Tarralenkkari löytö!

Oon ollut väärässä näköjään kun oon väittänyt että en sellaisia omista.😄. Nyt kun kesäkenkiäni kävin läpi niin löysin kengät mitkä olin autuaasti unohtanut. Sellaiset vaaleanruskeat mokkanahkaiset tennareiden ja kävelykenkien sekoitukset. Tehty Italiassa ja maksoi muistaakseni jotain 100€ pintaan. Ja yllätys oli kyllä suuri kun huomasin että kappas pentelettä nehän olikin tarrakiinnityksellä. Joten nyt voin ylpeästi onnellisena ilmoittaa virallisesti että kyllä mäkin omistan tarralenkkarit.😂.

46

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mietes tarralahkeet, mulla on sadehousut, joissa lahkkeissa tarranauha, et voi kiristää niillä lahkeet, ettei lahkeet lepata, kun pyöräilee, eikä mene lahkeet pyörän ketjun ja hammasrattaan väliin.
      Kerran kävi niin, että tuulihousun lahje meni lammasrattaan ja ketjun väliin, oli aikalailla paskamainen tilanne, ehdin polkemisen pysäyttämään ja kampea taakepäin pyörittämään, että lahje tuli pois ketjun ja hammasrattaan välistä, mut jonkunverran lahje repeytyi ja reikä tuli.
      Yleensä survon lahkeet sukanvarteen. mut jos sukan kuminauha on löysä, niin lahje ei siellä pysy ja on vaara, et menee ketjun ja hammasrattaan väliin.
      Kuminauhoja olen myös käyttänyt lahken kurissa pitämiseen, kun pyöräilee.

      • Ei oo kyllä tarralahkeisia housuja. Farkkuja tai reisitaskuhousuja tulee käytettyä useiten joskus harvoin verkkareita tai gollagehousuja. Kesäisin sellasia vähän pidempilahkeisia reisitaskushortseja mieluiten.🙂.


    • Anonyymi

      Palsta tietää aina paremmin :D Enkä minä ole koskaan erehtynyt, kysy vaan multa jos jokin asia askarruttaa :D Nyt ei muuta kuin siitä vauhdikkaat poposet jalkaan palstatreffeille :)

      -harmiseikirj-

      • Niin kyllähän nuo ihan mukavat ja hyvännäköisetkin popot on että miksipä ei.😄.


      • Anonyymi

        Onko popot sellaset, et niissä on sellanen vaaleanpunainen karvatupsupallo kengässä varpaiden kohdalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko popot sellaset, et niissä on sellanen vaaleanpunainen karvatupsupallo kengässä varpaiden kohdalla?

        No ei oo vaaleanpunaisia karvatupsupalloja ja kyllähän mä niitä vähän tuossa jo kuvailinkin.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko popot sellaset, et niissä on sellanen vaaleanpunainen karvatupsupallo kengässä varpaiden kohdalla?

        Tälläset mutta vaaleanruskeaa mokkanahkaa.🙂. https://images.app.goo.gl/GWN64hxBMLYngmW16



      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Tälläset mutta vaaleanruskeaa mokkanahkaa.🙂. https://images.app.goo.gl/GWN64hxBMLYngmW16

        Ihan hienot, voisihan noita itsekin ehkä pitää, vähjän riippuisi miten mukavat on kävellä. Pohjat ei näytä olevan pahimmasta päästä mutta itse kun tykkään että joustavat kunnolla suosin lenkkareita tai vaelluskenkätyyppisiä jalkineita.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Seuraavaaksi kannattaa hankkia tarralenkkareihin sopiva slipoveri. Pelkkä slipoveri yläosana yhdessä tarralenkkareiden on kuuminta hottia.

      • Anonyymi

        Saanen huomauttaa, että sellaiset slipoverit on kyllä meidän huru-ukkojen juttuja ;)

        -Palstahessu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanen huomauttaa, että sellaiset slipoverit on kyllä meidän huru-ukkojen juttuja ;)

        -Palstahessu

        Niin ja millä me sitten keulitaan jos ei slipovereilla? ;)

        -sama


    • Anonyymi

      Kympin lättänät Tokmanni tarralenkkarit olisivat kiltille ja kunnolliselle istuvammat.

