Täällä minä istun auringossa

Anonyymi-ap

Oi että,kukaan ei kysele eikä hoputa kotiin. Pääsin töistä aiemmin. On tää vapaana olo ihanaa. Kotona aion tehdä jalkakylvyn. Suihkun lisäksi toki. Teen hyvää ruokaa. Mites teillä:)

35

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töistä kotiin äsken ja nyt hetken lepäily ja sitten reippailemaan kävelylle ja nauttimaan kauniista ilmasta. Sen pidemmälle en oo miettiny.🙂

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍒 ­N­­y­m­­­f­o­­­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17820564U

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Katselen aurinkoa sälekaihdinten takaa ja yritän näyttää työteliäältä. Säädän näyttöön lisää kirkkautta, jos vaikka pärstä vähän ruskettuisi.

Neljän jälkeen pääsen palstalle katsomaan löytyisikö sieltä nainen myös minulle.
      Kovimmat panomiehet ovat varmaan kaataneet jo oman saaliinsa.

• Anonyymi

Tulin töistä, heitin farkut pois jalasta, istun kalsarit päällä tietokoneella, illemmalla ajattelin vetää kollarit jalkaan.

• Anonyymi

Runqqasitko välillä?

• Sunnuntaina avattu viinitonkka on miltei täynnä ja avattu tonkkaviini vanhenee viikossa. Mulla näyttää olevan alkoholiongelma.

• Xena-183

Matkalla länsirannikolta Tampereelle. Kesänopeudet on otettu käyttöön tänään 👍 Aamulla niitä oli vasta alettu vaihtaa.

Huittisissa istun autossa nautiskelemassa "kesän" ensimmäistä jäätelökioskin jäätelöä ja katselen salamoita vähän kauempana. Jyrinä kuuluu täälläkin.
      Lämmintä on noin 15 astetta.
      Enköhän tästä illaksi kerkiä kotiin 😄

• Anonyymi

Jalkakylpy??? Mikä? Onks sulla joku erillinen amme?

• Anonyymi

Tulin lasten kanssa kolmin pitseriaan syömään.

Cool❄️

• Nauttikaa hyvistä pitsoista.😋.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Nauttikaa hyvistä pitsoista.😋.

Syötiin juu. Mä vetäsin kebab annoksen, muksut hampparin ja pizzaa. 😄

Oli menny kanasuikaleesta eilen päiväys umpeen, niin kysyin et huvittaiskos lähteä pizzalle ja hampparille, joo huvitti. Eiku mimmit autoon ja syömään. 😛

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Oli menny kanasuikaleesta eilen päiväys umpeen, niin kysyin et huvittaiskos lähteä pizzalle ja hampparille, joo huvitti. Eiku mimmit autoon ja syömään. 😛

Cool❄️

Hyvältä kuulostaa menu.🙂.

No odotitko sä sitten muka saavas kieltävän vastauksen tollaseen kysymykseen.😉😄.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa menu.🙂.

No odotitko sä sitten muka saavas kieltävän vastauksen tollaseen kysymykseen.😉😄.

Itseasiassa odotin. Ei nää aina syty näille menuille, en kyllä usein kysykkään mut nyt oltii kaikki niin nälkäisiä. Minä tulin töistä kotiin ja ehdin olla vartin kotona, kun jo mentiin. 😂

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa odotin. Ei nää aina syty näille menuille, en kyllä usein kysykkään mut nyt oltii kaikki niin nälkäisiä. Minä tulin töistä kotiin ja ehdin olla vartin kotona, kun jo mentiin. 😂

Cool❄️

Tähän polttava tanssi perään. 😁👍

https://youtu.be/VrqFEevLwxw

Eiku hyppien..

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Cool❄️

Ok. Meillä muksuna se oli aina itsestään selvää että sillon harvoin jos kysyttiin niin aina mentiin.😄.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ok. Meillä muksuna se oli aina itsestään selvää että sillon harvoin jos kysyttiin niin aina mentiin.😄.

Mulle ei muksuna edes tarjottu tollasia. Ekan hamppariannokseni söin 19 vanhana, pizza annokseni 17 vanhana, kebabbia vasta 28 vanhana. 😂

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle ei muksuna edes tarjottu tollasia. Ekan hamppariannokseni söin 19 vanhana, pizza annokseni 17 vanhana, kebabbia vasta 28 vanhana. 😂

Cool❄️

No teillä ei oo sitten kyllä paljon pikaruoalla tai pizzoilla herkuteltu. Ei meilläkään mitenkään usein ja joskus mä tuhlasinkin synttärirahojani tai jotain siihen että käytiin äidin ja pikkubroidin kanssa pitsalla.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No teillä ei oo sitten kyllä paljon pikaruoalla tai pizzoilla herkuteltu. Ei meilläkään mitenkään usein ja joskus mä tuhlasinkin synttärirahojani tai jotain siihen että käytiin äidin ja pikkubroidin kanssa pitsalla.🙂.

