Äitienpäivän ÄitiVisa - Äiteihin liittyviä kymysymyksiä

Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009549288.html

Ja sehän tuli naksuteltua ihan vihkoon, saateri. No jonkun muun vuoro voittaa 😂


Hyvin tiedetty, olet varmasti joskus poiminut äidille valkovuokkoja!

Vastasit oikein 4/12 kysymykseen

54

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sain yhdeksän, mutta taitaa olla liian tylsä tai liian kipeä kysymys tälle palstalle.

      • Hieno tulos!

        Hmmm, mikä olisi kipeä kysymys palstalle?


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­y­­m­­f­­o­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17857751I

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      1/12 Hyvin tiedetty, olet varmasti palstalainen!

    • 9/12. Aika pahoja jotkut, ei ihan muistunut kaikkien laulujen sanat mieleen 😊

      • Hieno tulos!

        Ei tosiaan ollut helpoimmasta päästä, mutta eiväthän äiditkään ole 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Ei tosiaan ollut helpoimmasta päästä, mutta eiväthän äiditkään ole 😂

        Ai miten niin äidit eivät ole helpoimmasta päästä? 😂

        Tänään on äitiyttä koettu monesta näkökulmasta ja mielestäni olin kyllä kohtuullisen helppo 😇 (lapsi ei liene samaa mieltä). Kunnon riita teinin kanssa "ei mistään", kasvatuskeskustelu, hassuja juttuja, naurua, haleja ja pari kyyneltä. Jaksan aina ihmetellä, miten sitä äitinä voikin yhden päivän aikana kokea lähes koko tunneskaalan..


      • Aletheias kirjoitti:

        Ai miten niin äidit eivät ole helpoimmasta päästä? 😂

        Tänään on äitiyttä koettu monesta näkökulmasta ja mielestäni olin kyllä kohtuullisen helppo 😇 (lapsi ei liene samaa mieltä). Kunnon riita teinin kanssa "ei mistään", kasvatuskeskustelu, hassuja juttuja, naurua, haleja ja pari kyyneltä. Jaksan aina ihmetellä, miten sitä äitinä voikin yhden päivän aikana kokea lähes koko tunneskaalan..

        Äiti = nainen = helppo? Ei. 😂

        Aika hieno äitienpäivälahja, tuollainen tunnesirkus muksun kanssa, jos tarkemmin ajattelee. Koko äitiys tunteina muutamassa hetkessä 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Äiti = nainen = helppo? Ei. 😂

        Aika hieno äitienpäivälahja, tuollainen tunnesirkus muksun kanssa, jos tarkemmin ajattelee. Koko äitiys tunteina muutamassa hetkessä 🤗

        Yritän keksiä jotain vastaväitettä, jolla pystyisin kumoamaan päätelmäsi, mutta se on vasta tekeillä eli kerron heti, kun löydän sopivan vastaväitteen 😂

        Onhan äitiys upeaa siitäkin huolimatta, että äitiyteen mahtuu myös niitä ei niin mukavia tunteita. Päivääkään en silti vaihtaisi ja luodin eteen heittäytyisin epäröimättä. Ei ole päivääkään ollut, kun en olisi tuntenut sydämen pakahtuvan rakkaudesta lasta kohtaan. Sellaista se äitiys vain on 🥰


      • Aletheias kirjoitti:

        Yritän keksiä jotain vastaväitettä, jolla pystyisin kumoamaan päätelmäsi, mutta se on vasta tekeillä eli kerron heti, kun löydän sopivan vastaväitteen 😂

        Onhan äitiys upeaa siitäkin huolimatta, että äitiyteen mahtuu myös niitä ei niin mukavia tunteita. Päivääkään en silti vaihtaisi ja luodin eteen heittäytyisin epäröimättä. Ei ole päivääkään ollut, kun en olisi tuntenut sydämen pakahtuvan rakkaudesta lasta kohtaan. Sellaista se äitiys vain on 🥰

