Asiakaspalvelijan pokaaminen

Jollekin muumille lupailin, että teen asiasta tutkimusta omakätisesti. Aloitettu on, mutta hitaampi projekti tulee, kun heillä on tietysti työt tehtävänä.
Lähtökohta siis oli, että joku sujauttaa lapun tms. maksutapahtuman yhteydessä ja lapussa on tiedustelu lähtisikö toinen treffeille ja puh.numero, ei muuta.

Nyt siis haastalteltu aiheesta 7 henkilöä, 5 naista ja 2 miestä.

Miehet olivat nuoria kundeja ja ihan huuli pyöreänä, silkkaa epäuskoa että joku heitä pyytäisi kassalla treffeille. Molemmat olivat sitä mieltä, asia koskenee ennemmin naiskassoja eivätkä oikein lämmenneet ajatukselle treffipyynnöistä.

Naiset olivat ikähaitariltaan silmämääräisesti 20-40v. Suhtautuminen heillä oli lievästi hämmentynyt, eivät olleet kukaan kokeneet vielä moista lähestymistä. Kaikki olivat sinällään posiitivisin mielin, mutta sanoivat kyllä vierastavansa ajatusta työaikana. Nuorimman kanssa ehdin porista pidempään ja hän kyllä myönsi, että karseampaa olisi jos joku asiakas tulisi työajan jälkeen vonkaamaan treffeille. Lupasi pohtia asiaa ja varmaan kysäisen siitä uudelleen jonkin ajan kuluttua.

Jatkoa seuraa, kun keritään...

51

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä minä olen pokannut festareilla yhden naisen joka myi siellä alkoholia. Kysyin vaan suoraan että milloin pääset töistä niin tarjoon sinulle sitten juotavaa. Nainen suostui kyllä ja pääsin sänkyyn myöhemmin.

• No niin, niin sitä pitää! Yrittää saa aina, vaikka hautaustoimistossakin.

• Anonyymi

Näin entisenä asiakaspalvelijana totean, että kuulostaa suht oikeansuuntaiselta. Ehdottomasti lappu olisi ollut minustakin huomattavasti parempi vaihtoehto, kuin työnajan jälkeen vonkaaminen, joka olisi karseaa. Lappua en koskaan saanut, suoraan kasvosuten vonkaaminen v.tutti. Että joo, jos on pakko jotakuta työssään olevaa treffeille pyydellä, niin tehkää lapulla. Silloin asiaa voi halutessaan pohtia sitten töiden jälkeen, eikä tarvitse heti vastata.

• Näin sen itsekin näkisin, että jätetään lappu ja annetaan kohteen päättää omalla ajallaan mitä haluaa. Ja halusi tai ei, käyttäydytään jatkossa neutraalisti työtilanteissa.

• Anonyymi

Viileitä tapauksia, täälläpäin menee kassalla huonosti ellei 3 kosijaa per vuoro ilmaannu 😁

• Kuumaa menoa... Missäs noin villiä on?

• Anonyymi

Tutkimus saisi lisää puhtia ja nopeampia tuloksia, jos tutkija toimisi itse myös pokaajana. Joka keissin jälkeen kyselisi kohteelta miltä se tuntui.

• Jos mä teen niin, niin tutkimus loppuu aika nopeasti, eipaljon huvita jatkaa ekan pokauken jälkeen.

• Anonyymi

Meillä juuri oli töissä puhetta kaikenlaisesta häirinnästä mm. asiakkaiden taholta. Treffipyynnöt ovat toki mukavampia kuin aggressiivisuus, uhkailu ja veemäisyys, mutta häirintää nekin ovat.

- Sheena

• Anonyymi

Mitä häirintää asiallisessa ja kohteliaassa treffipyynnössä on? Muuttuuko tilanne vähemmän häiritseväksi jos tismalleen sama treffipyyntö esitetään vapaa-ajalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä häirintää asiallisessa ja kohteliaassa treffipyynnössä on? Muuttuuko tilanne vähemmän häiritseväksi jos tismalleen sama treffipyyntö esitetään vapaa-ajalla?

