Nelli jätti kiltin, hiljaisen introverttimiehen lipevän panomiehen takia

Anonyymi-ap

56

188

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin naiset usein toimivat

      • Anonyymi

        Kukapa tietää. En näe juttua


      • Anonyymi

        Juu, tottakai me naiset toimitaan näin. Kuka sitä nyt hiljaisen hissukan kanssa olisi jos on tarjolla lipeviä miehiä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tottakai me naiset toimitaan näin. Kuka sitä nyt hiljaisen hissukan kanssa olisi jos on tarjolla lipeviä miehiä 😂

        Toisaalta on hyvä jos mies osaa pitää sen turpansa kiinni naisensa kanssa, mutta tarvittaessa pitää löytyä se paha poika sieltä äänettömyyden takaa. Kyllä miehen pitää olla valmis tappeluun ja turpaan vetämiseen joka tilanteessa, niin yhteiskuntaa kuin muitakin hyökkääjiä vastaan.


    • Anonyymi

      Voiko jonkun puoliso olla lipevä panomies

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä tuossa nyt oli? Harvasen päivä joku rakastuu toiseen ja eroaa. Onko Hesarikin vajonnut noin alas että juttuja pitää vääntää väkisin?

      • Anonyymi

        Jooh, onhan näitä:
        - sisäinen kauneus on tärkeintä
        - ei koolla ole väliä
        - se oikea tulee vastaan kun vähiten odottaa
        - sä oot just hyvä tyyppi, kelpaat sellaisena kun olet
        - ei naiset halua jotain töykeää urpoa vaan kunnollisen ja hyvän miehen


      • Anonyymi

        Hesarissa on nyt juttusarja parisuhteista ja niiden vaiheista eri näkökulmista.


    • Miks täällä me vanhat äijät ollaan niin ilkeitä pikku Nellille. Voihan sitä erehdystä sattua kelle vaan. Mäkin jätin tutun turvallisen duunari työpaikan ja menin johtajaksi. Ja ei ois kannattanu. Se kuulostaa hienolta sana johtaja, mutta ei sitä oo. Että meille miehillekin käy näin.

      • Anonyymi

        Kiva kirjoitus, tykkään 🥰


    • Anonyymi

      Jutussa kirjoitetaan, että yhteinen arki ei sujunut, toisin kuin entisen kihlatun kanssa. Toisin sanoen, uusi mies ei tehnyt omaa osuuttaan arjessa. Hän oli hurmuri, joka nautti huomiosta, muttei kyennyt kantamaan vastuutaan parisuhteen toimivuudesta vaan päätti lähteä siitä alle vuoden yhteiselon jälkeen.

      Spekuloida voi, mitä nainen sitten odotti? Oliko entinen mies käynyt itsestäänselvyydeksi ja suhteen jännite oli poissa? Kuitenkin kun kaikki muuten tuntui toimineen hyvin. Naisen mieli on ailahteleva. Kun kaikki on liian hyvin, täytyy jännitettä hakea vaikka suhteen ulkopuolelta. Kummallista, mutta totta.

      Kaikenmaailman terapeuttien ja muiden sijaan jokanainen tarvitsisi oman sukupuolesta riippumattoman vakauttajan, jonka kanssa säännöllinen keskustelu ja tunneilmaston tuulettelu voisi auttaa yhteensopivia pareja jatkamaan arkisiksi käyneissä liitoissaan? Nythän tällaisena apukanavana ja säätelijänä toimii huonosti shoppailu, sisustaminen, netissä roikuskelu, itsensä rääkkääminen, tissuttelu, depressio, lyhytseksisuhteet, avoimet liitot ja kaikki sellainen turha *aska.

      • Mutta onko ne hurmurit kuitenkaan niin kamalia. Onhan mehiläisilläkin kuhnurit. Eihän nekään mitään muuta tee.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mutta onko ne hurmurit kuitenkaan niin kamalia. Onhan mehiläisilläkin kuhnurit. Eihän nekään mitään muuta tee.

        No sitähän tuo juttu ei kerro muuta kuin, että mies jätti ja nainen suree nyt kahta eroa lyhyen ajan sisällä. Aloittajalta voit kysyä, onko hurmurit kamalia.


