Kumppaninne kanssa ennen kun menette nukkumaan?
Harrastatteko seksiä
42
117
Vastaukset
- Anonyymi
Parisuhteessa ei. Kivempi harrastaa pirteenä keittiönpöydällä.
Ex-poikkis anto minulle hyvän vinkin kun hän kerto että runkkaa joka ilta ennen nukkumista ja "siitä on tullut sellainen tapa" että nukkuu paremmin. Itse totuttelen nyt samaan. Joka ilta runkkaus, ei tarvi unilääkkeitä. Ei ole sellaista tapahtunut, ellei aamua lasketa ajaksi ennen kuin menee nukkumaan. Myöhäisempi seksi on pääosin tapahtnut yöllä unissaan, joten en osaa kuinka paljon sitä on ollut ja oliko se mistään kotoisin.
Juu, arkisin illalla ja viikonloppuisin aamulla, ainakin. 🙂
Tämähän on sinkut palsta. Ei täällä pitäisi kellään kumppania olla. Minä olen ainakin oikeassa osoitteessa kun olen täällä.
Xena-183 kirjoitti:
No voihan sitä väjän mielikuvitustaan käyttää, kun näihin vastailee 😉
Monien vastauksista päätellen, kaikilla on aika vilkas ja tyydyttävä seksielämä. Täällä vaan vietetään muuta aikaa...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Monien vastauksista päätellen, kaikilla on aika vilkas ja tyydyttävä seksielämä. Täällä vaan vietetään muuta aikaa...
Kunhan esittävät puutteessaan.
- Anonyymi
Vaikka ei parisuhdetta olisi juuri nyt, niin ei se tarkoita etteikö aloituksen aiheesta mitään tietäisi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei tuohonkaan parisuhdetta tarvita, eikä edes kumppania. Seksielämäni on varsin tyydyttävä, ihan soolona.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuohonkaan parisuhdetta tarvita, eikä edes kumppania. Seksielämäni on varsin tyydyttävä, ihan soolona.
Ei se ole oikeaa seksiä, vaikka olisikin hyvää...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se ole oikeaa seksiä, vaikka olisikin hyvää...
Kyllä se ihan viralliselta määritelmältään on seksiä. Sinun henkilökohtainen mielipiteesi saa tietenkin olla ihan mitä vaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se ihan viralliselta määritelmältään on seksiä. Sinun henkilökohtainen mielipiteesi saa tietenkin olla ihan mitä vaan.
Olen lukenut, että seksiä on vain toisen ihmisen kanssa harjoitettu seksuaalinen toiminta. Sooloseksi on itsensä tyydyttämistä. Mutta näkemyseroja on. Puuttuuhan tuosta sooloseksistä niin paljon kaikkea, mitä toinen ihminen siihen tuo mukanaan. Tuoksut, äänet, tuntoaistimukset, läheisyys, lämpö, kosteus, himo ja vaikka mikä...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olen lukenut, että seksiä on vain toisen ihmisen kanssa harjoitettu seksuaalinen toiminta. Sooloseksi on itsensä tyydyttämistä. Mutta näkemyseroja on. Puuttuuhan tuosta sooloseksistä niin paljon kaikkea, mitä toinen ihminen siihen tuo mukanaan. Tuoksut, äänet, tuntoaistimukset, läheisyys, lämpö, kosteus, himo ja vaikka mikä...
Kuten todettu, niin se on määritelmältään ihan seksiä, mutta sinä saat henkilökohtaisesti olla mitä mieltä haluat.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja siis enhän minä mitään sille mahda minkätasoinen mielikuvitus sinulle on tai on olematta.
Anonyymi kirjoitti:
Kuten todettu, niin se on määritelmältään ihan seksiä, mutta sinä saat henkilökohtaisesti olla mitä mieltä haluat.
Niin, näen sen niin, että oikea seksi on paljon täyteläisempi kokemus kaikkinensa.
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis enhän minä mitään sille mahda minkätasoinen mielikuvitus sinulle on tai on olematta.
Hyvä on mielikuvitus. Mutta katson ennemmin jornoa. Eikä se koskaan vastaa oikean kanssa touhuilemista. Siitä kun on sentään olemassa kokemusta, edes vähänkin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllähän vilkas seksielämä voi olla ilman parisuhdettakin.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän vilkas seksielämä voi olla ilman parisuhdettakin.