Asiakaspalvelijan näkökulmasta kyllä. Töissä ollaan töissä ja siellä pitää käyttäytyä tietyllä tavalla, siellä edustetaan työnantajaa jne. Vapaalla saa olla ihan oma itsensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiakaspalvelijan näkökulmasta kyllä. Töissä ollaan töissä ja siellä pitää käyttäytyä tietyllä tavalla, siellä edustetaan työnantajaa jne. Vapaalla saa olla ihan oma itsensä.

Vapaa-ajalla treffipyyntö tulee yleensä mukavan keskustelun ja flirtin päälle. On jo eleillä osoitettu, että toinen on mukava ainakin ihmisenä, jos ei muuten.

Asikaspalvelijan kuuluu hymyillä, vaikka ei kiinnostaisi millään tasolla. Hän ei voi itse valita kenen kanssa kommunikoi. Nuorelle naiselle pappojen huomion osoitukset harvoin tuntuu muuta kuin kiusalliselta. Parikymppiselle 30v on pappa, 30-35 vuotiaalle useimmiten 50-99v. 45-55v kassaneiti taas voi innostua samanikäisen tai nuoremman aloitteesta. Veikkaan kyllä, että vieraan kanssa treffeille lähtee vain kovin yksinäiseksi itsensä kokeva tai ihan kaikkea paneva ihminen (ja silloinkin vain jos lappu tulee hyvin viehättävältä ihmiseltä). Tästä poikkeuksena asiakaspalvelusuhteet, jossa asiakkuus on tiivistä ja yhdessä ollaan päästy juttelemaan paljon ja toisen tuntee jo ennen treffipyyntöä.

Asikaspalvelijalle treffipyyntö voi olla vaivaannuttava, jos toinen ei hyväksy sitä ettei kontaktia halua ottaa ja hakeutuu aina uudestaan ja uudestaan samalle kassalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaa-ajalla treffipyyntö tulee yleensä mukavan keskustelun ja flirtin päälle. On jo eleillä osoitettu, että toinen on mukava ainakin ihmisenä, jos ei muuten.

Asikaspalvelijan kuuluu hymyillä, vaikka ei kiinnostaisi millään tasolla. Hän ei voi itse valita kenen kanssa kommunikoi. Nuorelle naiselle pappojen huomion osoitukset harvoin tuntuu muuta kuin kiusalliselta. Parikymppiselle 30v on pappa, 30-35 vuotiaalle useimmiten 50-99v. 45-55v kassaneiti taas voi innostua samanikäisen tai nuoremman aloitteesta. Veikkaan kyllä, että vieraan kanssa treffeille lähtee vain kovin yksinäiseksi itsensä kokeva tai ihan kaikkea paneva ihminen (ja silloinkin vain jos lappu tulee hyvin viehättävältä ihmiseltä). Tästä poikkeuksena asiakaspalvelusuhteet, jossa asiakkuus on tiivistä ja yhdessä ollaan päästy juttelemaan paljon ja toisen tuntee jo ennen treffipyyntöä.

Asikaspalvelijalle treffipyyntö voi olla vaivaannuttava, jos toinen ei hyväksy sitä ettei kontaktia halua ottaa ja hakeutuu aina uudestaan ja uudestaan samalle kassalle.

Noinhan se menee, kuten nyt käsittääkseni vähän tuossa yllä ilmaisin. Asiakaspalvelutilanteessa ollaan töissä, asiakaspalveluroolissa ja siinä pääosin odotetaan kohteliasta ja hymyilevää ja asiakkaasta ja hänen asiastaan kiinnostunutta käytöstä. Siinä nyt vaan on pakko hymyillä ja "olla kiinnostunut", vaikka ei kiinostaisi yhtään.

Voin esimerkiksi oman kokemuksenani todeta, että kyllä olishan se kauniisti sanottu, kun miesasiakas tuli minulle eräässä tilanteessa sanomaan että tuli uudelleen ostoksille ihan vana minun takiani ja koska minulla on niin kaunis hymy ja muuta liibalabaa. Vaan mitäpä siinä sitten sanoisi? Kiitos kiitos, mutta tässä nyt on kymmenen muutakin seisomassa tuossa selkäsi takana ja odottelemassa palvelua, joten vaikket mitään tarvitse niin otatko nyt sitten kuitenkin jotakin vai siirrytkö pois jonosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se häiritsee ihmistä ja työtä asiakaspalvelussa.

