Juovuksissa eli millainen luulisit tai olet tosi juovuksissa
Nainen millainen kuvittelet olevasi
52
74
Vastaukset
Etova. Yksiselitteisesti.
randombypasser kirjoitti:
No en tuota huomannut, mutta tanssiva, yksiselitteisesti, sen huomasin 😂
Kyllä. Sun kanssa oli kiva jorata. Kesällä sit uusiksi. Eikös se ole jo sovittu?
- Anonyymi
Miksi et voisi olla mukava
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä. Sun kanssa oli kiva jorata. Kesällä sit uusiksi. Eikös se ole jo sovittu?
No se oli todellakin kivaa. Tosin taisin olla vähän vauhdissa, riehakas, aavistuksen enemmän kuin keskimäärin, mutta semmoista se on vanhoilla ukoilla joskus 😂
Sovittu kyllä. Järjesteillä on myös isommalla kattauksella joku baari-ilta ytimessä, ehkä juuri Mummiksessa, mutta kattotaan. Tanssiminen siinäkin olis kuitenkin yksi toivottu ohjelmanumero, niin se määrittää paikkaakin sitten.randombypasser kirjoitti:
No se oli todellakin kivaa. Tosin taisin olla vähän vauhdissa, riehakas, aavistuksen enemmän kuin keskimäärin, mutta semmoista se on vanhoilla ukoilla joskus 😂
Sovittu kyllä. Järjesteillä on myös isommalla kattauksella joku baari-ilta ytimessä, ehkä juuri Mummiksessa, mutta kattotaan. Tanssiminen siinäkin olis kuitenkin yksi toivottu ohjelmanumero, niin se määrittää paikkaakin sitten.Haa!
Vai sä järkkäät sitten kuitenkin sen palstameettingin..
Olithan sä aika sähäkkä silloin,mutta mitäpä tuosta. Eikäs se ollut mikään ihme, kun jouduit kurppien kanssa mummikseen..
Ja tanssimaan pitää päästä, se on selvä. Siksipä mummis on hyvä.Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voisi olla mukava
Minä olen aina mukava. Myös humalassa. Mutta huomattavasti juopuneet ihmiset ovat etovia. Kuten myös minä siinä tilanteessa.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Haa!
Vai sä järkkäät sitten kuitenkin sen palstameettingin..
Olithan sä aika sähäkkä silloin,mutta mitäpä tuosta. Eikäs se ollut mikään ihme, kun jouduit kurppien kanssa mummikseen..
Ja tanssimaan pitää päästä, se on selvä. Siksipä mummis on hyvä.No kattotaan, ainakin yritän saada jonkun sekalaisen seurakunnan paikalle. Ja jos hommat menee puihin ja loput jänistää, niin sitten siellä on sinä ja minä, ei laisinkaan huono diili 😁
No mulla ehkä oli aavistuksen ekstravirtaa silloin, tavata useampia uusia ihmisiä, saattanut energisoida, mutta vähän hulivilihän olen muutenkin. Tosin kun me on kahden nähty, niin aika siedettävä olen ollut, niinku vaik Fiskarsissakin.
Jep, tanssimaan, se on se ydin. Ja tietty palstamiitin puitteissa tarttee pystyä juttelemaankin, mutta onnistuu sekin Mummiksessa kun ei ihan keskellä istuta.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minä olen aina mukava. Myös humalassa. Mutta huomattavasti juopuneet ihmiset ovat etovia. Kuten myös minä siinä tilanteessa.
Onko se noin jos puhut miehelle mukavia ja höppäniä eli isket miestä
No kattotaan, ainakin yritän saada jonkun sekalaisen seurakunnan paikalle. Ja jos hommat menee puihin ja loput jänistää, niin sitten siellä on sinä ja minä, ei laisinkaan huono diili 😁
No mulla ehkä oli aavistuksen ekstravirtaa silloin, tavata useampia uusia ihmisiä, saattanut energisoida, mutta vähän hulivilihän olen muutenkin. Tosin kun me on kahden nähty, niin aika siedettävä olen ollut, niinku vaik Fiskarsissakin.
