Millaiset suunnitelmat sinulla on täksi viikonlopuksi?
Mitä aiot juoda ja kuinka paljon?
Milloin ja missä juopottelet?
Juotko seurassa vai yksin?
Miten aiot juopotella tänä viikonloppuna?
62
536
Vastaukset
- Anonyymi
18 vuotta raittiina.
- Anonyymi
Minulla on kokaiinia ja muita huuumeita. Aijon juoda pirtua raakana.
- Anonyymi
Lisäksi kaapissani on Raamattu, jota luen samalla muille evakelijuon
Itse tein juuri vaimon kanssa New York tyylistä pizzaa ja tälle illalle varattu Pineapple lonkero, Fuller's ESB ja Bombardier British Ale. Huomenna aamulla pitää mennä töihin. PV:n kiivain sotaharjoituskausi on alkanut ja sinnehän minäkin suuntaan...eli juominen on hallinnassa kuten aina.
"Uskonnot ja uskomukset Ateismi"
Mitä tuo liite merkitsee ja miksi se on täällä?
Ateistit ei usko mitään luomistarinoita.
He ovat evoluutio tietoisia niiden maailma
perustuu todistettuun tietoon
Kautta ihmisten ja simpanssien DNA`n
Raamattu ja Kalevala ovat kansalliseepoksia.
Kukin uskokon mihin haluaa.
Me emme usko me tiedämme.- Anonyymi
Ateistit vetää taas perseet olalle tänä viikonloppuna uskollisina tavoilleen.
- Anonyymi
Luterilaiset siis. Joka saatanan vkl. täällä Tampereella Lisään edelliseeni.
- Anonyymi
uskovainen kölinali mutta mikä merkki olisi paras toimenpiteen suorittamiseen 🤔
- Anonyymi
oli ihan paskoja paatteja 🤣
- Anonyymi
Miten meni perjantaikännit?
Miten on lauantai alkanut? Parannatko krapulaa ryypyillä? Juotko heti aamusta lähtien vai pidätkö vähän taukoa?
Mitä suosittelet lauantaikrapulan hoitoon? - Anonyymi
Koko suku on umpihumalassa ulosoton käytyä.
- Anonyymi
Avovaimoni katsoo jääkiekkoa ja otamme muutaman keskioluen yhdessä
- Anonyymi
Aion mässytellä Jeesuksen verellä ja ruumiilla koko viikonlopun. Kun olen tarpeeksi jeesuspäissäni niin menen kaupungille huutamaan ihmisille jumalan tuomiota jos eivät laillani ota Jeesusta vastaan omaan elämäänsä. Tulen vielä pelastamaan tuhansia sieluja kadotuksen ikikäristyksestä.
Jeesus, Jeesus, Jeesus!!!! Tule minuun!!!!! Juon vain SodaStream-vettä, koska se pierettää. On hyvä olla pienissä pieruissa.
- Anonyymi
jumalan henki on puhunut
- Anonyymi
Latvia vetää nyt suomalaisia kännäämään. Kana feta Kanada pizza oireyhtymä eli Kanada häviää.
- Anonyymi
Suomalaiset uskovat jopa jumaliin , siksi suomi ei pärjää .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset uskovat jopa jumaliin , siksi suomi ei pärjää .
Jumala ei auta edes jääkiekossa.
- Anonyymi
Miten on lauantai edennyt? Vieläkö on nousuhumala vai joko meni kaatokännin puolelle?
Oletko pysynyt kotona vai lähditkö baariin tai puiston penkille dokaamaan?- Anonyymi
Jumalanvaltakunta kirjoitti:
Vesiselvänä töissä.
Toivot vain, kun krapula painaa aamulla ja känni kaataa illalla.
- Anonyymi
Vesiselvänä töissä.
aurinkokuningas tamminen on vetänyt muutaman korillisen kaljaa, minä olen vasta alottelija ja aion hankkia yhtä komeen pallomahan kuin on aurinkokuninkaalla.
- Anonyymi
No niin, millainen jysäri on päällä ja tiedossa?
Yritätkö korjata krapulaa juomalla vähän lisää näin sunnuntaina?
Onko maanantaiaamuna töihin meno?”No niin, millainen jysäri on päällä ja tiedossa?”
