Marin on nyt vapaa

Anonyymi-ap

Tavismiehillä tuskin on mitään mahdollisuuksia

62

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No eiköhän tuon tason daami pyöri ihan eri luokan piireissä.

• Anonyymi

Niinpä. Itse en suostu pyörimään missään "leivinjauhe"huuruisissa pippaloissa. Alkoholi riittää minulle ja sitäkin vain joskus. Ideologia- ja intressieromme olisivat lisäksi ylitsepääsemätön sille että mitään tunteita pääsisi ylipäätään syntymään. Olen poikkeus yleissääntöön eli minua kiinnostaa naisissa muukin kuin vain pelkkä ulkokuori. Raha ei minua kiinnosta vaikka hän miljonääri luultavasti onkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Itse en suostu pyörimään missään "leivinjauhe"huuruisissa pippaloissa. Alkoholi riittää minulle ja sitäkin vain joskus. Ideologia- ja intressieromme olisivat lisäksi ylitsepääsemätön sille että mitään tunteita pääsisi ylipäätään syntymään. Olen poikkeus yleissääntöön eli minua kiinnostaa naisissa muukin kuin vain pelkkä ulkokuori. Raha ei minua kiinnosta vaikka hän miljonääri luultavasti onkin.

Alkoholi on ihan tylsä päihde... Monesti jo nähty ja koettu, eikä mitään erikoista.

• Anonyymi

Ai jaa no sillä on erikois tavara jota saa vain rikkaat ja tunnetut

• Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa no sillä on erikois tavara jota saa vain rikkaat ja tunnetut

Niin on tietysti. Ainahan korkeassa asemassa olevilla on erikoisetuja, mitä ei ole rahvaalla.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😍 ­­N­­y­­­m­­f­­o­­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17854383C

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kiira Korpi. 😁

❄️

• Anonyymi

Siinä olisi uusi superpari: Sanna ja Kiira

• Anonyymi

Ihan taviksiahan nuo kaikki hänen seurassaan pyörineet miehet ovat olleet. Tai ehkä sitten sellaisen silmissä pääsee helposti johonkin erityisluokkaan, jolla ei ole minkäänlaista itsekunnioitusta. Rehellisesti ... ei Suomessa juuri muuta ole, kuin ihan vaan taviksia.

• Anonyymi

Santtu sieltä maailmalta jo bongannut sopivan harmaantuneen toyboyn vastaamaan elatuksestaan ja blingbling elämäntyylistä. Saatte nähdä.

• Anonyymi

Sanna on ollut 19 vuotta ensirakkautensa kanssa

• Anonyymi

Eikös hänen seurassaan okei pyörinyt lähinnä homoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanna on ollut 19 vuotta ensirakkautensa kanssa

Markus on Sannan korkkaaja

• Anonyymi

Jokainen kurppa haluaa komean top 10 miehen joten tavis miehillä ei ole mahdollisuuksia kenenkään naiseen.

• Anonyymi

Niin me halutaanki. Kättele sinä ky...pääsi. et kelpaa. Hyvä että olet asian oivaltanut.

• Anonyymi

Palsta taviksillako? Ööö..jos tuollaisia toiveita edes päässään elättelee,on seonnut lopullisesti. Muistakaa palstatavikset se taso,mistä niin kovin paasaatte.

• Anonyymi

Ätmeille jää luonnevikaiset persunaiset.

• Ilmoitan jo varmuuden vuoksi, etten huoli sitä.

• Anonyymi

Kai se sisältyy siihen. ettet ylipäätään huoli ketään.

• Anonyymi kirjoitti:

Kai se sisältyy siihen. ettet ylipäätään huoli ketään.

Aivan erityisesti en huoli juuri Marinia.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Aivan erityisesti en huoli juuri Marinia.

Mieluummin siis vaikka Riikka Purra? Hän ei valitettavasti taida olla vapautumassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mieluummin siis vaikka Riikka Purra? Hän ei valitettavasti taida olla vapautumassa.