Jep, tanssimaan, se on se ydin. Ja tietty palstamiitin puitteissa tarttee pystyä juttelemaankin, mutta onnistuu sekin Mummiksessa kun ei ihan keskellä istuta.No.. perhana. Mä jo unohdin sen fiskarssin.. käytiinhän me tosiaan sielläkin. Rämmittiin pajukossa. Kiva reissu oli sekin. Kiitos sinun.
Ny mää hokasin si et sähän olet mitä mainiointa seuraa...Anonyymi kirjoitti:
Onko se noin jos puhut miehelle mukavia ja höppäniä eli isket miestä
Pöh.. en ole eläissäni höpisemällä iskenyt miestä.. eikä niin tule käymään.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Pöh.. en ole eläissäni höpisemällä iskenyt miestä.. eikä niin tule käymään.
Etkö edes pujiksen luona tai pujis luonasi kylässä ja vietätte viikonlopun tai viikon yhdessä niin halua puhua mukavia ja lempeitä ja viekotella
Pikku-pirpana kirjoitti:
No.. perhana. Mä jo unohdin sen fiskarssin.. käytiinhän me tosiaan sielläkin. Rämmittiin pajukossa. Kiva reissu oli sekin. Kiitos sinun.
Ny mää hokasin si et sähän olet mitä mainiointa seuraa...No se oli kiva reissu, kahta kivempi kun et ollut siellä käynyt puskissa sekoilemassa. Vaikka pirun kuuma olikin, etenki siellä kallion päällä tornissa. No selvittiin 😂
Ja ens suvena me mennään Porkkalanniemeen, ihan kärkeen. Jos vaan kelit ei olis ihan niin paahteiset ku Fiskarsissa... Sinne vaan joutuu snadisti käveleen, mettässä, niin pitää kattoa että olet hyvissä voinnein ollut ennen kuin mennään. Mutta ei sen pahempi ole kuin se Fiskarsin kävely ylös ja sitten mettän läpi alas 😁
Tanssimaan ja mettään, juu se oon minä 😂Anonyymi kirjoitti:
Etkö edes pujiksen luona tai pujis luonasi kylässä ja vietätte viikonlopun tai viikon yhdessä niin halua puhua mukavia ja lempeitä ja viekotella
Ei mun tarvii pujottelijaa enää iskeä.. se on jo valmista kauraa... :D
No se oli kiva reissu, kahta kivempi kun et ollut siellä käynyt puskissa sekoilemassa. Vaikka pirun kuuma olikin, etenki siellä kallion päällä tornissa. No selvittiin 😂
Ja ens suvena me mennään Porkkalanniemeen, ihan kärkeen. Jos vaan kelit ei olis ihan niin paahteiset ku Fiskarsissa... Sinne vaan joutuu snadisti käveleen, mettässä, niin pitää kattoa että olet hyvissä voinnein ollut ennen kuin mennään. Mutta ei sen pahempi ole kuin se Fiskarsin kävely ylös ja sitten mettän läpi alas 😁
Tanssimaan ja mettään, juu se oon minä 😂Oih.. kaupat tuli. Tiedät mitä tämä leidi tarvitsee. 😁
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei mun tarvii pujottelijaa enää iskeä.. se on jo valmista kauraa... :D
Kyllä kullalle hempeitä haluaa puhella
Pikku-pirpana kirjoitti:
Oih.. kaupat tuli. Tiedät mitä tämä leidi tarvitsee. 😁
Bacardi Oakheartia, toinen samaa ja mukavaa seuraa, helppohoitoinen leidi 😁
Ja no välillä pitää käyttää ulkonakin 😉Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kullalle hempeitä haluaa puhella
Niin mutta ei sitä kännissä tarvii olla...
