Olen 33-vuotias mies

Anonyymi-ap

Ja sinkku. Olenko pahasti jäljessä?

22

137

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene heti huomen illalla baariin juomaan viinaa ja tapaamaan naisia. Vain baareissa tutustut naisiin ja voit löytää kumppanin.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Sulta ei oo kysytty mitään.


    • Et. Ehkä jonkun 18 vuotta tai jotain sinnepäin. Et siis pahasti.

    • Anonyymi

      minä olin eri syisä kuntoutumassa ja armeijan joku komentaja-nainenkin näin jooo

      Aika hauska nainen....

    • Anonyymi

      Tein tänään yhden virheen: palasin palstalle. Tosin olen hiukan käynyt vilkaisemassa, mutta en kirjoittanut ennen tätä päivää tällä viikolla.

    • Jos haluat jonkun cheerleader-tytön, olet jäljessä.

      • Anonyymi

        Ei sen cheerleader tarvitse olla.


      • Gattino

    • Anonyymi

      Tuntuu pahalta kun joku ottaa näitä asioita esille. Ei ole minun kaveri sellainen?

    • Anonyymi

      En ole jälkeenjäänyt, en vain ole löytänyt vielä sopivaa, mutta kyllä me löydämme toisemme 🙂

      • Anonyymi

        Mä en seurustele äitini kanssa!


      • Anonyymi

        Mee nukkumaan siitä, kakara!


      • Anonyymi

        Mä löydän jonkun hyvän naisen itselleni etkä sä voi asialle mitään, trolli!


      • Anonyymi

        Ole sinä trolli hiljaa!


    • Anonyymi

      Jos olet saanut pillua teini-iässä ja kokenut teinirakkauden, ongelmia ei ole.

      Muussa tapauksessa olet kusessa niinkuin kaikki muutkin kiltit ja kunnolliset miehet.

    • Anonyymi

      Jäljessä olet, surkimus! Kunnon Jännämiehellä on jo ainakin kolmas kuppalääkitys, Hivlääkitys ja sukupuoliherpes. Et tule koskaan saavuttamaan mitään näistä!

    • Anonyymi

      Tuossa iässä se vasta peli alkaa. Elä hötkyile. Parpi katsoo kun katuu.

    • Anonyymi

      Parpi katsoo sanotaan selko kielisesti parasta katsoo kun katua.

    • Sitä onko jäljessä pitää verrata omaan ikäluokkaan. Mä olin siis jäljessä kolmikymppisenä, kun muilla oli jo perhe. Mutta nykyisillä kolmikymppisillä ei mikään onnistu, että sä et oo jäljessä, mutta tuhoon tuomittu koko ikäluokka. Joo mä tiedän lapsen teko on vaikeeta, voi mennä vinoon tai kaksin kerroin. Mutta jäykistäkää vaikka teipillä tai jotain, niin luulis onnistuvan. Nuoremmilta ikäluokilta puuttuu sellanen maalaisjärki.

    • Anonyymi

      Pillujen syksy ikää

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1818
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1180
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      112
      884
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      807
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      805
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      772
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      765
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      740
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      719
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      716
    Aihe