Hän on ilmeisesti fiksumpi ja sopuisampi tapaus, mutta en huolisi häntäkään.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Hän on ilmeisesti fiksumpi ja sopuisampi tapaus, mutta en huolisi häntäkään.

Nno nii, tulihan se sieltä. Jotain ärsyttävää, jotain tyhmää. Et olekaan ....täydellinen .

• Anonyymi kirjoitti:

Nno nii, tulihan se sieltä. Jotain ärsyttävää, jotain tyhmää. Et olekaan ....täydellinen .

Tiesin tuon ärsyttävän laajalla skaalalla ja siksi sen tuohon kirjoitinkin.
        Mutta on silti totta, että todennäköisesti Purra on fiksumpi kuin Marin.
        (Marinin muutamat lausunnot viittaavat siihen)

• Anonyymi

Aivan upeaa, nyt on tavallisillakin miehillä mahdollisuuksia avioitua ihanan naisen kanssa.
      T.Hevosmies Mäkkylästä.

• Anonyymi

Itse teen kaikkeni ettei tarvitse osallistua mihinkään typerää parisuhde pelleilyyn vapaa aikaa ei pidä käyttää typeryyteen.

• Marinin goottilainen tyyli ei säväytä, mutta tuollainen kosmopoliittinen toiminta vallan käytävillä viehättää.

Kyllä tässä vähän ätmimäinen olo tulee.

• Mä taas väitän että juuri niillä on ne parhaat mahdollisuudet. Saa nähdä ketkä osuu oikeaan.😄. Ja voihan se olla että hällä on myös laajempi seksuaali-identiteetti ja siirtyy naiseen vaihteeksi tai ottaa useamman kumppanin.🙂.

• Anonyymi

Ei tarvitse kuin sattua samaan baariin bilettämään niin on jo hyvät saumat.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Hah hah😁 sinä nyt edes baariin uskaltautuisi. Ja jos niin se haarniska päällä😁😁 hui kamalaa jos joku lähestyisi,ellei olisi itse miss suomi juuri sinua hakemassa ,eikä koskaan muuta tahtonutkaan,impi,ihan sinulle elämänsä uhrannut. Sinun vuoksi maailmaan syntynyt😁😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hah😁 sinä nyt edes baariin uskaltautuisi. Ja jos niin se haarniska päällä😁😁 hui kamalaa jos joku lähestyisi,ellei olisi itse miss suomi juuri sinua hakemassa ,eikä koskaan muuta tahtonutkaan,impi,ihan sinulle elämänsä uhrannut. Sinun vuoksi maailmaan syntynyt😁😉

Vai voitko väittää vastaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai voitko väittää vastaan?

Enpä jaksa alkaa jänkäämään sun kanssa vaikken kyllä keksi mitä pelottavaa on baarissa, aina voi lähteä pois jos ei kiinnosta :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä jaksa alkaa jänkäämään sun kanssa vaikken kyllä keksi mitä pelottavaa on baarissa, aina voi lähteä pois jos ei kiinnosta :)

-harmiseikirj-

Et jänkää kun ei ole mitään jänkättävää. Luulenpa että pelkäät naisia.. saanko arvailla? Olet ihan hyvin toimeentuleva... hyvän näköinenkin.. pitkä mies? Mutta sinulla on joku juttu,mihin olet itsetuntosi sitonut,joku ulkoinen tekiä,josta olet tehnyt elämää suuremman ongelman ja siten sivuun jättäytynyt. Palstalle🤷‍♀️ joku ihan pieni asia josta on itsellesi paisunut kärpäsestä härkänen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et jänkää kun ei ole mitään jänkättävää. Luulenpa että pelkäät naisia.. saanko arvailla? Olet ihan hyvin toimeentuleva... hyvän näköinenkin.. pitkä mies? Mutta sinulla on joku juttu,mihin olet itsetuntosi sitonut,joku ulkoinen tekiä,josta olet tehnyt elämää suuremman ongelman ja siten sivuun jättäytynyt. Palstalle🤷‍♀️ joku ihan pieni asia josta on itsellesi paisunut kärpäsestä härkänen?