    • Aloituksen innoittamana tarkistin omat kenkälaarit, mutta hitsi vie, ei siellä ollut yksiäkään. Olen näemmä tykästynyt sitomisjuttuihin 🤣

      • Anonyymi

        Onkohan ne sellaset vähän joustavilla nauhoilla ja niiden automaattikiristimellä varustetut lenkkarit nykyhetken vastine tarralenkkareille? Ihan rehellisillä tarroilla varustetut jalkineet on lapsillakin tällä hetkellä harvinaisempia. Kyllä niitä löytyy, mutta esimerkiksi omalla muksullani ei ole ollut yksiäkään tarralenkkareita nyt kohta 8 vuoden kuluessa.


      • No kyllä mulla eniten noita nauhallisia on että kyllä multakin sitomisjutut onnistuu.😂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan ne sellaset vähän joustavilla nauhoilla ja niiden automaattikiristimellä varustetut lenkkarit nykyhetken vastine tarralenkkareille? Ihan rehellisillä tarroilla varustetut jalkineet on lapsillakin tällä hetkellä harvinaisempia. Kyllä niitä löytyy, mutta esimerkiksi omalla muksullani ei ole ollut yksiäkään tarralenkkareita nyt kohta 8 vuoden kuluessa.

        Se voi olla, onhan ne aika kätevät kai. Itsellä ei näytä olevan perinteisillä nauhoilla noita kenkiä. Niissä on ainakin se hyvä puoli, että niiden tekniikka on idioottivarma, joten minäkään en voi sitä mokata/rikkoa 😁


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No kyllä mulla eniten noita nauhallisia on että kyllä multakin sitomisjutut onnistuu.😂.

        Se voikin vielä osoittautua hyväksi mainoskikaksi tai iskureplaksi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Se voikin vielä osoittautua hyväksi mainoskikaksi tai iskureplaksi 😂

        Voi olla voi olla...solmut on kyllä hallussa niin bondage juttuihin vois olla mukavan naisen kanssa mielenkiintoista perehtyä.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Voi olla voi olla...solmut on kyllä hallussa niin bondage juttuihin vois olla mukavan naisen kanssa mielenkiintoista perehtyä.😄.

        SItten pitää vaan löytyä sopiva kaveri "lenkeille" 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        SItten pitää vaan löytyä sopiva kaveri "lenkeille" 😁

        Joo kun löytyiskin sopiva kenen kanssa perehtyä näihinkin juttuihin kaiken muun yhteisen kivan ohella.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo kun löytyiskin sopiva kenen kanssa perehtyä näihinkin juttuihin kaiken muun yhteisen kivan ohella.😄.

        No sepä se, se on se suurin haaste täälläkin tällä hetkellä 😂


    • Ihan mahtavaa! Tarralenkkarit olisi kyllä kätevät. Itseltä sellaisia ei löydy, mutta olen joskus miettinyt, miten näppärää olisi, kun tarra vain kiinni ja menoksi eikä tarvitsisi mitään sitomisia 🤗

      Sellaiset kiilakorkosasandaalit itseasiassa on, joissa nilkkaremmi kiristetään tarramekanismilla. Kelpuutetaanko ne tarrakenkien kastiin? 😄

      • Anonyymi

        Itselläni on myös sellaiset kiilakorkosandaalit. Korko on vaan niin korkea, että harvoin tulee käytettyä. Lisäksi on matalat sandaalit, joissa myös on tarrakiinnitys. Ihan parhaat jalassa! Aivan tarpeetonta tarranauhan väheksyntää liikkeellä 😏


      • Anonyymi

        No siis laiska(= minä) on sitonut kaikkien nauhakenkien nauhat sopivasti löysälle. Kengät voi vaan laittaa jalkaan, koskematta nauhoihin lainkaan. Yhdet kiilakorkokengät mulla on, joissa o sidottavat nauhat. Ne voisikin kaivaa esille, kun ovat kuulemma taas muodissa. Vanhan vuonna 2000 ostetut farkkuni ym. ovatkin jos hetken olleet supermuodikkaat. 🤣


      • Juu juu tottahan toki.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siis laiska(= minä) on sitonut kaikkien nauhakenkien nauhat sopivasti löysälle. Kengät voi vaan laittaa jalkaan, koskematta nauhoihin lainkaan. Yhdet kiilakorkokengät mulla on, joissa o sidottavat nauhat. Ne voisikin kaivaa esille, kun ovat kuulemma taas muodissa. Vanhan vuonna 2000 ostetut farkkuni ym. ovatkin jos hetken olleet supermuodikkaat. 🤣

        Sama sitomistaktiikka on mullakin käytössä nauhallisissa kengissä.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Sama sitomistaktiikka on mullakin käytössä nauhallisissa kengissä.😄.

