Miksi naiset haluatte aina ravintolaan treffeille?

Anonyymi-ap

Miksette syö kotona ennen treffejä ettei ole sitten treffeillä nälkä.
Sitten ei ole sitä ongelmaa että kuka maksaa treffit eikä miehen tarvii maksaa koska teillä ei ole nälkä joten voitte mennä kävelemään vaikka.

49

611

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kävelytreffit on ok. Kahvitreffitkin on ok.

      Syömään mennessä kumpikin maksaa oman ruokansa, tai voihan nainen maksaa molemmatkin, jos mennään ihan vaan lounasravintolaan. 🙂

      • Anonyymi

        Ei kyl mies maksaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyl mies maksaa

        Se olisi minusta ensitreffeillä vähän vaivaannuttavaa, jos puolituntematon maksaisi minun ruokani. 🤔 Paljon mieluummin maksan ruokani itse. - Toki sitten parisuhteessa on kiva, jos mies maksaa, kun käydään ulkona syömässä 😄


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Se olisi minusta ensitreffeillä vähän vaivaannuttavaa, jos puolituntematon maksaisi minun ruokani. 🤔 Paljon mieluummin maksan ruokani itse. - Toki sitten parisuhteessa on kiva, jos mies maksaa, kun käydään ulkona syömässä 😄

        Ehei tyttösein kyllä mies maksaa mutta parisuhteessa maksetaan yhteisistä rahoista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehei tyttösein kyllä mies maksaa mutta parisuhteessa maksetaan yhteisistä rahoista

        Ensinnäkin, en ole tyttösi, toiseksi en ole tyttö lainkaan, enää, ja kolmanneksi, minulla on aina ollut parisuhteessakin omat rahat ja niin tulee olemaan myös jatkossa.


    • Anonyymi

      Mä en kyllä tunne yhtään naista, joka haluaisi ravintolaan treffeille. Mitä näitä on puhuttu, niin ravintola on ollut kaikille se least favourite vaihtoehto treffipaikaksi.

    • Miksi asiasta joku ongelma pitäis tehdä meni sitten mihin tahansa treffeille syömään, kävelemään, kahville, leffaan tai ihan minne vaan. Yleensä maksetaan kumpikin omansa ja jos tahtoo olla kohtelias voi tarjoutua maksamaan mitta antaa sen toisen päättää mikä hänestä luontevimmalta ja mukavimmalta tuntuu.🙂.

      • Anonyymi

        Onko tarralenkkarit jo vaihtuneet tarrasandaaleihin valkoisilla tennissukilla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tarralenkkarit jo vaihtuneet tarrasandaaleihin valkoisilla tennissukilla?

        Eipä oo tullu käytettyä kumpaisiakaan.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tarralenkkarit jo vaihtuneet tarrasandaaleihin valkoisilla tennissukilla?

        Eikä edes tennissukkiakaan muuten.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Eipä oo tullu käytettyä kumpaisiakaan.😄.

        Kiipula-tyyliä, kandeis käyttää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiipula-tyyliä, kandeis käyttää

        Kiipula on työpaikkana tosi jees mutta ei se mun vaatetukseeni vaikuta mitenkään kyllä. Ja sitä paitsi se on muutenkin niin monipuolinen paikka että sieltä kyllä löytyy lähes kaikkea laidasta laitaan.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiipula on työpaikkana tosi jees mutta ei se mun vaatetukseeni vaikuta mitenkään kyllä. Ja sitä paitsi se on muutenkin niin monipuolinen paikka että sieltä kyllä löytyy lähes kaikkea laidasta laitaan.😄.

        Se on pöpien amis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on pöpien amis.

        Ei edes oo vaikka siellä kyllä myös vammaisia ja muita erityistä tukea tarvitsevia autetaan ja koulutetaan. Kannattais ehkä ottaa selvää mitä kaikkea se on.😄. On meinaan todella monipuolinen paikka mm. kasvihuone/puutarha/kukkakauppa minkä kahviossa mä satun olemaan töissä, ammattioppilaitos mistä voi valmistua mm. puutarhan, eläintenhoidon, kiinteistönhoidon, auton korjauksen, tietotekniikan, hotelli ja ravitsemuksen aloille ja muitakin taitaa olla, poliisikoirankoulutuslaitos(väliaikaisesti), hotelli ja kuntoutuskeskus, erityisoppilaitos(niille vammaisille ja erityistä tukea tarvitseville). Ainakin kaikkea noita enkä edes taida kaikkea muistaa.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on pöpien amis.

