Ajatuksia kainalokarvoista ...

Anonyymi-ap

112

862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on vielä vähemmän kainalokarvoja, kuin jutun naisella, ajelematta. Joten joo, en kanssa ole niitä ajelemassa jonkun toisen ihmisen takia. Aivan kuten en ajele haarujanikaan, enkä sääriänikään.

      Ajelen jos itseeni sattuu ajelututtamaan. Oon niin tottunu omiin karvoihini, ettei häiritse itseä yhtään. Joskus menin virran mukana ja nyhdin niitä jatkuvasti. En enää vuosiin. Evvk muitten karvafobiat.

      Cool❄️

      • Anonyymi

        Mua ne jonkin verran häiritsevät, kun osa on täysin ajelemattomina aika pitkiä. Mielummin vähän trimmaan, jo tosiaan ihan hajunhallinnankin puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ne jonkin verran häiritsevät, kun osa on täysin ajelemattomina aika pitkiä. Mielummin vähän trimmaan, jo tosiaan ihan hajunhallinnankin puolesta.

        Juu, ymmärrän.

        Mä itse käytän t-paitoja, joista kainalot ei yleensä näy ellen suorastaan kurkottele taivaalle ja alushousut mallia boxerit, uimahousut shortsit. Mulla ei muut kuin säärikarvat näy yleisölle, niin en ole kokenut asiasta murhetta.

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ymmärrän.

        Mä itse käytän t-paitoja, joista kainalot ei yleensä näy ellen suorastaan kurkottele taivaalle ja alushousut mallia boxerit, uimahousut shortsit. Mulla ei muut kuin säärikarvat näy yleisölle, niin en ole kokenut asiasta murhetta.

        Cool❄️

        Ja oma hikeni ei rollo-onille pärjää, niin hajuhaittaa en ole huomannut eikä oo huomautettu.

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oma hikeni ei rollo-onille pärjää, niin hajuhaittaa en ole huomannut eikä oo huomautettu.

        Cool❄️

        Roll-onille. Ristus miten vaikeeta on oikeinkirjoittaa. 😂

        Cool❄️🤷🏼‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ymmärrän.

        Mä itse käytän t-paitoja, joista kainalot ei yleensä näy ellen suorastaan kurkottele taivaalle ja alushousut mallia boxerit, uimahousut shortsit. Mulla ei muut kuin säärikarvat näy yleisölle, niin en ole kokenut asiasta murhetta.

        Cool❄️

        En mäkään ikinä kainaloitani esittele missään julkisesti. Olen sen verran vaalea, että palaisinkin turhan helposti, vaikka kuinka suojakertoimia tunkisin. Kevyt vaate on musta kivempi ja helteellä miellyttävämpikin. Jotenkin vaan tuntuu, että pitkät kainalokarvat on tosi vaikeaa saada kunnolla hajuttomiksi ja dödöt toimivat paremmin, kun osuvat kunnolla iholle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään ikinä kainaloitani esittele missään julkisesti. Olen sen verran vaalea, että palaisinkin turhan helposti, vaikka kuinka suojakertoimia tunkisin. Kevyt vaate on musta kivempi ja helteellä miellyttävämpikin. Jotenkin vaan tuntuu, että pitkät kainalokarvat on tosi vaikeaa saada kunnolla hajuttomiksi ja dödöt toimivat paremmin, kun osuvat kunnolla iholle.

        Yksilöllisiä juttuja ja valintoja. 👍

        Cool❄️


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­­N­­y­­­m­­f­­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17837431D

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Mun vinkkelistä karvojen omistaja päättää miten karvojaan kohtelee. Ja jos on kumppanistani kysymys, niin aivan sama, minä keskityn pitämään hänestä karvoineen tahi ilman niitä.

      • Anonyymi

        No kainalokarvat kuuluvat mullakin niihin, että en tajua lainkaan mitä väliä niillä on. Ala pään karvoituksesta voin vielä tajuta, että tietyt puuhat ovat ehkä miellyttävämpiä, jos ei tule putsattua hampaanvälejä siinä samalla. Vaan minä ainakaan en kenenkään kainaloita nuoleskele, että ihan sama. Tosin mun mieheni ovat olleet myös sellaisia, että ovat hygieniasyistä vähän noita pahimpia puskia kainaloistaan trimmanneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kainalokarvat kuuluvat mullakin niihin, että en tajua lainkaan mitä väliä niillä on. Ala pään karvoituksesta voin vielä tajuta, että tietyt puuhat ovat ehkä miellyttävämpiä, jos ei tule putsattua hampaanvälejä siinä samalla. Vaan minä ainakaan en kenenkään kainaloita nuoleskele, että ihan sama. Tosin mun mieheni ovat olleet myös sellaisia, että ovat hygieniasyistä vähän noita pahimpia puskia kainaloistaan trimmanneet.

        Mua ei häiritse yhtään leidin puska alakerrassa, sen voi lipaista sivuille kun tarttuu toimeen. Ei tulisi itselläkään mieleen nuolla kainaloita, vaikka kieltämättä joskus on rinnoilta lipsahdettu reunamille vauhdissa ja sittenkö vasta maistuukin jännältä. Ja ei, dödö ei maistu kovin hyvälle 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mua ei häiritse yhtään leidin puska alakerrassa, sen voi lipaista sivuille kun tarttuu toimeen. Ei tulisi itselläkään mieleen nuolla kainaloita, vaikka kieltämättä joskus on rinnoilta lipsahdettu reunamille vauhdissa ja sittenkö vasta maistuukin jännältä. Ja ei, dödö ei maistu kovin hyvälle 😂

        No minua häiritsee miehen puska.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No minua häiritsee miehen puska.