      • Anonyymi

        Joo ... tokikaan minkänmuunlaiset miehet eivät ole kykenemättömiä kantamaan vastuutaan kuin vain "hurmurit". Te ette selvästikään kovinkaan montaa miestä tunne, jos kuvitelma on tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ... tokikaan minkänmuunlaiset miehet eivät ole kykenemättömiä kantamaan vastuutaan kuin vain "hurmurit". Te ette selvästikään kovinkaan montaa miestä tunne, jos kuvitelma on tuo.

        Näkökulma tuokin. Tässä hieman aloituksen otsikon ja tuon jutun mukaan hieman kärjistetty asioita. Varmasti vastuuttomia hunsvokkeja on muitakin, jopa ilman hurmuriosaamista.

        On näitä kuultu ja nähty :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkökulma tuokin. Tässä hieman aloituksen otsikon ja tuon jutun mukaan hieman kärjistetty asioita. Varmasti vastuuttomia hunsvokkeja on muitakin, jopa ilman hurmuriosaamista.

        On näitä kuultu ja nähty :D

        Eihän tuo, että on kykenenemätön kantamaan vastuuta rinnastu suoraan myöskään hunsvottiuteen. Ihmisillä on niin valtavan monenlaisia yhdistelmiä erilaisia persoonallisuuspiirteitä, että ei vain yksinkertaisesti ole mahdollista päästä oikeaan päätelmään yksinkertaistamalla. Itse olen esimerkiksi seurustellut ja elänyt yhdessä miehen kanssa, joka oli kiltti ja rauhallinen ja kotona viihtyvä, mutta ei hänen vastuulleen voinut oikein mitään jättää, kun ei hän vaan yksinkertaisesti osannut ja muistanut ja kyennyt jne. Se oli kuin lasta olisi paimentanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo, että on kykenenemätön kantamaan vastuuta rinnastu suoraan myöskään hunsvottiuteen. Ihmisillä on niin valtavan monenlaisia yhdistelmiä erilaisia persoonallisuuspiirteitä, että ei vain yksinkertaisesti ole mahdollista päästä oikeaan päätelmään yksinkertaistamalla. Itse olen esimerkiksi seurustellut ja elänyt yhdessä miehen kanssa, joka oli kiltti ja rauhallinen ja kotona viihtyvä, mutta ei hänen vastuulleen voinut oikein mitään jättää, kun ei hän vaan yksinkertaisesti osannut ja muistanut ja kyennyt jne. Se oli kuin lasta olisi paimentanut.

        No joka tapauksessa syy löytyy peilistä kun sinne katsoo, niin sinun kuin näiden esimerkkienkin tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joka tapauksessa syy löytyy peilistä kun sinne katsoo, niin sinun kuin näiden esimerkkienkin tapauksessa.

        Minä en kuulu niihin ihmisiin, jotka pohtivat syylisyyttä. Ihmiset ovat mitä ovat ja monet ominaisuudet meissä ovat sellaisia, ettei niitä voi itsekään muuttaa, vaan niiden kanssa on pakko vain elää. Kaikkea ei toisesta ihmisestä voi myöskään hetkessä oppia. Toista oppii tuntemaan, vasta kun häntä oppii tuntemaan. Jos kuvittelee jotakin muuta, niin ei selkeästikään ole juuri kokemusta ihmisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kuulu niihin ihmisiin, jotka pohtivat syylisyyttä. Ihmiset ovat mitä ovat ja monet ominaisuudet meissä ovat sellaisia, ettei niitä voi itsekään muuttaa, vaan niiden kanssa on pakko vain elää. Kaikkea ei toisesta ihmisestä voi myöskään hetkessä oppia. Toista oppii tuntemaan, vasta kun häntä oppii tuntemaan. Jos kuvittelee jotakin muuta, niin ei selkeästikään ole juuri kokemusta ihmisistä.

        Kiitos, kiva kuulla kun kerrot itsestäsi. Tässä aloituksessahan puhuttiin tuosta hiljaisen introvertin jättämisestä panomiehen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, kiva kuulla kun kerrot itsestäsi. Tässä aloituksessahan puhuttiin tuosta hiljaisen introvertin jättämisestä panomiehen takia.

        Ja aloituksessa linkitetyssä artikkelissakaan ei puhuttu syyllisyydestä. Hiljaisen introvertin jättämisessä panomiehen takiakaan ei ole sen kummemmin syyllisiä. Vaikkapa pettämiseen voi syyllistyä, mutta jättämisessä ei syyllisiä ole. Jos ei toisen kanssa halua enää olla, oli syy mikä tahansa, niin se on täysin luvallista ja ok, eikä kenenkään kanssa ole pakko pysyä yhdessä, vain koska siihen on joskus lähtenyt.