Vapaa-ajalla treffipyynnöt yleensä esitetään hyvän keskustelun jälkeen, kun huomataan, että toinen on vapaa ja/tai kiinnostunut treffailemaan. Mikäli treffipyyntö esitetään vain sen vuoksi, että pyytäjä tietää kohteensa olevan asiakaspalvelijana firmassa x, niin silloin se häiritsee. Ehkei niin paljon kuin työssä ollessa, mutta häiritsee silti.

- Sheena

• Anonyymi

Vain epätoivoiset luuserit häiritsevät työtä tekeviä henkilöitä.
      Niin vain EI tehdä.

• Anonyymi

Naiset saisivat pitää näppinsä erossa meistä asfalttimiehistä.

• Anonyymi

Autoistako ne teitä sitten lääppii?

• Anonyymi kirjoitti:

Autoistako ne teitä sitten lääppii?

Se tuntuu hyvältä kaikista, kun 50km/h vauhdista antaa pikku läpsyn ahterille, namppis 😂

• Ostin kerran mantelilikööriä ja myyjättärelle selvisi että aioin tehdä suklaakakun.
      Olisi tullut mielellään kylään, mutta exäni ei vielä silloin ollut exä, enkä muutenkaan jakele kuin pakkeja.

• Kiva "nähdä" pitkästä aikaa Buddy!
        Aika hyvä tarjoushan tuo olisi ollut, molemmin puolin, mikäli kumpikin olisi ollut vapaa. Ehkä sitten jollain toisella kerralla?

• randombypasser kirjoitti:

Kiva "nähdä" pitkästä aikaa Buddy!
        Aika hyvä tarjoushan tuo olisi ollut, molemmin puolin, mikäli kumpikin olisi ollut vapaa. Ehkä sitten jollain toisella kerralla?

Olen edelleen lähes erakoitunut, mutta yritän vähentää sitä.

Vuosien varrella on tullut sekalaisia tarjouksia, mutta olen jaellut pakkeja, eivätkä enää yritä kun tietävät vastauksen. En tunne sopivia ja tuskin tulee vastaan jatkossakaan.

• buddy-love kirjoitti:

Olen edelleen lähes erakoitunut, mutta yritän vähentää sitä.

Vuosien varrella on tullut sekalaisia tarjouksia, mutta olen jaellut pakkeja, eivätkä enää yritä kun tietävät vastauksen. En tunne sopivia ja tuskin tulee vastaan jatkossakaan.

Olen huomannut, että olet astelemassa ulos bunkkeristasi, surun kehdosta. Toivon todella, että löydät ulos ja aurinkoon, ehkä sieltä löytyy vielä kauneutta sinulle nautittavaksi, muodossa tai toisessa.

Olen huomannut, että olet astelemassa ulos bunkkeristasi, surun kehdosta. Toivon todella, että löydät ulos ja aurinkoon, ehkä sieltä löytyy vielä kauneutta sinulle nautittavaksi, muodossa tai toisessa.

On tullut myös lisäongelmia, sillä isäni on osittain halvaantunut ja hoitelemme häntä yhdessä äitini ja veljeni kanssa. Kaikella aikansa.

• buddy-love kirjoitti:

On tullut myös lisäongelmia, sillä isäni on osittain halvaantunut ja hoitelemme häntä yhdessä äitini ja veljeni kanssa. Kaikella aikansa.

