Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit kulkea vappuna kaupungilla Nasse-nenät päässä?

-flowersreally-

30

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikkojuhan ja palstis varmaan.

• Muuta näihin kyssäreihin ei tarvitse koskaan vastata. Palstan kerma on siinä.

• mustasusi kirjoitti:

Muuta näihin kyssäreihin ei tarvitse koskaan vastata. Palstan kerma on siinä.

Nasse-setä on näköjään hyvin, hyvin vihainen 😉🎈

• Xena-183 kirjoitti:

En ole. Kunhan totesin, kuinka homma skulaa täällä. 💁🏼‍♂️

• mustasusi kirjoitti:

En ole. Kunhan totesin, kuinka homma skulaa täällä. 💁🏼‍♂️

No kutsuinhan minäkin sinut sinne palstan vappukojulle, ihan nimeltä mainiten, mutta ei se tietenkään helpota, kun oli vaan palstakurpan maininta 😁

• Xena-183 kirjoitti:

No kutsuinhan minäkin sinut sinne palstan vappukojulle, ihan nimeltä mainiten, mutta ei se tietenkään helpota, kun oli vaan palstakurpan maininta 😁

En ole kyseistä kutsua huomannut.

• mustasusi kirjoitti:

En ole kyseistä kutsua huomannut.

Tässä aloituksessa:

Kuka paIstalainen

Anonyymi-ap
        2023-04-21 23:07:18

Olisi hyvää seuraa pitkällä vappubrunssilla?

-flowersreally-

🥳🎈😁🌞

• Xena-183 kirjoitti:

Tässä aloituksessa:

Kuka paIstalainen

Anonyymi-ap
        2023-04-21 23:07:18

Olisi hyvää seuraa pitkällä vappubrunssilla?

-flowersreally-

🥳🎈😁🌞

Ok... :)

• Kiitos...tottahan toki mä lähtisin kuljeskelemaan kaupungille Nasse-nenät päässä.😄.

• mustasusi kirjoitti:

Muuta näihin kyssäreihin ei tarvitse koskaan vastata. Palstan kerma on siinä.

Ah!...on aina niin kovin mukavaa olla suosittu. Oli se suosio sitten positiivista tai negatiivista.😉😂.

• Xena-183 kirjoitti:

Mä voisin olla hyvin, hyvin iloinen Nasse-setä ihan mieluusti.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Sinulta se kyllä luonnistuisikin, Mikkojuhan 🤗🌞

• Xena-183 kirjoitti:

Sinulta se kyllä luonnistuisikin, Mikkojuhan 🤗🌞

Aina paljon mieluummin hyvin, hyvin iloinen kuin vihainen. Ehkäpä sitä onnistuisi sitten jopa vähän levittämään sitä iloisuutta ja hyvää mieltä ympärilleen kaiken änkyröinnin, kiukuttelun ja murjottamisen sijaan.😊.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Nasse-nenä, pride-vaatteet ja kunnon pappa-loafferit jalkaan 👌

• Anonyymi kirjoitti:

Nasse-nenä, pride-vaatteet ja kunnon pappa-loafferit jalkaan 👌

Niin no miksipä ei ne vappuna ihan hyvin vois mennäkin.😄.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Niin no miksipä ei ne vappuna ihan hyvin vois mennäkin.😄.

Paita puoleen väliin napaa 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Paita puoleen väliin napaa 🤭

Vaikka niinkin jos keli on tarpeeksi lämmin ettei vilu pääse iskemään.😊.

• Anonyymi

Kiinnitän vappupillin sepalukseen ja puhallan siihen pontta letkun kautta.
      Siinäpä oiva opinnäytetyö teekkarille.

• Anonyymi

Ottaako nainen punaisen vappunenän kiinni, kun siitepölyallerginen mies aivastaa ja punainen vappunenä sinkoutuu aivastuksenvoimasta, kuin raketti miehen nenästä?

• Anonyymi

Minä en liiku vappuna mihinkään koska jo seuraavana päivänä eli tiistaina on hammastytön luona tapaaminen, Jenni-niminen tuo on nyt jonka kanssa on varmaan 2 tapaamista vielä, sitten on muitakin hammaskeijujen kanssa tapaamisia kalenterissani.