      • Anonyymi

        Naisen mieli vain ailahteleva, höpöhöpö. Miehen mieli se vasta ailahteleekin, jätät vain huomioimatta sen.


    • Anonyymi

      Eikö tuo ole nuorilla naisilla aika yleistä?

      Lähdetään komeiden panomiesten matkaan kun sillä hetkellä alapäässä on niin kutkuttava tunne.

      Mutta parin kuukauden päästä anellaan tavismiehiltä "ota minut takaisin."

      • Anonyymi

        Saattoi olla tottakin, ennen seitsemänkymmentä lukua. Tänä päivänä naiset pystyvät elättämään itse itsensä, mitään miespuolista maksuautomaattia ei tarvita. Ei ainakaan yleisesti, kai niitäkin naisia on jotka arvostavat rahan, kaikkein tärkeämmäksi elämässään.
        Ihan vaan muistuttaisin naisten yleensä ottaen olevan enemmän koulutettuja, kuin miehet.
        Siten ansiotasotkin ovat hieman nousseet, kauppa-apulaisen palkkioista. Tosiasia silti on ett yleensä samasta työstä, mies saa huomattavasti paremman korvauksen!

        Vääryys, mitä ollaan oltu muka tasavertaistamassa. Oikeastaan se taitaa toimia ainoastaan eduskunnassa sama palkkaisuus, sukupuoleen katsomatta aina. Yksityisellä sektorilla siitä me naiset unelmoidaan, tasavertaisuudesta palkkauksessa.
        Tosiasia on myös se ett koulutettu nainen, ansaitsee paremmin mitä esim. vain peruskoulun käynyt autonkuljettaja, tai rakennusalalla oleva hanslankari. Joissain tapauksissa olen kyllä hyvinkin samaa mieltä, ett erittäin raskasta ruumiillista tekevän kuuluukin saada kunnon palkkio/tili tekemästään työstä! (kuten muurarin)


      • Ei tuo ole kovinkaan yleistä. Niitä komeita panomiehiä riittää nuorilla naisilla ihan jonoksi saakka. Yleensä se herääminen koittaa siinä 30-35 vuoden jälkeen, kun haluttaisiin perustaa perhe, ja tuntuu, ettei baarissakaan ole enää illan kuningatar.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattoi olla tottakin, ennen seitsemänkymmentä lukua. Tänä päivänä naiset pystyvät elättämään itse itsensä, mitään miespuolista maksuautomaattia ei tarvita. Ei ainakaan yleisesti, kai niitäkin naisia on jotka arvostavat rahan, kaikkein tärkeämmäksi elämässään.
        Ihan vaan muistuttaisin naisten yleensä ottaen olevan enemmän koulutettuja, kuin miehet.
        Siten ansiotasotkin ovat hieman nousseet, kauppa-apulaisen palkkioista. Tosiasia silti on ett yleensä samasta työstä, mies saa huomattavasti paremman korvauksen!

        Vääryys, mitä ollaan oltu muka tasavertaistamassa. Oikeastaan se taitaa toimia ainoastaan eduskunnassa sama palkkaisuus, sukupuoleen katsomatta aina. Yksityisellä sektorilla siitä me naiset unelmoidaan, tasavertaisuudesta palkkauksessa.
        Tosiasia on myös se ett koulutettu nainen, ansaitsee paremmin mitä esim. vain peruskoulun käynyt autonkuljettaja, tai rakennusalalla oleva hanslankari. Joissain tapauksissa olen kyllä hyvinkin samaa mieltä, ett erittäin raskasta ruumiillista tekevän kuuluukin saada kunnon palkkio/tili tekemästään työstä! (kuten muurarin)

