähde koskaan minnekään noin pienellä "varoitusajalla". Jos saan tiedon jostain kiinnostavasta tapahtumasta, niin sen pitää olla aikaisintaan viikon päästä, vähintään muutamaa päivää ennen. Tapahtuma ei myöskään voi olla vain "kiinnostava" sillä muutenhan sitä saisi juosta eri tapahtumissa kokoajan.
Yleisin syy miksei huvita lähteä on esimerkiksi keikkojen myöhäisyys. Siinä jää monet lipputulot saamatta, kun laitetaan keikka alkamaan klo 24.No, tässä tapauksessa itse tapahtuma alkaa jo klo 21, hyvänen aika sentään 😄 Toki sen jälkeen tulee varmaan jäätyä kaupungille. Vaikka johonkin karaokekupilaan 🤣
Ja tosiasiassa, ostin juuri lipun. 👍Voi sinnuu 😔
En lainkaan epäile sitä hyvän seksin saatavuutta, mutta homma aloitetaan puhelulla, kahvittelulla ja kädestä pitämisellä. - Ainakin virallisesti - Hiljaa hyvä tulee 😉- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Voi sinnuu 😔
En lainkaan epäile sitä hyvän seksin saatavuutta, mutta homma aloitetaan puhelulla, kahvittelulla ja kädestä pitämisellä. - Ainakin virallisesti - Hiljaa hyvä tulee 😉Se on teidän asianne etkö pidä miehistä kun alempana toivoit et citrinella olis tullut luoksesi yö kylään miksi et mikkojuhanin kanssa ole ja kutsu sitä yö kylään
Anonyymi kirjoitti:
Se on teidän asianne etkö pidä miehistä kun alempana toivoit et citrinella olis tullut luoksesi yö kylään miksi et mikkojuhanin kanssa ole ja kutsu sitä yö kylään
Jotenkin en näe, että Citrinella haluaisi tulla minun kanssani nukkumaan samaan sänkyyn tai edes samaan huoneeseen. Olen minä ennenkin täällä naispuolisia ystäviäni majoittanut 😄 Tyttäreni huone on kyllä täynnä vaatekaappitavaraa, mutta pojan huoneessa on 120cm leveä sänky vapaana ja sohvallekin mahtuu.
En ole keskustellut Mikkojuhanin kanssa asiasta, mutta minulla on sellainen etiäinen, että ainakin aamulla pitäisi heräillä hänen kanssaan kovin aikaisin nauttimaan aamupalaa 😉- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Jotenkin en näe, että Citrinella haluaisi tulla minun kanssani nukkumaan samaan sänkyyn tai edes samaan huoneeseen. Olen minä ennenkin täällä naispuolisia ystäviäni majoittanut 😄 Tyttäreni huone on kyllä täynnä vaatekaappitavaraa, mutta pojan huoneessa on 120cm leveä sänky vapaana ja sohvallekin mahtuu.
En ole keskustellut Mikkojuhanin kanssa asiasta, mutta minulla on sellainen etiäinen, että ainakin aamulla pitäisi heräillä hänen kanssaan kovin aikaisin nauttimaan aamupalaa 😉Mut vielä ei oo myöhäistä pyytää mikkojuhania treffeille
Anonyymi kirjoitti:
Mut vielä ei oo myöhäistä pyytää mikkojuhania treffeille
Ehkä niin, mutta tulin jo ostaneeksi itselleni lipun tuohon tämän illan tapahtumaan. 🙂
Kyllä me vielä Mikkojuhaninkin kanssa treffataan. 👍 Rande muistaakseni laittoi jo jonkin puolipalstateltan varaukseen 😄- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Ehkä niin, mutta tulin jo ostaneeksi itselleni lipun tuohon tämän illan tapahtumaan. 🙂
Kyllä me vielä Mikkojuhaninkin kanssa treffataan. 👍 Rande muistaakseni laittoi jo jonkin puolipalstateltan varaukseen 😄Ostatte mikkojuhanille toisen lipun ja menette yhdessä sinne tai tapaat mikkojuhanin niin sinun ei teekkään mieli sinne vaan haluat olla mikkojuhanin kanssa niin älä tyri nyt
Xena-183 kirjoitti:
En ole keskustellut Mikkojuhanin kanssa asiasta, mutta minulla on sellainen etiäinen, että ainakin aamulla pitäisi heräillä hänen kanssaan kovin aikaisin nauttimaan aamupalaa 😉Et oo olenkaan väärässä kultaseni. Mä voisin kokkata edellisenä iltana jotain hyvää sapuskaa mitä nopsaan vois lämmitellä niin ei tarvis poistua makuuhuoneesta koko päivänä jos ei halua.😉☺️.
Anonyymi kirjoitti:
Ostatte mikkojuhanille toisen lipun ja menette yhdessä sinne tai tapaat mikkojuhanin niin sinun ei teekkään mieli sinne vaan haluat olla mikkojuhanin kanssa niin älä tyri nyt
😄
Älä tyri nyt, älä lyö yli nyt
Älä antaudu angstin valtaan..🎶Mikkojuhan kirjoitti:
Et oo olenkaan väärässä kultaseni. Mä voisin kokkata edellisenä iltana jotain hyvää sapuskaa mitä nopsaan vois lämmitellä niin ei tarvis poistua makuuhuoneesta koko päivänä jos ei halua.😉☺️.
Voi muruseni.. Se olisikin varmasti ihanaa 😘
Kukaan ei olekaan tehnyt minulle aamupalaa moneen vuoteen 😄 Tai oikeastaan muutakaan ruokaa täällä kotona.Xena-183 kirjoitti:
Voi muruseni.. Se olisikin varmasti ihanaa 😘
Kukaan ei olekaan tehnyt minulle aamupalaa moneen vuoteen 😄 Tai oikeastaan muutakaan ruokaa täällä kotona.Rupee vaan miettimään mitä haluat syödä niin mä kyllä kokkailen sulle kunnon gourmee sapuskat jos/kun tulen joskus käymään.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Rupee vaan miettimään mitä haluat syödä niin mä kyllä kokkailen sulle kunnon gourmee sapuskat jos/kun tulen joskus käymään.🙂.
jotakin lihavien suosimaa raskasta ruokaa ?
Mikkojuhan kirjoitti:
Rupee vaan miettimään mitä haluat syödä niin mä kyllä kokkailen sulle kunnon gourmee sapuskat jos/kun tulen joskus käymään.🙂.
Olen yleensä melko avoin ehdotuksille.
Munan syön sitten kovana, eli täysin kypsänä 😉- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
😄
Älä tyri nyt, älä lyö yli nyt
Älä antaudu angstin valtaan..🎶Kuten sanoin jos on jotain ongelmaa niin kysy rohkeasti niin autan sinua mut nyt mikkojuhan on täällä eli sovi sen kanssa treffit
Anonyymi kirjoitti:
jotakin lihavien suosimaa raskasta ruokaa ?
Kyllä hoikemmatkin pitävät hyvästä ruoasta. Vai onko sinun suusi pahvia, pahvi?
Xena-183 kirjoitti:
Olen yleensä melko avoin ehdotuksille.
Munan syön sitten kovana, eli täysin kypsänä 😉No se ei todellakaan ole mikään ongelma. Varsinkaan jos ollaan yhdessä aterialla.😉. No ehkä se on sitten mun ruvettava miettimään että mitä oikeen uskallan ruokalistalle sitten ehdottaa.☺️.
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin jos on jotain ongelmaa niin kysy rohkeasti niin autan sinua mut nyt mikkojuhan on täällä eli sovi sen kanssa treffit
Kuule kun hänen kanssaan me sovitaan treffit ihan palstan ulkopuolella, koska meillä on yhteystiedot 😉
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Kuule kun hänen kanssaan me sovitaan treffit ihan palstan ulkopuolella, koska meillä on yhteystiedot 😉
No sopikaa ja tänään ja jos sinulla joku ongelma tai haluut kysyä jotain niin kysy neuvon ja jos ei ole niin kysy mikkojuhania tampereelle treffeille mut jos on jokin ongelma niin kysy ja ratkotaan se et pääset tänään treffeille eli mikä treffeissä mieltä painaa
Anonyymi kirjoitti:
No sopikaa ja tänään ja jos sinulla joku ongelma tai haluut kysyä jotain niin kysy neuvon ja jos ei ole niin kysy mikkojuhania tampereelle treffeille mut jos on jokin ongelma niin kysy ja ratkotaan se et pääset tänään treffeille eli mikä treffeissä mieltä painaa
Sinuunkin kyllä pätee tuo sanonta, ettei väkisin vaan väsyttämällä 😅
Kiitos huolehtimisesta 🤗- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Sinuunkin kyllä pätee tuo sanonta, ettei väkisin vaan väsyttämällä 😅
Kiitos huolehtimisesta 🤗Mut ei mikkojuhan sinua miljoonaa kertaa pyydä eli sinulla ei kiinnostuta niin mikkojuhanina rupeaisin miettimään et unohtaisko sinut et selvästikkään ole se oikea mikkojuhanille ja mikkojuhanin kannattaa kysyä jotain muuta naista treffeille sellaista joka oikeasti haluaa kumppanin ja oman miehen niin älä tyri nyt ja älä pilaa rakkaus ja oman miehen löytämistä ja menikö pupu pöksyyn kun tuli oikea tilanne ja saman kylän poikii
Anonyymi kirjoitti:
Mut ei mikkojuhan sinua miljoonaa kertaa pyydä eli sinulla ei kiinnostuta niin mikkojuhanina rupeaisin miettimään et unohtaisko sinut et selvästikkään ole se oikea mikkojuhanille ja mikkojuhanin kannattaa kysyä jotain muuta naista treffeille sellaista joka oikeasti haluaa kumppanin ja oman miehen niin älä tyri nyt ja älä pilaa rakkaus ja oman miehen löytämistä ja menikö pupu pöksyyn kun tuli oikea tilanne ja saman kylän poikii
Nyt en ymmärtänyt tuota lopun kysymystä.