Kumpi jyskyttää hihhulin päässä, armoton krapula vai Jumala? Viideltä on pitänyt jo herätä miettimään elämän kurjuutta ja sitä kuinka olematon Jumala pitää otteessaan. Mitähän sitä tänään valehtelisi ateisteista? 😂
- Anonyymi
Löysin gäjermaisteria ja energiajuomaa ja nyt vitru.öähteö
- Anonyymi
Onko mennyt sunnuntai krapulaa parannellen vaan oletko vetänyt reilusti uuden kännin?
- Anonyymi
Selvisitkö tänään töihin vai jäitkö omailmoituksella parantamaan krapulaa kotiisi? Onhan sinulla varmasti riittävästi juotavaa, että ei tarvitse näyttäytyä kännissä kaupassa mahdollisesti liikkuville työkavereille? Olisi se noloa, kun olet ilmoittanut olevasi sairas ja ainoa tauti sinulla on vanhalle viinalle löyhkäävä alkoholismi!
Sellaista se ateistin elämä on. Kristityt painelevat tänäkin aamuna raittiina ja ilman krapulaa töihin, pallit tyhjinä, kun on vaimoja paksuksi pukittu koko viikonloppu.He heh, hihhulilla itsellään jäänyt putki päälle kun jo viideltä herätty ryyppyputken maniassa tekemään järjettömiä aloituksia, joissa valehdellaan ateisteista. Ei saatana, kaikkeen sitä uskontofilosofi alentuu kun viina vie 😂😂😂
- Anonyymi
Meidän työpaikalla on käytössä omailmoitus sairauspoissaoloissa. Ainoat, jotka ovat käyttäneet sitä väärin ryyppyputken jatkamiseen ovat ateisteja. Sitten meillä on yksi mielisairauden takia tosi usein ja pitkään poissaoleva työntekijä: hän on kiihkomielinen ateisti. Tämä tiedetään, koska hän on puhunut avoimesti ateismistaaan ja mielisairaudethan eivät yleensä pysy salassa työpaikoilla, joten sekin asia tiedostetaan.
Meillä on kaksi maahanmuuttajaa, joista toinen on tunnollinen ortodoksikristitty ja toinen on muslimi. Kumpikaan ei lintsaa tai valehtele sairauksistaan, joten tässä mielessä teistit kyllä johtavat tilastoja hyvässä asiassa meidän työpaikalla.
- Anonyymi
Yksi veti jo muljua ja bentsoja.
Miten sinä aiot saada pääsi sekaisin tänään?- Anonyymi
bentsoja tuo maahan kristittyjen suojatit 😠
- Anonyymi
Mitä on mulju?
Se on alkoholipitoista mäskistä käynyttä juomaa, joka lentää aina välillä bentsojen kera sun näppikselle. Olet sittemmin korvannut muljun kahvilla...
- Anonyymi
Mitä on mulju?
rapakaljaa
- Anonyymi
Mitä on mulju?
rapakaljaa
- Anonyymi
Ai eläkekuukausia odotellessa?
- Anonyymi
Joko on perseet olalla vai vieläkö on nousu kesken?
Onko näin juhlapäivänä parempaa juomaa vai vieläkö mennään muljun voimalla? - Anonyymi
Ateisteilla on niin kova vauhti päällä lauantaina, että eivät ehdi kirjoittaa tänne. Tai sitten he ovat sammuneita.
- Anonyymi
Ateistit olivat eilen lauantaina hulluna päissään ja tänään kerskuvat ylpeinä eilisestä kännipäisestä sekoilustaan.
Parempi hulluna päissään kuin hulluna Jeesuksesta. Jumalusko on nimittäin ihan oikeaa mielisairautta.
Hallucinating God? The Cognitive Neuropsychiatry of Religious Belief and Experience
From an evidential perspective, atheists can be construed as proposing a “negative existential” (God does not exist), whereas believers posit a “positive existential” (God exists). It is conceivable that both propositions are motivated, but OCCAM’s razor requires only that the latter be scientifically justified. In the absence of compelling objective evidence for God’s existence, therefore, religious belief is, alethically speaking, pathological and, by two-factor standards, delusional.
https://www.academia.edu/4265301/Hallucinating_God_The_Cognitive_Neuropsychiatry_of_Religious_Belief_and_Experience- Anonyymi
Stronghist kirjoitti:
Parempi hulluna päissään kuin hulluna Jeesuksesta. Jumalusko on nimittäin ihan oikeaa mielisairautta.