        No jokainen tykkää mistä tykkää, eihän siinä mitään. Minua oikeastaan viehättää nainen puskalla enemmän kuin posliinina.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No jokainen tykkää mistä tykkää, eihän siinä mitään. Minua oikeastaan viehättää nainen puskalla enemmän kuin posliinina.

        Jep, jokainen tykkää mistä tykkää. Kunhan ajatukset menee yksiin sen vastinkappaleen kanssa, niin kaikki hyvin. Tossa puskan ja posliiinin välissäkin on onneksi vaihtoehtoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, jokainen tykkää mistä tykkää. Kunhan ajatukset menee yksiin sen vastinkappaleen kanssa, niin kaikki hyvin. Tossa puskan ja posliiinin välissäkin on onneksi vaihtoehtoja.

        Näin juuri. Vaikka mulle puska on viehättävämpi, niin kaikki kelpaa, en ole sen suhteen nirso. Ja oikeastaan harvennetut ja muotoillut puskat on ehkä kaikkien mielenkiintoisimpia, joskus oikeita taideteoksia.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mua ei häiritse yhtään leidin puska alakerrassa, sen voi lipaista sivuille kun tarttuu toimeen. Ei tulisi itselläkään mieleen nuolla kainaloita, vaikka kieltämättä joskus on rinnoilta lipsahdettu reunamille vauhdissa ja sittenkö vasta maistuukin jännältä. Ja ei, dödö ei maistu kovin hyvälle 😂

        Juu, en kanssa piittaisi puskasta alakerrassa, en ole piitannu miehilläkään. Naisilla se oleellinen juttu on muutenkin karvatonta osuutta.

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en kanssa piittaisi puskasta alakerrassa, en ole piitannu miehilläkään. Naisilla se oleellinen juttu on muutenkin karvatonta osuutta.

        Cool❄️

        Mikä nyt on kenellekin oleellista osuutta. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä nyt on kenellekin oleellista osuutta. 🙂

        Nojoo, totta tuokin. Joku voi isoja häpyhuuliakin nassuttaa ja häpykumpua esim. Miehillä taas pallit voi olla karvakkaat, eihän ne kivat suussa ole. Vaan en ole palleja pureskellut muutenkaan. 😇

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo, totta tuokin. Joku voi isoja häpyhuuliakin nassuttaa ja häpykumpua esim. Miehillä taas pallit voi olla karvakkaat, eihän ne kivat suussa ole. Vaan en ole palleja pureskellut muutenkaan. 😇

        Cool❄️

        No mä mietin nyt lähinnä sen vastaanottajan näkökulmasta, että mikä kohta nyt itsekullekin on oleelista ja tuntoherkkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo, totta tuokin. Joku voi isoja häpyhuuliakin nassuttaa ja häpykumpua esim. Miehillä taas pallit voi olla karvakkaat, eihän ne kivat suussa ole. Vaan en ole palleja pureskellut muutenkaan. 😇

        Cool❄️

        Itsellänihän ei siis mitään sisempiä ole lainkaan, että en pysty edes tajuamaan mistä puhutaan, kun sellaisista puhutaan. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en kanssa piittaisi puskasta alakerrassa, en ole piitannu miehilläkään. Naisilla se oleellinen juttu on muutenkin karvatonta osuutta.

        Cool❄️

        Sitä voi aina ottaa kamman ja kähertimen mukaan, jos puska häiritsee 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo, totta tuokin. Joku voi isoja häpyhuuliakin nassuttaa ja häpykumpua esim. Miehillä taas pallit voi olla karvakkaat, eihän ne kivat suussa ole. Vaan en ole palleja pureskellut muutenkaan. 😇

        Cool❄️

        Huulten(kin) nassutus kelpaa kyllä 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä mietin nyt lähinnä sen vastaanottajan näkökulmasta, että mikä kohta nyt itsekullekin on oleelista ja tuntoherkkää.

        Niin, kyllä.

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellänihän ei siis mitään sisempiä ole lainkaan, että en pysty edes tajuamaan mistä puhutaan, kun sellaisista puhutaan. 🙂

        Oho, no ilmankos. 😜

        Cool❄️


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sitä voi aina ottaa kamman ja kähertimen mukaan, jos puska häiritsee 🤣

        Juu ja parit pinnit millä niputtaa sivuun. Miksipä ei pompulakin, jos niin julmettua on pöheikkö.😄

        Cool❄️


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Huulten(kin) nassutus kelpaa kyllä 🤗

        Arvasin. Itte en kyl piittaa, mutta joku voi tykätä. 😆

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, no ilmankos. 😜

        Cool❄️

        Jep. Vaikuttanee kummasti siihen, että missä on tuntoherkkää aluetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja parit pinnit millä niputtaa sivuun. Miksipä ei pompulakin, jos niin julmettua on pöheikkö.😄

        Cool❄️

        Niinkin 😁
        Tosin yleensä paikat ovat sen kosteina, että nuo saa näppärästi ikäänkuin vesikammattua sivuun kohdealueelta 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Vaikuttanee kummasti siihen, että missä on tuntoherkkää aluetta.