Mutta kuten jo sanoin, mahdolliset treffit sovitaan aina yksityisesti, ei palstalla ja niistä ei myöskään raportoida palstalla 😉Anonyymi kirjoitti:
Mut ei mikkojuhan sinua miljoonaa kertaa pyydä eli sinulla ei kiinnostuta niin mikkojuhanina rupeaisin miettimään et unohtaisko sinut et selvästikkään ole se oikea mikkojuhanille ja mikkojuhanin kannattaa kysyä jotain muuta naista treffeille sellaista joka oikeasti haluaa kumppanin ja oman miehen niin älä tyri nyt ja älä pilaa rakkaus ja oman miehen löytämistä ja menikö pupu pöksyyn kun tuli oikea tilanne ja saman kylän poikii
Ei kellään oo kiire mihinkään. Ja koita ymmärtää Xenaakin kun ihmisten elämässä saattaa olla tapahtunut erilaisia asioita mistä yli pääseminen ottaa aikaa eikä vaan kykene noin vain heti hyppäämään treffailemaan vaikka toisaalta voisi mieli kovasti tehdäkin. Vaikka en tiedäkään miten asia juuri tässä tapauksessa on niin toiset vain tarvitsevat hiukan enemmän aikaa sopeutua uuteen tilanteeseen ja mahdollisiin tunteisiinsa. Kiitos kuitenkin hyväntahtoisista neuvoista.🙂.
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja eikös se niin oo että herrasmiehet ei pussaa ja kerro! Niin ainakin leffoissa neuvotaan.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Niin ja eikös se niin oo että herrasmiehet ei pussaa ja kerro! Niin ainakin leffoissa neuvotaan.😄.
Juuri niin kultaseni 😘
Sinun ja minun IRL asiat ovat meidän välisiä, eivätkä kuulu palstalle. Viikon päästä on taas uusi viikonloppu 😉Xena-183 kirjoitti:
Juuri niin kultaseni 😘
Sinun ja minun IRL asiat ovat meidän välisiä, eivätkä kuulu palstalle. Viikon päästä on taas uusi viikonloppu 😉Näin se on söpöläiseni.🥰.
- Anonyymi
En käy oikeastaan missään tapahtumissa yksin eli jollen saa seuraa, jään kotiin. Toinen syy voisi olla väsymys. Työelämä tuntuu nykyään vievän kaikki mehut eikä energiaa ole kivoihinkaan juttuihin. Kolmas syy, ettei ole fiilistä. Liittyy osaltaan toki väsymykseen. Neljäs ja viime aikoina yhä yleisempi syy on, ettei ole taloudellisesti varaa. Olen talouteni ainoa aikuinen ja kilpaurheilevan teinin menot sekä nousseet kustannukset vievät kaiken sen vähänkin mitä aikaisemmin jäi omiin huvituksiin. Kuukausittaiset pakolliset menot ovat kasvaneet vuodessa 400€:lla. Siinä alkaa jo hieman kukkaronnyörit kiristymään..
Se on ihan totta, että talous asettaa usein rajoja. Ehkä minunkin olisi järkevintä vain laittaa rahat säästöön tulevaa ILP laskua varten, mutta tänään vain tuli sellainen fiilis, että en helkkarissa aio istua enää tätäkin iltaa yksin kotona. 🙂
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Se on ihan totta, että talous asettaa usein rajoja. Ehkä minunkin olisi järkevintä vain laittaa rahat säästöön tulevaa ILP laskua varten, mutta tänään vain tuli sellainen fiilis, että en helkkarissa aio istua enää tätäkin iltaa yksin kotona. 🙂
Sitten kannattaa ehdottomasti lähteä, jos fiilis on tuo 😊 Onhan se silloin satsaus myös omaan hyvinvointiin, jos saa hyvää oloa itselleen lähtemällä tapahtumaan, joka kiinnostaa. Ja kukaties siellä tulee mukavia kohtaamisiakin 🤗
Minä taidan olla nyt vain turhan väsynyt ja uupunut taakkani alle, jolloin lähestymiskulmani on turha negatiivinen.. Anonyymi kirjoitti:
Sitten kannattaa ehdottomasti lähteä, jos fiilis on tuo 😊 Onhan se silloin satsaus myös omaan hyvinvointiin, jos saa hyvää oloa itselleen lähtemällä tapahtumaan, joka kiinnostaa. Ja kukaties siellä tulee mukavia kohtaamisiakin 🤗
Minä taidan olla nyt vain turhan väsynyt ja uupunut taakkani alle, jolloin lähestymiskulmani on turha negatiivinen..Tunnistan täysin sen, jos arjen pyörittäminen uuvuttaa niin, että viikonloppuisin haluaa vain olla rauhassa ja nukkua. - On minullakin ollut aika, jolloin arkena minulle jäi epäterveellisen vähän aikaa nukkua ja viikonloppuisin olisin sitten voinut nukkua vaikka kellon ympäri.
Nukahdin eilen tosiaan (jo sammuttamaani) saunaan, siirryin sieltä suoraan omaan sänkyyn ja heräsin virkeänä.
Aamulla kävin kauppareissun ja kirjaston ja yhdellä ikäihmisellä kahviseurana. Sen jälkeen minulle tuli vain niin peukaloita pyörittelevä fiilis ja päätin lähteä illalla ulos. Pitkästä aikaa 🙂- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Tunnistan täysin sen, jos arjen pyörittäminen uuvuttaa niin, että viikonloppuisin haluaa vain olla rauhassa ja nukkua. - On minullakin ollut aika, jolloin arkena minulle jäi epäterveellisen vähän aikaa nukkua ja viikonloppuisin olisin sitten voinut nukkua vaikka kellon ympäri.
Nukahdin eilen tosiaan (jo sammuttamaani) saunaan, siirryin sieltä suoraan omaan sänkyyn ja heräsin virkeänä.
Aamulla kävin kauppareissun ja kirjaston ja yhdellä ikäihmisellä kahviseurana. Sen jälkeen minulle tuli vain niin peukaloita pyörittelevä fiilis ja päätin lähteä illalla ulos. Pitkästä aikaa 🙂Kuulostaa siltä, että ainakin fiilis olisi kohdillaan ulos lähtemiselle 😊 Kannatan lämpimästi sitä, että tekee mahdollisimman paljon asioita, joista saa hyvää oloa. Arjessa on usein paljon velvollisuuksia ja kiirettä, joten kaikenlainen hyvinvointia lisäävä tekeminen kannattaa.
Itse taidan siivoamisen jälkeen katsella vain jotain hyvän olon leffaa 😊 Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että ainakin fiilis olisi kohdillaan ulos lähtemiselle 😊 Kannatan lämpimästi sitä, että tekee mahdollisimman paljon asioita, joista saa hyvää oloa. Arjessa on usein paljon velvollisuuksia ja kiirettä, joten kaikenlainen hyvinvointia lisäävä tekeminen kannattaa.
Itse taidan siivoamisen jälkeen katsella vain jotain hyvän olon leffaa 😊Sekin on kiva ajatus. Minä pohdin sitäkin, lähtisinkö ulos elokuviin, mutta sitten päätin lähteä vähän eri tyyppiseen illanviettoon 🙂
Mukavaa ja rentouttavaa iltaa sinullekin 👍- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Sekin on kiva ajatus. Minä pohdin sitäkin, lähtisinkö ulos elokuviin, mutta sitten päätin lähteä vähän eri tyyppiseen illanviettoon 🙂
Mukavaa ja rentouttavaa iltaa sinullekin 👍Kiitos samoin sinne oikein mukavaa iltaa! 😊
Kannatan lähtemistä, kun on sellainen fiilis! Ja kun olet yksin, flaksi käy paremmin tai saat jutteluseuraa uusista ihmisistä paremmin kuin seurassa. Riittää kun hymyilet ja katselet ihmisiä.
Jos kyse olisi sama seutukunta, lähtisin mukaan… Tampereelle en ihan viitsi ajella.- Anonyymi
Pks on toivottoman syrjässä.