Hallucinating God? The Cognitive Neuropsychiatry of Religious Belief and Experience
From an evidential perspective, atheists can be construed as proposing a “negative existential” (God does not exist), whereas believers posit a “positive existential” (God exists). It is conceivable that both propositions are motivated, but OCCAM’s razor requires only that the latter be scientifically justified. In the absence of compelling objective evidence for God’s existence, therefore, religious belief is, alethically speaking, pathological and, by two-factor standards, delusional.
https://www.academia.edu/4265301/Hallucinating_God_The_Cognitive_Neuropsychiatry_of_Religious_Belief_and_ExperienceTarkoitin Luterilaisia, asuvat yläkessasani
- Anonyymi
Stronghist kirjoitti:
https://www.academia.edu/4265301/Hallucinating_God_The_Cognitive_Neuropsychiatry_of_Religious_Belief_and_ExperienceTunnustat siis sen, että ateistit olivat eilen humalassa ja teistit selvin päin. Niinhän se on joka viikonloppu ja välillä arkenakin.
Pitkiä ovat palstajuoppojen viikonloput. Anonyymi kirjoitti:
Tunnustat siis sen, että ateistit olivat eilen humalassa ja teistit selvin päin. Niinhän se on joka viikonloppu ja välillä arkenakin.
Pitkiä ovat palstajuoppojen viikonloput.En minä ole mikään ateistien puolesta puhuja. Totesin vaan, että on parempi olla päissään etanolista kuin Jeesuksesta. Etanolihumala häviää muutamassa tunnissa kun sitä ei enää nauti, mutta Jeesushumala saattaa kestää koko elämän ja rampauttaa potilaan toimintakyvyn.
- Anonyymi
Stronghist kirjoitti:
En minä ole mikään ateistien puolesta puhuja. Totesin vaan, että on parempi olla päissään etanolista kuin Jeesuksesta. Etanolihumala häviää muutamassa tunnissa kun sitä ei enää nauti, mutta Jeesushumala saattaa kestää koko elämän ja rampauttaa potilaan toimintakyvyn.
Kristityt ovat toimivan yhteiskunnan tukipilareita ja erittäin tuottavia verrattuna ateisteihin nahjuksiin, joiden aika menee kristinuskon vastustamiseen, juopotteluun ja tyhjänpäiväiseen hengailuun.
- Anonyymi
Stronghist kirjoitti:
En minä ole mikään ateistien puolesta puhuja. Totesin vaan, että on parempi olla päissään etanolista kuin Jeesuksesta. Etanolihumala häviää muutamassa tunnissa kun sitä ei enää nauti, mutta Jeesushumala saattaa kestää koko elämän ja rampauttaa potilaan toimintakyvyn.
Kristityt uskovaiset eivät ole potilaita, sillä kristinusko ei ole tautiluokituksen mukaan mielisairautta.
Minä juon shampanjaa tänään ja erittäin hyvästä syystä. Poikani pääsi ylioppilaaksi eilen ja se oli minulle henkisesti raskas päivä. Poikani ylioppilaaksi pääseminen oli erittäin vaikeaa. Työn ja tuskan takana, kiven ja kannon alla. Poikani sanoi minulle, että hän ei koskaan pääse ylioppilaaksi koska hänet tapetaan ennen sitä. Hän suuttui minulle siitä minun tyhmyydestä, koska en ole yhtään kuunnellut mitä kaikki ihmiset puhuvat. Hän on Niinistön ongelma minun valtavan omaisuuden takia. Minä sanoin siihen, että sinä olet kokonaan unohtanut, kuka sinun äitisi on. Minä pystyn johtamaan koko maailmaa sen verran, että sinä pääset ylioppilaaksi. Hänen fammu kannatti sitä. Sain kuvan ylppäreistä fammun kanssa. Kiitos siitä.
- Anonyymi
Aina vain hullummaksi menee.
Anonyymi kirjoitti:
Aina vain hullummaksi menee.