Aijai. Aikansa kutakin, valitettavasti ja onneksi. Riippuu vähän miltä kantilta katsoo, mikä asia on kyseessä. Sinua on rasitettu kyllä varsin kovin viime vuosina, toivoisin että saisit niiltä osin rauhan ja mahdollisuuden toviksi keskittyä vain itseesi. ❤️

Aijai. Aikansa kutakin, valitettavasti ja onneksi. Riippuu vähän miltä kantilta katsoo, mikä asia on kyseessä. Sinua on rasitettu kyllä varsin kovin viime vuosina, toivoisin että saisit niiltä osin rauhan ja mahdollisuuden toviksi keskittyä vain itseesi. ❤️

Olen piristänyt itseäni päivittämällä kamerakalustoni ja hankkimalla studiosalamalaitteita.
        Pitäisi tilata pari tuntemaani näyttelijää testimalleiksi (tarvitsevat kuitenkin kuvia), mutta toistaiseksi erakoitumiseni on haitannut sitä. Malmin kentällä olen ajatellut käydä kuvaamassa, sillä nehän tuhoavat sen kohta (vai jokohan siellä on kaivinkoneita liikkeellä).

• buddy-love kirjoitti:

Olen piristänyt itseäni päivittämällä kamerakalustoni ja hankkimalla studiosalamalaitteita.
        Pitäisi tilata pari tuntemaani näyttelijää testimalleiksi (tarvitsevat kuitenkin kuvia), mutta toistaiseksi erakoitumiseni on haitannut sitä. Malmin kentällä olen ajatellut käydä kuvaamassa, sillä nehän tuhoavat sen kohta (vai jokohan siellä on kaivinkoneita liikkeellä).

On kiva kuulla, että heräilet talvihorroksestasi, on ollut raskasta seurata sivusta surutyötäsi, varsinkin kun on itse voimaton ja tietää sen. Sinulla on ollut todella pitkä tie käveltävänä, todella pitkä, en voi kuvitellakaan. Onneksi olet nyt tässä 🤗

• Hienoa ja ansiokasta tieteellistä tutkimustyötä. Tästä saatta olla vielä hyötyä koko ihmiskunnalle. Nobelia pukkaa veikkaan minä.😁.

• 🤣🤣🤣🤣
        Juuri näin. Mutta jatkan tutkimusta, tää on samalla hauskaa ja pääsen puolituttujen kassahenkilöiden iholle, ollaan jatkossa enemmän tuttuja ja tuskin ainakaan sitruunanaamoja nään kassalla enää. Jackpot!

🤣🤣🤣🤣
        Juuri näin. Mutta jatkan tutkimusta, tää on samalla hauskaa ja pääsen puolituttujen kassahenkilöiden iholle, ollaan jatkossa enemmän tuttuja ja tuskin ainakaan sitruunanaamoja nään kassalla enää. Jackpot!

Jep. Onnea vaan tutkimuksen sujumiseen jatkossakin. Ja hauskaahan se varmaan heistäkin kyllä on ellei sitten satu joku kenellä on tosi huono päivä.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jep. Onnea vaan tutkimuksen sujumiseen jatkossakin. Ja hauskaahan se varmaan heistäkin kyllä on ellei sitten satu joku kenellä on tosi huono päivä.🙂.

No kyllä noi 7 ekaa oli aika kuutamolla kun aloin kyseleen, mutta hyvin ottivat loppujen lopuksi, kai osin siksi että olen vakionaama ja aina kohtelias sekä ymmärtävä. Niin jatkan, tutuimmat kassat on vielä... ynnnhh... läpikäymättä 😁

No kyllä noi 7 ekaa oli aika kuutamolla kun aloin kyseleen, mutta hyvin ottivat loppujen lopuksi, kai osin siksi että olen vakionaama ja aina kohtelias sekä ymmärtävä. Niin jatkan, tutuimmat kassat on vielä... ynnnhh... läpikäymättä 😁

Joo se auttaa varmaan huomattavasti jos on tuttu naama ja mukavaksi ja asialliseksi asiakkaaksi jo todettu.🙂.

• Anonyymi

Antaisit nyt vaan olla etkä ainakaan kannustaisi kaikenmaailman pöljiä ahdisteluun, myyjättärilläkin kun oikeus työrauhaan eikä siihen kuulu vonkaamiset. Hymy, kohteliaat kiitokset ja tervehdykset tietysti kuuluu asiaan.