Olisipa muuten ihan mahtavaa, kun olisit täräyttänyt tänne 👍 Sinulle olisin luvannut yösijankin, niin et olisi tarvinnut muuta majoitusta 😄 Mutta toisen kerran. Pidetään mielessä 😉
Anonyymi kirjoitti:
Pks on toivottoman syrjässä.
Se on totta. Sieltä ei kukaan viitsi raahautua Tampereelle. Minäkään en ajele Helsinkiin koskaan muuten kuin pakon edessä 😄
Xena-183 kirjoitti:
Olisipa muuten ihan mahtavaa, kun olisit täräyttänyt tänne 👍 Sinulle olisin luvannut yösijankin, niin et olisi tarvinnut muuta majoitusta 😄 Mutta toisen kerran. Pidetään mielessä 😉
Tän välin taitaa ajaa 1.5-2h eli ei se mikään mahdoton ole. Joskus olen miettinyt jotain festaria Tampereella, mutta lopulta jätin väliin, Tampereen yöelämä on tuttu 90-luvulta ja 00-luvulta, valmennuskoulutukset oli Varalassa. Muistan kun Tampereella ei päässyt tennareilla ”hienoon” yökerhoon kuten Helsingillä. Monesti 5-15 henkilöä lopulta meni sisään samoilla kengillä vuoron perään…. ja sen seurauksena loppuilta meni paljain jaloin. 😂
Citrinella kirjoitti:
Tän välin taitaa ajaa 1.5-2h eli ei se mikään mahdoton ole. Joskus olen miettinyt jotain festaria Tampereella, mutta lopulta jätin väliin, Tampereen yöelämä on tuttu 90-luvulta ja 00-luvulta, valmennuskoulutukset oli Varalassa. Muistan kun Tampereella ei päässyt tennareilla ”hienoon” yökerhoon kuten Helsingillä. Monesti 5-15 henkilöä lopulta meni sisään samoilla kengillä vuoron perään…. ja sen seurauksena loppuilta meni paljain jaloin. 😂
Näin on. Ei ole pitkä ajomatka 👍
Käväisin itsekin tiistaina länsirannikolla. Tosin Uudenkaupungin suunnilla. Turkuun ajaa vielä nopeampaa reittiä.
Pistä mietintämyssyyn 👍 - Areenalla, Tavara-asemalla ja Ratinassakin tulee keväällä ja kesemmällä varmasti hyviä keikkoja, minkä jälkeen voi mennä tsekkaamaan, onko Tampereen yöelämään tullut mitään kehitystä sitten viime näkemän 😄Xena-183 kirjoitti:
Näin on. Ei ole pitkä ajomatka 👍
Käväisin itsekin tiistaina länsirannikolla. Tosin Uudenkaupungin suunnilla. Turkuun ajaa vielä nopeampaa reittiä.
Pistä mietintämyssyyn 👍 - Areenalla, Tavara-asemalla ja Ratinassakin tulee keväällä ja kesemmällä varmasti hyviä keikkoja, minkä jälkeen voi mennä tsekkaamaan, onko Tampereen yöelämään tullut mitään kehitystä sitten viime näkemän 😄Luulen, ettei tennareillä jää enää pihalle. Myöskään shortseissa ei päässyt sisään eikä farkuissa.
Viikonloppu vaatii lasten takia jörjestelyä, en jätä murrosikäisiä yksin yöksi edes kahdestaan. Toisaalta turvaverkkoni on niin hyvät, että aina on yöpaikkoja löytynyt lyhyelläkin varotusajalla. Pitää pistää harkintaan. 😊Citrinella kirjoitti:
Luulen, ettei tennareillä jää enää pihalle. Myöskään shortseissa ei päässyt sisään eikä farkuissa.
Viikonloppu vaatii lasten takia jörjestelyä, en jätä murrosikäisiä yksin yöksi edes kahdestaan. Toisaalta turvaverkkoni on niin hyvät, että aina on yöpaikkoja löytynyt lyhyelläkin varotusajalla. Pitää pistää harkintaan. 😊En minäkään alaikäisiä koskaan jättänyt keskenään. Sitten kun tytär oli täysi-ikäinen, niin hän kyllä piti pari vuotta nuoremman pikkuveljensä tiukasti kurissa ja herannuhteessa, tarvittaessa illan 😄
Lasten isä asuu samassa kaupunginosassa, joten meilläkin on aina toiminut lasten turvaverkko hyvin. Minun äitinikin nukkui pois vasta pari vuotta sitten ja hän hoiti lapsiani usein, jos jouduin olemaan yötä pois kotoa, äkillisestikin.
Uskon myös, ettei ravintoloihin tuollaisia pukeutumisrajotteita enää kovin paljon esiinny 😀Xena-183 kirjoitti:
En minäkään alaikäisiä koskaan jättänyt keskenään. Sitten kun tytär oli täysi-ikäinen, niin hän kyllä piti pari vuotta nuoremman pikkuveljensä tiukasti kurissa ja herannuhteessa, tarvittaessa illan 😄
Lasten isä asuu samassa kaupunginosassa, joten meilläkin on aina toiminut lasten turvaverkko hyvin. Minun äitinikin nukkui pois vasta pari vuotta sitten ja hän hoiti lapsiani usein, jos jouduin olemaan yötä pois kotoa, äkillisestikin.
Uskon myös, ettei ravintoloihin tuollaisia pukeutumisrajotteita enää kovin paljon esiinny 😀Joo en usko, että tiukkoja pukeutumissääntöjä enää on missään.
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Joo en usko, että tiukkoja pukeutumissääntöjä enää on missään.
Asu vapaa mutta pakollinen. Ilman pikkareita pääsee ravintolaan ja lollotkin voi olla vapaana paidan alla
Anonyymi kirjoitti:
Asu vapaa mutta pakollinen. Ilman pikkareita pääsee ravintolaan ja lollotkin voi olla vapaana paidan alla
Ei isorintaisena lähde yöelämään ilman rintaliivejä. Se sopii A-kokoisille.
- Anonyymi
Nykyään haluan nukkumaan yhdeksän korvilla. Illalla. Mukavaa sitten herätä aamulla aikaisin hyvin levänneenä. Jaksaa sitten viikolla töissäkin paremmin.
Eipä ole aikoihin huvittanut lähteä yöelämään (juoppoja katselemaan). Kotona paras 🤗
Ehkä teen muutamana kesäviikonloppuna kaupunki kierroksia kotimaassa, mutta siihenkään ei sisälly valvomista.
xLinerValvominen on kyllä asia, mitä ei kestä kuten ennen.. Nuorena sitä mennä viiletti lähes unettoman yön jälkeen kesätöihin, eikä tuntunut missään. - Nyt kun yhtenä iltana käy ulkona, niin menee pari seuraavaa päivää sumussa.
En tykkää ajella autollakaan mistään kovin myöhään. Viimeistään klo 01:00 täytyy päästä kotiin, tai sitten on yövyttävä matkalla. 😄 Nykyään on ihan järkyttävää, kun yökerhoihin mennään vasta klo 23 jälkeen ja siellä pitäisi jaksaa klo 04:00 saakka.. Huoh 😔- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Valvominen on kyllä asia, mitä ei kestä kuten ennen.. Nuorena sitä mennä viiletti lähes unettoman yön jälkeen kesätöihin, eikä tuntunut missään. - Nyt kun yhtenä iltana käy ulkona, niin menee pari seuraavaa päivää sumussa.
En tykkää ajella autollakaan mistään kovin myöhään. Viimeistään klo 01:00 täytyy päästä kotiin, tai sitten on yövyttävä matkalla. 😄 Nykyään on ihan järkyttävää, kun yökerhoihin mennään vasta klo 23 jälkeen ja siellä pitäisi jaksaa klo 04:00 saakka.. Huoh 😔Hui. Pahaa tekee kun ajattelen valvomista. Mulle tulee ihan krapulan oireet yökukkumisesta.
Totta, kyllä sitä nuorempana jaksoi riekkua. Ei enää 😂
Ja nykyään olen niin mukavuudenhaluinenkin. Toki sekin vaikuttaa, etten etsi seuraa ja nautin yksinolosta.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Hui. Pahaa tekee kun ajattelen valvomista. Mulle tulee ihan krapulan oireet yökukkumisesta.
Totta, kyllä sitä nuorempana jaksoi riekkua. Ei enää 😂
Ja nykyään olen niin mukavuudenhaluinenkin. Toki sekin vaikuttaa, etten etsi seuraa ja nautin yksinolosta.
xLinerSuoraan sanoen.. En minäkään sillain seuraa etsi, niin kuin perinteisesti seuran etsimistä ehkä ajatellaan. - En vielä.. Mutta haluan kokea tunteen siitä, että en ole yksin. Voin olla siis yksin ihmisten keskellä, mutta siellä en ole niin yksinäinen kuin kotona. 🙂
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Suoraan sanoen.. En minäkään sillain seuraa etsi, niin kuin perinteisesti seuran etsimistä ehkä ajatellaan. - En vielä.. Mutta haluan kokea tunteen siitä, että en ole yksin. Voin olla siis yksin ihmisten keskellä, mutta siellä en ole niin yksinäinen kuin kotona. 🙂
Oi, okei..
