Oletteko te muutkin kunnolliset ja kiltit ätmimiehet katkeroituneita siitä, että nuoruuden biletykset, nussinnat, teinisuhteet, yhdenyönjutut, paikkojen rikkominen, spraymaalailut, putkareissut ja kaikki muu vastaava elämään kuuluva jäi totaalisesti kokematta? Miten kestätte elämää ikuisena ja kokemattomana ikipoikana josta ei enää onnistunutta ja menestynyttä miestä tule?
Kokemattoman ätmiytyneen kilttimiehen on erittäin haasteellista saada normaalit ihmiset kiinni parisuhteiden ja seksikumppanien määrässä.
Ätmien elämättä jäänyt nuoruus
38
152
Vastaukset
- Anonyymi
Minua ei ainakaan tuollainen vaivaa, niin paljon ollut kaikenlaisia seikkailuja elämässä, kaikkea mitä tahansakin.
Oikeasti ehkä kuin kyllästyttääkin koko maapallo, jolloin pitää katsoa avaruussarjoja viihyteenä.
Nytkin tekisi mieli katsoa joku uusi jakso jostain sarjasta mutta ei aikaa tällä pikosekunnilla ole. - Anonyymi
Mulla on hyvin ja luulisin että suurimmalla osalla ätmeistä yhtä hyvin. Monella muulla sen sijaan taitaa olla ongelma. Ei taida nykynuoriso osata ees runkata. Mua ei enää alhainen syntyvyys liikuta. Menkööt miten menkööt eihän poliitikkojakaan enää kiinnosta, otetaan vaan lisää velkaa. Maailmanlopun tunnelma. Harmittaa vaan heidän puolesta jotka perheen on saanut perustaa. Toivottavasti ruotsista tai virosta aukee uusia mahdollisuuksia heille. Mutta suomi sopii hyvin katkeroituneille ihmisille, kun suurin osa suomalaisista on nykyään epäonnistuneita ja asiat menee koko ajan huonommaksi.
JeroP- Anonyymi
Mistä tulee tuo " suurin osa suomalaisista on nykyään epäonnistuneita "? Sanon juuri päinvastoin. Suurin osa suomalaisista on menestyneempiä kuin koskaan. Perheen perustaminen on helpompaa kuin koskaan. Perheitä tuetaan paremmin kuin koskaan.
Menestyminen on sitä, että käy koulut loppuun, opiskelee, menee töihin. Opiskelee ehkä lisää. Pitää huolta terveydestään, ei läträä viinaksien eikä muiden päihteiden kanssa. Mahdollisesti perustaa perheen. Pitää yllä sosiaalisia terveitä ihmissuhteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tulee tuo " suurin osa suomalaisista on nykyään epäonnistuneita "? Sanon juuri päinvastoin. Suurin osa suomalaisista on menestyneempiä kuin koskaan. Perheen perustaminen on helpompaa kuin koskaan. Perheitä tuetaan paremmin kuin koskaan.
Menestyminen on sitä, että käy koulut loppuun, opiskelee, menee töihin. Opiskelee ehkä lisää. Pitää huolta terveydestään, ei läträä viinaksien eikä muiden päihteiden kanssa. Mahdollisesti perustaa perheen. Pitää yllä sosiaalisia terveitä ihmissuhteita.Jos nyt katotaan talouskehitystä niin suomessa romahti vuonna 2008 ja sen jälkeen on tapahtunut nousua, mutta samalla velka on kasvanut ja kasvaa edelleen. Eli todellista nousua ei ole tapahtunut. pian romahduksen jälkeen alkoi syntyvyys laskea. Sekä velkatase että syntyvyys on ruotsia ja viroa huonompaa ja se ei paljon muusta voi johtua kuin huonoista päättäjistä. Voimavaroja on siirretty lapsista vanhuksiin. Ja yhteiskunta joka ei lapsia huomioi, niin on tuhoon tuomittu. On aivan järjetöntä tehdä lakia hoitajamitoituksesta, koska hoitajia ei ole, eikä niitä tällä syntyvyydellä tule. On myös erikoista että viro huonolla sosiaaliturvalla ja ruotsi lukuisine jengiväkivaltiasuuksineen on suomea parempi sekä syntyvyydellä että taloudellisella tilanteella. Ihmisten pitäisi ymmärtää katsoa kokonaisuuksia ja valtion rakenteellisia ongelmia. Ongelmat ratakaistaan vain tunnustamalla ne, eikä keksiä kaikenmailman typeriä selityksiä. Mä kyllä myönnän että en oo koskaan seurustellu, mutta mä sen takia nyt voi ottaa vastuuta koko suomen syntyvyyden ramahduksesta.