Osuiko oikeaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tehnyt ongelmaa mistään, vain hyväksynyt sen ettei hyvän naisen löytäminen vaatisi niin paljon panostusta ettei vaan huvita edes hakea :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tehnyt ongelmaa mistään, vain hyväksynyt sen ettei hyvän naisen löytäminen vaatisi niin paljon panostusta ettei vaan huvita edes hakea :)

-harmiseikirj-

Hahhah😁 täällä olisi hyvä nainen jota ei tarvisi edes hakea. Miten olisi😉?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahhah😁 täällä olisi hyvä nainen jota ei tarvisi edes hakea. Miten olisi😉?

Epäilyttävän helpolla tulisi, tähän täytyy olla koira tai vähintäänkin kissa haudattuna :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilyttävän helpolla tulisi, tähän täytyy olla koira tai vähintäänkin kissa haudattuna :D

-harmiseikirj-

Voi olla vaikka rotta ,mutta voi olla lottovoittokin 😁 uskalkatko ottaa riskin😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla vaikka rotta ,mutta voi olla lottovoittokin 😁 uskalkatko ottaa riskin😉

Enpä taida, kuitenkin tulisi joku etäsuhde joka vaatisi valtavia panostuksia ja kulkemisia. Ennenpitkää tulisi sanomista kun en olisi valmis uhrauksiin parisuhteen eteen :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä taida, kuitenkin tulisi joku etäsuhde joka vaatisi valtavia panostuksia ja kulkemisia. Ennenpitkää tulisi sanomista kun en olisi valmis uhrauksiin parisuhteen eteen :)

-harmiseikirj-

Sanoas muuta! Ollaan niin samiksia😘🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoas muuta! Ollaan niin samiksia😘🤗

Mutta eikä olekin hyvä kun ne ongelmakohdat itsesssään tunnistaa jo etukäteen niin ei ainakaan sitten aiheuta turhia murheita muille. Minä ainakin jo jonkinlaiseen suhteeseen lähtiessä tuntisin vähän huonoa omaatuntoa siitä että olenkohan nyt riittävän tosissani tässä hommassa? ja vaikka toinen sanoisi että ei se haittaa, haittaisi se minua kuitenkin kun sitä ihminen on semmoinen että sillä on pyrkimys ajatella vähän liikaakin.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eikä olekin hyvä kun ne ongelmakohdat itsesssään tunnistaa jo etukäteen niin ei ainakaan sitten aiheuta turhia murheita muille. Minä ainakin jo jonkinlaiseen suhteeseen lähtiessä tuntisin vähän huonoa omaatuntoa siitä että olenkohan nyt riittävän tosissani tässä hommassa? ja vaikka toinen sanoisi että ei se haittaa, haittaisi se minua kuitenkin kun sitä ihminen on semmoinen että sillä on pyrkimys ajatella vähän liikaakin.

-harmiseikirj-

Kaikista parasta ens alkuun olis tavata vaikkaa yks pvä viikonloppuna. Ei mitään väkinäisiä puhelinsoittoja viikolla tai hirvitys!

Joka pvä. Ahdistavaa. Kun on tottunut omaan koti rutiniin ,lapseen ja lemmikkiin ja rakastaa sitä elämää,joku jatkuvasti vaatii johonkin. Siitä tulee rasittavaa. Viestit on odotettuja ja kivoja! Ei saa käydä silmille ja rasitteeksi. Pitää antaa tilaa hengittää ja suhteen kehittyä.mielestäni hiljaa hyvä tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikista parasta ens alkuun olis tavata vaikkaa yks pvä viikonloppuna. Ei mitään väkinäisiä puhelinsoittoja viikolla tai hirvitys!

Joka pvä. Ahdistavaa. Kun on tottunut omaan koti rutiniin ,lapseen ja lemmikkiin ja rakastaa sitä elämää,joku jatkuvasti vaatii johonkin. Siitä tulee rasittavaa. Viestit on odotettuja ja kivoja! Ei saa käydä silmille ja rasitteeksi. Pitää antaa tilaa hengittää ja suhteen kehittyä.mielestäni hiljaa hyvä tulee.

