Mikä on naisen mahti

Anonyymi-ap

Mikä tai millainen on naisen mahti

21

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku mies voi vaatia olla suhteessa ainoa pomo ja vaatii naiselta kaiken vallan. Nainen jolla on valta juuri siihen mieheen, ei kuitenkaan voi sitä ikinä antaa, koska se valta on se nainen itse.

Monet miehet valitseekin helpomman tien eikä sitä naista jota eniten haluaa ja jolla siksi on suurin mahti mieheen. Ne miehet valitsee sovinnaisliiton ja jättää yksin sen naisen maailmaan joka olisi ollut se oikea. Puhutaan tekosiveästi vaimomateriaalista ja sitten kärvistellään paskassa kulissiliitossa kunnes erotaan.

Semmoinen mies on pelkuri enkä kunnioita.

Tämä yksi näkökulma naisen mahdista maailmassa, muitakin on.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍒 ­­­N­y­­­m­­­f­­o­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17869400Q

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Joku power se vissiin on ja riittää että se on eikä se ajatuksesta kulu

• Anonyymi

Ja voihan sitä ihan vaan sympaattinenkin olla, ne ei ymmärrä jotka ei ole sitä

• Anonyymi

Onko naisen mahti semmoinen että nainen saa ns tahtonsa tai halunsa läpi tai ainakin kompromissi sovitus eli jos nainen tulee surulliseksi tai näyttää tissinsä reitensä pimppinsä alastoman vartalonsa niin mies on sulaa vahaa tai tulee ja vain pussaa niin mies on myyty

• Anonyymi

Vai onko nainen vain niin vastustamaton et mies vaan on polvisillaan naisen edessä

• Kahdessa asiassa nainen on hyvä, empatia ja verbaalisuus.
      Empatian avulla nainen tietää miltä miehestä tuntuu ja verbaalisuudella hän sotkee miehen kuviot.

• Anonyymi

Hyvässä ja pahassa, vaikutus miehen mieleen. Hyvässä hän antaa rauhaa ja energiaa levottomaan mieleen, auttaa siirtämään vuoria miehen tieltä. Pahassa voi korostua säälimättömyys ympäristöön miehen ollessa vain hyödyllinen/mielen nautintoa tuova väliaikainen välikappale.

• Tuossa aikaisemmin Gattino sanoi naisen verbaalisuudesta. Olen samaa mieltä.
      Naiset osaavat sanoittaa tunteensa hyvin (hyvässä ja pahassa). Monella naisella on tilannetajua, kauaskatseisuutta ja kykyä hallita kokonaisuuksia. Kun nämä pelipalikat loksahtavat oikein, sekä sanalliseen viestitulvaan yhdistettynä, voi siinä olla moni mies helisemässä.

Naisen mahti on kerroksellisuus. Osata hallita monia asioita ja tunnemaailmaa samalla kertaa yhdessä.

• Anonyymi

Napakymppi, ei tuota paremmin voisi ilmaista. Tuon kun vielä saat ilmaistua niinkin että miehetkin asian ymmärtävät, ilman rakennuspiirustuksia. Miehet ymmärtävät hyvin tekniset asiat, tunnetilat ovat niille utopiaa.
        anonyymi

• 😀Hienosti osasit sanoittaa, varsinkin tuo kerroksellisuuden lisääminen oli hyvä.

Taidan olla puolisoa parempi verbaalisesti mutta tunnepuolella olen tökerö ja kokonaisuudet siellä jää näkemättä.

• Anonyymi kirjoitti:

Napakymppi, ei tuota paremmin voisi ilmaista. Tuon kun vielä saat ilmaistua niinkin että miehetkin asian ymmärtävät, ilman rakennuspiirustuksia. Miehet ymmärtävät hyvin tekniset asiat, tunnetilat ovat niille utopiaa.
        anonyymi

Kiitti. Tuostahan ne naisten ja miesten väliset kommunikaatiovaikeudet johtuvat, kun ei ymmärretä mitä toinen tarkoittaa ja millaista vuorovaikutusta toinen hakee. Väärinymmärryksiltä ja pettymyksiltä ei valitettavasti voida välttyä.

Toinen puhuu aidasta, toinen aidanseipäistä.

• Gattino kirjoitti:

😀Hienosti osasit sanoittaa, varsinkin tuo kerroksellisuuden lisääminen oli hyvä.

Taidan olla puolisoa parempi verbaalisesti mutta tunnepuolella olen tökerö ja kokonaisuudet siellä jää näkemättä.

Kiitos. Tilanteet ja asiat ovat usein ristiriitaisia. Myös omiin odotuksiin petytään, kun tuntee ettei kumppanilta saa oikeanlaista tukea ja ymmärrystä, vaikka kumppani olettaa antavansa juuri oikeanlaista palautetta.
        Näkemyserot ovat suuret ja kuilu syvenee, jos asioiden solmukohtia ei heti selvitetä, eikä kommunikointiin panosteta. Asiat selviää puhumalla.

Meidän huushollissa se taidan olla minä, jolla on hallussa sanallinen runsaudensarvi. 😀
        Minulle on tärkeää, että saan ilmaistua itseäni ja tulen ymmärretyksi oikein.

• Anonyymi

Esimerkki, istutaan autossa ja ajetaan Utsjoelta Helsinkiin alasti, kumpi mies vai nainen pystyy olla normaalisti ja molemmat heteroita.

• Anonyymi

No mä en ainakaan hermostu. Tykkään ajaa😛

• Minusta se on äitiys.

Kun on yhtä huikea äiti, kun mun oma äiti, niin on naisenakin henkisesti 5 cm ylempänä muita, olematta sen kummempi ihminen. :o)

Se vaan nyt on niin. :o)

• Anonyymi

Bi-seksuaalimies, joka ei aio koskaan lisääntyä on täysin vapaa :)
      Ei naiset juoksuta.

• Anonyymi

Monet naiset kaikkeen suostumisen ja naismaisuuden johdosta just bi-ukkoja tossukka ukkomiesten ohella pompottaa. Usein näiden edes itse tajuavan näin tapahtuvan. Antavat kaiken periksi vain koska nainen ja nykymaailma trendeineen nurin niskoin. Pahinta kun molemmat edm. yhdistyy.

• Anonyymi

Paras on kun ei anna ikinä niiden pompottaa, on mies, on oman tiensä kulkija, eikä lisäänny vaikka hetero olisikin. Naimisiin nykysuominaisten kanssa kannata mennä elämäänsä pilaamaan.

• Anonyymi

Nainen sanoo et ole komea niin elämäsi on pilalla etkä koskaan saa naista.

• Anonyymi

Ei naisella mitään mahtia ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      39
      2955
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      63
      2334
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2294
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1988
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1352
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      22