        Melkoisen naisvihamielinen kommentti. Eli mielestäsi nainen ei voi tuntea rakkautta ketään kohtaan, kun "nykyään nainen tulee toimeen omillaankin eikä tarvi miestä".
        Eli syyllistät naiset alunalkaen sellaisiksi, että he menevät miesten kanssa yhteen vain ja ainoastaan rahan takia.
        Pitäisin tuota jopa naisvihaa lietsovana kommenttina. Ehkä omaat katkeruutta sekä naisia ja etenkin miehiä kohtaan ja siksi kommenttisi, mutta silloin vika on sinussa ei muissa.
        Tuo iänikuinen "mutta kun naiselle maksetaan vähemmän" kortti alkaa olemaan loppuun kulunut. Kukaan ei kiellä naisia menemästä miesvaltaiselle yksityissektorille paremman palkan perään ja ei kukaan kiellä miestäkään menemästä julkiselle puolelle (lue sinun mukaasi, naisvaltaiselle alalle) jolloin heillekin maksetaan suhteessa pienempi palkka kuin yksityiselle. Tai tee kuten minä ja ala yrittäjäksi. Kun osaa alansa, niin tienaa taatusti tuplasti sen kuin palkollisena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melkoisen naisvihamielinen kommentti. Eli mielestäsi nainen ei voi tuntea rakkautta ketään kohtaan, kun "nykyään nainen tulee toimeen omillaankin eikä tarvi miestä".
        Eli syyllistät naiset alunalkaen sellaisiksi, että he menevät miesten kanssa yhteen vain ja ainoastaan rahan takia.
        Pitäisin tuota jopa naisvihaa lietsovana kommenttina. Ehkä omaat katkeruutta sekä naisia ja etenkin miehiä kohtaan ja siksi kommenttisi, mutta silloin vika on sinussa ei muissa.
        Tuo iänikuinen "mutta kun naiselle maksetaan vähemmän" kortti alkaa olemaan loppuun kulunut. Kukaan ei kiellä naisia menemästä miesvaltaiselle yksityissektorille paremman palkan perään ja ei kukaan kiellä miestäkään menemästä julkiselle puolelle (lue sinun mukaasi, naisvaltaiselle alalle) jolloin heillekin maksetaan suhteessa pienempi palkka kuin yksityiselle. Tai tee kuten minä ja ala yrittäjäksi. Kun osaa alansa, niin tienaa taatusti tuplasti sen kuin palkollisena.

        Mäkin haluisin yrittäjäksi, mutta kun peliaäännöt on eri eli toimijoille. Yksityisyrittäjän tulee noudattaa pilkuntarkasti työsuojelu ja ympäristömääräykset, maksettava sairausvakuutukset ja eläkkeet. Mutta suuret toimijat kuten s ryhmä ja tokmanni saa toimia ihan miten vaan. Olen kattellut noita prisman ja tokmannin hintoja niin ei monesta ole maksettu kaikkea mitä pitää tekijöille.


      • Anonyymi

        Itselleni on käynyt vain ,että miehet anelevat päästä takaisin. Vaan kun kerran on eronnut, niin se on siinä. Ei uudelleenlämmittelyissä ole mitään järkeä. Ei kannata erota ennen kun on varma.


    • Anonyymi

      Noin siinä käy sitten. Nainen kelpuuttaa jännämiehen koska kiltin miehen kanssa on tylsää. Jännämies on naisten ihannemies.

    • Tapahtuuhan sitä kaikenlaista... Harmi ettei juttua pysty lukemaan.

    • "(Nellin) kumppani oli Nelliä hiljaisempi, arempi ja sisäänpäin kääntyneempi. Hän viihtyi sivussa, ja hänestä piti usein kaivaa asioita esiin. Täysin ongelmaton suhde ei ollut, Nelli myöntää."

      Tuo hämmästytti. Odotin, että introvertti pystyisi avautumaan luottamuksellisessa parisuhteessa. Itse olen introvertti vain silloin kun seura ei miellytä, eli aika useasti.

      • Anonyymi

        Introverttejakin on niin kovin monenlaisia. Itse olen sosiaalinen introvertti, eli minun introverttiyttäni ei valtaosa oudommista edes tajua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Introverttejakin on niin kovin monenlaisia. Itse olen sosiaalinen introvertti, eli minun introverttiyttäni ei valtaosa oudommista edes tajua.

        Niinpäs onkin. Kumma, että tällainen perusasia on jäänyt minulta huomaamatta.
        https://www.evermind.fi/erilaisia-introvertteja/

        Minä taidan olla noita ajattelevia introverttejä. Vuosikymmen meni baarissa yksin istuessa, omiin ajatuksiin vaipuneena.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Niinpäs onkin. Kumma, että tällainen perusasia on jäänyt minulta huomaamatta.
        https://www.evermind.fi/erilaisia-introvertteja/

        Minä taidan olla noita ajattelevia introverttejä. Vuosikymmen meni baarissa yksin istuessa, omiin ajatuksiin vaipuneena.