        Uskon tuon. 👍

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin. Itte en kyl piittaa, mutta joku voi tykätä. 😆

        Cool❄️

        Nooo, älä vielä sano ettet piittaa 😉😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Nooo, älä vielä sano ettet piittaa 😉😁

        Sen verran jo kokenut, että tiiän etten piittaa, jos joku tykkää isompien häppärien kanssa nysvätä, niin ettiköön jonkun muun kun mut. Mä en ole herkkä niistä. 😄

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran jo kokenut, että tiiän etten piittaa, jos joku tykkää isompien häppärien kanssa nysvätä, niin ettiköön jonkun muun kun mut. Mä en ole herkkä niistä. 😄

        Cool❄️

        Jos taas puhutaan jonkun muun alapäästä, niin tietysti etenisin sen mukaan mistä hän tykkää. Imen vaikka korvaa, jos se kivaa on. 😆

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos taas puhutaan jonkun muun alapäästä, niin tietysti etenisin sen mukaan mistä hän tykkää. Imen vaikka korvaa, jos se kivaa on. 😆

        Cool❄️

        Korvan lutkutus on kivaa, jos sen osaa 😉😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Korvan lutkutus on kivaa, jos sen osaa 😉😁

        Mut meidän jutut karkas sivuraiteille.
        😏
        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut meidän jutut karkas sivuraiteille.
        😏
        Cool❄️

        Ehkä, mutta ei koskaan vahingossa, ei ainakaan mun kanssa höpötellessä 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ehkä, mutta ei koskaan vahingossa, ei ainakaan mun kanssa höpötellessä 😁

        Sut saa aina mukaan näihin, pimpulaan pompula juttuihin. 😏

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sut saa aina mukaan näihin, pimpulaan pompula juttuihin. 😏

        Cool❄️

        Ai mut saa? Oliskohan kuitenkin ihan toisinpäin 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai mut saa? Oliskohan kuitenkin ihan toisinpäin 😂

        Niin, sut sut luit oikein. 😄

        Cool❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sut sut luit oikein. 😄

        Cool❄️

        Ei kun sut. Olet niiiiin helppo 🤣


    • Anonyymi

      Jokainen päättäköön itse karvoistaan. Ihan yhtä hyvä karvoilla tai ilman, kunhan itse nahoissaan viihtyy.

      Itse ajelen kainalot, sääret ja siistin bikinialueen. Pidän sitä, miltä sileä iho tuntuu ja tunnen oloni jotenkin raikkaammaksi, kun olen siistinyt ihokarvani. Ne ovat luonnollisia, mutta en silti ole henkilökohtaisesti kovin mieltynyt niihin.

      • Anonyymi

        Niin minäkin ajan sääreni ihan vaan koska se tuntuu minusta paremmalta. Tottumuskysymys, vaikkakin muistan kiten se oli jotenkin tajunnanräjäyttävä kokemus, kun ekan kerran aloin sääreni. Kainaloita en aja kokonaan, kun ne tuntuvat jotenkin hikoavankin enemmän täysin karvattomina


    • Kun on posliinikainalot, ei tarvitse dödöä, ainakaan talvella.
      Karvojen kasvu kyllä kiihtyi ja höylätä täytyy ainakin kerran viikossa.

      • Anonyymi

        Sheivaaminen ei kiihdytä karvankasvua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sheivaaminen ei kiihdytä karvankasvua.

        Aloitin sheivaamisen noin 50-vuotiaana. Nyt samanlainen pusikko kasvaa parissa kuukaudessa. Mikä siis kiihdytti kasvua?


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Aloitin sheivaamisen noin 50-vuotiaana. Nyt samanlainen pusikko kasvaa parissa kuukaudessa. Mikä siis kiihdytti kasvua?

        Ei mikään. Kun karva katkaistaan, se kasvaa tietenkin takaisin terävämpänä, kun ohut kärki on katkaistu ja se luo illuusion siitä, että karva kasvaisi nopeammin ja paksumpana kuin ennen. On fyysisesti mahdotonta vaikuttaa kasvankasvuun vain katkaisemalla karva. Karva voi kasvaa takaisin hieman eri kulmassa, mutta that's it.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään. Kun karva katkaistaan, se kasvaa tietenkin takaisin terävämpänä, kun ohut kärki on katkaistu ja se luo illuusion siitä, että karva kasvaisi nopeammin ja paksumpana kuin ennen. On fyysisesti mahdotonta vaikuttaa kasvankasvuun vain katkaisemalla karva. Karva voi kasvaa takaisin hieman eri kulmassa, mutta that's it.

        "Kun karva katkaistaan, se kasvaa tietenkin takaisin terävämpänä, kun ohut kärki on katkaistu ja se luo illuusion siitä, että karva kasvaisi nopeammin ja paksumpana kuin ennen."

        Tämä illuusio liittyy säärikarvoihin, joiden kasvua seurataan myös säärtä sivelemällä.

        Nyt olen niin väsynyt, etten jaksa asiaa sen enempää miettiä.
        Pitää googlettaa aiheesta huomenna, karvojen kasvusta on varmaan miljoona tulosta.


    • Onneksi minulla on kainaloissa (ja säärissä) erittäin heikko vaalea karvankasvu, joten ne muutamat haivenet tulee helposti siistittyä pois.

    • Eivät repsota ja lepata, kun ajelen ne pois =D =D

    • Anonyymi

      Hajuhaittojen aiheuttajat.