        Olen myös miettinyt, että jos vaihtaisi sllaisiin kenkiin, joita on joskus pakko sitoa, kuminauhan nauhojen tilalle. 😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös miettinyt, että jos vaihtaisi sllaisiin kenkiin, joita on joskus pakko sitoa, kuminauhan nauhojen tilalle. 😛

        Niin voishan tuo toimia kyllä jos olis sopivaa kuminauhaa että sais niistä hyvännäköiset.🤔🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin voishan tuo toimia kyllä jos olis sopivaa kuminauhaa että sais niistä hyvännäköiset.🤔🙂.

        Sellaisiahan on monissa kengissä jo ihan valmiiksi. Kuminauhaa/joustavaa nauhaa löytyy jos minkälaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisiahan on monissa kengissä jo ihan valmiiksi. Kuminauhaa/joustavaa nauhaa löytyy jos minkälaista.

        Niinhän niitä kyllä taitaa olla joo.🙂.


    • Anonyymi

      Tuosta vielä treffipaita päälle, mahdollisimman ihonvärisenä antaa parhaan säväyksen :D

      https://www.lightinthebox.com/fi/p/3d-ruma-lyhythihainen-t-paita-miehille-naisille-uutuus-rinta-hiukset-miehisto-niska-graafiset-paidat_p8128039.html?currency=EUR&litb_from=paid_adwords_shopping&sku=1_292|2_288&country_code=fi&utm_source=google_shopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=17541795298&adword_mt=&adword_ct=&adword_kw=&adword_pos=&adword_pl=&adword_net=x&adword_tar=&adw_src_id=8478594250_17541795298__&gclid=EAIaIQobChMIiMzw7vzi_gIVC-CyCh2caQCTEAQYASABEgLEw_D_BwE

      -harmiseikirj-

      • No kyllä se ainakin jonkin sortin säväyksen sais varmaan aikaan.😄.


      • Anonyymi

        Eikö kokovartalohaalari olisi parempi? Sellainen, jossa on huppu, että vaan naama näkyy. Huppuun voisi laittaa vaikka hiuksetkin kiinni ja jos naama on kovin karsea niin vielä naamari lisäksi.


    • Anonyymi

      Darralenkkarit, kuuminta hottia.

    • Anonyymi

      hucvittaakin sitten paljon joku tarralenkkari-löytö

      tarralenkkari kuin adidas-vefrkkari... mutta niin joixztain autoista joku lamvborghini countauh hahhaa

    • Anonyymi

      En löytänyt tarralenkkareita. Mutta cröksit jalassa käpyttelen. Ne on käteviä.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Crocksit on junteimmat kengät ikinä, croskasakin jalkineet.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Ja ei ole ROlf son of mogh e e on kyllä Worf son of mogh ;D;D

    • Anonyymi

      jos päätäkin särkemään että mikä on rolf ja mikä on worf....

    • Kaikki kävin läpi, lähes 20 kenkälaatikkoo, eikä yhdessäkään tarroja. Mutta on noihin kauheesti rahaa menny. Kaikkee sitä on tehny naisten takia. Mutta tänä vuonna en oo ostanu uusia ja unohdan jo nää nais jutut ja alan keskittyyn omaan elämään. Joko te muut ootte päässy tästä nais hommasta yli.

    • Wow 🤩👍
      Minun uusimmissa mustissa, nahkapohjaisissa tanssikengissäkin on tarrakiinnitys 😄
      🕺💃

      • No niin hieno homma. Niitä sun tanssikenkiähän pitää sitten mitä pikimmiten päästä hyödyntämään.😄.


    • Anonyymi

      tarralenkkarit ja adidas-verkkarit

      mutta tiedättekö mikä on inhottavimpia juttuja jos korviinkin tunkee jotain pieniä kärpäsiä, niitä banaani-juttuja nukkuessakin, inisee korvissa.

      Mutta niin kasveista niitä voi tulla ulkopuolelta sisälle inisemään banaanikärpäsiä niitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      32
      1870
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1190
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      117
      967
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      837
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      832
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      825
    7. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      129
      825
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      750
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      736
    Aihe