        Me (miehet) odotellaan sitä päätelmän kumoavaa teesiiä kuin kuuta nousevaa 😁

        On se vanhemmuus sellaista. No juuri tuollaista kun kuvailit, on hyviä päiviä ja huonoja päiviä, mutta kaiken yllä on sateenvarjona se rakkaus ❤️


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Me (miehet) odotellaan sitä päätelmän kumoavaa teesiiä kuin kuuta nousevaa 😁

        On se vanhemmuus sellaista. No juuri tuollaista kun kuvailit, on hyviä päiviä ja huonoja päiviä, mutta kaiken yllä on sateenvarjona se rakkaus ❤️

        Mjoo

        Huonot päivät ovat niitä, kun pitää mennä kahden ganstajengin väliin ottamaan dumeja vastaan.

        (hihitystä)


      • randombypasser kirjoitti:

        Me (miehet) odotellaan sitä päätelmän kumoavaa teesiiä kuin kuuta nousevaa 😁

        On se vanhemmuus sellaista. No juuri tuollaista kun kuvailit, on hyviä päiviä ja huonoja päiviä, mutta kaiken yllä on sateenvarjona se rakkaus ❤️

        Lupaan kertoa heti, kun saan kyhättyä teesini vedenpitäväksi 😂

        Vanhemmuus on ❤️ Luin vanhemmuudesta ennen äidiksi tuloa paljon ja olin jutellut aiheesta läheisten ihmisten kanssa, mutta silti vanhemmuus iski sellaisella voimalla, etten olisi koskaan osannut ajatella. Niin hyvässä kuin pahassa. Huikeaa se on 😊


      • Aletheias kirjoitti:

        Lupaan kertoa heti, kun saan kyhättyä teesini vedenpitäväksi 😂

        Vanhemmuus on ❤️ Luin vanhemmuudesta ennen äidiksi tuloa paljon ja olin jutellut aiheesta läheisten ihmisten kanssa, mutta silti vanhemmuus iski sellaisella voimalla, etten olisi koskaan osannut ajatella. Niin hyvässä kuin pahassa. Huikeaa se on 😊

        Aaaaah, niin, odottavan aika on pitkä, mutta me odotamme. Vedenpitävyys on ylipäänsä tarpeellista, monessakin asiassa 🤔😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaaah, niin, odottavan aika on pitkä, mutta me odotamme. Vedenpitävyys on ylipäänsä tarpeellista, monessakin asiassa 🤔😂

        Ei saa olla kärsimätön, työstämme teesiä huolella ja monelta kantilta mietittynä 😑 Hyvä siitä tulee, kunhan vain saamme sen valmiiksi 😂 Siis minä ja kaikki pikku apulaiseni, joita tarvitsen vedenpitävän teesin rakentamiseksi 😁

        En edes ehkä halua tietää, mihin muuhun viittaat vedenpitävyydellä 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        Ei saa olla kärsimätön, työstämme teesiä huolella ja monelta kantilta mietittynä 😑 Hyvä siitä tulee, kunhan vain saamme sen valmiiksi 😂 Siis minä ja kaikki pikku apulaiseni, joita tarvitsen vedenpitävän teesin rakentamiseksi 😁

        En edes ehkä halua tietää, mihin muuhun viittaat vedenpitävyydellä 🤣

        Ei me olla kärsimättömiä, ei suinkaan, pois se miehistä ei kun meistä 🤣

        Vedenpitävyys on erittäin tärkeää monessakin asiassa, niin mitä sinulla oli mielessäsi? 🤔😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei me olla kärsimättömiä, ei suinkaan, pois se miehistä ei kun meistä 🤣

        Vedenpitävyys on erittäin tärkeää monessakin asiassa, niin mitä sinulla oli mielessäsi? 🤔😁

