Turhautuneisuus?

Anonyymi-ap

Tässä jonkun aikaa palstaa seurailleena yksi juttu paistaa silmään kuin keväinen aurinko, yhteinen nimittäjä lähes kaikille tänne tuntojaan purkaville eli "turhautuneisuus" monissa muodoissaan, frustraatioita näyttäisi löytyvän vähän joka lähtöön.
Jotkut ovat turhautuneita tarralenkkareihin, jotkut taas siihen että jännämiehet tyhjäävät pajatson, M ei löydä J:tä ja niin edelleen...
MIkä sinua turhauttaa tällä hetkellä? Anna palaa ja pura tuntojasi kerrankin...
En kommentoi ketjua mitenkään enkä sotkeudu siihen mitä kerrotte ja miten kerrotte, purkakaa itseänne ihan miten huvittaa...

12

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun joku ymmärtäs, ettei tää naisettomuus ole niin kamalaa. Ja jos joku ns. Jännämies vie kaikki naiset, niin vieköön.

    • Anonyymi

      Täysin lohduton köyhyys. En tiedä mitään keinoa vaikeasti sairaana saada mistään rahaa. Nyt on rahaa vaan ruokaan, eikä tilanne tule muuttumaan.

      • En tietenkään tiedä sun tilannetta. Mutta mä oon suunnitellu niin, että jos tää terveys lopullisesti romahtaa, niin meen tutkiin arkistoja. Kun se on ilmasta ainakin vielä. Nyt on ollut niin ettei viime syksyn jälkeen oikeen ole energiat riittäny muuhun kun töihin. Eli rahaa ois, muttei voimia.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        En tietenkään tiedä sun tilannetta. Mutta mä oon suunnitellu niin, että jos tää terveys lopullisesti romahtaa, niin meen tutkiin arkistoja. Kun se on ilmasta ainakin vielä. Nyt on ollut niin ettei viime syksyn jälkeen oikeen ole energiat riittäny muuhun kun töihin. Eli rahaa ois, muttei voimia.

        Älä.. Olen tutkinut ajankuluksi sukuni historiaa. Suurensin 2x postimerkin kokoisia mv -kuvia, ja pistin värit. Ei olisi ehkä kannattanut. Siellä oli Laina -mummon äiti hakaristinappi kaulassa! :😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä.. Olen tutkinut ajankuluksi sukuni historiaa. Suurensin 2x postimerkin kokoisia mv -kuvia, ja pistin värit. Ei olisi ehkä kannattanut. Siellä oli Laina -mummon äiti hakaristinappi kaulassa! :😀

        Mikä vika hakaristinapissa? Sehän oli sodan aikana suomen ilmavoimien tunnus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vika hakaristinapissa? Sehän oli sodan aikana suomen ilmavoimien tunnus.

        Kyseinen henkilö opiskeli Saksassa 30 -luvun lopussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen henkilö opiskeli Saksassa 30 -luvun lopussa.

        No aikansa tuote hänkin älä tuomitse häntä kuitenkaan liian ankarasti joku voi ajatella joskus tulevaisuudessa ihan samoin jostain asiasta mitä meidän aikanamme ei kaikki ymmärrä miten asiat todellisuudessa ovat. Tää nyt on esimerkki vaan eikä mikään kannanotto mutta jos joku tulevaisuuden ihminen vaikka näkisi jonkun aiempien sukupolvien sukunsa edustajan ilmastonmuutosta vähätteleviä ja kiistäviä kommentteja kun tulevaisuuden maailmassa oliskin hommat ilmastonmuutoksen vuoksi menneet aivan vituralleen saattaisiko hän tuntea ja ajatella hieman samoin.🤔🙂.


    • Elämän mukavuus turhauttaa. Jos vähän raakkäisi itseään ja lähtisi kävelylle. Tuntisi taas elävänsä.

    • Anonyymi

      välillä pitää levätä jotta jsaksaa sitten katsoa uuden jakson neloselta farmi-ohjelmasta hah.

    • Anonyymi

      välillä joo pitää nukkua ja levätä jotta illalla jaksaa tuijottaa TV:st minkähänlainen uusi kilBailu...kilpailu jossain Farmi-ohjelmassakin uudessa jaksossa on...

    • Jaa'a.. Mikähän tässä nyt turhauttais... Ei oikein mikään. Paitsi ehkä se, että keväisin mökillä on ihan vitusti tekemistä ja koko saakelin saa sitten ajaa sitä kirottua nurmikkoa. Just kun helpottaa alkaakin sadonkorjuut ja seuraavaksi tulee sitten vettä kuin Esterin ahterista vähän joka toinen päivä suraavat 2kk. Tarvii varmaan myydä koko paska.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1818
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1180
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      112
      884
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      807
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      805
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      772
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      765
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      740
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      719
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      716
    Aihe