-harmiseikirj-

• Eihän tässä siitä ole kysymys, vaan kysymys on lehtitedon täydentämisestä yhden palstalaisen empiirisellä tutkimuksella. Ja se koskee näillä näkymin vain Espoota alueellisesti ja minua henkilönä. Koska käyn aina samoissa kaupoissa, kassatkin ovat enemmän tai vähemmän tuttuja sekä kun osaan käyttäytyä, niin oletan tutkimuksen sujuvan ihan mukavasti. Ja pöljätkin varmaan tulevat ymmärtämään sen, että heidän ei kannattaisi yrittää, koska eivät välttämättä osaa käyttäytyä.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Eihän tässä siitä ole kysymys, vaan kysymys on lehtitedon täydentämisestä yhden palstalaisen empiirisellä tutkimuksella. Ja se koskee näillä näkymin vain Espoota alueellisesti ja minua henkilönä. Koska käyn aina samoissa kaupoissa, kassatkin ovat enemmän tai vähemmän tuttuja sekä kun osaan käyttäytyä, niin oletan tutkimuksen sujuvan ihan mukavasti. Ja pöljätkin varmaan tulevat ymmärtämään sen, että heidän ei kannattaisi yrittää, koska eivät välttämättä osaa käyttäytyä.

Juu, mutta ei kannattaisi kannustaa. Ei se ole myyjälle kivaa jos joku mielestään vitsiniekka laukoo totuuksiaan kun sen takana on vielä kilometri muita asiakkaita. Vaikka te täällä palstalla olette hirveän kivoina aina ja minä olen monen mielestä m..ku mutta mulla taitaa kuitenkin oikeasta empatiasta olla vähän parempi käsitys kuin monella muulla. Itse joskus joudin yhtä kassaa aina vähän välttelemään kun hän meni aina vähän hämilleen ja minäkin kyllä kun oli kipinää, kenestäkään ihmisestä saanut yhtä kovia sähköiskuja ikinä.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, mutta ei kannattaisi kannustaa. Ei se ole myyjälle kivaa jos joku mielestään vitsiniekka laukoo totuuksiaan kun sen takana on vielä kilometri muita asiakkaita. Vaikka te täällä palstalla olette hirveän kivoina aina ja minä olen monen mielestä m..ku mutta mulla taitaa kuitenkin oikeasta empatiasta olla vähän parempi käsitys kuin monella muulla. Itse joskus joudin yhtä kassaa aina vähän välttelemään kun hän meni aina vähän hämilleen ja minäkin kyllä kun oli kipinää, kenestäkään ihmisestä saanut yhtä kovia sähköiskuja ikinä.

-harmiseikirj-

En usko, että nuo haastavammat tapaukset mitenkään tästä riemastuvat kassoja tms. pokailemaan. Veikkaan että hiljalleen tuo sanomani kääntyy keskimäärin siihen, että ei kiitos. Tämä on siis ennakkoaavistus ja täsmäisi lehden antamaan tietoon. Toki otos on suppea, mutta aika riittävä silti.

• Anonyymi

En usko, että nuo haastavammat tapaukset mitenkään tästä riemastuvat kassoja tms. pokailemaan. Veikkaan että hiljalleen tuo sanomani kääntyy keskimäärin siihen, että ei kiitos. Tämä on siis ennakkoaavistus ja täsmäisi lehden antamaan tietoon. Toki otos on suppea, mutta aika riittävä silti.

No mietipä jotain sinun tutkimuksesta intoa saanut haastava palstahenkilö jankkaamassa "tutulle" kassalle treffipyyntöjään, ja jos ei onnistu seuraavalla kauppareissulla sama uusiksi, ja seuraavalla jne. Ei kiva.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

No mietipä jotain sinun tutkimuksesta intoa saanut haastava palstahenkilö jankkaamassa "tutulle" kassalle treffipyyntöjään, ja jos ei onnistu seuraavalla kauppareissulla sama uusiksi, ja seuraavalla jne. Ei kiva.

-harmiseikirj-

No shit sherlock!
        Onneksi kaupoissa on vaksit hankalia tapauksia varten. Niin enpä jaksa kantaa huoltaa noista tilanteista. Enkä muutenkaan, paskaako mulle kuuluvat muiden vitun herkä tunteet, eivät ne vaan kuulu, mulle, pitäkööt itte huolen niistä niin kuin minä pidän omistani.
        Satisfied?