Bacardi Oakheartia, toinen samaa ja mukavaa seuraa, helppohoitoinen leidi 😁
Ja no välillä pitää käyttää ulkonakin 😉Ny mä vetäydyn. Hitonmoinen hedari, kun alkaa ressi helpottamaan. Hyvää yötä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ny mä vetäydyn. Hitonmoinen hedari, kun alkaa ressi helpottamaan. Hyvää yötä.
Hyvää yötä siskosein, toivottavasti kipukin siitä menee. Ja on sulla ressiä ollutkin, vaan nyt on taas tie selvempänä edessä 😘
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17792563d
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Olen joko yli levoton tai nukun pystyyn. Yleensä humala ei tee minusta ainakaan edustavampaa, vaan päinvastoin.
En pidä humalassa olosta, koska tykkään säilyttää kontrollini enkä tykkää kuolettavan kovasta krapulastakaan, minkä saan hyvin pienistä määristä alkoholia jo.- Anonyymi
Eikö hyvä kun yli levoton eli saa juhlatuulelle ja tanssimaan ym
Anonyymi kirjoitti:
Eikö hyvä kun yli levoton eli saa juhlatuulelle ja tanssimaan ym
Ei ole. Läyhääminen ei ole kivaa.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ei ole. Läyhääminen ei ole kivaa.
Eikö läyhääminen saa tanssituttaan pussatuttaan ja puhua mukavia biletyttää seksityttää eli kaikkea kivaa äksöniä
Anonyymi kirjoitti:
Eikö läyhääminen saa tanssituttaan pussatuttaan ja puhua mukavia biletyttää seksityttää eli kaikkea kivaa äksöniä
Ei mitään järkevää.
- Anonyymi
Humalassa ihmiset ovat ystävällisiä, iloisia ja sosiaalisia.
Nälkäisinä ihmiset ovat vihaisia.Minä ainakin olen nälkäisenä kuin perseisiin ammuttu karhu. Parasta pysyä loitolla, kunnes olen syönyt.
Sekaisin. En tiedä oonko maassa vai kuussa. Tai sitten nukahdan. Oon tehny sen päätöksen, etten enää sitä tilaa itelleni hanki ja se päätös on pitäny. Yhden oluen voin juoda joskus (nytkin juon) tai pari lasia viiniä, mutta siinä se. Terveydenkin kannalta parempi.
- Anonyymi
Juot 15 olutta ja sen jälkeen toivot et olis sinullakin mies jolle puhua hempeitä ja bilettää sen kanssa kahdestaan eikö se olis kivaa
- Anonyymi
Ei mun tartte kuvitella mitään
- Anonyymi
Naiset on ärsyttäviä kännissä. Hakevat huomiota koko ajan ja tulevat iholle ja selvinpäin eivät katso päinkään miestä. Siksi en kelpuuta naista joka juo. Minä tietenkin saan juoda koska en ole huomionhakuinen.
Olen kyllä huomannut et se on justiinsa toisinpäin. Miehet tunkee iholle. Menen tanssilattialle, niin jo siellä on joku kopeloimassa. Sitten kun siitä yhdestä pääsee eroon, niin jo on toinen tilalla.
- Anonyymi
Ei ole juurikaan muistikuvaa yhdestä nuoruuden tapauksesta. Se riittäkööt .
Osaan irrotella ilman kännäämistäkin.
Täytyy ottaakin kesäohjelmaan festarijuominen! - Anonyymi
Elävä ja estoton. Aamulla krapula ja vieressä tuntematon mies.
- Anonyymi
Pirskahteleva. Kuten juomani. 😁 N50
- Anonyymi
Niin vastenmielinen, etten enää juurikaan alkoholia nauti. Jos olen jossain ja huomaan että menee päähän, lähden kotiin. Olen vanha, väsynyt ja koitan vain jotenkin jaksaa, kun ei ole vaihtoehtoa silläkään. Juopotelkoot nuoremmat, jos niin haluaa.
- Anonyymi
Naiset on kiimaisia juovuksissa. Monesti olen baarista pokannut naisen yöksi.