        Et sinä ole ainoa, jolta tuo on jäänyt huomaamatta. Jotenkin tuntuu olevan tosi yleinen harhakuvitelma, että introvertteja olisi vain yhdenlaisia.


    • Anonyymi

      Mies oli narsisti ja komea. Nainen kuvitteli että komea mies on täydellinen mies mutta eipäs ollutkaan. Niinpä niin nainen jätti tavis miehen komean miehen takia, luin jutun.

    • Anonyymi

      Jaa, elämässä tulee tehtyä päätöksiä joiden seuraamukset sitten pitää kantaa, ei mitään outoa siinä, huoh!

    • Anonyymi

      Oppia ikä kaikki. Jos et ole koskaan tehnyt virheitä parisuhteessa et ole koskaan ollut parisuhteessa

    • Anonyymi

      Hyvä juttu. Mutta se on niitä nuoruuden hairahduksia.
      Kun elää, niin oppii. Kasvatti varmasti Nelliä ihmisenä. Ja hyvä muistutus kelle tahansa himojensa perässä sokeasti laukkaavalle, niin miehelle kuin naiselle.
      Lainaus jutusta:
      "On ymmärrettävää, että eritoten kokemattomat ihmiset voivat kokea epävarmuutta suhteessa. Jos seurustelee ensirakkauden kanssa, epäilys siitä, onko tämä se oikea, on inhimillinen."

    • Anonyymi

      Kun Nellille tulee lisää ikää, Nelli ymmärtää että kaikki on mennyt niin kuin on pitänytkin. Toivottavasti. Koska eniten kadutaan aina tekemättömiä valintoja kuin tehtyjä.

      • Anonyymi

        Tehtyjä kadutaan ihan samalla tavoin, siitä vaan ei kerrota muille niin helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehtyjä kadutaan ihan samalla tavoin, siitä vaan ei kerrota muille niin helposti.

        Jos Nelli olisi jäänyt sen introvertin miehen kanssa yhteen samalla kun tuo toinen on vienyt jalat alta ja jättänyt käymättä läpi sen, hänen takaraivossa kummittelisi koko ajan se "mitä jos...?". Onko sekään lopulta hyvä?

        Minä olen sitä mieltä, että jos vahvasti tuntuu, on katsottava asiat loppuun asti. Silloin ei jää enää jossiteltavaa ja voi jatkaa eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Nelli olisi jäänyt sen introvertin miehen kanssa yhteen samalla kun tuo toinen on vienyt jalat alta ja jättänyt käymättä läpi sen, hänen takaraivossa kummittelisi koko ajan se "mitä jos...?". Onko sekään lopulta hyvä?

        Minä olen sitä mieltä, että jos vahvasti tuntuu, on katsottava asiat loppuun asti. Silloin ei jää enää jossiteltavaa ja voi jatkaa eteenpäin.

        Juurikin näin. Mutta Nellin toiminta loukkas ätmikäisten kollektiivista k&k-imagoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Mutta Nellin toiminta loukkas ätmikäisten kollektiivista k&k-imagoa.

        Ei jätetyksi tuleminen kenestäkään kivalta tunnu. Se on ihan ymmärrettävää. Mutta elämä on. Siinä voi käydä ihan miten vaan. Jossittelut ja niihin jämähtäminen estää lopulta elämän kummaltakin. Asiat pitää katsoa loppuun asti, käsitellä ne, hyväksyä ja jatkaa eteenpäin, koska se vaihtoehto on huonompi. Kummalle osapuolelle tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Nelli olisi jäänyt sen introvertin miehen kanssa yhteen samalla kun tuo toinen on vienyt jalat alta ja jättänyt käymättä läpi sen, hänen takaraivossa kummittelisi koko ajan se "mitä jos...?". Onko sekään lopulta hyvä?

        Minä olen sitä mieltä, että jos vahvasti tuntuu, on katsottava asiat loppuun asti. Silloin ei jää enää jossiteltavaa ja voi jatkaa eteenpäin.

        Näin ajattelen minäkin.
        Lisäksi täytyy sanoa, että kun rakastuu (miksi aina puhutaan jostain himoista?), niin sitä on aika mahdotonta pyyhkiä pois. Nelli kertoi miehelleen eikä alkanut ylläpitää salasuhdetta ja elää valheessa. Se olisi ollut vastenmielistä.


    • Anonyymi

      Varmaan hyvä päätös silti. Liian hiljainen ja kiltti mies tai panomies, molempien kanssa vaikeuksia. Nellin pitäisi löytää kultaisen keskitien mies.