      Tuli mieleen yksi tapaus jostain reilun 20 vuoden takaa. Viehättävä nainen, jonka kanssa päädyin samaan punkkaan. Loistavaa seksiä kaikin puolin kunnes ratsasti päälläni ja nosti kätensä... Näin ne rehottavat kainalokarvat. Haluni ja erektioni loppui kuin seinään. Joo, tiedän. Olen pinnallinen. :D

      Eli sitä mieltä. :D

      • Anonyymi

        Niin, eihän sille mitään mahda, että tämä maailma vieraannuttaa meitä todellisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän sille mitään mahda, että tämä maailma vieraannuttaa meitä todellisuudesta.

        No tuota... Mun deodorantti on ollut ainakin viimeiset 25 vuotta Gillette Mach 3. Pysyy hajuhaitat pois eikä tarvi töhriä kainaloita kemikaaleilla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota... Mun deodorantti on ollut ainakin viimeiset 25 vuotta Gillette Mach 3. Pysyy hajuhaitat pois eikä tarvi töhriä kainaloita kemikaaleilla. :)

        Puhuttiin karvoista, vaikka toki, ei dödötkään luonnollisia ole. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuttiin karvoista, vaikka toki, ei dödötkään luonnollisia ole. 🙂

        Olen kyllä häpykarvoistakin samaa mieltä. Saa niitä olla, mutta liika on siinäkin liikaa. Ainakin suuseksiä ajatellen. Jos tarvitsen hammaslankaa, en välttämättä kaipaa sitä naisen alapäästä. Ja vice versa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota... Mun deodorantti on ollut ainakin viimeiset 25 vuotta Gillette Mach 3. Pysyy hajuhaitat pois eikä tarvi töhriä kainaloita kemikaaleilla. :)

        Itselläni kainalot hikoavat enemmän, jos ajan karvat kokonaan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni kainalot hikoavat enemmän, jos ajan karvat kokonaan pois.

        Kainalot hikoilevat samalla tavalla karvoilla tai ilman. Mutta kun se hiki jää karvoihin, on se dunkkiskin sen mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kainalot hikoilevat samalla tavalla karvoilla tai ilman. Mutta kun se hiki jää karvoihin, on se dunkkiskin sen mukainen.

        Ai sinäkö tiedät minunkin kainaloni. Mielenkiintoinen harha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinäkö tiedät minunkin kainaloni. Mielenkiintoinen harha.

        Ei, vaan omani. Hikoilevat samalla tavalla, mutta hajuhaittoja on ollut helvetin paljon enemmän karvoilla kuin ilman. Karvoilla jopa niin pahoja, etten ole edes itse sietänyt niitä. En usko, että se muillakaan mitenkään eri tavalla olisi. Ainakin hajuhaitoista päätellen. Ja härskein hajuhaitta on jonkinlaisen kalliin dödön ja kainalohien sekoitus. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan omani. Hikoilevat samalla tavalla, mutta hajuhaittoja on ollut helvetin paljon enemmän karvoilla kuin ilman. Karvoilla jopa niin pahoja, etten ole edes itse sietänyt niitä. En usko, että se muillakaan mitenkään eri tavalla olisi. Ainakin hajuhaitoista päätellen. Ja härskein hajuhaitta on jonkinlaisen kalliin dödön ja kainalohien sekoitus. :D

        "Kainalot hikoilevat samalla tavalla karvoilla tai ilman. Mutta kun se hiki jää karvoihin, on se dunkkiskin sen mukainen."

        Kuitenkin puhuit kainaloista yleisellä tasolla.

        Se nyt on oikeastaan ihan sama uskot tai et, ei se asiaa mihinkään muuta. Minun kainaloni hikoilevat todella rajusti enemmän, jos ajan kaikki karvat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kainalot hikoilevat samalla tavalla karvoilla tai ilman. Mutta kun se hiki jää karvoihin, on se dunkkiskin sen mukainen."

        Kuitenkin puhuit kainaloista yleisellä tasolla.

        Se nyt on oikeastaan ihan sama uskot tai et, ei se asiaa mihinkään muuta. Minun kainaloni hikoilevat todella rajusti enemmän, jos ajan kaikki karvat pois.

        No sori. Sinun kainalot ja kainalokarvat voivat olla poikkeuksia ja kainalohikesikin erittää ruusun tuoksua. En tiedä, en ole haistellut. :D

        Mutta yleisesti ottaen kyllä se karvoihin tarttunut hiki härskiintyy aika nopeasti. Jo Muinaisessa Egyptissä ymmärrettiin sheivauksen ja miellyttävien tuoksujen päälle ja miten vältetään epämiellyttävät hajuhaitat. Ja Aasiassakin kun pimeällä keskiajalla Euroopassa ei oikein vielä tajuttu. Eikä edes Aurinkokuninkaan aikaan kun helpompaa oli vaan ruikkia lisää hajusteita kuin käydä säännöllisesti pesulla... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sori. Sinun kainalot ja kainalokarvat voivat olla poikkeuksia ja kainalohikesikin erittää ruusun tuoksua. En tiedä, en ole haistellut. :D

        Mutta yleisesti ottaen kyllä se karvoihin tarttunut hiki härskiintyy aika nopeasti. Jo Muinaisessa Egyptissä ymmärrettiin sheivauksen ja miellyttävien tuoksujen päälle ja miten vältetään epämiellyttävät hajuhaitat. Ja Aasiassakin kun pimeällä keskiajalla Euroopassa ei oikein vielä tajuttu. Eikä edes Aurinkokuninkaan aikaan kun helpompaa oli vaan ruikkia lisää hajusteita kuin käydä säännöllisesti pesulla... :D

        Uskoakseni monella ihmisellä onn samoin kuin minulla. En minä mikään poikkeusyksilö taatusti ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoakseni monella ihmisellä onn samoin kuin minulla. En minä mikään poikkeusyksilö taatusti ole.