En kielläkään. Itselläni vaan ei ole. Eikä näytä koskaan enää tulevankaan sellaista.
Minkä ihmeen kumppanin?
mustasusi kirjoitti:
Mielikuvitus sellainen.
No sitähän minäkin, kun ei ole seksiä tullut harrastettua viiteen vuoteen.
- Anonyymi
Ei seksiä klo 20.00 jälkeen. Yöllä ei jaksa panna joten alkuillasta sitten ennen kasia.
- Anonyymi
Olen lopettanut moiset joutavuudet. Sen tilalla on elämä.
- Anonyymi
Ehhei, en harrasta, harrastan sitä vasta unessa:)
AV - Anonyymi
Jos ois kumppani, niin ei varmaan mitään tulis, kun mä meen sänkyyn niin uni tulee heti. mulla ei varmaan aika ees riittäis millekään kumppanille.
JeroP Jos olis kumppani niin joo silloinkin ja aamuisin herätessä ja päivälläkin. Ei sillä kellon ajalla niin väliä mutta kai se noihin iltoihin ja aamuihin painottuis ihan siitä syystä että silloin oltaisiin muutenkin jo lähekkäin ja se sitten tapahtuis spontaanin luonnollisesti.🙂.
- Anonyymi
Tais tulla reippaasti Lapin lisää nyt 😅
Anonyymi kirjoitti:
Tais tulla reippaasti Lapin lisää nyt 😅
Ei...ei tullut vaan sä ymmärsit vaan väärin. Enhän mä maininnut kuinka usein sitä tapahtuis vaan milloin sitä saattais todennäköisimmin tapahtua.😄.
Jos olisi kumppani, niin todennäköisesti suhteen ollessa tuore, mitään muuta tehtäisikään kuin kanitettaisiin monta kertaa päivässä...
- Anonyymi
Ei ole kaavoihini kangistuvaa tyyppiä, että milloin mitenkin ja miten mieli tekee.
- Anonyymi
Joo, siihen se ajoittuu kun lapsetkin nukkuu, silloin kun jotain seksiä on.
Cool❄️- Anonyymi
Jos olisin sinkku, mitä en ikinä kerkiä olemaan ja parisuhteissani pruukaan sinnikkäästi pysyä, niin olisin ihan oman käteni varassa.
Ei se nyt niin vaikeeta voi olla...
Cool❄️
On se orkku kyllä hyvää unilääkettä.
En osaa antaa varmaa vastausta sillä varmaan vaikuttaa missä työvuorossa olisin. Päivä olisi kuitenkin lauantai.
- Anonyymi
En koska olen sinkku
- Anonyymi
Emme harrasta. Talon järjestyssäännöt kieltävät metelöinnin klo 22 jälkeen ja me kun menemme nukkumaan aina klo 22:12 🤨
- Anonyymi
Seurustelun alkuvaiheessa ei juuri muuta tehdäkään, muistojeni mukaan. Nykyään toki on velvollisuuksiakin jotka vaan on hoidettava joten sängyssä asuminen ei ole mahdollista
- Anonyymi
Tapailumiehen kanssa joo illalla ja ehkä vielä aamulla, vaikkeipä siihen tankkaus auta.
Oli tv aki yx ilta, aiheena naisten seksilelut. Kaikenlaista haara-härpäkettä, fibraattoria ja oliko joku imijä. Joku nainen selitti. Joskus on alapää rikki hinkkaantunut ja aristaa, mutta kyllä ongasmit kannattaa. No ei kannata, sanon minä. Haavaiseen alapäähän voi tulla vaarallisiakin tulehduksia ja siitä on nautinto kaukana. En leikkisi terveyden kustannuksella.- Anonyymi
Ätmin anaalifantasiaa vain
- Anonyymi
Monta kertaa oon alkanu runkkaan illalla sänkyssä. Niin oon kesken kaiken nukahtanu. Ja valitettavasti se ei jatku märkinä unina, vaan päättyy just siihen. Ja sitten herää käsi puutuneena housussa ja märkä on vaan naama ja tyyny.
- Anonyymi
Joskus, muistoissani.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156