Olen niin introvertti, etten muista koskaan olleeni yksinäinen. Luultavasti olen kuitenkin joskus yksinäisyyttä tuntenut, luulisin.
Onhan se joskus kiva päästä hälinän keskelle, mutta aina mukavampaa päästä sieltä pois 😄
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Oi, okei..
Olen niin introvertti, etten muista koskaan olleeni yksinäinen. Luultavasti olen kuitenkin joskus yksinäisyyttä tuntenut, luulisin.
Onhan se joskus kiva päästä hälinän keskelle, mutta aina mukavampaa päästä sieltä pois 😄
xLinerOn minullakin jo paluubussiaikataulut tarkastettuna 😄
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Valvominen on kyllä asia, mitä ei kestä kuten ennen.. Nuorena sitä mennä viiletti lähes unettoman yön jälkeen kesätöihin, eikä tuntunut missään. - Nyt kun yhtenä iltana käy ulkona, niin menee pari seuraavaa päivää sumussa.
En tykkää ajella autollakaan mistään kovin myöhään. Viimeistään klo 01:00 täytyy päästä kotiin, tai sitten on yövyttävä matkalla. 😄 Nykyään on ihan järkyttävää, kun yökerhoihin mennään vasta klo 23 jälkeen ja siellä pitäisi jaksaa klo 04:00 saakka.. Huoh 😔En ole kestänyt valvomista lapsena enkä nuorenakaan, pää menee täysin sekaisin ja kaikki hermoradat. Ja silloin ennenvanhaan tosiaan oli pari yökerhoa auki klo 02-03:een. Puoli kolmelta lähti viimeinen juna kotiin, ja matka sinne kestikin toooosi kauan, ensin juna 1,5 h ja sitten puolen tunnin kävely.
Anonyymi kirjoitti:
En ole kestänyt valvomista lapsena enkä nuorenakaan, pää menee täysin sekaisin ja kaikki hermoradat. Ja silloin ennenvanhaan tosiaan oli pari yökerhoa auki klo 02-03:een. Puoli kolmelta lähti viimeinen juna kotiin, ja matka sinne kestikin toooosi kauan, ensin juna 1,5 h ja sitten puolen tunnin kävely.
Oih. No sinullapa on ollut aika matka viihteelle.. Minä olen aina asunut maksimissaan puolen tunnin matkan päässä yökerhoista. Nuorena aikuisen tosin tykkäsin käydä enemmän lavatansseissa kuin baarissa. Olinkin sitten usein kuskina kavereille, mennen tullen 😄
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
On minullakin jo paluubussiaikataulut tarkastettuna 😄
Vietä oikein hyvä ilta! 😊
xLiner
Tuttu tilanne toisinaan. Itsellä se syy on yleensä laiskuus, mukavuudenhaluisuus, ei jaksa tälläytyä ja lähteä liikkeelle. Osittain myös se, että tapahtuman mielenkiintoisuus on vähän siinä rajalla.
- Anonyymi
Eikä Suvelasta päästetä pois ilman viisumia.
No, kun oikein aloin etsiä, niin osui kohdalle sellainen juurikin itselleni sopiva juttu. 👍
Ja kyllä.. Tuo laittautuminen on kyllä aika iso kynnys. Mitäs minä juurikin epäilin, että tulen tarvitsemaan jotakin vaatteita, jotka nyt ovat vain valtavassa läjässä tyttären huoneessa.. 😄Anonyymi kirjoitti:
Eikä Suvelasta päästetä pois ilman viisumia.
Suvelan Sulttaanina minulla ei ole ongelmia poistua valtakunnastani 😂
Xena-183 kirjoitti:
No, kun oikein aloin etsiä, niin osui kohdalle sellainen juurikin itselleni sopiva juttu. 👍
Ja kyllä.. Tuo laittautuminen on kyllä aika iso kynnys. Mitäs minä juurikin epäilin, että tulen tarvitsemaan jotakin vaatteita, jotka nyt ovat vain valtavassa läjässä tyttären huoneessa.. 😄"No, kun oikein aloin etsiä, niin osui kohdalle sellainen juurikin itselleni sopiva juttu. 👍"
= Passeli mies
"Ja kyllä.. Tuo laittautuminen on kyllä aika iso kynnys. Mitäs minä juurikin epäilin, että tulen tarvitsemaan jotakin vaatteita, jotka nyt ovat vain valtavassa läjässä tyttären huoneessa.. 😄"
= Ei jaksaisi tapailua, seukkailua, vaan suoraan yhteiseen kotiin verkkareissa
🤣🤣🤣randombypasser kirjoitti:
"No, kun oikein aloin etsiä, niin osui kohdalle sellainen juurikin itselleni sopiva juttu. 👍"
= Passeli mies
"Ja kyllä.. Tuo laittautuminen on kyllä aika iso kynnys. Mitäs minä juurikin epäilin, että tulen tarvitsemaan jotakin vaatteita, jotka nyt ovat vain valtavassa läjässä tyttären huoneessa.. 😄"
= Ei jaksaisi tapailua, seukkailua, vaan suoraan yhteiseen kotiin verkkareissa
🤣🤣🤣Höh! Tässä ei nyt mitään miehiä tarvita, että voi pitää hauskaa 😄 - Ehkä 🤔🤣
Ja sitäpaitsi.. kuljen etäpäivinä kotona verkkareissa ja suuressa jääkarhu-hupparissa, joten kyllä viikonloppuisin tekee mieli jo laittaa farkut jalkaan ja rusettia lettiin 😉Xena-183 kirjoitti:
Höh! Tässä ei nyt mitään miehiä tarvita, että voi pitää hauskaa 😄 - Ehkä 🤔🤣
Ja sitäpaitsi.. kuljen etäpäivinä kotona verkkareissa ja suuressa jääkarhu-hupparissa, joten kyllä viikonloppuisin tekee mieli jo laittaa farkut jalkaan ja rusettia lettiin 😉Ei ole miehelle tarvetta? Salli mun nauraa hekotella, krähähähääää 🤣🤣🤣
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Suvelan Sulttaanina minulla ei ole ongelmia poistua valtakunnastani 😂
Ei suvelalaisia pitäis päästää Espoon keskuksen ulkopuolelle 🤯
Anonyymi kirjoitti:
Ei suvelalaisia pitäis päästää Espoon keskuksen ulkopuolelle 🤯
No sekin, mutta vielä enemmän pitäisi estää ulkopaikkakuntalaisten siirtyminen Sulttaanikuntaani, täällä on aivan liian ahdasta jo nyt ja turistit vielä täyttävät kadut arkisin.
Ei ole miehelle tarvetta? Salli mun nauraa hekotella, krähähähääää 🤣🤣🤣
Älä nyt puppuus tukehdu 😄
No jaa.. voisihan se olla kätevä johonkin tarkoitukseen.., mutta ilman menee paremmin, juuri nyt. 👍Xena-183 kirjoitti:
Älä nyt puppuus tukehdu 😄
No jaa.. voisihan se olla kätevä johonkin tarkoitukseen.., mutta ilman menee paremmin, juuri nyt. 👍Etenkin eilisten juttujen perusteella juurikin minulla ei ole mahdollisuuttakaan tukehtua puppuun, jostakusta toisesta ei ehkä niin voisi sanoa 🤔😂
Kyllä miehille käyttöä löytyy. Tosin sinä et tarvitse kurottajaa kotiisi... Auton kanssa karvaleuka varmaan voisi olla hyödyksi, myös lumitöissä ja ehkä hartioiden&yläselän hieronnassa, eikö? Olisikohan vielä jotain muutakin... Ei varmaan 😁randombypasser kirjoitti:
Etenkin eilisten juttujen perusteella juurikin minulla ei ole mahdollisuuttakaan tukehtua puppuun, jostakusta toisesta ei ehkä niin voisi sanoa 🤔😂
Kyllä miehille käyttöä löytyy. Tosin sinä et tarvitse kurottajaa kotiisi... Auton kanssa karvaleuka varmaan voisi olla hyödyksi, myös lumitöissä ja ehkä hartioiden&yläselän hieronnassa, eikö? Olisikohan vielä jotain muutakin... Ei varmaan 😁No älä nyt kairaa veistä haavassa. - Minulla on kyllä tukiverkko ammattilaisia aika moneen asiaan. - Ja, kuten todettu, en tarvitse miestä sohvaani siirtelemään, mutta saatanhan minä toki sellaiselle jotakin käyttöä keksiä, kun oikein mietin.. 😉
Xena-183 kirjoitti:
No älä nyt kairaa veistä haavassa. - Minulla on kyllä tukiverkko ammattilaisia aika moneen asiaan. - Ja, kuten todettu, en tarvitse miestä sohvaani siirtelemään, mutta saatanhan minä toki sellaiselle jotakin käyttöä keksiä, kun oikein mietin.. 😉
Hierojan avoimesta paikastahan olikin jo puhetta aiemmin 😂
Hierojan avoimesta paikastahan olikin jo puhetta aiemmin 😂
Näinpä. Ja se tulisi kyllä oikeasti tarpeeseen, koska työviikon jälkeen hartiat huutavat hoosiannaa.. Eikä tarvisi edes lujaa hieroa, kun helpottaa 😄
Xena-183 kirjoitti:
Näinpä. Ja se tulisi kyllä oikeasti tarpeeseen, koska työviikon jälkeen hartiat huutavat hoosiannaa.. Eikä tarvisi edes lujaa hieroa, kun helpottaa 😄
Vaan jos se olisi ns. kalusteisiin kuuluva omakotihieroja, niin sehän nohevasti hieroskelisi hartiat myös pitkin viikkoa. Ainakin hartiat 🙄😁
Vaan jos se olisi ns. kalusteisiin kuuluva omakotihieroja, niin sehän nohevasti hieroskelisi hartiat myös pitkin viikkoa. Ainakin hartiat 🙄😁
Toki toki siitä olisi kovastikin etua, ettei joka kerta tarvitse hänelle kädestä pitäen näyttää, että mitä hierotaan ja millä voimakkuudella 😁
Xena-183 kirjoitti:
Toki toki siitä olisi kovastikin etua, ettei joka kerta tarvitse hänelle kädestä pitäen näyttää, että mitä hierotaan ja millä voimakkuudella 😁
Niin, eikä tarvitse omin käsin hieroskella 🙄😁
Niin, eikä tarvitse omin käsin hieroskella 🙄😁
Se on totta. Kyllä se käy liian raskaaksi, pidemmän päälle 😄
Xena-183 kirjoitti:
Se on totta. Kyllä se käy liian raskaaksi, pidemmän päälle 😄
Käy se raskaaksi lyhyemmänkin päällä. Päälle, öööö, joo 😂
- Anonyymi
Muutaman kerran on nuoruudessa pyydetty hyvin lyhyellä varoitusajalla mukaan.