        Kuin monen ihmisen karvaisia ja hikisiä kainaloita olet haistellut? Tai karvattomia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sori. Sinun kainalot ja kainalokarvat voivat olla poikkeuksia ja kainalohikesikin erittää ruusun tuoksua. En tiedä, en ole haistellut. :D

        Mutta yleisesti ottaen kyllä se karvoihin tarttunut hiki härskiintyy aika nopeasti. Jo Muinaisessa Egyptissä ymmärrettiin sheivauksen ja miellyttävien tuoksujen päälle ja miten vältetään epämiellyttävät hajuhaitat. Ja Aasiassakin kun pimeällä keskiajalla Euroopassa ei oikein vielä tajuttu. Eikä edes Aurinkokuninkaan aikaan kun helpompaa oli vaan ruikkia lisää hajusteita kuin käydä säännöllisesti pesulla... :D

        Ja juu ei haise ruusuille. Vaikka mitä dödöjä tunkisi, niin täysden ajelemisen jälkeen on kaikki paidankainalot märkinä ja haisee haisee. Mikään dödö ei kykene sitä hien määrää hallitsemaan, Sitten helpottaa, kun kasvaa sopiva sänki. Ei haise, ei kastu paidat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin monen ihmisen karvaisia ja hikisiä kainaloita olet haistellut? Tai karvattomia?

        Ei tarvitse. En oleta olevani uniikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse. En oleta olevani uniikki.

        Minä päättelen asian ihan omasta kehostani ja myös siitä kun jollain toisella on puhdas ja hoidettu tukka(eli käynyt suihkussa samana päivänä), iho ei kiillä rasvaisuuttaan tai muuten kiinnitä huomiota millään epäpuhtaudella, paidan kainalonaluset on hiestä märkänä, mutta ei silti dunkkaa härskille eikä ole mitään hajusteita aistittavissa. Silloin on karvat ajettu. Jos muuten kaikki sama, mutta klyyvariin iskee härski dunkkis, on kainaloissa pehko. Ja mahdollisesti hoidettu sitä härskiyttä jollain voimakastuoksuisella dödöllä. Hyi vittu... Otan mieluummin sen luonnollisen hien hajun kuin sen sekoituksen... :D

        Sen yli 20 vuotta sitten tapahtuneen tapauksessa olin jo sen verran jurrissa, ettei aistit enää toiminut normaalilla tavalla. Ainoat aistit mitkä vielä jotain havaitsi olivat näkö ja tunto. Tuntokin oli jo jonkun verran heikentynyt. Onneksi, muuten se hauskuus olisi loppunut kolmessa minuutissa... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä päättelen asian ihan omasta kehostani ja myös siitä kun jollain toisella on puhdas ja hoidettu tukka(eli käynyt suihkussa samana päivänä), iho ei kiillä rasvaisuuttaan tai muuten kiinnitä huomiota millään epäpuhtaudella, paidan kainalonaluset on hiestä märkänä, mutta ei silti dunkkaa härskille eikä ole mitään hajusteita aistittavissa. Silloin on karvat ajettu. Jos muuten kaikki sama, mutta klyyvariin iskee härski dunkkis, on kainaloissa pehko. Ja mahdollisesti hoidettu sitä härskiyttä jollain voimakastuoksuisella dödöllä. Hyi vittu... Otan mieluummin sen luonnollisen hien hajun kuin sen sekoituksen... :D

        Sen yli 20 vuotta sitten tapahtuneen tapauksessa olin jo sen verran jurrissa, ettei aistit enää toiminut normaalilla tavalla. Ainoat aistit mitkä vielä jotain havaitsi olivat näkö ja tunto. Tuntokin oli jo jonkun verran heikentynyt. Onneksi, muuten se hauskuus olisi loppunut kolmessa minuutissa... :D

        Aivan, kato ihan sama juttu mulla. Päättelen omasta kehostani. Ja koska mulla on toisin kuin sulla, niin molemmanlaisia on varmasti muissakin ihmisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä päättelen asian ihan omasta kehostani ja myös siitä kun jollain toisella on puhdas ja hoidettu tukka(eli käynyt suihkussa samana päivänä), iho ei kiillä rasvaisuuttaan tai muuten kiinnitä huomiota millään epäpuhtaudella, paidan kainalonaluset on hiestä märkänä, mutta ei silti dunkkaa härskille eikä ole mitään hajusteita aistittavissa. Silloin on karvat ajettu. Jos muuten kaikki sama, mutta klyyvariin iskee härski dunkkis, on kainaloissa pehko. Ja mahdollisesti hoidettu sitä härskiyttä jollain voimakastuoksuisella dödöllä. Hyi vittu... Otan mieluummin sen luonnollisen hien hajun kuin sen sekoituksen... :D

        Sen yli 20 vuotta sitten tapahtuneen tapauksessa olin jo sen verran jurrissa, ettei aistit enää toiminut normaalilla tavalla. Ainoat aistit mitkä vielä jotain havaitsi olivat näkö ja tunto. Tuntokin oli jo jonkun verran heikentynyt. Onneksi, muuten se hauskuus olisi loppunut kolmessa minuutissa... :D

        Itselläni muuten hiuksetkin ovat parhaimmillaan pari päivää pesun jälkeen. Niin me ihmiset ollaan kummasti erilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, kato ihan sama juttu mulla. Päättelen omasta kehostani. Ja koska mulla on toisin kuin sulla, niin molemmanlaisia on varmasti muissakin ihmisissä.