• Anonyymi

No shit sherlock!
        Onneksi kaupoissa on vaksit hankalia tapauksia varten. Niin enpä jaksa kantaa huoltaa noista tilanteista. Enkä muutenkaan, paskaako mulle kuuluvat muiden vitun herkä tunteet, eivät ne vaan kuulu, mulle, pitäkööt itte huolen niistä niin kuin minä pidän omistani.
        Satisfied?

Eli mielelläsi aiheutat ongelmaa ja sitten kun niitä jollekin tulee ulkoistat sen korjaamisen muualle. Myyjillä on ihan riittävän rankat hommat ilman häiriköitäkin.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Eli mielelläsi aiheutat ongelmaa ja sitten kun niitä jollekin tulee ulkoistat sen korjaamisen muualle. Myyjillä on ihan riittävän rankat hommat ilman häiriköitäkin.

-harmiseikirj-

Tuohan on ihan oma tulkintasi. Enhän minä valitse että joku randomspede häiriköi kassaa toistuvasti. Se on sinun visiosi tulevista tilanteista, luultavasti vielä totaalisen väärä visio, mutta jos odotetaan noin miljardi toistoa, niin sekin visio tulee toteutumaan, väistämättä.

Oletko Harmis ikinä kuullut todennäköisyyksistä?

• Anonyymi

Tuohan on ihan oma tulkintasi. Enhän minä valitse että joku randomspede häiriköi kassaa toistuvasti. Se on sinun visiosi tulevista tilanteista, luultavasti vielä totaalisen väärä visio, mutta jos odotetaan noin miljardi toistoa, niin sekin visio tulee toteutumaan, väistämättä.

Oletko Harmis ikinä kuullut todennäköisyyksistä?

Nimenomaan ajattelen todennnäköisyyksiä. Ilman sinun kannustusta joku allu ymmärtää pitää mölyt mahassa kassalla ollessaan, sinun kassaflirttiavaus toki vielä pitää melko pienenä todennäköisyyden että alkaa lähikaupan neidille ehdottelemaan ja marisemaan merkityksiään mutte se pienikin todennäköisyys on silti olemassa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan ajattelen todennnäköisyyksiä. Ilman sinun kannustusta joku allu ymmärtää pitää mölyt mahassa kassalla ollessaan, sinun kassaflirttiavaus toki vielä pitää melko pienenä todennäköisyyden että alkaa lähikaupan neidille ehdottelemaan ja marisemaan merkityksiään mutte se pienikin todennäköisyys on silti olemassa.

-harmiseikirj-

No se ei ole mun murheeni, siinähän perseilevät, niitä tilanteita varten on vartija&poliisi.

• Anonyymi

Hauska lukea ihan näin virallisia tutkimustuloksia 😊 Mielenkiintoista myös lukea ihmisten ajatuksia tästä. Suurimman osan mielestä näyttäisi olevan ehdoton nounou lähestyä asiakaspalvelijaa millään tavalla. Tämä kertoo mielestäni nykypäivän tiukentuneesta ajattelusta, mikä on tietenkin monella tavalla hyvä asia, sillä häirintä ei ole koskaan ok. Hieman silti ihmettelen sitä, että kokeeko joku oikeasti pelkän asiallisen lapun antamisen ihan häirintänä? 🤔 Siis jos asia jää siihen eikä siihen liity mitään vainoamista, tuijottelua, asiatonta ehdottelua tms.

Minua on lähestytty romanttisessa mielessä useammankin kerran ollessani asiakaspalvelija. Tästä on tosin aikaa, sillä olen tein asiakspalvelutöitä opiskellessani ja vastavalmistuneena päivätyöni ohessa. Kerran sain jopa pitkän rakkauskirjeen suloiselta nuorelta mieheltä. Itse en ole kokenut noita häirintänä eikä työni ole näistä koskaan mitenkään häiriintynyt. Osaan piipata tuotteen, ottaa maksun vastaan ja jutella samalla pari sanaa. Olen miettinyt, onko minussa jotain vikaa, kun ei minua ole haitannut kohteliaat kiinnostuksen osoitukset edes ollessani töissä. Kaikki nämä lähestyneet ovat tehneet sen kohteliaasti ja huomaamattomasti, kukaan ei ole ehdotellut mitään seksuaalista, kukaan ei ole vainonnut, jankannut tms. He ovat vain ilmaisseet kiinnostuksensa. Yhteen näistä sitten vastasin ja siitä sai alkunsa elämäni pisin parisuhde tähän mennessä.

