Eiköhän nämä väkisintehdyt rallatukset ole jo aikansa eläneet. Kun ei pärjää ei pärjää.
Mutta, onhan Suomella bändejä joita arvostetaan maailmalla; Negative, 69eyes, Nightwish.... ehkäpä euroviisuihin ei sovi suora rokki. Ollaan ylpeitä sitä mitä ollaan saatu maailmalle.
Ja lisäksi, tuntuu että song contest on lähinnä keski-ikäisten humppaparatiisin jatke. Näin ajattelen nelikymppisenä rokkimimminä.
Musiikkimme toimii maailmalla. Vihdoinkin.
euroviisujen aika ohi
6
339
Vastaukset
- hfkjhsfkgjhsfkjh
Toi suomalainen metalli potkii kyl undergroundina (joka maailmalla isompi) mut ei se miljoonamyynteihin yllä ikinä!!! Edelleen Suomen myydyin artisti on Sibelius!!! MEtalli on ja pysyy undergroundina ja suomalaisten mollivoittoisuus ei ikinä tuu pureen laajemmassa mittakaavassa!!! Noohhh, mun mielipide vaan, mut mielipiteitähän nää kaikki - ja omistan itekkin esim. 69eyesin ja NW:n levyjä;)
- imimerkki
edellinen viestisi ei pidä paikkaana, tästedes älä jauha paskaa,
- blackmagictiger
imimerkki kirjoitti:
edellinen viestisi ei pidä paikkaana, tästedes älä jauha paskaa,
esim reeta-leena korhola olisi mainio edustaja suomelle euroviisuihin
- nnnnnnnnnn
Äänestäjien määrästä päätellen euroviisut eivät todellakaan kiinnosta ketään. Samaten euroviisujen tiedotus on heikkoa, kaikki tieto on haudattu ja piilotettu niin tehokkaasti että täytyy olla tutkija löytääkseen edes viralliset sivut (joilla ei sitten juuri mitään olekaan). Euroviisuja seuraavat vain sellaiset vanhemmanpuoleiset ihmiset, jotka ovat pysyneet kärryllä jo useamman vuosikymmenen ja siis muistavat eivätkä tarvitse mitään tallennettua tietoa. Euroviisuille on käynyt niin kuin klassiselle musiikille, että se ei enää ole varsinaista populaarikulttuuria vaan pienten seurapiirien harrastus, jota massat seuraavat pitkän matkan päästä jos seuraavat ollenkaan.
Ollaan yritetty jo purkkapopilla ja ballaadeilla ei ne niihin pure!Ei ketään innosta Suomi..
- Tytti
Höm höm
No en minä nyt tiedä, ehkäpä oletkin oikeassa, se on mysteeri numero 1!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723