        Anna karvojesi rehottaa! Luonnollisuus ja hajuhaitat kunniaan! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna karvojesi rehottaa! Luonnollisuus ja hajuhaitat kunniaan! :D

        En anna koska silloin ei ole hyvä. Paras minulle on trimmaten, ei antaen täysin olla, ei ajaen kokonaan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä päättelen asian ihan omasta kehostani ja myös siitä kun jollain toisella on puhdas ja hoidettu tukka(eli käynyt suihkussa samana päivänä), iho ei kiillä rasvaisuuttaan tai muuten kiinnitä huomiota millään epäpuhtaudella, paidan kainalonaluset on hiestä märkänä, mutta ei silti dunkkaa härskille eikä ole mitään hajusteita aistittavissa. Silloin on karvat ajettu. Jos muuten kaikki sama, mutta klyyvariin iskee härski dunkkis, on kainaloissa pehko. Ja mahdollisesti hoidettu sitä härskiyttä jollain voimakastuoksuisella dödöllä. Hyi vittu... Otan mieluummin sen luonnollisen hien hajun kuin sen sekoituksen... :D

        Sen yli 20 vuotta sitten tapahtuneen tapauksessa olin jo sen verran jurrissa, ettei aistit enää toiminut normaalilla tavalla. Ainoat aistit mitkä vielä jotain havaitsi olivat näkö ja tunto. Tuntokin oli jo jonkun verran heikentynyt. Onneksi, muuten se hauskuus olisi loppunut kolmessa minuutissa... :D

        Sun käsitys loistavasta seksistä tuli siinä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna karvojesi rehottaa! Luonnollisuus ja hajuhaitat kunniaan! :D

        Mähän ajaisin ne kokonaan pois, jollei se aiheuttaisi tuon karsean hikoilun. Varsinkin kesällä ihan kamalaa, jos ajaisi kaikki pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En anna koska silloin ei ole hyvä. Paras minulle on trimmaten, ei antaen täysin olla, ei ajaen kokonaan pois.

        Mutta kokeile antaa kainalokarvojen kasvaa vapaasti täyteen mittaansa. Tule kertomaan miten kävi ja auttoiko dödöt dunkkikseen.

        En minäkään omiani joka päivä höylää. Pari kertaa viikossa samalla kun ajaa parran. Se on ihan riittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun käsitys loistavasta seksistä tuli siinä :D

        Taisi se seisokkiongelmakin johtua siitä jurrista. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kokeile antaa kainalokarvojen kasvaa vapaasti täyteen mittaansa. Tule kertomaan miten kävi ja auttoiko dödöt dunkkikseen.

        En minäkään omiani joka päivä höylää. Pari kertaa viikossa samalla kun ajaa parran. Se on ihan riittävä.

        Miksi antaisin? Juurihan sanoin mikä se tilanne on. Mitä ihmeen järkeä on kokeilla jotain, kun tietää ettei niin ole hyvä?

        Jos minä höyläisin kainaloitani tuohon tahtiin, niin kesäisin uisin kainalohiessä joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi se seisokkiongelmakin johtua siitä jurrista. 🙂

        Seisokkiongelma ilmeni heti kun näin ne karvat. Seisokkiongelmaa ei ole ollut edes sammuneena. Ei voinutkaan, kun ei sammuneena näe niitä karvojakaan... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seisokkiongelma ilmeni heti kun näin ne karvat. Seisokkiongelmaa ei ole ollut edes sammuneena. Ei voinutkaan, kun ei sammuneena näe niitä karvojakaan... :D

        Juu juu, ethän sä edes tuntenut mitään, että hyvää oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi antaisin? Juurihan sanoin mikä se tilanne on. Mitä ihmeen järkeä on kokeilla jotain, kun tietää ettei niin ole hyvä?

        Jos minä höyläisin kainaloitani tuohon tahtiin, niin kesäisin uisin kainalohiessä joka päivä.

        Aerobisen kunnon parantaminen vähentää hikoilua. Kokemusta on. Kroppa toimii taloudellisemmin hyvässä aerobisessa kunnossa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu, ethän sä edes tuntenut mitään, että hyvää oli

        Ei minun tunteilla ollutkaan niin väliä. Toisen tunteilla taas enemmän. Kiva kun olen voinut olla avuksi... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aerobisen kunnon parantaminen vähentää hikoilua. Kokemusta on. Kroppa toimii taloudellisemmin hyvässä aerobisessa kunnossa. :)

        Eipä sitä pysyt kauheasti tätä enää kohottamaan, että ei auta sekään. Se auttaa, ettei turhaa ajele kaikkia karvoja pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seisokkiongelma ilmeni heti kun näin ne karvat. Seisokkiongelmaa ei ole ollut edes sammuneena. Ei voinutkaan, kun ei sammuneena näe niitä karvojakaan... :D

        "Loistavaa seksiä kaikin puolin kunnes ratsasti päälläni... muuten se hauskuus olisi loppunut kolmessa minuutissa"