Ymmärrän toki, että moni saattaa saada työssään jatkuvasti iskuyrityksiä ja vieläpä alatyylisiä sellaisia. Jos kokee, ettei koskaan saa olla töissä rauhassa, niin takuulla sellainen alkaa ahdistaa. Uskoisin, että esim baarityöntekijät saavat osakseen ihan mielettömästi kaikenlaista iskuyritystä ja kommentointia. On siis hyvä asia, että tästä puhutaan ja että asenteet ovat tiukentuneet, sillä toki jokaisella on oikeus tehdä työnsä rauhassa.

• Anonyymi

Kaunkohan ne kattelis, kun tunnustaisin rakkauttani meidän lähikaupan automaattikassalle?

• Anonyymi

Kauanko ne kattelis, jos tunnustaisin rakkauteni lähikaupan raha-automaatille. Rukoilisin siltä viimeistä satkua ja itkisin lohduttomasti edessä, niin ettei kukaan pääsis sen äärelle 🤔

Ja onhan siis näin, että siitä luukusta sai jotain todellista
        ja kahisevaa käsiinsä, eikä vaan jotain bittiä ja tekstiä pc:n näytölle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauanko ne kattelis, jos tunnustaisin rakkauteni lähikaupan raha-automaatille. Rukoilisin siltä viimeistä satkua ja itkisin lohduttomasti edessä, niin ettei kukaan pääsis sen äärelle 🤔

Ja onhan siis näin, että siitä luukusta sai jotain todellista
        ja kahisevaa käsiinsä, eikä vaan jotain bittiä ja tekstiä pc:n näytölle.

Asiakaspalvelimen pokaamisessa on jotain ylellistä. Jotain, johon en pysty ja silti toivon 🤣 siis tässä tapauksessa 😀

• Varmaan hyvän aikaa, tokko niillä olis kiire siihen väliin.

• Anonyymi kirjoitti:

Asiakaspalvelimen pokaamisessa on jotain ylellistä. Jotain, johon en pysty ja silti toivon 🤣 siis tässä tapauksessa 😀

No sekin olis yks mahdollisuus... Täytyykin ottaa asia pomon kanssa puheeksi huomenna, olis yks asiakaspalvelimeen liittyvä projekti alkamassa 🤔😂

• ".....nuoria kundeja...... silkkaa epäuskoa että joku heitä pyytäisi kassalla treffeille" Entinen työkaveri hommasi lisäansioita tekemällä , omien sanojensa mukaan, kahva-apinan hommia ja jotenkin sai kuvan että treffipyyntöjen saaminen ikäänkuin kuului jo ammatin kuvaukseen.
      Samoin kuulemma taksikuskeilla sekä sellaisilla kausityöntekijöillä kuin joulupukit.

Ehkä tuo kassa on se vaikuttava asia.

• Anonyymi

Minulla niinpäin, että taksikuskit ovat yrittäneet pokata minua. Ahdistavaa näinkin päin.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla niinpäin, että taksikuskit ovat yrittäneet pokata minua. Ahdistavaa näinkin päin.

- Sheena

Kuuleman mukaan taksilain uudistus ei ainakaan parantanut asiakkaiden luottamusta kuskeihin.

• Anonyymi

Kerran humalassa kaljaa ostamassani pyysin kauniin myyjän kanssa treffejä. Hän vain nauroi ja kertoi olevansa jo naimisissa..

Seuraavaĺla viikolla kyseisessä liiķkessä aloitti maailman isoin voimanostaja/kehonrakentaja.

Teinkö siis jotain väärin avatessani suuni muuten, kuin pakollisissa?

>simiti<

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8760
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2558
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      42
      2359
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2357
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1803
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1680
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      33
      1171
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1116
    Aihe