        Hyvä, jos kärsivällisyyttä löytyy sillä voitte joutua odottamaan hetkisen 😂

        Siis minähän ajattelin esim ämpäriä tai kumivenettä 😇 Niidenhän on oltava vedenpitäviä, jotta ne toimivat toivotulla tavalla 😑


      • Aletheias kirjoitti:

        Hyvä, jos kärsivällisyyttä löytyy sillä voitte joutua odottamaan hetkisen 😂

        Siis minähän ajattelin esim ämpäriä tai kumivenettä 😇 Niidenhän on oltava vedenpitäviä, jotta ne toimivat toivotulla tavalla 😑

        Mieshän on rakennettu niin, että tehdaspakettiin kuuluu automaattisesti Naisen odottamis-yksikkö, se ei ole lisävaruste. Niinpä me yleensä jaksetaan aika hyvin odottaa, mitä nyt joskus voi tulla rutinaa, mutta se johtuu vain siitä, että viimeisin softapäivitys ei ole vielä asentunut 😂

        Niin, tietenkin, ämpäri ja kumivene! Kumisaapas, sadetakki, ja muut kumiset kosteussuojaimet, tietenkin. 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Mieshän on rakennettu niin, että tehdaspakettiin kuuluu automaattisesti Naisen odottamis-yksikkö, se ei ole lisävaruste. Niinpä me yleensä jaksetaan aika hyvin odottaa, mitä nyt joskus voi tulla rutinaa, mutta se johtuu vain siitä, että viimeisin softapäivitys ei ole vielä asentunut 😂

        Niin, tietenkin, ämpäri ja kumivene! Kumisaapas, sadetakki, ja muut kumiset kosteussuojaimet, tietenkin. 🤣

        😂 Hyvää kannattaa vähän odottaakin 😏 Joskus kyllä on havaittavissa noita softa-ongelmia enemmänkin, voisikohan niitä päivityksiä jotenkin avittaa? 🤔

        Juuri noin, kosteudelta on hyvä suojautua. Ikävää kastua litimäräksi, eihän sellaisesta kukaan tykkää, joten paras huolehtia, että vedenpitävyys on kunnossa 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        😂 Hyvää kannattaa vähän odottaakin 😏 Joskus kyllä on havaittavissa noita softa-ongelmia enemmänkin, voisikohan niitä päivityksiä jotenkin avittaa? 🤔

        Juuri noin, kosteudelta on hyvä suojautua. Ikävää kastua litimäräksi, eihän sellaisesta kukaan tykkää, joten paras huolehtia, että vedenpitävyys on kunnossa 😁

        Niin, jostain syystä nuo OTA-päivitykset takkuilevat, niin paha sanoa. Ehkä miehen valmistajia voisi puhutella asian tiimoilta? 🤔😂

        Kosteus on suuri ongelma, välillä ylettömyydellään ja välillä olemattomuudellaan. Ehkä siihenkin pitäisi järjestää softapäivityksiä? 😉

        Nyt hyvät yöt tämän päivän sanailujen osalta 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, jostain syystä nuo OTA-päivitykset takkuilevat, niin paha sanoa. Ehkä miehen valmistajia voisi puhutella asian tiimoilta? 🤔😂

        Kosteus on suuri ongelma, välillä ylettömyydellään ja välillä olemattomuudellaan. Ehkä siihenkin pitäisi järjestää softapäivityksiä? 😉

        Nyt hyvät yöt tämän päivän sanailujen osalta 🤗

        Päivitykset täytyisi kyllä saada kuntoon monessa asiassa, täytyy tehdä vikailmoitukset ylläpitoon 😂

        Hyvää yötä ja energiaa uuteen viikkoon! 😊


    • Anonyymi

      Hienosti meni, sinulta löytyy äiti-tietoa laidasta laitaan!

      Vastasit oikein 9 kysymykseen 👍🏼

      • Hups unohdin kirjata itseni sisään.🙄🤣


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hups unohdin kirjata itseni sisään.🙄🤣

        Vanhoilla äideillä muisti tuppaa jo pettämään.