    • Anonyymi

      Useimmat miehet ovat introvertteja tai ambivertteja. Kuten esimerkiksi Kimi Räikkönen, sieltä kuuluisammasta päästä.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Miten tuo ominaisuus liittyy sinusta sukupuoleen? Ei tuota ainakaan tutkimusttulokset tue, että jotenkin suurin osa miehistä olisi introverttejä.


    • Anonyymi

      Hallitusohjelmassa tulisi puuttua naisten hypergamiaan, kilttejä miehiä ja gamereita syrjitään aivan tolkuttomasti naisten toimesta. Esimerkkinä vaikkapa läskifobia, se hyljeksintä mitä ylipainoiset miehet naisten puolesta joutuvat kokemaan on jotain käsittämätöntä.

      • Anonyymi

        Minun kokemukseni mukaan gamerit ovat miehistä sieltä nirsoimmasta päästö. Monella on äärimmäisen vääristynyt naiskuva ja ihmiskuva ylipäänsä ylettömän pikseliteosten tuijottelun myötä. Naisen pitäisi olla viimeisen piirun päälle ulkoisesti täydellinen noille kelvatakseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kokemukseni mukaan gamerit ovat miehistä sieltä nirsoimmasta päästö. Monella on äärimmäisen vääristynyt naiskuva ja ihmiskuva ylipäänsä ylettömän pikseliteosten tuijottelun myötä. Naisen pitäisi olla viimeisen piirun päälle ulkoisesti täydellinen noille kelvatakseen

        Sama kokemus. Gamereille paras nainen on virtuaalinen tai vaihtoehtoisesti nukke, jos sattuvat jotain fyysistäkin kaipaamaan. Valtaosahan heistä ei kaipaa mitään fyysistä kontaktia ja henkiseen kontaktiin he eivät edes kykene.


    • Anonyymi

      Naiset sanovat usein miesten ajattelevan alapäällään.

      Mutta kyllähän ne on naiset jotka ajattelevat alapäällään, koska naisten kiinnostus kohdistuu miesten ulkonäköön ja sitä kautta alapäähän.

      Tässäkin tapauksessa komea jännämies osasi vedellä oikeista naruista ja nainen oli myyty. Sitten kiltti ja kunnollinen tavismies tuli lennosta jätetyksi, koska kiinnostusta osoittanut mies oli paremman näköinen kuin mies jonka kanssa nainen seurusteli.

    • Anonyymi

      Tälle ongelmalle on myös oikea nimikin, se on hypergamia. Nykyään naiset haluavat käyttää nuoruutensa juosten kukasta kukkaan, koska he ovat itsekkäitä. Miestä vaihdetaan sitä mukaa, kun löytyy joku asia joka on tässä kyseisessä miehessä parempaa. Sitten ihmetellään kolmikymppisinä, kun menestyvät miehet eivät ole heistä kiinnostuneita, etenkään jos heidän aikaisemmista sekoilustaan on seurannut vauva ja ovat näitä yh-äippiä. Sama koskee uranaisia. Ei miehiä kiinnosta naisten rahat ja status, toisin kuin naisia. Miehille tällä ei ole arvoa, he arvostavat muita asioita. Nämä maailmat joissa miehet ja monet naiset tänä päivänä elävät eivät vaan kohtaa. Suurinta osaa eivät kevyt kenkäiset, yh-äipät ja "nyt olen valmis asettumaan" tapaukset kiinnosta.

    • Anonyymi

      Jos olisit nainen niin aivan saman olisit tehnyt? Eli olisit.💩

    • Anonyymi

      Tiedän Nellin, ihan käsittämättömästi kääntää kaikki asiat itselle sopivaksi. Taitava manipuloimaan ja ”herkkyyden” kautta syyttää toisia mutta itsestä ei omasta mielestä koskaan mitään vikaa. Kovasti kehuskelee omia hyviä ominaisuuksia, jotka tosin kyseenalaisia että onko näin muiden mielestä. Tämä artikkeli, no tyypillistä häneltä, mutta lisää tulee jossain muodossa...

    • Anonyymi

      Hiljainen introvertti ja lipevä panomies ovat äärimmäisiä stereotypioita, joita on ihan turha käyttää. Eikä niitä käytäkään kukaan, joka tuntee vähänkin ihmismieltä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1768
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1160
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      813
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      765
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      742
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      720
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      710
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      689
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      686
    Aihe