- Anonyymi
En IKINÄ lähtisi baarista kenenkään luokse yöksi. Tai siis tuntemattoman luo.
Olen aina hyvin rauhallinen ja hillitty, jotta kukkahattuni ei keikahda vinoon 😌
- Anonyymi
Tanssiva, laulava, useasti hyvän tuulinen ja hempeä, mutta varmasti jopa rasittava, tämä siis enemmän juovuksissa. Väittelevä?
- Anonyymi
Tiedän olevani melko lailla samanlainen kuin olen selvänäkin, paitsi höpötän enemmän, nauran enemmän ja rakastan kaikkia enemmän. Olen huppelissa hyväntuulinen ja hersyvä, en haasta riitaa, en lääpi ketään enkä riko paikkoja. Pidän tanssimisesta, joten herkästi eksyn tanssilattialle. Olen kyllä vähän höperö huppelissa, eksyn joskus laulamaan karaokea, vaikka en voi sietää sitä ja tallustan huoletta paljain jaloin kaupungin keskustassa, jos korkkarit ovat hanganneet liikaa. Luojan kiitos tennaritkin kelpaavat nykyään baariin 😁
- Anonyymi
Sittenhän meitä on kaksi. Saatan myös ruveta keskustelemaan henkeviä. Saan sisustus- ja maalausidetoita, jos olen kotona kännäämässä. Kerran viihteeltä tullessani maalasin tumman olohuoneen pöydän pinnan valkoiseksi. Hyvä tuli, eikä kauan mennyt.
Sen olen huomannut että selvänä laulaa karaokea paremmin kuin kännissä, jolloin on vaikeuksia kuulla säestystä ja aloittaa jokaisen rivin joko pari sekunttia liian aikaisin tai myöhään. - Anonyymi
Noissa tuo rakastaminen pitää paikkaansa minunkin kohdalla, rakastan vielä enemmän kaikkia, aivan käsittämättömän paljon.
- Anonyymi
Kaikki ovat juovuksissa ääliöitä, vaikka muuta kuvittelisivat. Minä myös.
Kivaahan se muka on ja hyvillä fiiliksillä mun kännini sujuu, mutta kyllä sitä on tyhmä... Jos on muutenkin, niin pöhnässä varsinkin. Aivan kaikki.
En suosittele kenellekään. Korkeintaan kalsarikännit yksin kotona kerran vuoteen.
xLiner- Anonyymi
Vastalause, minä en ole ääliö juovuksissakaan. Tosin kovin juovuksissa en olekaan.
Jos nainen tai mies on miellyttävämpi ja lähestyttävämpi juovuksissa, hän ei enää ole yhtä miellyttävä selvin päin, siis jatkuvasti. Kemiallista miellyttävyyttä, ei todellista eikä pitkäaikaista, mutta silti kallista. Jos toinen taas on vastenmielisempi juovuksissa, ei pitäisi juoda.
Vaikka alkoholismi on ratkaisematon vaikea ongelma, myös 'kohtuukäytöllä' on suuria negatiivisia sivuvaikutuksia. 🌹👀- Anonyymi
Se riippuu seurasta ja paikasta. Lähtökohtaisesti juuri sellainen kuin selvin päinkin.
- Anonyymi
Eli kuiva. Kantsii vaihtaa makeempaan siideriin.
- Anonyymi
Monipuolinen aina, olin juovuksissa tai en (yleensä en).
- Sheena - Anonyymi
Kukaan ei ole tehnyt nolompia asioita kuin minä. Muutin eräiden bileiden jälkeen joksikin aikaa pois paikkakunnalta. Viimeksi piirsin natsimerkin, ja kävin pistämässä sen maahanmuuttajanaapurien oveen.
Nousuhumalassa olen puhelias ja hyväntuulinen, lopulta olen väsynyt ja haluan vain kotiin nukkumaan. Veto loppuu kesken. Mulla on huono viinapää.
Se on varmaan yksi syy, etten ota kovinkaan usein alkoholia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1996110Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442307
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301425- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256