Sain 10/12, minusta se oli minun lähtötasolla mainio tulos vaikka jotkut varmaan saa heposti tuosta 12:kin:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009472905.html
-harmiseikirj-
Espanjan kielen testi
11
372
Vastaukset
En ole koskaan opiskellut espanjaa (lapseni on), mutta päättelemällä näin 😄
Tuloksesi: 8 / 12
¡Bueno!
Bueno – kelpo suoritus. Osaat selvästi muutakin kuin ainoastaan kippistää tai tervehtiä espanjaksi. Jotkin vaikeammat lauseet tai kysymykset saattoivat kuitenkin aiheuttaa päänvaivaa. Mutta ei se mitään, no pasa nada!Kiitettävä tulos. Ottaen huomioon, etten ole päivääkään opiskellut espanjaa. 😁👍
"Tuloksesi: 10 / 12
¡Increíble!
¡Increíble! Ihan mahtava suoritus. Sinulla on selvästi espanjan alkeet hallussa. Ehkä testi tuntui jopa liian helpolta, ja osaat muutakin kuin pelkät alkeet. Muy bien!"
Gracias! 😊9/12 no menihän se hyvin siinä mielessä ettei oo tullu espanjaa opiskeltua koskaan.🙂.
- Anonyymi
10/12. En ole espanjaa lukenut, mutta muiden kielten perusteella pystyy jonkin verran päättelemään. Pärjää siis turistina just ja just 😊
Mä olen asunut maassa, joten ei tullut yhtään yllätyksenä, että kaikki meni oikein.
!Excelente! doce / doce
Minä olen kaunut Tenerifella ja Gran Canarialla ja todennut espanjan osaamisen aika turhaksi, koska paikalliset osaavat varsin erinomaista suomea tai ainakin jotain siansaksasuomea. Hukkaan menevät siis kieliopinnot.scrg kirjoitti:
kaunut? siis käynyt, ehkä pitäisi opetella ensin suomea. Perkele.
Vaan kyllä sitä espanjan osaamisesta voi olla hyötyäkin. Eräs genovalainen innokas matkailija Risto Koljonen (tunnetaan myös nimillä Christobal Colon ja Christoffer Columbus tms.) oli opetellut ihan muuten vaan espanjaa ja oli sitten kerran matkalla Intiaan kun matkatoimisto tai matruusi tai joku sotki reittisuunnitelmat ja päätyikin vahingossa eteläiseen Amerikkaan. Missä juuri puhutaankin espanjaa. Saattoi siten kohteliaasti sanoa paikallisille että toin teille kolonisaation, ruton, pari rokkoa, pilkkukuumeen ja lavantaudin, por favor.
11/12.. eli alkeet hallinnassa.. kai.
En tosin menisi vannomaan.Kaikkea hämärää sitä on jäänytkin mieleen vuosien saatossa. Arvailut meni ihan vihkoon ja ryssin tyylipuhtaalla aivopierulla punaviini-kysymyksen, naurattaa vaikka ketuttaakin, niin loistava suoritus se oli 😂
Tuloksesi: 8 / 12
¡Bueno!
Bueno – kelpo suoritus. Osaat selvästi muutakin kuin ainoastaan kippistää tai tervehtiä espanjaksi. Jotkin vaikeammat lauseet tai kysymykset saattoivat kuitenkin aiheuttaa päänvaivaa. Mutta ei se mitään, no pasa nada!- Anonyymi
Tuloksesi: 12 / 12
¡Increíble!
Olen katsonut telkkaria 🤣 (Dos vidas tällä hetkellä).
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54878Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467