JeroP
- Anonyymi
Jos ajattelet taaksepäin omaa elämää että minkälaisia kaikkia villejä seikkailujakin olllut... oikeasti huvittaakin jotkin päähänpistot joskus mitä tullut tehtyä.
Totta näin. Sitä oli nuorena niin nössö. Ei tytöt nössöille anna.
- Anonyymi
Ettekö te muut oikeesti aattele tätä asian katastrofaalisuutta, muulta kun omalta kannaltanne.
JeroP - Anonyymi
hulluja seikkailuja ja päähänpistoja, jos joku ampiainen tai pistiäinen pistää päähän voi tulla mieleen päähänpisto, joka on järjetön, sitten voi aiheutua sellainenkin että päätyy kaatamaan auton katolleen, ja kiipeillä pois sisältä.
Kenny Rogersin pelilaulu: The Gambler:
https://www.youtube.com/watch?v=LvjdxnaHPfk - Anonyymi
Nuorena juotiin viinaa kavereitten kanssa joten ei jäänyt mitään kokematta. Seksi ja biletys tuli koettua monet kerrat milloin missäkin bileissä.
Viinaa juomalla pääsee porukoihin ja tutustuu myös tyttöihin ja silloin niitä kaikenlaisia kokemuksia saa.
T: viinamies- Anonyymi
Ei nuorena juotu viinaa. Nuorena urheiltiin.
JeroP - Anonyymi
Juo sitä viinaa, spurgu.
Kyllähän noita kaikkia ja lisäksi myös kaikkia päihteitä mitä käsiinsä vain sai tuli touhuttua niin paljon että homma meni aivan överiksi eikä siitä mitään hyvää seurannut. No mä en mikään ätmi olekaan vaikka kiltti, empaattinen, ystävällinen, ymmärtäväinen ja kohtelias olenkin.🙂.
- Anonyymi
K&k-pojat on yksi ätmiyden alaryhmä.
Anonyymi kirjoitti:
K&k-pojat on yksi ätmiyden alaryhmä.
Aivan sama mitä niiden kuvitellaan olevan mulla ei oo niiden kanssa mitään tekemistä. Enkä kyllä poikakaan ole ollut sitten teini-iän kun olin 14v.😄.
Elämäni highlight-hetket, ovat enää hentoja valonpilkahduksia historian hämärässä, sammuvia tähtiä pimenevässä kosmoksessa.
Joka perjantai mietin, miten mahtaisin pärjätä Mister 50+ Universumissa.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Siis 50 Universumissa.
Kiusallinen kirjoitusvirhe.Palsta ei hyväksy plus-merkkiä numeron 50 jälkeen. 🤔 Kumma juttu.
Luuletko, että suurta parisuhteiden määrää kannattaa tavoitella?
Mutta taktisena vinkkinä voin neuvoa, että siinä tapauksessa kannattaa panostaa naisiin, joilla on tavoitteena elämässään vielä enemmän kuin yksi parisuhde.- Anonyymi
Eikö vielä parempi ryhmä ole naiset, joillaon tavoite olla pysymättä ilman parisuhdetta?
- Anonyymi
Viis parisuhteista, seksikumppanien määrä on se mikä valkoihoisilla heteromiehillä ratkaisee. Miehen tarkoitus ja elämäntehtävä on paritella mahdollisimman monen kumppanin kanssa.
- Anonyymi
Unessa voi olla universumeita.... hyvä seikkailupäivä jälleen... hammaslääkärillä juurihoitoa... nyt puolet leuasta puutuneena vieläkin, varmaankin 4 tuntia kestää puuduttimet.