No mullahan oli tietenkin tukka sekaisin enkä minä minnekään päässyt.
Kyllä olen pyrkinyt käyttämään harkintaa ja suunnitelmallisuutta sekä elämässä että menoissa silloin kun ite olen puikoissa, eli käytännössä melkein aina.
Ensi viikon lopulle on teatteria luvassa. Kyllä se täytyy kaupunkireissuiksi taas moneksi viikoksi riittää. Koti on ihmisen paras paikka ja autotalli hyvä kakkonen.
Tämän päivän sää ja huomisen sää ennuste näyttää siltä että tänään suunnitellaan ja kiillotetaan pilkkijä. Huomenna sitten akti :))
-keinovaginamies-- Anonyymi
Niin, voidaan sitä pilkkijääkin tänään kiillottaa, mutta tarkoitin kyllä pilkkejä.
-sama- Minäkin menen ensi torstaina teatteriin parin kaverin kanssa 🙂 Ja voisin kyllä lähteä mielelläni pilkille, siis ihan tuonne oikeaan hapekkaaseen ulkoilmaan, pitkästä aikaa 😀
Hyvät on harrastukset sulla 👍
Minä tykkään kyllä tehdä asioita ja lähteä tapahtumiin myös ihan ex tempore. - Aiempina vuosina kalenteri on pahasti rajoittanut tällaisia juttuja, mutta nyt olen työstänyt asiaa ja saanut pikalähdötkin mahdollisiksi. - Eikä tämä nyt ole edes pikainen, kun on monta tuntia aikaa ennen lähtöä 😄- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Minäkin menen ensi torstaina teatteriin parin kaverin kanssa 🙂 Ja voisin kyllä lähteä mielelläni pilkille, siis ihan tuonne oikeaan hapekkaaseen ulkoilmaan, pitkästä aikaa 😀
Hyvät on harrastukset sulla 👍
Minä tykkään kyllä tehdä asioita ja lähteä tapahtumiin myös ihan ex tempore. - Aiempina vuosina kalenteri on pahasti rajoittanut tällaisia juttuja, mutta nyt olen työstänyt asiaa ja saanut pikalähdötkin mahdollisiksi. - Eikä tämä nyt ole edes pikainen, kun on monta tuntia aikaa ennen lähtöä 😄Joo,
Harvemmat meistä on näin kotihiiriä ja kairailijoita kuin minä :)
Muorillakin meinaa välillä käämi mennä, kun se saa minut niin harvoin yllytettyä hullutuksiinsa. Meillä on molemmilla vähän niin kuin omat. Mutta kyllä minä teatteriin tai taidenäyttelyyn aina välillä intoudun.
Onneksi se on aikuinen nainen ja osaa hankkia muutakin seuraa tai mennä sitten itekseen.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Joo,
Harvemmat meistä on näin kotihiiriä ja kairailijoita kuin minä :)
Muorillakin meinaa välillä käämi mennä, kun se saa minut niin harvoin yllytettyä hullutuksiinsa. Meillä on molemmilla vähän niin kuin omat. Mutta kyllä minä teatteriin tai taidenäyttelyyn aina välillä intoudun.
Onneksi se on aikuinen nainen ja osaa hankkia muutakin seuraa tai mennä sitten itekseen.
-keinovaginamies-Ymmärrän muoria..😄
Mikään ei pilaa kivaa juhlatunnelmaa sen paremmin kuin väkisin mukaan raahattu mies 🤣- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Ymmärrän muoria..😄
Mikään ei pilaa kivaa juhlatunnelmaa sen paremmin kuin väkisin mukaan raahattu mies 🤣No, me ollaan molemmat ymmärretty tämä asia jo aikapäiviä sitten.
Minä en lähde väkisin mihinkään eikä hänkään, niin pysyy molemmilla parempi mieli. Nytkin se on reissuissaan.
Jos alkaa muistutella, että ei ole vähään aikaan käyty....., niin minä kuittaan, että eipä olla yhteisellä erästely- ja kalastelulomalla oltu koskaan :) Tässä on kuitenkin jo pidempi ura takana.
No, me ollaan molemmat ymmärretty tämä asia jo aikapäiviä sitten.
Minä en lähde väkisin mihinkään eikä hänkään, niin pysyy molemmilla parempi mieli. Nytkin se on reissuissaan.
Jos alkaa muistutella, että ei ole vähään aikaan käyty....., niin minä kuittaan, että eipä olla yhteisellä erästely- ja kalastelulomalla oltu koskaan :) Tässä on kuitenkin jo pidempi ura takana.
-keinovaginamies-Jaa? Että muori ei sitten niin välitä erästely- ja kalastelureissuista vai? Vai tuovatko naiset vain huonon kalaonnen ja siksi reissut tehdään vain yksin tai miesten kesken? 😄
Niin. Eivät kaikki toki pidä samoista asioista. Eikä tarvitsekaan. Minä kyllä pidän kalastamisesta ja olen ollut hirvimetsällä ajomiehenä. Itse en ole koskaan eläintä ampunut, vaikka minulla onkin metsästyskortti ja oli sivuluvat isäni aseisiin.- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Jaa? Että muori ei sitten niin välitä erästely- ja kalastelureissuista vai? Vai tuovatko naiset vain huonon kalaonnen ja siksi reissut tehdään vain yksin tai miesten kesken? 😄
Niin. Eivät kaikki toki pidä samoista asioista. Eikä tarvitsekaan. Minä kyllä pidän kalastamisesta ja olen ollut hirvimetsällä ajomiehenä. Itse en ole koskaan eläintä ampunut, vaikka minulla onkin metsästyskortti ja oli sivuluvat isäni aseisiin.Jaha. Sinä oletkin sitten tuollainen TosiMuori :)
Vai kirjoititko sinäkin menneistä vuosikymmenistä :))
Naiset ja varsinkin vanhemmat naiset tahtovat olla mukavuuden- ja helppoudenhaluisia. Vain kaupunkilaisia korkeakulttuurielämyksiä :)
Seikkailunhalu katoaa vuosikymmenten myötä.
Jotain luontojuttuja tehdään vielä muorinkin kanssa, mutta vähintään mökki, mieluummin koti on silloin oltava seuraavan yön päänkallistuspaikka.
Ei siitä ole niille reissuille missä saadaan oikeasti kalaa ja on hauskaa.
Jaha. Sinä oletkin sitten tuollainen TosiMuori :)
Vai kirjoititko sinäkin menneistä vuosikymmenistä :))
Naiset ja varsinkin vanhemmat naiset tahtovat olla mukavuuden- ja helppoudenhaluisia. Vain kaupunkilaisia korkeakulttuurielämyksiä :)
Seikkailunhalu katoaa vuosikymmenten myötä.
Jotain luontojuttuja tehdään vielä muorinkin kanssa, mutta vähintään mökki, mieluummin koti on silloin oltava seuraavan yön päänkallistuspaikka.