Tosin jo aikuiseen lapseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuripa noin, puhelimessa menee jo aikaa ihan riittävästi jo olemassaolevien ystävien kanssa niin ei siihen hirveästi lisää enää kaipaa. Itse olen myös sähköpostit kokenut vähän ongelmalliseksi, kun siinä huumavaiheessa on paljon asiaa ja selvitettävää menee hirveästi aikaa sähköpostien naputteluun, siihen päälle tekstarit ja muut söpöstelyt niin hirveä taakka rysähtää niskaan jos pitää alkaa ihastumaan johonkin.

Juu, ehdottomasti vaatisi samalla tavalla ajattelevan. Viestit on kyllä kivoja mutta niissäkin riskit jos toinen laittaa joka ilta tekstaria tms. "hyvää yötä kulta! Miten sun päivä mennyt?", se sitten paisuu kuin pullataikina ja kohta huomaat että yö on jo pitkällä. Aikaraja olisi hyvä, yhteyksiä vaikka parina päivänä viikossa ja harvakseltaan tapaamista, semmoisena jos malttaisi pitää olisi ihannetilanne.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Ilman viinan juontia ei ole miehellä mahdollisuuksia saada marinia kumppaniksi. Viinaa juomalla se markuskin löytyi baarista joten jos mies haluaa sannaan tutustua niin pitää mennää baariin juomaan viinaa.

T: viinamies

• Anonyymi

Miksi olisi taviksilla mahdollisuuksia?

• Anonyymi

Ei sukupuolella ole väliä kunhan on hyvä sänkyssä😹😹😹

• Anonyymi

En ehkä välittäisi seurustella julkkiksen kanssa.

• Anonyymi

Juu ei. Mulle tulee aina Marinin silmistä mieleen juoppo isänsä.
      Muutenkaan ei synkkaisi.

• Anonyymi

Onko minkäänlaisilla miehillä mahdollisuuksia.Sateenkaari perhettä pukkaa.

• Anonyymi

Sanna ja Kiira olisivat superpari

• Ryyppääminen jättänyt jälkensä. Kurttuinen on ilman filtteriä.

• Anonyymi

Katso peliin ja mutise sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurttuinen ihminen on arvokas kun arvostaa onnellisesti vanhenemista ja kypsyyttä. Paitsi jos kaikissa omissa kurtuissaan maalittaa onnellisesti vanhenevia omassa onnettomuudessaan kun ei samaan kykene. Yksikään nuori ei kurpittele. Kurppa ukot kurpittelee,koska heitä pelottaa katsoa peiliin. Sieltä se totuus näkyy.

• Anonyymi kirjoitti:

Havainnoin. Turha suuttua.

• Anonyymi kirjoitti:

Kurttuinen ihminen on arvokas kun arvostaa onnellisesti vanhenemista ja kypsyyttä. Paitsi jos kaikissa omissa kurtuissaan maalittaa onnellisesti vanhenevia omassa onnettomuudessaan kun ei samaan kykene. Yksikään nuori ei kurpittele. Kurppa ukot kurpittelee,koska heitä pelottaa katsoa peiliin. Sieltä se totuus näkyy.

Lue kommenttini uudestaan. En kurpitellut.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Lue kommenttini uudestaan. En kurpitellut.

En viestinyt sinulle . Yleisesti laitoin. 🤗

• Anonyymi

Jauhot tehnyt tehtävänsä eikä todellakaan ole se penaalin terävin kynä, kuten olemme nähneet suomen taloudenpidon.

• Anonyymi

Hän on Suomen kansan vihollinen joka rahtasi Suomeen muslimeita ja afrikkalaisilla. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Panisin kyllä

• Anonyymi

Millä tavoin Markus oli erikoinen kelvatakseen? Äkkiseltään katsottuna hänessä ei näy mitään erikoista. Tavallinen suomalainen mies.

• Mielestäni se Räikkönen näytti aika pitkälti juurikin tavismieheltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      82
      6511
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3571
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3118
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2332
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2201
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      121
      2107
    7. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      2062
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2019
    9. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      1882
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1638
    Aihe