Minulla oli niin hyvä maine, koska olin perustanut Fitneksen ja keksinyt täysterveyden. Se piti piilottaa, etteivät kapitalistit enää lähde seuraamaan minun kulttuuria koska siinä on täysterveys. Hankin skitsofreniadiagnoosin mielisairaalasta ja lihotin 25 kiloa. Täysterveys piilotettiin köyhyydeksi, hittibiisejä alettiin vastustamaan ja kauneuttani haukuttiin. Koko EU-ajan kulttuuri piti piilottaa kaikilta muilta. Kapitalistit olisivat vain tappaneet EU:n johtajat globalisaatiossa. Tehkää vaan niitä indikaatioitanne täysterveydestä. Kyllähän kapitalisti on aina minua kauniimpi ja rikkaampi.
superdry kirjoitti:
Minulla oli niin hyvä maine, koska olin perustanut Fitneksen ja keksinyt täysterveyden. Se piti piilottaa, etteivät kapitalistit enää lähde seuraamaan minun kulttuuria koska siinä on täysterveys. Hankin skitsofreniadiagnoosin mielisairaalasta ja lihotin 25 kiloa. Täysterveys piilotettiin köyhyydeksi, hittibiisejä alettiin vastustamaan ja kauneuttani haukuttiin. Koko EU-ajan kulttuuri piti piilottaa kaikilta muilta. Kapitalistit olisivat vain tappaneet EU:n johtajat globalisaatiossa. Tehkää vaan niitä indikaatioitanne täysterveydestä. Kyllähän kapitalisti on aina minua kauniimpi ja rikkaampi.
Superdry on rehellinen kristitty, arvostan 👍
Stronghist kirjoitti:
Superdry on rehellinen kristitty, arvostan 👍
Te olette kaikki aivan sekavia. Olen fitneksiä tietenkin, koska keksin Fitneksen. Fitness on Neitsyt Marian uusi uskonto, joten olen kristityille tuttu Jeesuksen äitinä.
superdry kirjoitti:
Te olette kaikki aivan sekavia. Olen fitneksiä tietenkin, koska keksin Fitneksen. Fitness on Neitsyt Marian uusi uskonto, joten olen kristityille tuttu Jeesuksen äitinä.
Minusta sinä olet paljon rehellisempi uskovainen kuin esimerkiksi Sauli Niinistö ja Jenni Haukio.
- Anonyymi
Stronghist kirjoitti:
Minusta sinä olet paljon rehellisempi uskovainen kuin esimerkiksi Sauli Niinistö ja Jenni Haukio.
Sauli ja Jenni eivät valehtele. He uskovat siihen, minkä julkisesti tunnustavat.
Anonyymi kirjoitti:
Sauli ja Jenni eivät valehtele. He uskovat siihen, minkä julkisesti tunnustavat.
Älä nyt vittu Hessu tule siihen väliin sönköttämään kun kaksi rekattua nikkiä keskustelee asiallisesti uskosta.
- Anonyymi
Stronghist kirjoitti:
Älä nyt vittu Hessu tule siihen väliin sönköttämään kun kaksi rekattua nikkiä keskustelee asiallisesti uskosta.
Montako eri kirjoittajaa?
Anonyymi kirjoitti:
Montako eri kirjoittajaa?
Meinaatko, että superdry on minun sivunikki? 😂
- Anonyymi
Stronghist kirjoitti:
Meinaatko, että superdry on minun sivunikki? 😂
Ei nyt sentään. Tai mistä sen tietää, vaikka olisikin. Onhan sinulla näitä sivupersoonia juutalaisista lähtien...
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt sentään. Tai mistä sen tietää, vaikka olisikin. Onhan sinulla näitä sivupersoonia juutalaisista lähtien...
Miten voit olla varma, ettei superdry ja miikkanaahum ole minun sivunikkejä falseflag operaatioissani?
- Anonyymi
Stronghist kirjoitti:
Miten voit olla varma, ettei superdry ja miikkanaahum ole minun sivunikkejä falseflag operaatioissani?
Olet plagioinut naakkamiihum nikin etkä osaa matkia niin vilpitöntä hihua kuin hän on.
superdry - en tiedä, en tunne. Sekopää, mutta niin olet sinäkin.
- Anonyymi
mulla on viis keskikaljaa ja broitsu, juon , syön, röyhtäilen ja piereskelen omalla parvekkeella.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300