Ei siitä ole niille reissuille missä saadaan oikeasti kalaa ja on hauskaa.
-keinovaginamies-Luulen, että "niille" reissuille ei kaivata naisia, nimenomaan siksi, että siellä on hauskaa 😄
No, miten sen nyt ottaa.. Verkkokalassa, mato-ongella ja pilkillä käymisestä on aikaa jo puolitoista-kaksi vuotta. Kävisin, jos olisi hyvä kalakaveri.
Metsästysreissuista on tosiaan aikaa jo toistakymmentä vuotta 😄
Tosin olen eräseuran jäsen ja pääsisin kyllä halutessani vaikka veljeni jahdissa ajomieheksi vieläkin, mutta ei vain ole tullut lähdettyä. Passimiehiksi enää käyviä sielläkin on ihan riittämiin. Ehkä se on sitten vaan laiskistumista ja mukavuudenhalua. - Vaikka melkein mikään ei kyllä voita maussa jahtieväitä nuotiolla 🙂- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Luulen, että "niille" reissuille ei kaivata naisia, nimenomaan siksi, että siellä on hauskaa 😄
No, miten sen nyt ottaa.. Verkkokalassa, mato-ongella ja pilkillä käymisestä on aikaa jo puolitoista-kaksi vuotta. Kävisin, jos olisi hyvä kalakaveri.
Metsästysreissuista on tosiaan aikaa jo toistakymmentä vuotta 😄
Tosin olen eräseuran jäsen ja pääsisin kyllä halutessani vaikka veljeni jahdissa ajomieheksi vieläkin, mutta ei vain ole tullut lähdettyä. Passimiehiksi enää käyviä sielläkin on ihan riittämiin. Ehkä se on sitten vaan laiskistumista ja mukavuudenhalua. - Vaikka melkein mikään ei kyllä voita maussa jahtieväitä nuotiolla 🙂Joo.
Kyllähän me välillä ihan mielellään laitetaan vaan poikain kanssa telttaa pystyyn :)
Täytyy lähteä ulkosaunan lämmittelyhommiin, pilkit kiiltää jo tarpeeksi.
Jospa sais tuon muorinkin lämpimäksi sillä, kunhan kotiutuu :))
Hauskaa iltaa!
Joo.
Kyllähän me välillä ihan mielellään laitetaan vaan poikain kanssa telttaa pystyyn :)
Täytyy lähteä ulkosaunan lämmittelyhommiin, pilkit kiiltää jo tarpeeksi.
Jospa sais tuon muorinkin lämpimäksi sillä, kunhan kotiutuu :))
Hauskaa iltaa!
-keinovaginamies-Kiitos paljon 🙂
Ja samoin teille. 👍 Pidä muorillakin hymy kaikilla huulilla 😉
- Anonyymi
Aika harvoin tulee enää sellasta oloa, että viittis lähtee hankkimaan pääkipua seuraavalle aamulle. Arki, mukavuudenhalu, osittain laiskuuskin syynä. Sen kerran, kun iskee lähtöhalu, ni kannattaa tottakai mennä. Extempore se tulee, jos tulee.
Pääkipua en tottavie itsekään toivo.. Minulla taitaa olla huomenaamuna myös taloyhtiön liputusvuoro.. Mutta vanha konsti; kun ei ihan överiksi vedä, niin ennen nukkumaanmenoa ottaa yhden Buranan ja juo puoli litraa vettä, niin aamulla on entistä ehompi 👍
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Pääkipua en tottavie itsekään toivo.. Minulla taitaa olla huomenaamuna myös taloyhtiön liputusvuoro.. Mutta vanha konsti; kun ei ihan överiksi vedä, niin ennen nukkumaanmenoa ottaa yhden Buranan ja juo puoli litraa vettä, niin aamulla on entistä ehompi 👍
Tuttu toimintatyyli. Mukavaa rientoiltaa sulle. 😊
Tottakai sä menet jos siltä tuntuu. Varmasti on tosi hauskaa. Ja ainahan sieltä sitten kotiin pääsee jos käy niin epätodennäköisesti ettei viihdykään. Mäkin yritin eilen selailla jotain viikonlopun tapahtumia mutta ei täälläpäin ollut kuin eilen uniklubin keikka eikä se nyt oo sellanen bändi mitä jaksais mennä katsomaan. Tietysti leffassahan vois yksinkin käydä kyllä.🙂.
Xena-183 kirjoitti:
Ja kiva on leffaan mennä kaksinkin.🤗
On todellakin ja mieluummin niin mutta nyt vaan ei just tälle viikonlopulle taida ehtiä enää seuraa saamaan niin pitäs tyytyä menemään yksin.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
On todellakin ja mieluummin niin mutta nyt vaan ei just tälle viikonlopulle taida ehtiä enää seuraa saamaan niin pitäs tyytyä menemään yksin.🙂.
Minäkin olen käynyt yksin elokuvissa ja nauttinut siitä yhtä paljon kuin kaverienkin kanssa käyden. Löysin itse asiassa suosikkielokuvani juuri sillain, että olin asioimassa kauppakeskuksessa ja sain päähäni kävellä elokuvateatteriin katsomaan, olisiko mitään kivaa alkamassa. Tämä elokuva oli juuri alkanut. Menetin siitä ehkä minuutin alusta. - Mutta se olikin niin hyvä, että kävin myöhemmin katsomassa sen vielä toisenkin kerran ja otin tyttären mukaan 😄
Xena-183 kirjoitti:
Minäkin olen käynyt yksin elokuvissa ja nauttinut siitä yhtä paljon kuin kaverienkin kanssa käyden. Löysin itse asiassa suosikkielokuvani juuri sillain, että olin asioimassa kauppakeskuksessa ja sain päähäni kävellä elokuvateatteriin katsomaan, olisiko mitään kivaa alkamassa. Tämä elokuva oli juuri alkanut. Menetin siitä ehkä minuutin alusta. - Mutta se olikin niin hyvä, että kävin myöhemmin katsomassa sen vielä toisenkin kerran ja otin tyttären mukaan 😄
Jep. Jostain syystä mä unohdin leffat kokonaan kun tapahtumia etsiskelin. Tarviikin ottaa asiaksi selvittää mitä leffoja nyt on menossa. En kuitenkaan tänään taida enään lähteä kun suunnittelin vielä lenkillä käyväni ja huomenna lupasin käydä broidin luona mutta ens viikoloppu tulee taas nopeasti. Ja toisaalta täältä pääsee junalla kyllä aika kätevästi sinne mansesteriin ja takaisin jos haluut joskus käydä yhdessä leffassa.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jep. Jostain syystä mä unohdin leffat kokonaan kun tapahtumia etsiskelin. Tarviikin ottaa asiaksi selvittää mitä leffoja nyt on menossa. En kuitenkaan tänään taida enään lähteä kun suunnittelin vielä lenkillä käyväni ja huomenna lupasin käydä broidin luona mutta ens viikoloppu tulee taas nopeasti. Ja toisaalta täältä pääsee junalla kyllä aika kätevästi sinne mansesteriin ja takaisin jos haluut joskus käydä yhdessä leffassa.🙂.
Kiitos muru. ❣️
Sovitaan siitä sitten, you know 😉Xena-183 kirjoitti:
Kiitos muru. ❣️
Sovitaan siitä sitten, you know 😉Näinhän me tehdään kultaseni.😊.
- Anonyymi
Olen olut ja olen lähtenyt ja se kannatti. Voitat itsesi kun lähdet ulos,Pois kodin turvaverkosta. Ala elä oikeaa elämää.terv. Helsinki aikuinen nainen.
Kyllä, ulos olen lähdössä tänään minäkin.👍
Ilman mitään muita odotuksia kuin nimenomaan se, että en ole iltaa yksin kotona palstailemassa. 😄
Minut saa aina jäämään kaikista isoista tapahtumista pois se, että se on massatapahtuma. Poikkeuksena Amerikan Car Show ja Poetsien pieni konsertti Lahdessa vuonna 2014.
Mä koen isot väentungokset ja hälyn rasittavaksi, saan migreenin helposti niinä päivinä kun olen härdellissä päivän. Tai illan.
Siksen ole isoilla festareillakaan käynyt. Liikaa väkeä, liikaa älämölöä. 🙂
Jotenkin yliherkkä melulle.Tuo meluherkkyys on varmasti raskasta. Minun yhdellä ystävälläni on myös etenevä kuulosairaus ja hän välttelee myös kaikkia paikkoja, missä on hälinää.
Minä käyn työnikin puolesta jonkin verran messuilla ja niissä on ihan hauskaa. Ja muutenkin pidän kyllä isoista tapahtumista. Juuri festareille on varmaan yksin lähtisi, mutta seurassa sinnekin. - Ravintolaan ja yökerhoon minulla on suuri kynnys lähteä yksin, ellei siellä ole jotakin hyvää keikkaa.Xena-183 kirjoitti:
Tuo meluherkkyys on varmasti raskasta. Minun yhdellä ystävälläni on myös etenevä kuulosairaus ja hän välttelee myös kaikkia paikkoja, missä on hälinää.