- Anonyymi
Se on aivan hyvä elämä niinkin. Älä vertaile elämääsi muiden elämään. Biletyksilläkin on monet huonot puolet,joilta olet itse säästynyt. Sinulla voisi olla vaikka aids,tai loppuelämän vankila tuomio, jopa kuolemantuomio? Nyt sinulla on vielä loppuelämä jäljellä ja jopa vapaana taivaanalla,eikä ristikon takana katuessa jännämies elämää 😁💩
- Anonyymi
Jännä miehellä vankilassa ei ole enää mitään elämää kun katsella vastapäistä tiili seinää,sinulla on taivas,luonto vapaus,tuuli, vaikka mitä! Älä itke. Vai paikkaako tahtoisit vaihtaa?💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä miehellä vankilassa ei ole enää mitään elämää kun katsella vastapäistä tiili seinää,sinulla on taivas,luonto vapaus,tuuli, vaikka mitä! Älä itke. Vai paikkaako tahtoisit vaihtaa?💩
Olwe kiitollinen elämästäsi minä sait. Juuri sellaisena kuin sen sait. 💩
- Anonyymi
Aika surkealta kuullostaa sun teiniaikasi. Onneksi olet selvinnyt hengissä ja ilmeisesti suht järjissäsi ja ilman linnareissuja.
- Anonyymi
Nuoruuden biletykset, nussinnat, teinisuhteet, yhdenyönjutut, paikkojen rikkominen, spraymaalailut, putkareissut ja kaikki muu vastaava on persiistä ja vain persiistä. En arvosta pätkän vertaa.
"nuoruuden biletykset, nussinnat, teinisuhteet, yhdenyönjutut, paikkojen rikkominen, spraymaalailut, putkareissut ja kaikki muu vastaava elämään kuuluva jäi totaalisesti kokematta"
Mä en kokenut alle 18-vuotiaana vielä mitään noista, ja senkin jälkeen vain osan noista. Tosin olen nainen, joten en ole aloituksen kohderyhmää.- Anonyymi
Tuohan on täydellistä ätmimeininkiä.
- Anonyymi
Oikea elämä alkaa pillun saannista.
- Anonyymi
Miten se muuttaa elämää, paitsi sitten jos siitä syntyy lapsi.
- Anonyymi
No, kyllä välillä tuntuu että vajaaksi on jäänyt. Kokemuksia olisi voinut olla paljon enemmän.
AV - Anonyymi
Me viinamiehet aloimme juoda viinaa jo kouluaikana ja pääsimme mukaan porukoihin. Sitä sitten biletettiin ja tavattiin tyttöjä. Sieltä ne ensimmäiset tyttöystävätkin löytyivät kun oltiin kylillä juomassa.
Raitis mies ei ollut porukoissa ja hänellä jäi kaikki kokematta.
t. viinamiesTottahan tuo on. Kyllä sitä tuli sivusta seurattua kateellisena, kun kavereilla oli kivaa ja niitä naisia seurana. Samahan se on nytkin. Ilman saan olla.
- Anonyymi
Jos ei juo viinaa porukoissa nuorena niin jää kaikki hauskuus, biletys ja seksi kokematta. Viinan juontia kannattaa alkaa harrastaa heti nuorena niin tutustuu naisiin ja saa kokemuksia.
t. viinamiesEi niihin porukoihin jokaista huolita... Väität että sinne vaan mennään. Ei mennä, jos et kuulu siihen porukkaan niin et kuulu. Aina tulee olemaan niitä sosiaalisesti vammasia, joita syrjitään. Jotka syrjäytyy porukoista. Siinä ei paljon viinankaan juominen auta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei niihin porukoihin jokaista huolita... Väität että sinne vaan mennään. Ei mennä, jos et kuulu siihen porukkaan niin et kuulu. Aina tulee olemaan niitä sosiaalisesti vammasia, joita syrjitään. Jotka syrjäytyy porukoista. Siinä ei paljon viinankaan juominen auta.
Ne viinaa juovat on juuri niitä yksinäisiä rassukoita.
Anonyymi kirjoitti:
Ne viinaa juovat on juuri niitä yksinäisiä rassukoita.
Ei ole jos ovat porukoissa. Porukoissa tutustuu ihmisiin. Ei yksin ollessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076