        :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Loistavaa seksiä kaikin puolin kunnes ratsasti päälläni... muuten se hauskuus olisi loppunut kolmessa minuutissa"

        :DD

        Oli varmaan niin loistavaa, että suorastaan häikäisi. 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli varmaan niin loistavaa, että suorastaan häikäisi. 😎

        Ei häikäissyt, mutta tajunnan melkein räjäytti. Toiselta taisi mennäkin hetkeksi ja minulla oli lähellä... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei häikäissyt, mutta tajunnan melkein räjäytti. Toiselta taisi mennäkin hetkeksi ja minulla oli lähellä... :D

        kunnes aurinko sitten alkoi kimallella niissä kullankukertavissa kainalokarvoissa ... ja sitten sulta lähtikin jo taju 🌞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitä pysyt kauheasti tätä enää kohottamaan, että ei auta sekään. Se auttaa, ettei turhaa ajele kaikkia karvoja pois.

        Älä sitten ajele.

        Sitä piti vaan kysyä, että luulitko sinä että heitän tätä juttua tässä ihan vakavissani? Jos luulit, luulit väärin. Kyllä mä tässä aika kieli poskessa vittuilen kaikille, joille nämä karva-asiat on jollain tavalla tärkeitä tai arkoja paikkoja. Oikeasti olen sitä mieltä, että minua ei kiinnosta vittujakaan kuin paljon karvoja kenelläkään on. Jos jollakin on mielestäni liikaa karvoja tai liian vähän, niin sitten on. Mutta jos joku ihminen taas oikeasti viehättää ihmisenä, sillä ei ole niin väliä, koska kaikelle on jotain tehtävissä. Paitsi sille, minkälainen oikeasti viehättävä ihminen on. Sille ei pidäkään voida mitään, eikä sillä ole mitään tekemistä karvaisuuden tai karvattomuuden kanssa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten ajele.

        Sitä piti vaan kysyä, että luulitko sinä että heitän tätä juttua tässä ihan vakavissani? Jos luulit, luulit väärin. Kyllä mä tässä aika kieli poskessa vittuilen kaikille, joille nämä karva-asiat on jollain tavalla tärkeitä tai arkoja paikkoja. Oikeasti olen sitä mieltä, että minua ei kiinnosta vittujakaan kuin paljon karvoja kenelläkään on. Jos jollakin on mielestäni liikaa karvoja tai liian vähän, niin sitten on. Mutta jos joku ihminen taas oikeasti viehättää ihmisenä, sillä ei ole niin väliä, koska kaikelle on jotain tehtävissä. Paitsi sille, minkälainen oikeasti viehättävä ihminen on. Sille ei pidäkään voida mitään, eikä sillä ole mitään tekemistä karvaisuuden tai karvattomuuden kanssa. :)

        En tosiaan ajele. Kauan se kestikin tajuta.


        Luulitko sinä, että kaikki muut tällä kirjoittelevat täydellisen haudanvakavina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kunnes aurinko sitten alkoi kimallella niissä kullankukertavissa kainalokarvoissa ... ja sitten sulta lähtikin jo taju 🌞

        No viimeistään silloin. Ja karvat oli punaisia. Niin kuin hiukset ja alapääkin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No viimeistään silloin. Ja karvat oli punaisia. Niin kuin hiukset ja alapääkin. :D

        Sittenhän niissä kimaltelikin aurinko kauniisti ja näit unia kulta-aarteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No viimeistään silloin. Ja karvat oli punaisia. Niin kuin hiukset ja alapääkin. :D

        Se punainen väri tuli sitten yllätyksenä? Yläpää oli erivärinen? Hirveä huijaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se punainen väri tuli sitten yllätyksenä? Yläpää oli erivärinen? Hirveä huijaus.

        Ei. Mutta kainalokarvat tuli. Yllätyksenä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Mutta kainalokarvat tuli. Yllätyksenä. :D

        Ja sen jälkeen olen pitänyt silmäni kiinni rakastellessani. Ainakin siihen asti kunnes olen lauennut... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen jälkeen olen pitänyt silmäni kiinni rakastellessani. Ainakin siihen asti kunnes olen lauennut... :D

        No mutta mikäs siinä, jos ei kerta visuaalisuutta kaipaa. Valtaosalle ihmisistähän ne karvat eivät sen ihmeempiä ongelma ole, että niiden mahdolliset olemassaolon vuoksi kannattaisi jättää kaikki muu väliin. Vinkkinä sinulle, kun et näköaistimusta kaipaa, niin tuohon toimii myös pimeys, jos vaikka sattuu joskus haluamaan pitää silmiä auki. Tai kyllä se toinen varmasti pyytäessäsi voi myös peittää silmäsi huivilla tai millä nyt keksittekään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Mutta kainalokarvat tuli. Yllätyksenä. :D

        No tuossa yllä vaikutti myös väri olleen yllätys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mikäs siinä, jos ei kerta visuaalisuutta kaipaa. Valtaosalle ihmisistähän ne karvat eivät sen ihmeempiä ongelma ole, että niiden mahdolliset olemassaolon vuoksi kannattaisi jättää kaikki muu väliin. Vinkkinä sinulle, kun et näköaistimusta kaipaa, niin tuohon toimii myös pimeys, jos vaikka sattuu joskus haluamaan pitää silmiä auki. Tai kyllä se toinen varmasti pyytäessäsi voi myös peittää silmäsi huivilla tai millä nyt keksittekään