        Tästä sopii tutustua mitä kaikkea se on. Päivittäisiä vieraita on n.1000 ja työntekijöitäkin 520.😄. https://www.kiipula.fi/


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tästä sopii tutustua mitä kaikkea se on. Päivittäisiä vieraita on n.1000 ja työntekijöitäkin 520.😄. https://www.kiipula.fi/

        Ja mä oon korjannut ton kiipulan. Että siinä se taas nähdään, kuinka arvokkaita me parisuhteettomat miehet ollaan.


      • JeroP kirjoitti:

        Ja mä oon korjannut ton kiipulan. Että siinä se taas nähdään, kuinka arvokkaita me parisuhteettomat miehet ollaan.

        En tiedä että mitä sä oot siellä korjannu mutta hieno juttu ja hyvä niin. Kovasti siellä kokoajan nytkin remontoidaan ja laajennetaan ja rakennetaan uusia suurempia ja parempia tiloja kaikelle toiminnalle on tehty niin jo ainakin reilun vuoden.

        Ja toi parisuhteettomuus tai parisuhteellisuus nyt tuskin asiaan vaikuttaa kun aivan yhtä arvokkaita ihmiset on oli asia sitten kumminpäin tahansa.🙂.


    • Anonyymi

      Joo, kyllä benjihyppy on hyvä tapa aloittaa treffit. Vai pitäisikö sen vanhan mainoksen mukaan aloittaa ja päättää päivänsä juhla mokalla.

    • Anonyymi

      No en kyllä haluaisi. Olisipa kiusallista ekoilla treffeillä tuijotella toisen naamaa jos ei vaikka yhtään synkkaisi. Ja muutenkin, en haluaisi että ekat tai tokatkaan treffit olisi liian "romanttiset", koska se olisi liian kiusallista, jos ei vielä osaisi sanoa voisiko jutusta tulla mitään. Mieluummin jotain rennompaa minulle ainakin :)
      N31

    • Anonyymi

      Treffeillä nainen näkee onko mies rahamies eli mies maksaa ja sitten on kemiaa koska miehellä on rahaa maksaa. Sellaista miestä nainen haluaa tapailla sitten eikä tule ongelmia.

      • Anonyymi

        Sulla on kyllä todella outo naismaku. Kun näitä sun naisihanteitasi lukee, niin ihmettelee, että mistä sä noin naiset edes kaivat.


      • Anonyymi

        Ai jaaha! Kuules mäntti, mä en ole myynnissä millään kilohinnalla ja maksan omat syömiseni!
        Ja ainakin sinun seurassasi maksaisin taatusti laskuni, ettei tulisi väärinkäsityksiä.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaaha! Kuules mäntti, mä en ole myynnissä millään kilohinnalla ja maksan omat syömiseni!
        Ja ainakin sinun seurassasi maksaisin taatusti laskuni, ettei tulisi väärinkäsityksiä.
        trollikka

        Mahdatko määräillä jos herra mies eli jääkarhu sanoo minä tarjoan niin neiti trollikka tottelee niin se o sinun tuleva aviomiehesi vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdatko määräillä jos herra mies eli jääkarhu sanoo minä tarjoan niin neiti trollikka tottelee niin se o sinun tuleva aviomiehesi vaan

        Välis-urpo luulee vieläkin voivansa määräillä jotain naista 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdatko määräillä jos herra mies eli jääkarhu sanoo minä tarjoan niin neiti trollikka tottelee niin se o sinun tuleva aviomiehesi vaan

        Voi Välis Välis. Jos mies alkaa kiukuttelemaan jostain ravintolalaskun maksamisesta, niin uusia treffejä ei illoin tule.


    • Itse olen pitänyt kävelytreffeistä. Viimeisillä treffeilläni olimme miehen kanssa kåvelyllä, jonka lomassa kävimme kivassa kahvilassa ja ne olivat mielestäni kaikin puolin onnistuneet treffit. Mies maksoi minun osuuteni. Hän tarjoitui sen verran selkeästi, etten lähtenyt asiasta väittelemään. Olisin voinut hyvin maksaa myös, mutta ikäryhmässäni miehet nyt vain yleensä haluavat maksaa, ainakin jos ovat itse treffeille kutsuneet. Se on mielestäni kohtelias ele ja se, ettei mies tee maksamisesta maailman suurinta ongelmaa, on mielestäni hyvä juttu.

      • Anonyymi

        Mutta tuliko toisia treffejä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuliko toisia treffejä?

        Olisi tullut, mutta minä päätin, että on parempi lopettaa tapailu.


    • Sun kohdalle sit osunut nälkäisiä naisia. 😁

      Kyllä treffit pitää saada sovittua sellaiseen paikkaan, että kummastikin se on ok.

      Tietenkin onhan yksi konsti saada selville, onko miehestä mihinkään, kun väenvängällä johonkin ravintolaan saa treffit hommattua ja vielä maksattaa appeet. 😁

    • Ei kannata syödä mitään kovin pierettävää...

