Torstai toivoa täynnä.

Hyvää, onnellista ja mukavaa torstaita kaikille. Toivottavasti se/ne asiat mitä tänään toivotte myös toteutuisivat mahdollisimman hyvin.🙂.

https://youtu.be/gi253nMLB6Q

44

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivo se on epäToivokin, torstai on epäToivoa täynnä.

• Joillekin ikäväkyllä voi myös näinkin olla. Toivottavasti se epätoivo kuitenkin väistyy ja katoaa heidän kohdallaan niin nopeasti kuin vain suinkin mahdollista.🙂.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍒 ­­N­­­y­­m­­f­­o­­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17821237S

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ihanaa tokee kaikille

• Anonyymi

Toivossa on hyvä elää. Näin Tepon kaveri, lapamato kertoi.

>simiti<

• Heh, tuo on vanha vitsi, jonka olen kuullut monta kertaa, mutta hyvä sellainen.

• Anonyymi

Kiitos Mikkojuhan 😊 Sinä oot aina niin mukavan aurinkoinen persoona.

Aurinkoa ei täällä suunnalla tänään oikein näy, mutta se ei sinänsä haittaa, kun on työpäivä ja illan voi sitten käyttää siivoukseen. Siivous ei kyllä ole lempipuuhaa, mutta pakko se viikkosiivous on kuitenkin tehdä, vaikka miten ketjuttaa tarttua imuriin 😬

• Kiitos sulle kauniista sanoista. Täällä on hieman aina välillä paistanut aurinko mutta tosi vähän ja tuuli on ollu kova ja kylmä. Ei oo siivous ihan munkaan lempi askareita mutta kyllähän se nyt vaan täytyy sekin homma hoitaa. Elämä vaan nyt on sellaista että välillä on pakko myös siivota.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos sulle kauniista sanoista. Täällä on hieman aina välillä paistanut aurinko mutta tosi vähän ja tuuli on ollu kova ja kylmä. Ei oo siivous ihan munkaan lempi askareita mutta kyllähän se nyt vaan täytyy sekin homma hoitaa. Elämä vaan nyt on sellaista että välillä on pakko myös siivota.🙂.

Täällä paistaa aurinko.

• Norppa83 kirjoitti:

Täällä paistaa aurinko.

Niin täälläkin nyt näyttää taas paistavan mutta tuuleekin kyllä vielä myös.🌞.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Niin täälläkin nyt näyttää taas paistavan mutta tuuleekin kyllä vielä myös.🌞.

Joo, täälläkin tuulee myös. Näyttää puut heiluvan, kun katoin ulos ikkunasta.

• Norppa83 kirjoitti:

Joo, täälläkin tuulee myös. Näyttää puut heiluvan, kun katoin ulos ikkunasta.

Ihan saman havainnon tein kun ulos kurkistin.🙂.

• Anonyymi

Verkko on viritetty. Nyt ketjuun odotetaan naisia.

• Anonyymi

näitähän täältä lentää lounastauolla ketjussa läjämäärin märehtimään mikkojuhanin virittämään verkkoon 🦟🕸️

hups 🕷️ naps

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näitähän täältä lentää lounastauolla ketjussa läjämäärin märehtimään mikkojuhanin virittämään verkkoon 🦟🕸️

hups 🕷️ naps

MikkoKELE, vie kaikki meidän naiset!

• Anonyymi kirjoitti:

MikkoKELE, vie kaikki meidän naiset!

Älä pelkää en mä tarvi kuin sen yhden tietyn naisen.😄.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Älä pelkää en mä tarvi kuin sen yhden tietyn naisen.😄.

Aira samulinin 👍🏼

• Anonyymi

Tein hienon oivalluksen yöllä nukkuessani: jos olet vihainen jostain asiasta jossa sinua on kohdeltu väärin etkä ole saanut oikeutta: kannattaa ajatella näin päin se asia, voi olla kyllä joskus vaikeaa hillitä kostonhimoa, mutta:

On aina heikkoutta jos toista ihmistä tahallaan yrittää tai tahattomastikin tai puolitahallisesti tehdä pahaa, tai vahingossakin:

Se on aina sen pahan tekijän heikkoutta se heheheh

• Anonyymi

Heikko kiusaa heikompaa :D

• Omaa olematonta itsetuntoaan buustaava paskahousu kiusaa heikompaa.🙂.

• No, kunhan työillasta taas selviää kunnialla, niin se on jo paljon.