• Anonyymi

Ikävästi vapun jälkeen on taas työpäivä, että taidan jättää tänä vuonna väliin. Vaikka mä en koskaan ole seurustellutkaan koskaan. Niin kerran mä olin yhen naisen kanssa vappuna. Ja se unohti oman ylioppilaslakin mulle. Se oli siis vielä tampere aikaa, että siitä on ainakin yli kymmenen vuotta. Mutta se on vielä mulla kaapissa, että jos tulee hakeen.
      JeroP

• Ainoan jolla olisi oikeasti jopa pokkaa toteuttaa se. Arvaatko kuka se on?

• Anonyymi

UTR?

• Mä muuten taidankin tietää vastauksen 🤔😁

• Anonyymi kirjoitti:

UTR?

Höpsis pöpsis..

• randombypasser kirjoitti:

Mä muuten taidankin tietää vastauksen 🤔😁

Niin mä luulen kans.

• Anonyymi

Minä se en ainakaan ole, mä olen tuon iän jo ohittanut! Mimmi ehkä vois tykätäkin hassutella, Nasse-vappunenällä -> nenälle ja pois... ja taatusti, jos asia jotakuta huvittaisi. Mimmi on vähän "pelle" luonteeltaan, vaikka toisinaan on täysiverinen riiviö!
      Eilen illalla muuten nukkumaan mennessäni, huomasin ett joku oli syönyt näkkileipää mun sängyssäni. Jotenkin mä yhdistin tekijän; yleensäkin vieressäni nukkuvaan Mimmiin. No missä välissä hän oli näkkäriä... ilman voita käynyt sängyssä syömässä, mulla ei ole aavistustakaan.

Tuo mukula kyllä ehtii, vaikka kuinka on valvonnan alla, lähes joka hetki.
      En mä oikeasti kiukkuinen edes ollut, kuivista näkkileivän muruista; ihmettelin vaan missä hiivatin välissä tuokin oli tapahtunut. Pienellä ns. rikkaimurilla asia oli pian korjattu... eikä TouhuTiina edes herännyt imurointiin, tai sitt vaan ei avannut silmiään. Mä en asiaa ole tänään edes ottanut puheeksi, näkkärit vaan siirsin kaapistossa ylemmäksi, nyt ei niitäkään murustuta kuin ruoka-aikaan pöydässä.
      Tällä hetkellä Mimmi on jo untenmailla, Nukku-Matin luona arvelisin ja Poju makaa sängyn vieressä, kuin vartiossa konsanaan, silmät lurpsuu mutt seuraa kuitenkin liikettä tuvan puolella. Tunnin sisällä sen on päästävä pihalle, iltapisulle ennen puolta yötä, niin pärjää hyvin aamuun asti. Meillä on herätys huomenna klo 05,30.

Öitä, kaikille palstaa lukeville... oikeasti buddy-loven vois jättää tästä pois... äijä puhuu pelkkää paskaa munsta!

Mitähän hänellä on mua vastaan, ei olla ikinä oltu riidoissa. Jostain Pepe leivoksista kinattiin joskus. Mä kun tein valkoisia; vaniljasokerimassalla kuorrutettuja, enkä aitoja vaaleanpunaisia. Makuhan niissä oli pääasia, eikä väri, mun mielestäni! Ainoa kunnon kina välillämme; ja nyt... ???

Mä olen täällä taatusti tallonut joidenkin varpaita pahemminkin; saamatta tuollaista paskalastia niskaani. Suoraan sanoen veetut taa! Öitä!
      trollikka

• Anonyymi

En tiedä mitä hän ajattelee sinusta.

Ajattelen, että tosi ilkeä halusit olla sen miesystäsi vaimolle, kun hankkiuduit raskaaksi hänelle ja saitte sen yhteisen lapsen. Ja tosi ilkeää sen miehen lapsille ja sinun lapselle. Jokainen heistä maksaa siitä mitä teit heille kaikille omalla tavallaan. Vain sinä näytät olevan kova, etkä maksa siitä millään tavalla. Saat vielä monta tilaisuutta olla ilkeä sille miehelle ja niille kaikille.

• scrg

Trollikka, sä et vaan osaa lukea. Ei buddy sinusta mitään ole kirjoittanut. Joskus kannattaisi ottaa hetki ihan rauhallisesti ennen kuin kiihtyy nollasta sataankymppiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      193
      5147
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      37
      4537
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      11
      3171
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      263
      3092
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      160
      3021
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2578
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27