      • Hieno tulos!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoilla äideillä muisti tuppaa jo pettämään.

        Loistava taktiikka, omia jonkun anonyymin tulos ja väittää sitä omakseen 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoilla äideillä muisti tuppaa jo pettämään.

        Hus, eihän tuo ole vielä vanhaa nähnytkään, pöh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoilla äideillä muisti tuppaa jo pettämään.

        Joo välillä kyllä☺️ mut en mä nyt, niin kovin vanha viel oo😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Hus, eihän tuo ole vielä vanhaa nähnytkään, pöh.

        Kiva kun pidät mun puolia😘


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kiva kun pidät mun puolia😘

        Ole hyvä 🤗 Ja kun mä tiedän ettet oo vanhaa nähnytkään, niin helppoa 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Ole hyvä 🤗 Ja kun mä tiedän ettet oo vanhaa nähnytkään, niin helppoa 😉

        😊😊😊


    • Tulos: 11/12.

      • Loistava tulos!

        Kirkkaasti päivän pohjat, wau! 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Kirkkaasti päivän pohjat, wau! 🤗

        Aika helppoja kysymyksiä. Yksi meni kuitenkin arvaamalla oikein.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Aika helppoja kysymyksiä. Yksi meni kuitenkin arvaamalla oikein.

        Mulle ne ei olleet helppoja... 😁


    • Anonyymi

      7/12, hö, miksi mun kuuluis tietää joidenkin jälkikasvujen nimiä...ole mikään halvatun idolistalkkeri

      • Kelpo tulos!

        No jokainen meistä on jonkun jälkikasvua, niin sikäli on erikoista miettiä miksi tulisi tietää jonkun jälkikasvun nimi...


    • 9/12 jotain äiti tietoa edes sentään.😂.

      • Hieno tulos!

        Mä lähinnä tiesin, että mulla on äiti 🤣


    • Anonyymi

      7/12 Ei kovin hyvä tulos mutta parempi kuin sulla :D

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Millaisen kortin laitoit tärkeimmälle äidillesi, Äiti Venäjälle?


      • Hieno tulos!

        Vedin kyllä niin vihkoon omat visailut, että varmaan kaikki saavat paremmat pisteet 😂


    • Jotain sentään 😄

      Hienosti meni, sinulta löytyy äiti-tietoa laidasta laitaan!
      Vastasit oikein 9 kysymykseen

      • Loistava tulos! 😯


    • Anonyymi

      9/12
      Sama tulos näyttää olevan monella muullakin.

      • Loistava tulos!

        Näemmä minä olen tämän porukan pöljin 😂


    • Viisi meni vaan oikein, mutta johtuu siitä, kun siinä oli niin paljon noita nimiä. Ja mulla huono nimi muisti. kohta päättyy äitienpäivä ja voi mennä nukkuun.

      • Kelpo tulos!

        Ja voit minut, se on pääasia 😁


    • 4 oikein myös täällä. Lemminkäisen äiti olisi pitänyt tietää, mutta väärin meni sekin.

      • randombypasser

    • Anonyymi

      8 oikein. Kyllä vähän nyppii, että sekoittaa kuuluisat taitelijat. Ei niinkään Vartiaisen poikien nimet harmita.

      • Hieno tulos!

        Nyppiihän se, mutta ei aina voi onnistua. No jos totta puhutaan, niin kyllä se nyppii ihan hitosti joka kerran 🤣


    • Anonyymi

      Hienosti meni, sinulta löytyy äiti-tietoa laidasta laitaan!
      Vastasit oikein 9 kysymykseen

      Hienosti muttei täydellisesti, voivoi.

      - Sheena

      • Loistava tulos!

        Täydellisyys syntyy pettymysten kautta 😉


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      50
      2101
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      158
      1326
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1220
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      144
      995
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      940
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      885
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      862
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      41
      800
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      792
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      780
    Aihe