• Ainiin, näin unta että joku kaunis tyttö istui syliini, eikä häneellä ollut pikkuhousuja hameen alla. Oli kyllä aika kiva uni. Tapahtui siinä muutakin. :)

• Anonyymi

Miksi minä en ole pienehkön galaksijoukkomme kuningas?

Ainoastaan minä voin estää Andromedan kohtaamisen ja junttien bensanhinnan nousun kokoomuspaskojen liiviin.

• Anonyymi

Juhlitko torstaita makkaraperunoilla

• Anonyymi

Kiitos. Tästä on hyvä jatkaa vaikka kävelylenkillä. Terveys paranee siinä sivussa.

• Kävelylenkit on upeita ja joo terveyskin tykkää hyvää.🙂.

• Anonyymi

Eikö sulla ole korvia? Profiilikuvassa ei näy.

• Norppa83

Tässä yhden mun tän hetken suosikkikappaleen sanat:

Marmalade "Reflections of my life" (olen linkittänyt tämän tuonne mun tekemään ketjuun "Lempikappaleita" ja myös mun profiilisivulle):

The changing of sunlight to moonlight
      Reflections of my life
      Oh, how they fill my eyes
      The greetings of people in trouble
      Reflections of my life
      Oh, how they fill my eyes
      Oh, my sorrows
      Sad tomorrows
      Take me back to my own home
      Oh, my crying (oh, my crying)
      Feel I'm dying, dying
      I'm changing, arranging
      I'm changing
      I'm changing everything
      Everything around me
      The world is
      A bad place
      A bad place
      A terrible place to live
      Oh, but I don't want to die
      Oh, my sorrows
      Sad tomorrows
      Oh, my crying (oh, my crying)
      Feel I'm dying, dying
      Oh, my sorrows
      Sad tomorrows

Vaikka maailmassa tapahtuu pahojakin asioita ja on surua (myös yksilön elämässä), niin silti on toivoa. Voimme katsella vaikka auringon ja kuun säteiden välkettä tai muita asioita, joita ulkomaailmasta ja etenkin luonnosta löytyy. Luonto usein osoitta, että toivoa on. Kun kivenkolosta kasvaa pieni kukka, joka sitkeästi työntyy kohti valoa, se on merkki paremmasta.

• Vau...toi oli tosi kauniisti sanottu ja ajateltu. Ja totta.😊

• Mikkojuhan kirjoitti:

Vau...toi oli tosi kauniisti sanottu ja ajateltu. Ja totta.😊

Näin on. Luonnosta löytyy paljon kaunista ja musiikista sanoja ja säveliä, jotka koskettaa.

• Norppa83 kirjoitti:

Näin on. Luonnosta löytyy paljon kaunista ja musiikista sanoja ja säveliä, jotka koskettaa.

Kyllä se on just näin.🙂.

• Anonyymi

Perus totuushan on tuo että eihän voimakas yleensä heikkoa sorra, vaan, se on heikko aina koka sortaa itseä heikompaa.

• Kiiitos samoin.
      Huomenna näkee toteutuuko kun eurojackpot taas arvotaan.

Ihan katselusuosituksena yle areenalta: 10 tapaa tulla dumpatuksi. 10 kpl noin 3-4 minuutin tarinaa. Toisaalta surullista mutta omalla tavallaan viihdyttäviä tarinoita. Suosittelen.

• Onnea eurojackpotin arvontaan =)

• Niim onnea tosiaan arvontaan.🙂.

• Norppa83 kirjoitti:

Onnea eurojackpotin arvontaan =)

Kiitän. Saa nähdä harmittaako jos nyt voitan päävoiton 27me kun se voitto olisi voinut osua 90me kierrokseen.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Niim onnea tosiaan arvontaan.🙂.

Pidetään peukkuja

• M184 kirjoitti:

Kiitän. Saa nähdä harmittaako jos nyt voitan päävoiton 27me kun se voitto olisi voinut osua 90me kierrokseen.

Tuota ei kannata harmitella 😄
        Minulle ainakin riittäisi hyvin yksi miljoona. Tai edes muutama satatuhatta. - Sen isommasta summasta tulisi vain suotta hirveät paineet, kun ei ehkä osaisi sijoittaa sitä tuottavasti ja turvallisesti 🙂

• M184 kirjoitti:

No rahaa se on pienempikin voitto =) Itse voitin Vikinglotosta aikoinaan 4,20 tai 4.70 tai mikä se pienin summa nyt on ja menin sen jälkeen kahville, kun olin lunastanut voittorahat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      155
      9127
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2779
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2547
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2521
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1905
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1847
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1783
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      48
      1326
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1191
    Aihe