    • Anonyymi

      milloinkshsn joku ygttökkin pääsee vankilasta pois jos ajaa mopedilla 1 kilometria ylinopeutta....

    • Anonyymi

      joku oikwin hihhi-jurrrru ryrööillw mirä auuwmmR Jlkinwwr airä iaompi miwa...... jooh

    • Anonyymi

      Treffit ravintolassa ois painajainen. Kammoan julkisesti syömistä

    • Anonyymi

      Juu ei kelpaa pyöräilevä mies. Naiset menee viinamiehen mukaan ravintolaan.

    • Anonyymi

      Kävely-, hiihto- ja pyöräilytreffit ovat parasta. Kahvilassa mies sanoi, tarjoan kahvit. minä miks, kyllä mä omani maksan. Sanoi että on juuri sen verran rahaa. Maksoi sitten molemmat. Ihan itsensä elättävästi hänellä kuitenkin sitä rahaa vaikuttaa olevan.
      En missään nimessä haluaisi ravintolaan. Pidemmillä lenkeillä käymme pitzeriassa, nälkä liikkuessa tulee. Maksetaan vuorotellen lasku.

    • Anonyymi

      Tämähän on kuin jostain "sinkkujen illalliset" tv-ohjelmasta.
      Lopputulos on aina se ettei kolmesta valittu voittaja ole päässyt kuvatun jälkeen jatkotreffeille, ei vaikka karsinta olisi ollut jo kova.

      Parasta on kun tapaa naisen siten että se ensimmäinen tapaaminen on jo treffit, kummankaan sitä tiedostamatta.

      AV

      • Anonyymi

        Meillä, 2023-05-18 19:27:16, kävi juuri niin. Ei olisi koskaan uskonut. Hiljattain huomattiin että on kulunut ensi tapaamisesta puolitoista vuotta. On ollut taukoja mutta taas on menty liikuntatreffeille. Hyvä tästä tullee, muttei 100-prosenttista varmuutta vieläkään.
        Nautin joka tapaamisesta vaikka treffit loppuisivat viikon, kuukauden, vuoden päästä tai ei koskaan. Kokemus elämään ja kivaa on ollut.


    • Anonyymi

      jos joku on niin kaukasna menossa jo että jollain hävittäjälläkin.... ei siihen saa yhteyttä mitenkään ... mutta niin toivottavasti selviytyy hengissä

    • Anonyymi

      Minä säilytän yhtä olut-purkkia, koska jotain hassuja juttuja oli joskus kauan aikaa sitten joku tarjosi KOFFINAA makkaroitas grilatessa olimme....sinänsä tuli vaan mieleen omaksi janojuomaksi pöydällä seissoo olutpurkki.

      Jos tulee kova janokin niin...

    • Anonyymi

      oikein kammottava asia olisi jos kaatuu jollain vesi-härvelillä kuin vaikka skootterilla ja sitten ei osaa uida ja uppoaa itse

    • Anonyymi

      huomenna tulee kain farmi-suomi uusi jakso taas


      mutta mikä olisi oikein kammottavaa jos ei osaa uida ja joku moposkootteri vesivehje kaatuu ja sitten hukkuu jos ei osaa uida

      • Mä oon aina ollu huono uimaan. Mutta toi ruumis on vaan välttämätön paha elämässä, että jos se hukkuu niin saa hukkua ja voi siirtyä seuraavaan elämään, jos sais vaikka paremman.


    • Koska miehet maksaa laskua hhhhhhhhhehehaha

    • Jos mies haluaa väkisin viedä minut treffeille, se saa kyllä vapaastti valita ravintolan ja vinguttaa Visaa vikisemättä. Vaikka kyllä minä tosi mielelläni syön sen laittamia ruokia kotonakin. Se on hyvä kotikokki. Ei sinne ravintolaan ole pakko lähteä. 😉

    • Anonyymi

      Jos mies maksaa laskun niin naisen pitää antaa pimppiä sitten. Se on tasa-arvoa.

      • Anonyymi

        Kannattaa sitten tehdä sopimu tuosta etukäteen, niin ei tule pettymyksiä. Maksullinen vaan voi hyvinkin haluta maksun rahana, ei ruokana.


    • Anonyymi

      Sokkotreffeille astuu nainen joka on olemuksessaan ylväs.
      Tilaa pääateriakseen 300 gramman pihvin. Vartalo suoraan muumimaailmasta.

      • Anonyymi

        Oletan, ettei hän ole Pikkumyy.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2187
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      191
      1508
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1230
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      146
      1062
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      988
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      26
      929
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      872
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      45
      857
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      812
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      800
    Aihe