        Missä luolassa sä kesäöinä oikein rakastelet? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä luolassa sä kesäöinä oikein rakastelet? :D

        Minä en pidä silmiä kiinni seksiä harrastessani, mutta sinä voin vaikka teipata jotain muovia ikkunoihin, jos pimennysverhot eivät luo sulle rittävästi pimeyttä. Auttaa kuulemma kovin valoherkkiä nukkumaankin, tuollaiset teippaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mikäs siinä, jos ei kerta visuaalisuutta kaipaa. Valtaosalle ihmisistähän ne karvat eivät sen ihmeempiä ongelma ole, että niiden mahdolliset olemassaolon vuoksi kannattaisi jättää kaikki muu väliin. Vinkkinä sinulle, kun et näköaistimusta kaipaa, niin tuohon toimii myös pimeys, jos vaikka sattuu joskus haluamaan pitää silmiä auki. Tai kyllä se toinen varmasti pyytäessäsi voi myös peittää silmäsi huivilla tai millä nyt keksittekään

        Jätesäkki pään ympäri jesarilla toimii kanssakeskustelijallasi.

        D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätesäkki pään ympäri jesarilla toimii kanssakeskustelijallasi.

        D

        Varmasti sekin toimii, mutta kehotan kuitenkin tekemään pussiin hengitysreijän, jotten yllytä itsemurhaan/henkirikokseen.


    • Anonyymi

      Mulle ei oikeastaan kasva pahemmin kainalokarvoja.

    • Anonyymi

      Kesä ja karvat, vai kärpäsetkö ne oli? Mitä väliä, kunhan ite on tyytyväinen, karvoilla tai ilman. Ite en haluu liehuvia karvoja (hiukset poikkeus).

    • Anonyymi

      Ajelen kainalo- ja säärikarvat, mutta enää en rassaa alapäätäni. Ellei mies halua antaa suuseksiä, olkoon ilman.

    • Anonyymi

      Kainalot haisee siltä mitä syö. Ryyppämisen jälkeen hiki on erittäin pistävä.
      Minä tuoksun makkaraperunoilta.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista. Pitää sitten varmaan alkaa syödä pelkkiä vaniljatankoja 🙂


    • Kyllä yleensä sheivaan kainalokarvat, vaikka ei ne kyllä kovin nopeasti eikä isosti kasva.
      Säärikarvani ovat tosi vaaleat ja muutenkin vähäiset. Niitä en ole koskaan ajellut.

    • Anonyymi

      Käytän usein toppeja, myös salilla. Ja käyn uimahallissa. Kainalokarvat aina tasaisin välein sen kummempia miettimättä. Muualta en koskaan.

    • Mahtaisikohan kainaloperuukeille olla markkinoita.

      • Anonyymi

        Saattaa olla että jo nyt stailataan kainalokarvoja samaan malliin kuin partakarvoja.
        Kainalosta roikkuvat pitkät palmikoidut laahukset on tosi cool


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla että jo nyt stailataan kainalokarvoja samaan malliin kuin partakarvoja.
        Kainalosta roikkuvat pitkät palmikoidut laahukset on tosi cool

        Pitää myös olla hyvä värjäys.
        Äänestän violetin ja oranssin puolesta.


      • Näin tuossa taannoin jonkun some-videon missä naisoletettu värjäsi kainalokarvansa vihreiksi,
        Se kieltämättä näytti hieman kui hänellä olis kasvanu sammalta kainaloissa🤔

        Ja muistelisin et ainakin häpykarvoitus-peruukkeja on ollut joskus muinoin, en vaan muista että miksi..


    • Anonyymi

      Τyτöillä pitää olla karvoitusta kaikissa kolmessa kainalossa (siis ei porsliini), mutta onhan niitä siistittävä.

      • Anonyymi

        Mikä tuossa viestissäni aiheutti 4 sensurointia?


    • Anonyymi

      Mua ei oo koskaan kiinnostanut muiden karvat, jonka vuoksi ihmettelen tätä jokavuotista karvakeskustelua. Mun mielestä karvat tai karvattomuus on aivan jokaisen oma asia, enkä muista oikeastaan ikinä ajatellut kenenkään karvatilanteesta mitään ihmeellistä. Kapeakatseisuus eli se että on vain yksi oikea tapa toimia on muutenkin sellainen, josta en pidä ihmisissä.
      N31

      • Anonyymi

        Koska sinua ei kiinnosta, niin "ihmettelet" eli arvostelet heitä jotka kertovat mielipiteensä. Äärimmäistä kapeakatseisuutta.

        M65:n mielipide on että en välitä lainkaan miesten karvallisuuden määrästä, mutta tytöillä huoltamattomat puskat ovat visuaalisesti rumat. Posliini puolestaan on yleensä siinä vaiheessa että se raapii/pistelee häiritsevästi kun pussaan/nuolen niitä. Eli paras on huollettu karvallisuus.


    • No sieläpä nuo "lepattaa"
      https://aijaa.com/htfNv2
      Sääret on ollu luonnontilassa varmaan jonku viis vuotta,
      Häpykarvoille teen mitä tykkään jos tykkään

    • Karvat eivät itsessään haise. Sitten jos ei pidä hygieniasta huolta, voi bakteeritasapaino häiriintyä. Ja se sitten aiheuttaa hajuhaittoja.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1725
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1345
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1157
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      192
      949
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      84
      931
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      877
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      788
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      138
      722
    Aihe