Minä käyn työnikin puolesta jonkin verran messuilla ja niissä on ihan hauskaa. Ja muutenkin pidän kyllä isoista tapahtumista. Juuri festareille on varmaan yksin lähtisi, mutta seurassa sinnekin. - Ravintolaan ja yökerhoon minulla on suuri kynnys lähteä yksin, ellei siellä ole jotakin hyvää keikkaa.Herkkyys liittyy mulla jotenkin kipuherkkyyteen, herkistymiseen. En ole aina ollut hälyherkkä. Aivot ottaa jotenkin ärsykkeitä, kroonisen kivun herkistettyä nekin. 🤷🏼♂️
Päiväkotityössä särki pää lähes päivittäin, monesti jo parin ekan työtunnin jälkeen. Kotiin päästyäni jo oksensin ja oli pää haljeta kivusta.
Juu, en minäkään yksin lähde, seurassa mennyt. Kuppiloihinkaan/raflaan en ole yksin mennyt, kun kerran elämäni aikana. 😂
Ruokaravintolaan taas useinkin yksin.G-LoveR kirjoitti:
Herkkyys liittyy mulla jotenkin kipuherkkyyteen, herkistymiseen. En ole aina ollut hälyherkkä. Aivot ottaa jotenkin ärsykkeitä, kroonisen kivun herkistettyä nekin. 🤷🏼♂️
Päiväkotityössä särki pää lähes päivittäin, monesti jo parin ekan työtunnin jälkeen. Kotiin päästyäni jo oksensin ja oli pää haljeta kivusta.
Juu, en minäkään yksin lähde, seurassa mennyt. Kuppiloihinkaan/raflaan en ole yksin mennyt, kun kerran elämäni aikana. 😂
Ruokaravintolaan taas useinkin yksin.Aistiylihrkkyys voi haitata oloa varmaan aika huomaamattakin. - Juu, ruokaravintoloissa joutuu poikkeamaan useinkin yksin reissussa 😄
Xena-183 kirjoitti:
Aistiylihrkkyys voi haitata oloa varmaan aika huomaamattakin. - Juu, ruokaravintoloissa joutuu poikkeamaan useinkin yksin reissussa 😄
No sekin. Mutta itselläni tuo tulee hermoston herkistymisestä kivun kautta. Aistiyliherkkä ei välttämättä ole ollenkaan kipuherkkä tai kivulias. Syntysyy on eri.
Mulla kuuluu kuntoutukseen ravintolalounas. En ole kyllä käynyt kun kerran. 😄G-LoveR kirjoitti:
No sekin. Mutta itselläni tuo tulee hermoston herkistymisestä kivun kautta. Aistiyliherkkä ei välttämättä ole ollenkaan kipuherkkä tai kivulias. Syntysyy on eri.
Mulla kuuluu kuntoutukseen ravintolalounas. En ole kyllä käynyt kun kerran. 😄Ai, mutta tuo onkin kyllä kiva tuo lounasetu 👍 Joo, ymmärrän. Äitini alkoi sairastella jo nuorena mm. Fibromyalgiaa ja monenlaista muutakin reumaa, niin näin kyllä mitä kipu tekee ihmiselle pitkässä juoksussa 😔
Tsemppiä sulle kaikkeen jaksamiseen *hali* 🤗Xena-183 kirjoitti:
Ai, mutta tuo onkin kyllä kiva tuo lounasetu 👍 Joo, ymmärrän. Äitini alkoi sairastella jo nuorena mm. Fibromyalgiaa ja monenlaista muutakin reumaa, niin näin kyllä mitä kipu tekee ihmiselle pitkässä juoksussa 😔
Tsemppiä sulle kaikkeen jaksamiseen *hali* 🤗On se kiva, siellä vaan ruoka on usein sellaista mikä ei käy vatsalleni, niin jää menemättä ja syön kotona. Ettei tartte vatsakivuissa ripulit housussa töitä tehdä. 😅
Se on juu helposti monia vaivoja lisää, kun jotkut tilat pääsee kroonistumaan ja ylipäänsä syntymään.
Ainakin kipu erakoi merkittävästi, kun ei jaksa eikä riitä energia ja tarmoa. Lopulta ei enää halua ihmisiä nähdä siksi, kun ei jaksa selitellä syitä ja oikoa vääriä luiloja, tulee helpommaksi pysyä kaikesta vaan suosilla pois. 🙂
*hali* ja hauskaa iltaa. 🤗G-LoveR kirjoitti:
On se kiva, siellä vaan ruoka on usein sellaista mikä ei käy vatsalleni, niin jää menemättä ja syön kotona. Ettei tartte vatsakivuissa ripulit housussa töitä tehdä. 😅
Se on juu helposti monia vaivoja lisää, kun jotkut tilat pääsee kroonistumaan ja ylipäänsä syntymään.
Ainakin kipu erakoi merkittävästi, kun ei jaksa eikä riitä energia ja tarmoa. Lopulta ei enää halua ihmisiä nähdä siksi, kun ei jaksa selitellä syitä ja oikoa vääriä luiloja, tulee helpommaksi pysyä kaikesta vaan suosilla pois. 🙂
*hali* ja hauskaa iltaa. 🤗Kiitos 😁
G-LoveR kirjoitti:
On se kiva, siellä vaan ruoka on usein sellaista mikä ei käy vatsalleni, niin jää menemättä ja syön kotona. Ettei tartte vatsakivuissa ripulit housussa töitä tehdä. 😅
*hali* ja hauskaa iltaa. 🤗Luuloja korjaus..
Kesällä sit ryllää, jos kerkii. Mua ainakaan ei keväällä kiinnosta mikään erikoisempi äksöni...
Kaiken maailman pa.kataudit liikkeellä ja itsekin oon äkee yleensä, niin murjotan mielummin kotona nyt.
Ihmisen on joskus hyvä ottaakin iisisti, eikä sinkoilla. Aina ei tartte olla sosiaalinen ja kaikille ylimukava...
Saa öhöttää yksinkin. 😁No mikäs miehen nyt niin äkeäksi vetää? 🤔Pitkä synkkä talvi vai?
Juu, silloin kun on sellainen fiilis, että kotona on paree, niin ei sitä silloin kannata lähteäkään pois, mutta minulle tuli vain päivällä sellainen tunne, että nyt on kyllä lähdettävä liikenteeseen ja ihan hyvä ilta tästä tulikin 😄
Kesää kohti 👍🌞
Itse en ole kauheasti viihteelle lähtijä -tyyppiä. Mulle riittää yleensä viihteeksi vaikka vitsailu (esim. täällä palstalla) ja jos esim. musiikin kuuntelu, elokuvien katsominen tai kirjojen tai lehtien lukeminen lasketaan viihteeksi, niin ne.
Oikein hyvää viihdettähän nuokin ovat 👍 Minä kävin katsomassa stand upia, yhden keikan ja vielä vähän karaokea päälle, niin olen taas oikein tyytyväinen olooni. Huomenna, tai siis tänään, otan rauhallisesti. Käydään vain kaverin kanssa kävelyllä ja oikoluen yhtä gradua 🙂
Xena-183 kirjoitti:
Oikein hyvää viihdettähän nuokin ovat 👍 Minä kävin katsomassa stand upia, yhden keikan ja vielä vähän karaokea päälle, niin olen taas oikein tyytyväinen olooni. Huomenna, tai siis tänään, otan rauhallisesti. Käydään vain kaverin kanssa kävelyllä ja oikoluen yhtä gradua 🙂
Oliko hyvä stand up -koomikko? Mitäs tuli laulettua karaokessa vai lauloitko itse?
Norppa83 kirjoitti:
Oliko hyvä stand up -koomikko? Mitäs tuli laulettua karaokessa vai lauloitko itse?
Kävin Tomaatteja Tomaatteja -festivaalin Tampereen päätösesityksessä YO-Talolla. Illan "isäntänä" oli Johanna Tohni (aivan huikea) ja kaksi muuta esiintyjää olivat Jaakko Saariluoma sekä Jape Grönroos.
En tällä kertaa kiivennyt itse karaokelavalle. 😄 Bar Ihkussa on niin paljon sellaista taustahälyä, että pitäisi laulaa täysillä palkeilla, että ääni kuuluu. Mutta illan kyllä kruunasi eräs hieman iäkkäämpi lady, joka ilmeisesti on oikea oopperalaulaja ja hän esitti Adagion niin vahvasti, että kyyneleet kihosivat silmiini ja ihokarvat nousivat pystyyn. - Oli muutama muukin hyvä laulaja, vaikka toki joukossa on aina myös niitä, joiden esityksessä on enemmän intoa kuin taitoa 😉Xena-183 kirjoitti:
Kävin Tomaatteja Tomaatteja -festivaalin Tampereen päätösesityksessä YO-Talolla. Illan "isäntänä" oli Johanna Tohni (aivan huikea) ja kaksi muuta esiintyjää olivat Jaakko Saariluoma sekä Jape Grönroos.