Ei ole joo. Kotiruokaa on syöty, aivan kuten mun muksutkin nyt pääasiassa syö. He on vähän nuorempana päässy pikaruoankin makuun. Mä en tykkää vieläkään hampurilaisista, enkä monista pizzoistakaan. Menee aina vatsa sekaisin niistä heti, kun vatsaan ehtii.

Syön mieluiten salaatin, kebabrullan tai kebab annoksen salaatteineen tai wrapin. Jos jotakin pikaa on syötävä. Olen aika nirppanokka ja syön mieluiten kotiruokia ja salaatteja. 😄

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole joo. Kotiruokaa on syöty, aivan kuten mun muksutkin nyt pääasiassa syö. He on vähän nuorempana päässy pikaruoankin makuun. Mä en tykkää vieläkään hampurilaisista, enkä monista pizzoistakaan. Menee aina vatsa sekaisin niistä heti, kun vatsaan ehtii.

Syön mieluiten salaatin, kebabrullan tai kebab annoksen salaatteineen tai wrapin. Jos jotakin pikaa on syötävä. Olen aika nirppanokka ja syön mieluiten kotiruokia ja salaatteja. 😄

Cool❄️

Kotiruoka on kyllä parasta munkin mielestäni. Toki tykkään kyllä pizzasta jos se on tosi hyvää mutta yleensä melkein teen sitäkin mieluiten itse.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Kotiruoka on kyllä parasta munkin mielestäni. Toki tykkään kyllä pizzasta jos se on tosi hyvää mutta yleensä melkein teen sitäkin mieluiten itse.🙂.

Itse tehty on jees, sopivan kuivakka. Ei liikaa rasvaa, niin avot. 😄👍

Mieheni tekee hyvää pitsaa. Parasta mitä oon syönyt. Mutta pitserioissa on yleensä sitä rasvaa ällön paljon.

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Mieheni tekee hyvää pitsaa. Parasta mitä oon syönyt. Mutta pitserioissa on yleensä sitä rasvaa ällön paljon.

Cool❄️

Joo kun ite tekee niin saa sellaisen kun haluaa ja jos vielä opettelee tekeen pohjan oikein kunnolla niin saa vielä ekstra hyvää pizzasta. Joissain pitserioissa on joo rasvasia ne. Ja sitten vähän riippuu että minkä tyylistä pizzaa tekee tietysti. Kyllä kotona itse tehty on kuitenkin ihan ykkönen.🙂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cool❄️

Hyi, mitä safkaa. Ja maksaakin!
        Kauheat kaloripommit eikä vitamiineja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cool❄️

Sun maneerit on mies per alter ego kyllä ilahduttavan kaavamaisia ja siten havaintohelppoja jos näin haluaa nähdä- COOL 🤭

• Vapaapäivä. Imuroin ja pesin lattiat sekä lakanat ja verhot. Nyt vähän mietin laitanko nuo verhot takaisin vai eläisinkö villisti ja kävisi ostamassa uudet.

Illalla salille ja avantoon jos sellainen vielä on tai sitten vain kastautumaan kylmään veteen.

• Anonyymi

Tuli nukuttua huonosti, mutta oli tehokas työpäivä siitä huolimatta. Nyt olen aivan poikki. Polarin urheilukello herjaa ylikuormittavaa tilaa, joten oma olo plus Polar = ansaittu lepoilta.

Jalkakylpy kuulostaa hyvältä. Pitäisiköhän munkin 😄

xLiner

• Anonyymi

Anna mennä mummi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna mennä mummi.

Oliks sulla joku äiti-issue vai mikä homma? Sivusta

• Anonyymi

Ai että oli hyvä idea tuo jalkakylpy rättipoikkiväsyneille jaloille! Suosittelen 😊

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna mennä mummi.

Tuleppas tänne niin pestään sun korvasi samoilla vesillä!

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että oli hyvä idea tuo jalkakylpy rättipoikkiväsyneille jaloille! Suosittelen 😊

xLiner

Minusta iltaryyppy on parempi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta iltaryyppy on parempi

Kyllä minunkin mummovainaani konjakkinapsun otti joka ilta. Lääkärin määräys 😁

Mä odottelen vielä sitä määräystä. Siihen saakka, noup.

xLiner

• Anonyymi

Joo, aurinko best

• Anonyymi

Minkä väriseksi lakkaat varpaankyntesi?

• Anonyymi

Sateenkaaren väreihin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      9049
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2729
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2511
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2501
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1885
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1763
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1295
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1156
    Aihe