Ja jos ei kuule niin nainen nostaa desibelejä niin kuulee ja saa selvää miksi naisilla on niin kuuluva ääni
Miksi naisilla on kantava ääni
9
351
Vastaukset
Jaa-a, naisilla on tosiaan tarve tulla kuulluksi.
Olen huomannut että naisten välisessä keskustelussa, jatkuvan melun turvallinen desibeliraja ylittyy.
Kun kahvivieraat poistuvat, jäljelle jää tinnitus.Pahaa ääni kyllä naisilla on parempi he laulavat omaa lapsilla ja lapsille hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
- Anonyymi
Millä lailla se on kuuluva jos akka huutaa kui hinaaja yhtä hyvin se miehenkin huuto kuuluu vaikka ehkä vähä möreämpi ääni onkin
Perustuu siihen, että sen avulla on säikytelty mammutteja alas kallionkielekkeeltä.
Lyhyt oppimäärä naisen ääntelyn ymmärtämisessä
Zaghrouta contra Richi
https://www.youtube.com/watch?v=xxr0moPYxngGattino kirjoitti:
Lyhyt oppimäärä naisen ääntelyn ymmärtämisessä
Zaghrouta contra Richi
https://www.youtube.com/watch?v=xxr0moPYxngLehmiä voi kutsua noin.
- Anonyymi
Kantava ääni saattaa auttaa myös siinä tilanteessa jos saa väkisin makaajan kimppuunsa.
Ei millään pahalla. mutta kun naapurit ryyppäs kerran läpi yön. ja oli pakko nukkua ikkuna auki. Ei se mua mitenkään muuten häirinny. mutta heti kun joukon ainoo nainen avas suunsa, niin mulla katkes uni. ja arvaa olinko seuraavana päivänä väsyny töissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833536
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803226Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683062On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442222- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261761- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658