Kumppaninne kanssa ennen kun menette nukkumaan?
Harrastatteko seksiä
31
191
Vastaukset
- Anonyymi
Parisuhteessa ei. Kivempi harrastaa pirteenä keittiönpöydällä.
Ex-poikkis anto minulle hyvän vinkin kun hän kerto että runkkaa joka ilta ennen nukkumista ja "siitä on tullut sellainen tapa" että nukkuu paremmin. Itse totuttelen nyt samaan. Joka ilta runkkaus, ei tarvi unilääkkeitä. Ei ole sellaista tapahtunut, ellei aamua lasketa ajaksi ennen kuin menee nukkumaan. Myöhäisempi seksi on pääosin tapahtnut yöllä unissaan, joten en osaa kuinka paljon sitä on ollut ja oliko se mistään kotoisin.
Juu, arkisin illalla ja viikonloppuisin aamulla, ainakin. 🙂
Minkä ihmeen kumppanin?
- Anonyymi
Ei seksiä klo 20.00 jälkeen. Yöllä ei jaksa panna joten alkuillasta sitten ennen kasia.
- Anonyymi
Olen lopettanut moiset joutavuudet. Sen tilalla on elämä.
- Anonyymi
Ehhei, en harrasta, harrastan sitä vasta unessa:)
AV - Anonyymi
Jos ois kumppani, niin ei varmaan mitään tulis, kun mä meen sänkyyn niin uni tulee heti. mulla ei varmaan aika ees riittäis millekään kumppanille.
JeroP Jos olis kumppani niin joo silloinkin ja aamuisin herätessä ja päivälläkin. Ei sillä kellon ajalla niin väliä mutta kai se noihin iltoihin ja aamuihin painottuis ihan siitä syystä että silloin oltaisiin muutenkin jo lähekkäin ja se sitten tapahtuis spontaanin luonnollisesti.🙂.
- Anonyymi
Tais tulla reippaasti Lapin lisää nyt 😅
Anonyymi kirjoitti:
Tais tulla reippaasti Lapin lisää nyt 😅
Ei...ei tullut vaan sä ymmärsit vaan väärin. Enhän mä maininnut kuinka usein sitä tapahtuis vaan milloin sitä saattais todennäköisimmin tapahtua.😄.
- Anonyymi
Ei ole kaavoihini kangistuvaa tyyppiä, että milloin mitenkin ja miten mieli tekee.
- Anonyymi
Joo, siihen se ajoittuu kun lapsetkin nukkuu, silloin kun jotain seksiä on.
Cool❄️- Anonyymi
Jos olisin sinkku, mitä en ikinä kerkiä olemaan ja parisuhteissani pruukaan sinnikkäästi pysyä, niin olisin ihan oman käteni varassa.
Ei se nyt niin vaikeeta voi olla...
Cool❄️
En osaa antaa varmaa vastausta sillä varmaan vaikuttaa missä työvuorossa olisin. Päivä olisi kuitenkin lauantai.
- Anonyymi
En koska olen sinkku
- Anonyymi
Emme harrasta. Talon järjestyssäännöt kieltävät metelöinnin klo 22 jälkeen ja me kun menemme nukkumaan aina klo 22:12 🤨
- Anonyymi
Seurustelun alkuvaiheessa ei juuri muuta tehdäkään, muistojeni mukaan. Nykyään toki on velvollisuuksiakin jotka vaan on hoidettava joten sängyssä asuminen ei ole mahdollista
- Anonyymi
Tapailumiehen kanssa joo illalla ja ehkä vielä aamulla, vaikkeipä siihen tankkaus auta.
Oli tv aki yx ilta, aiheena naisten seksilelut. Kaikenlaista haara-härpäkettä, fibraattoria ja oliko joku imijä. Joku nainen selitti. Joskus on alapää rikki hinkkaantunut ja aristaa, mutta kyllä ongasmit kannattaa. No ei kannata, sanon minä. Haavaiseen alapäähän voi tulla vaarallisiakin tulehduksia ja siitä on nautinto kaukana. En leikkisi terveyden kustannuksella.- Anonyymi
Ätmin anaalifantasiaa vain
- Anonyymi
Monta kertaa oon alkanu runkkaan illalla sänkyssä. Niin oon kesken kaiken nukahtanu. Ja valitettavasti se ei jatku märkinä unina, vaan päättyy just siihen. Ja sitten herää käsi puutuneena housussa ja märkä on vaan naama ja tyyny.
- Anonyymi
Joskus, muistoissani.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4771385- 641136
- 61852
- 61825
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18767Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101736- 72714
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681- 30677
- 62674