En tällä kertaa kiivennyt itse karaokelavalle. 😄 Bar Ihkussa on niin paljon sellaista taustahälyä, että pitäisi laulaa täysillä palkeilla, että ääni kuuluu. Mutta illan kyllä kruunasi eräs hieman iäkkäämpi lady, joka ilmeisesti on oikea oopperalaulaja ja hän esitti Adagion niin vahvasti, että kyyneleet kihosivat silmiini ja ihokarvat nousivat pystyyn. - Oli muutama muukin hyvä laulaja, vaikka toki joukossa on aina myös niitä, joiden esityksessä on enemmän intoa kuin taitoa 😉Hieno ilta siis ja hauska.
Jep, jotkut karaokelaulajat ovat tosi hyviä ja joidenkin laulu kelpaa vain suihkuun. Jotkut luulee olevansa muutaman oluen jälkeen jotain Pavarotteja =DNorppa83 kirjoitti:
Hieno ilta siis ja hauska.
Jep, jotkut karaokelaulajat ovat tosi hyviä ja joidenkin laulu kelpaa vain suihkuun. Jotkut luulee olevansa muutaman oluen jälkeen jotain Pavarotteja =DJuuri näin.
Enkä edes minäkään tällä kertaa heitellyt helmiä sioille. 😉😂
Omalla kohdalla vastaus on jäiskö, vieläpä aika kovalla prosentilla.
Itse työskentelen jatkuvassa 5-vuorossa jolloin noita kokonaan vapaita viikonloppuja on aika harvassa. Vielä kun kaverit joiden kanssa voisin lähteä ovat myös eri vuorojärjestelmien piirissä joten käytännössä lähtemiset tapahtuu kesällä kun osalla on lomia ja toisilla vapaita.
Samoin jos joudun esittämään itselleni kysymyksen siitä kannattaako lähteä niin asia tai tapahtuma ei kyllä ole tarpeeksi kiinostava. Toki kyllä olen lähtenyt joskus vain jonkun seuraksi mutta yksin jään todennäköisesti kotiin.
Lisäksi jos lähtee ihmisten seuraan menee ehkä hyvä yksinäisyys hukkaan.Tuo keskeytymätön 5-vuoro on kyllä tosi haastava suunnitella mitään menoja. Minulla oli vain nyt enemmänkin kova työntö pois kotoa kuin veto mihinkään aktiviteetteihin, niin pitihän sitä päästä tuulettumaan. Ja ihan hyvä kun tuli lähdettyä! Kesällä kyllä on vielä monipuolisempi tapahtumatarjonta 🙂
Sinulla on varmaan vähän odottavan aika pitkä, mutta tsemppiä edelleen 👍Varmaankin kaikki on ihan kunnossa, usko pois 🙂Xena-183 kirjoitti:
Tuo keskeytymätön 5-vuoro on kyllä tosi haastava suunnitella mitään menoja. Minulla oli vain nyt enemmänkin kova työntö pois kotoa kuin veto mihinkään aktiviteetteihin, niin pitihän sitä päästä tuulettumaan. Ja ihan hyvä kun tuli lähdettyä! Kesällä kyllä on vielä monipuolisempi tapahtumatarjonta 🙂
Sinulla on varmaan vähän odottavan aika pitkä, mutta tsemppiä edelleen 👍Varmaankin kaikki on ihan kunnossa, usko pois 🙂Mukavaa että oli onnistunut ilta. Kyllähän se piristää ja tuo vaihtelua. Noissa sponttaaneissa tai puolisponttaaneissa jutuissa on se hyvä puoli että odotusarvot eivät ehdi nousta liian korkealle ja harvoin kaduttaa että tuli lähdettyä.
- Anonyymi
Nyt oli kyllä sellainen pudotus, että tätä tulen vielä lainaamaan, jos sallit:
"Lisäksi jos lähtee ihmisten seuraan menee ehkä hyvä yksinäisyys hukkaan."
:)))))
Nyt oli kyllä sellainen pudotus, että tätä tulen vielä lainaamaan, jos sallit:
"Lisäksi jos lähtee ihmisten seuraan menee ehkä hyvä yksinäisyys hukkaan."
:)))))
-keinovaginamies-Ihan vapaasti on käytettävissä
- Anonyymi
Mjoo
En ota kantaa, mutta eilinen Q teatterin lavalle roudaama proggis Pimpsons aiheutti allekirjoittaneelle pakoreaktion. Koska teatterissa harvoin joutuu tappelemaan, niin liukeneminen on paras vaihtoehto. En toisinaan ymmärrä ostopäätöksiäni.
Poistuin kadulle salista väliajalla.
(hirn)Voi. Onpa sinulla ollut huono tuuri.
Yhden kerran olen ollut katsomassa sellaista teatterikappaletta, missä osa porukasta lähti jo väliajalla (minä en) ja näytelmän lopussa kukaan ei taputtanut. Kaikki jäljelle jääneet nousivat vain paikaltaan ja lähtivät pois.
Minä olin eilen Tomaatteja Tomaatteja Stand up festivaalin päätösnäytöksessä, mikä oli oikeasti tosi hauska. - Teki hyvää nauraa kunnolla. 👍 Sen jälkeen jatkoin vielä läheiseen baariin. Oli kiva ilta ja olen itseeni tyytyväinen, kun sain lähdettyä pois kotoa yksinkin 🙂Xena-183 kirjoitti:
Voi. Onpa sinulla ollut huono tuuri.
Yhden kerran olen ollut katsomassa sellaista teatterikappaletta, missä osa porukasta lähti jo väliajalla (minä en) ja näytelmän lopussa kukaan ei taputtanut. Kaikki jäljelle jääneet nousivat vain paikaltaan ja lähtivät pois.
Minä olin eilen Tomaatteja Tomaatteja Stand up festivaalin päätösnäytöksessä, mikä oli oikeasti tosi hauska. - Teki hyvää nauraa kunnolla. 👍 Sen jälkeen jatkoin vielä läheiseen baariin. Oli kiva ilta ja olen itseeni tyytyväinen, kun sain lähdettyä pois kotoa yksinkin 🙂Illan kruunasi se, kun kyseisessä karaokebaarissa lavalle kiipesi persoonallinen lady, jonka vieressäni istunut henkilö tiesi olevan oopperalaulaja. Kuulin Adagion laulettavan karaokessa uskomattoman upeasti. 🤩
- Anonyymi
Lyhyesti
Yhdysvaltain sosioekonomisen itsekritiikin helmi, The Simpsons, tuotiin lavalle kaukana syntysijoiltaan. Tämä aiheutti sen, että molemmat kielet raiskattiin yhdistämällä ne käsikirjoitukseksi.
Oli jouluaatto. On kulunut 7 vuotta perheen pienimmän kuolemasta, eikä asiaa ole käsitelty perheen tasolla siten, kuten ”Lisa” asian näkee, kokee ja haluaa sekä nähtävän että koettavan. Yhdysvaltalainen sosiaalieskapismi jyllää lavalla piirroshahmoina.
En oikein tiedä missä olen.
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
Lyhyesti
Yhdysvaltain sosioekonomisen itsekritiikin helmi, The Simpsons, tuotiin lavalle kaukana syntysijoiltaan. Tämä aiheutti sen, että molemmat kielet raiskattiin yhdistämällä ne käsikirjoitukseksi.
Oli jouluaatto. On kulunut 7 vuotta perheen pienimmän kuolemasta, eikä asiaa ole käsitelty perheen tasolla siten, kuten ”Lisa” asian näkee, kokee ja haluaa sekä nähtävän että koettavan. Yhdysvaltalainen sosiaalieskapismi jyllää lavalla piirroshahmoina.
En oikein tiedä missä olen.
(naurua)Animaatio on vaikea laji tuoda näyttämölle.
Mieheni katseli Simpsoneita. Minä en ole niin paljon sarjaa seurannut, mutta tunnen toki pääesiintyjät. - Kuulostaa siltä, että tuo molempien kielten huono yhdistäminen olisi voinut tökkiä minullakin.
Kotimaisesta Fingerporista on tehty sekä teatteria että elokuvaa enemmän tai vähemmän menestyksekkäästi. Ehkä enemmänkin vähemmän.- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Animaatio on vaikea laji tuoda näyttämölle.
Mieheni katseli Simpsoneita. Minä en ole niin paljon sarjaa seurannut, mutta tunnen toki pääesiintyjät. - Kuulostaa siltä, että tuo molempien kielten huono yhdistäminen olisi voinut tökkiä minullakin.
Kotimaisesta Fingerporista on tehty sekä teatteria että elokuvaa enemmän tai vähemmän menestyksekkäästi. Ehkä enemmänkin vähemmän.Mjaa
Riittää kun katsoo yhden jakson. Ei Simpsoneita tarvitse ”seurata”.
Ei mitään tarvitse sen tarkemmin tutkiskella päästäkseen kärryille siitä mitä on seuraavaksi luvassa.
(naurua)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001